Written by AbangNara | September 6th, 2016

Alhamdulillah. Neelofa telah pun selamat berlepas ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan haji pada jam 6 petang semalam. Turut sama dengan Neelofa ialah ibunya, Noor Kartini Noor Mohamed dan ayah tirinya Abdul Halim Khan. Sebelum ini telah ada sedikit masalah berhubung visa untuk kedua ibu bapanya itu. Semuanya telah berjaya diselesaikan.

neelofa

Semoga Neelofa dan keluarga akan mendapat haji mabrur. Selamat pergi dan selamat kembali Abang Nara ucapkan. Neelofa dan ibu bapanya dijangka pulang ke Malaysia 20 September depan. Sama-samalah kita doakan mereka.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 responses to Neelofa Selamat Berangkat Ke Tanah Suci Untuk Tunaikan Haji

  1. Terima Kasih () says:

    Semoga selamat Pergi dan Balik , dan moga ibadah haji anda Diterima :)

    Cakap pasal nak raya nie Tadi ada keluar balik lagu Raya kat Radio klasik .. :)

    0

    0
    • Kak K says:

      Hahaha betul2. Perasan gak masa tengah masak nasi goreng

      0

      0
    • Anonymous says:

      ayah tiri dia ni mr khan tu kaya betul. lavish gila hidup littlemisskhan n even anak2 tiri pun mr khan pamper dgn duit mcm nabila neelofa semua. bisness apa eh ayah tiri dia mr khan tu nak tau jugak

      0

      0
      • Anonymous says:

        Village Park tu bapak dia punya?

        0

        0
        • Anonymous says:

          village park tu ape?restoren ke? kalau restoran je xkan la mr khan kaya sampai camtu skali. sampai leh pakai rolls royce jaguar ftype maserati audi semua tu sekaligus.bkn dengki tau. nak tau je dia business ape. bolehla dpt inspirasi siket.

          0

          0
  2. Anonymous says:

    utk sesiapa yg ader duit terlebih nak naik haji cepat senang jer aderkan RM60,000 ke atas bagi package buat sepasang suami isteri. tak payah tunggu bertahun tahun ikut giliran kalau pakai TH kot kot tak sempat………..talking from experience.

    0

    0
    • Mat terengganu mix arab says:

      Saudara saya pun ambik yg pakej jugak sekejap je panggil , saudara saya cakap kalau ikut TH berjanggut lah tunggu. Bapak saudara saya pulak yg tukang bawak jemaah , jadi kalau nak pergi melawat mana2 x ada lah sesat.

      0

      0
      • Anonymous says:

        ASSALAM TUAN, MACAM MANA KALAU NAK AMBIL IKUT PAKEJ TU YE..BIASA MACAMYANG ADA DI IKLANKAN TU KE

        0

        0
  3. hai says:

    semoga mendapat haji yang mabrur, InsyaAllah…

    0

    0
  4. anon says:

    neelofa jangan doh lah diri kangkang mcm dlm meletop sokmo tu lepas balik Haji nanti ya…pakai baju pun jgn pendek sbb blakang nmpak buntot and depan nmpk bentuk v…buyok aaa

    0

    0
  5. geto says:

    Tuhan hanya menjemput orang yg berduit sahaja ke rumah Dia…jadi untuk pakcik mak cik kat kampung tu tunggu2 je le. Kalau sempat gi kalau tak sempat

    0

    0
    • anonymous says:

      tak suka bila orang dapat pergi umrah pergi haji kata ALLAH jemput dia orang…pastu balik ke laut tak pun berubah perangai…aurat pun tak tutup…perangai pun tak jaga…ko ada duit dapat la ko pergi…ni orang2 yang banyak komitment ni camana….takyah la kata insan2 terpilih yang dapat pergi mekah tu…sedih la hati orang yang tak berduit ni…macam ALLAH tak pandang pulak orang miskin sedangkan dalam Islam kata kalau mampu pergi …takde pulak Nabi cakap orang2 terpilih je dapat pergi, insan2 terpilih je…melayu suka sangat wat statement lari dari ajaran Islam..

      0

      0
      • Mak cik Gemuk says:

        kala mampu, memang wajib pergi. Naelofar mampu, wajiblah ke atas dirinya. Elok pergi masa muda. Memang betul seperti dia cakap sebab kalau mampu tetapi tak ada jemputan, memang tak sampai juga ke sana. Nyaris nyaris dia tak dapat pergi tapi dengan izin Allah, dapat pergi akhirnya. Sayapun tak berduit. Tapi saya yakin Allah tak melupakan kita. Mungkin ada nanti peluang untuk kita ke sana. So, yakin dan redha. Bergembiralah melihat mereka yang dapat pergi, semoga mereka turut dapat mendoakan kita di sana dan juga semoga mereka akan berubah menjadi umat Islam yang lebih baik.

        0

        0
    • Anonymous says:

      jgnla bersangka buruk dgn Allah….. kalau Allah izinkan tetap akan pergi…contoh mak sy..baru daftar haji…ikot lojik mau sekurang2 10 tahun… seminggu lepas tu tabung haji call tanya samada mak saya ada duit tak utk cukupkan jumlah sbb ada tempat kosong…kami adik beradik sama2 kongsi..alhamdulillah mak saya da menunaikan haji…

      0

      0
      • anonymous says:

        suruh tambah jugak kan nak kasi cukup…so ada duit nak tambah..boleh pergi…yang terkilannya kenapa mesti cakap orang2 orang terpilih…insan2 terpilih je dapat pergi sana…sedangkan ISLAM KATA ….MEREKA YANG MAMPU..WAJIB PADA YANG MAMPU utk mengerjakan HAJI dan UMRAH …tu nak di jelaskan supaya takde yang keliru dan salah faham..

        0

        0
  6. anon says:

    Yg ni pun nak siar ke? sikit2 lopa, sikit2 lopa. Berita gini tak penting langsung pun nara, taulah ko dgn dia sama satu negeri….nobody cares…

    0

    0
  7. Anonymous says:

    Lopa gi haji pakai tudung lopa ke? or tudung lain bab tudung lopa kan pendek..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Kenapa blog ni x keluar kan cte pasal si safiy pondan tu erk,??
    Ni mesti bang nara dh kne sound awal2 dgn pondan2 dlm blog ni supaya jgn keluarkan kesah pondan itcewww.
    Tkt nnt pepondansss dlm ni semua sentap,, semua boikot blog bang nara.
    Hihiksss

    0

    0
    • izzy says:

      klu nara tulis cerita pasal si safiy tu, ade plak yg complaint nanti kata ni bukan artis/clebrity…

      0

      0
  9. Hamba Allah says:

    aku xfaham apa motifnya yg ckp “Allah cuma jemput yg byk duit..yg xmampu tggu jela sempat ke tak” ko nk mrh kt Tuhan pulak..ko nk pegi sana nk pegi rumah Allah..klu dlm hati penuh amarah sbb xde duit tu mmg ptut la ko xdpt pegi lg..nmpk sgt hati ko tu xikhlas..mcm terpksa sbb nk ckupkn rukun islam je klu pegi pun….Allah tu bukan bodoh mcm ko..klu ko ada duit tp xdpt pegi lg tu mknanya ada la tu yg Allah nmpk ko “xmampu” dari mana2 aspek..and bila ada org yg dh mampu pegi doakan jela elok2…

    0

    0
  10. loyalmalaysian says:

    ade jugak yg byk duit tapi x jugak dpt hidayah pergi umrah/haji…mcm plak tu? jgn bersangka buruk dengan Allah…Dia Maha Mengetahui…Ada hikmah disebalik semua…fikir2kan….

    0

    0
  11. melati says:

    Nanti jangan plak Serbu , org jual Tudung kat saner ..!! ko tu dh biol Neelofa….wakakakakakakakakakakaa

    0

    0