Written by Bella | February 23rd, 2016

Agak terkejut juga apabila kami membaca satu artikel menerusi ruangan BiPop di Berita Harian dimana ada pihak yang mengatakan Nelydia Senrose kini sedang hangat bercinta dengan seorang ahli perniagaan.

Nelydia juga pernah menerima hadiah kereta mewah pemberian kekasihnya itu.

Menurut laporan itu lagi, Nelydia dan ahli perniagaan berkenaan berkenalan sewaktu beliau masih lagi bercinta dengan Qi.  Namun, identiti kekasih baharu Nelydia itu masih lagi rahsia meskipun sudah menjalinkan hubungan sejak bulan Ogos 2015.

Walaubagaimanapun kebenaran cerita ini masih belum dapat dipastikan lagi. Jika benar, memang bertuah sungguh Nelydia dapat seorang jejaka yang cukup “bermurah hati” dan memanjakan beliau dengan hadiah istimewa. Apa-apa pun kita tunggu sahaja penjelasan lanjut daripada Nelydia nanti.

Sumber Berita : Berita Harian

10 responses to Nelydia Senrose Terima Hadiah Kereta Mewah Daripada Kekasih Baharu?

  1. Anonymous says:

    Camno parents die didik anak2 dara depa ni?

    0

    0
  2. SELFISH !! says:

    Skrg kecoh nara oii pasal lakonan kayu si Uqasha tu..dkt insta tv3 rmai yg kritik smpai PA dia pom sama naik..suka hati je ckp org tu tahi..sombong nk mampuss..patut si uqasha tu xboleh nk kritik..ckp sikit block rpnya PA sndri pom prangai mcm lahanat..

    0

    0
    • HIPOKRIT says:

      Popuan tu mmg kaki block pom..acah2 popular n hot..Pa betina separuh siap tu pom sama naik..ko naik pom sbb kontroversi,kakak kpd retis n ad rupa..kalau x sape pom xkenal ko si uqasha oii…

      0

      0
  3. el says:

    muda, cantek, berbakat, suke nelydia sejak drama setia hujung nyawa…..layak dapat lebih baek dari qi

    0

    0
  4. tu dia says:

    jual kerang??? heheheh
    x nampak pon berlakon.

    0

    0
  5. gogi says:

    abg nara sudah2la tu canang kisah buruk org. sy yg bc n komen ni pon terlibat sekali. sampai bila abg nara nk sara hidup family abg nara dgn sebarkn kisah org.

    0

    0
  6. Munah bam says:

    Apa pulak salah abg nara. Bkn dia fitnah. Dah kerja dia siar berita. Pastu ko siap ungkit dia sara family dgn sebar fitnah..ko jgn baca lah kisah2 artis kalau x nak terpalit dosa konon. Ddk depab tibi tgk al hijrah ke hape. Byk keja lain kan..

    0

    0