Written by AbangNara | July 12th, 2013

Akhirnya Qi Razali membuat pengakuan yang dirinya kini sedang bercinta dengan Nelydia Senrose. Sebelum ini, Qi seringkali menafikan dan menyatakan antara mereka berdua hanya kawan. Namun kini, Qi mengakui yang Nelydia adalah kekasihnya.
qi kekasih nelydia

Kematangan dan sikap kelakar Nelydia membuatkan Qi jatuh hati terhadapnya. Kata Qi kepada Mstar Online:-

Sebelum ini hubungan kami memang hanya kawan tetapi sekarang ia telah menjadi cinta. Saya mengakui, Nelydia adalah kekasih saya. Bagaimanapun biarlah percintaan ini berjalan dengan perlahan-lahan kerana saya tidak mahu kegagalan dahulu berulang.

Bagaimanapun saya tidak mahu terburu-buru kerana kerjaya Nelydia pun sedang meningkat dan biar dia tumpu kepada kerjayanya dahulu. Cuma perancangan saya tidak mahu bercinta terlalu lama kerana usia saya pun bukannya muda lagi,

qi dan nelydia

Untuk makluman, Qi kini berusia 35 tahun sementara Nelydia pula 19 tahun. Abang Nara rasa paling molek kalau mereka berkahwin dalam tempoh masa 2 tahun. Walaupun Qi muka babyface, takkan nak tunggu sampai umur 40 tahun baru nak jadi suami kot? Hehehe.

P.S: Honda Jazz CKD Petrol dilancarkan dengan harga RM74,800

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 responses to Nelydia Adalah Kekasih Saya – Qi Razali

  1. kiko says:

    bagus laa..

    0

    0
  2. aku says:

    First!!! :)

    0

    0
  3. saya says:

    hihih

    0

    0
  4. meow says:

    comelnyaaaa nelydia, suka dia sejak dari Spa Q lagi,,

    0

    0
  5. nina says:

    nelydia baru 19 tahun?umur sama dgn elfira loy tp matang sungguh….

    0

    0
  6. zoo kanser says:

    ala bosan…tk lama lg putus la tu…tunggu dan lihat je…

    0

    0
    • damai says:

      Zoo kanser mmg hang tahap kanser btl. adakah ucap mcm gitu, dihari baik dan baraqoh ini kita doakan yg baik2 bukan sebaliknya

      0

      0
  7. EKA says:

    APE HEBATNYE KAU NAK KOMEN ‘FIRST’ BAGAI NI?

    0

    0
  8. bedah mambau says:

    sbb dia batak first bagai

    0

    0
  9. ddd says:

    mlm td tertengok ulangan setia hujung nyawa,,,,baru terperasan uqasha blakon skali lam ceriter tu…tp adik lagi up la kot sbb leh jd heroin, kakak jd extra…tp mase zaman spa q lg da nampak nely ni matang…padahal mase tu baru umur 14tahun tp blakon jadi student kolej..

    0

    0
    • Mirai Suenaga says:

      kan…tapi aku rasa dia tak leh lawan Diana Danielle. Yang citer Sembilu Kasih yang Zed Zaidi hero tu, kan dia pegang watak wanita bekerjaya, awek si wataknya Samsul tu. Umur baru bape belas ntah. 15 ke?

      0

      0
  10. ana says:

    uqasha senrose n nelydia senrose tu org yg sama or adik beradik?

    0

    0
  11. sayani says:

    Harapnya kali ni berpanjangan hendaknya hubungan si Qi ngan Nelydia.

    0

    0
  12. iza says:

    tak suka….tak sesuai…Qi tu nmpk serabut…Nely..please find someone better…

    0

    0
  13. zoo kanser says:

    onlymezue blogspot..mmg kanserrr..hehehe…jahat sgt mulut kan…ok! tunggu je la….pasni “saya dgn dia tiada jodoh” kesian..artissssssssss

    0

    0
  14. Lelaki ini says:

    Nely.. .U x pdan dngan dia.. .U pdan dngan aku..hahaha..

    0

    0
  15. CoNFiUs says:

    npe ramai beno gemorkan FirsT tu? ate ade ape2 yg kome dpt ke?

    0

    0
  16. MONEY minded says:

    Doakan kebahagiaan mereka :) …Anda bagaimana???…nak duit raya??? JOM CLICK
    http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=naomei1980

    0

    0
  17. ngek ngoi says:

    den ingat kan tua dari den!ingat 25 ke.errr..matang gila muka.!

    0

    0
  18. Haqimi says:

    Ni la sebab yuna keluarkan lagu lelaki tu hehe
    Lelaqi~~ tak guuuuunnnaaaa

    0

    0
  19. Hamba ALLAH says:

    Assalammualaikum… Alhamdulillah Qi dah mempunyai Kekasih.. dan Mereka sgt2 sesuai. Harap cepat2 Diijab qabul kan. jgn tgu lama2. Umur Abg Qi pun dah meningkat. Dah ada yg berkenan teruskan ke jinjang pelamain. dan semua urusan NIAT kerana ALLAH. IN SYAA ALLAH. bahgia dunia akhirat. GOOD LUCK. Kepada Nelydia.. dia seorang yg cantik.. tp… lebih cantik bile die bertudung. Mesti Abg Qi tak cari lain dah. Lepas kawin pakai tudung ye….

    0

    0