Written by Bella | July 30th, 2016

Mesti ada yang bayangkan betapa indahnya kalau mereka mempunyai kehidupan yang mewah dan popular seperti Neelofa, namun tidak semua yang kita lihat itu indah belaka. Malah, Neelofa juga tidak henti  dihimpit kontroversi.

Baru-baru ini ada khabar angin mengatakan Neelofa sedang menjalinkan hubungan dengan suami orang bahkan sudah menjadi isteri kedua lelaki tersebut berstatus VIP.

Walaubagaimanapun, Neelofa menerusi BiPop Berita Harian telah menafikan dakwaan berkenaan.

Pada masa yang sama beliau akui sudah merasa bosan dikaitkan dengan lelaki VIP itu bertahun-tahun lamanya.

Saya tidak memerlukan lelaki itu, jauh sekali duit ringgitnya. Saya tidak perlu apa-apa daripadanya. Demi Allah, saya baru tahu cerita ini minggu lalu apabila seorang teman memaklumkannya.

Sudah beberapa tahun, saya dikatakan mempunyai hubungan dengan lelaki itu. Ia bagaikan tiada berpenghujung, malah saya sudah jemu mendengarnya. Lagi dan lagi cerita karut seperti ini dibangkitkan. Saya sudah lama melupakannya, tetapi mengapa masyarakat di luar sana tidak melakukan perkara yang sama.

Neelofa juga memberitahu meskipun beliau nampak lembut di luar. Jiwa dan semangat beliau seakan seperti seorang lelaki dan beliau akan bertindak mempertahankan diri jika ada yang terus mencetuskan kotroversi dan provokasi.

Sebelum ada pihak yang datang untuk mengasari, ingin saya maklumkan di sebalik kelembutan, saya juga mempunyai perwatakan seperti lelaki.

Jangan ingat saya tiada upaya mempertahankan diri. Saya sudah cukup dewasa untuk melawan. Tidak perlu sebar cerita terlalu karut ini kerana ia tidak pernah terjadi.

Buat Neelofa setiap berita yang disebarkan adalah fitnah semata-mata dan rekaan mereka yang tidak mempunyai kehidupan sendiri selain dari mencari kesalahan orang lain.

Tuhan ada, biar mereka mendapat balasan setimpal atas fitnah yang dilemparkan. Isu ini sudah bertahun diperkatakan, tetapi kini dibangkitkan semula?

Semakin hari usia saya semakin bertambah. Mana mungkin jalan hidupsaya berputar pada arah yang sama. Saya sudah muak.

Berbicara mengenai beliau yang masih belum bertemu dengan lelaki yang sesuai buat dirinya, Neelofa mengakui beliau bukanlah seorang wanita yang mudah untuk jatuh cinta.

Saya bukan mudah jatuh cinta. Bukan tiada yang datang melamar malah ada lelaki dari Mesir menghubungi pengurus saya untuk buat temujanji kerana ingin melamar saya. Geli hati saya mendengarnya.

Saya juga akui bukan tiada anak orang ternama dan VVIP yang datang bertemu dengan ibu saya.

Malah, ada juga ibu mereka yang cuba mengatur jodoh kami. Tetapi hati saya susah untuk menerima jodoh yang diatur keluarga. Sudah pasti, saya harus memilih jodoh kerana ia membatikan masa depan.

Orang cantik selalu akan menjadi rebutan ramai dan juga membuatkan ramai yang iri hati. Mungkin mereka yang mendakwa Neelofa ada skandal dengan suami orang sebenarnya cemburu dengan beliau. Tidak mustahil bukan? Apa-apa pun, kita tengok sahaja siapa agaknya yang bakal mencuri hati Neelofa ..Hehe..

Sumber Berita : Berita Harian

[jetpack-related-posts]

39 responses to Neelofa Nafi Ada Skandal Dengan Suami Orang Berstatus VIP

  1. lololol says:

    kawin jelah ngan nabil hahahahahaha

    0

    0
    • Saja Menegur says:

      X habis2 dia ni dgn isu jantan. Hari tu sibuk nak serang Vietnam pelbagai. Awak tu berhijab..jagalah maruah. X usah nampak desperate sangat kak hoi. Tunggu jodoh awak baru sembang.

      0

      0
      • kak nam says:

        Kan..motif cerita psl lelaki Mesir? Nk ckp konon ko laku la tu? Sit down la..entah betul entah tidak. Pfffttt..artis Msia..belum apa2 mengelupor heboh kt wartawan. Wartawan2 bonggok pun percaya.

        0

        0
        • Orang Cerdik says:

          Oh Rozana

          keheningan malam ini yang membuatku sedih
          sembilu rasa mengiris bisjut & royi di relung hati
          bangla teriak dan ingin tumpahkan segudang tangis
          mengapa jadi bisjut & royi terasa miris

          Oh Rozana

          Bisjut & royi berkecamuk di dalam jiwa
          Galau dan gundah mengelayuti sukma
          Meradang dan Kecewa akibat bangla
          Pandanganku melayang jauh ketatapan hampa
          Imajinasi melayang bersama bisjut & royi

          Oh Rozana

          Pedih…Hati ini
          mengapa jadi pedih yang kurasakan
          Mengapa jadi sepi dalam hiruk pikuk keramaian jejaka bangla
          mengapa berubah jadi bisjut & royi
          mengapa semua menjadi tak indah tuk kupandang

          0

          0
        • Martha Tilaa' says:

          It amazes me that some women can cover their heads but not their mouths!

          0

          0
        • Nabila says:

          Penunggang2 agama byk kt negara ni. Konon muslimah..pakaian aje tapi perangai..cam apa ntah. Jantan…jantan..jantan. Tolong2 la nasihat pompuan ni. Buat malu famili aja..

          0

          0
      • kentut buih coca cola dan panadol says:

        orang yang kacau laki orang ke..perempuan orang ke..
        kita letopkan belon berisi gas kentut taik buih coca cola dan panadol…bagi sedar…
        kalau tak.. selek jee taik susu dutch lady basi kat mukeee…

        0

        0
    • Kiah says:

      bijik dh merenyam tu. masok la meminang korang. dok tergaru-garu ansk md noor ni nk bersomi!

      0

      0
    • kentut hapak kurap bacin ... wow?? says:

      cerita ni betul ke tak ???
      nak bau kentut hapak kurap bacin tak ??????

      0

      0
    • just my 2 cents says:

      haah betul tu, suka tengok nabil ngan neelofa dalam meletop :) serasi sgtttttt

      0

      0
  2. Cawan says:

    Suami Marion Kaunter Pertanyaan ke??? Kalau ye pun tak heran pun, arwah ayah dia pun lepas meninggal baru orang ramai tau ada bini lain ….

    0

    0
    • Anonymous says:

      Laki marion teringin pompuan melayu plak kot. Huhuhu

      0

      0
      • Anonymous says:

        Nanti cakap mcm Ruhanies…hubungan sekadar kawan @ profesional….huhuhu

        0

        0
        • kentut seluar ketat says:

          aq pelik betullah orang pakai seluar or kain ketat… bukan ke susah nak kentut ????
          tak nikmat tau kentut pakai seluar ketat ni.. sikit je kentut boleh keluar.. kentut pun tak paduu

          0

          0
    • haron says:

      Jangan le kau menafikan perkara seperti begini. Kau pun ada nafsu dan lubang tu perlu disumbat juga. Lagipun, muslimah2 melayu kat malaysia kan suka curi laki orang

      0

      0
      • nad says:

        Tipikal komen lelaki melayu. Sebab tu melayu tak maju, lelaki melayu dok rumah pikir pasal seks je. Macam mana nak maju?

        0

        0
    • Anonymous says:

      Apa salahnya doakan semoga ada jodoh. Aamiin.

      0

      0
    • Anonymous says:

      Doakan semoga ada jodoh.Aamiin.

      0

      0
  3. Anonymous says:

    Aku tak minat pun Neelofa ni. Tapi aku rasa bukan taste dia nak jadi kedua, ketiga dan seterusnya ni. Dia ni macam Erra, Miss Independent. Aku tak suka sangat si Neelofa ni, tapi semoga cepat kahwin lah ye. Nikmat dunia dah banyak kau kecapi tu. Hope one day aku pun gigih jadi businesswoman macam ko.

    0

    0
  4. melati says:

    Pompuan x berhijab pun x gigih dok pung pang..pung pang sibuk pasal jantan…cari laki pelbagai. Jgn buka aib sendiri la. Buat malu.
    Kepala litup mulut tu senyap dah la..tutup sikit. Gossip pasal jodoh je lebih, lakonan..kerjaya seni..nan hado!

    0

    0
    • Anonymous says:

      Bukan dia yg tulis gossip tu. Wartawan yg tulis. Sian neelofa sebab dia melayu dan islam berani le orang tulis mcm2. Sabar neelofa.sekarang dunia penuh dgn fitnah.stay strong dear.

      0

      0
  5. Nyampah! says:

    jantan2 luar sana, cepat la tackle minah ni. selagi single selagi tu sibuk pasal cari laki. isu lain la lopah hoi..terdesak ke ko? please la ko ni. ko tu tauke tudung..buat la cara islamik. org bukan islam pun tahu nk tutup mulut. jagalh kesucian hijab tu woi!

    0

    0
  6. Anonymous says:

    dimana ada minah ni..disitu ada gossip jantan. minah tudong zaman kini..full of shit. betul….memualkan. gossip basi!

    0

    0
  7. Hans says:

    Merumit- rumit cipet anak Pak Noor nk dibelai dek jantan!

    0

    0
  8. el says:

    lagaknya die

    0

    0
  9. lorat says:

    tsk tsk tsk…dia ni, melalak mcm anjing betina musim mengawan. sudah la cerita pelamin yg x kesampaian tu. betul..cerita lain la pula haihhh. bowink!

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Org lain pon lawa gak tapi tak la segersang kaw Lupah hoi. Senyap je la. Ada jodoh..ada la sis. Ko tu bertudong..

    0

    0
  11. Sampai ke tua lah ko neelofa kalau nak tunggu sultan kelantan pinang ko. Jgn berangannn.. Huh

    0

    0
  12. Anonymous says:

    yang komen psal bau..bacin..kurap..kentut tu..ko ni da lama hidup ke?? annoying nk mampos..harap2 ko menemui ajal dengan bau kentut ko sendiri

    0

    0
  13. Anonymous says:

    Pesen pompuan Muslim terkini mcm sial je…. pakai tudung tapi pakai seluar… hampeh bebenor gayanya. Cuba tengok Felixia Yeap tu sekarang…nak bosan gamaknya bertutup litup. Kini dah pandai pakai legging. Alim bermusim kot pompuan Islam ni agaknya.

    0

    0
  14. x abes2 says:

    yg dok komen psl kentut tu, aku doakan Allah timpakan penyakit kentut x boleh kawal kt ko, supaya ko ade akal sikit

    0

    0
  15. haha says:

    eleh,,, yekeeeeeeeeeee

    0

    0
  16. X says:

    Kalau tak pasal laki mesti pasal tudung,minah nie

    0

    0
  17. melati says:

    saya Jamin taraf Neelofa ni dgn suami org yg pakai Myvi kuning tayar terkankang…!!!

    0

    0
  18. Shhh says:

    dlm reramai artis baru..aku salute dgn dia ni..bukan setakat cantik tpi bijak..dulu tk minat…sebb suka bergaduh dgn artis..terlalu seksi..skrg ni dia nampak lebih bagus. dan matang….walaupun kkdg aku rasa dia ni bajet good2 je..tpi mgkin tu sikap nya..tk pernah lgi aku dgr dia keluar masuk kelab malam, merokok..dia berada di tptnya sendiri..sebab tu dia berjaya..lepas dato ct menang bintang popular..aku rasa dah tak da artis wanita yg akan menang..sebab seleps itu ramai artis lelaki yg menang..barulah nampak neelofa berjaya pecah rekod artis wanita menang abp…neelofa ni jenis cpt belajar..gosip cinta dgn artis setakat ni yg aku dgr..dgn hans saja..dia mmg jenis wanita nk cari lelaki yg da wawasan..sbb tu kita tk dgr lgi kisah cinta dgn rakan artis lelaki lain selepas hans..kebanyakan artis lelaki kat malaysia ni pun..biasa2 je orgnya..kalu ada pun dgn vvip..tk heran lah kalo vvip atau kerabat suka dgn dia..sbb dorg cari wanita mcm neelofa..bijak berfikir….bukan nk puji lebih2…

    0

    0
  19. Nara deleted komen kutuk2 retis says:

    Wei mana komen yang kutuk retis kesayangan nara habis kena padam wei

    0

    0
  20. Anon says:

    Neelofa memang cantik dan ada kelas. Anak orang yang memang berada , tapi humble tak menunjuk-nunjuk.tidak mengharapkan kekayaan orang lain untuk jadi femes . dia melayu dan Islam sebab tu orang jeles.

    0

    0