Written by Bella | October 31st, 2016

Sebelum ini pelakon baharu Nazrief Nazri dan Emma Maembong pernah digosipkan bercinta gara-gara keakraban mereka dan berpakaian sedondon ke sebuah acara hiburan.

Namun, Emma pernah menafikan perkara itu dan mereka tidak lebih daripada rakan sekerja yang bergandingan didalam drama Nasi Minyak Kuah Cinta.

Nazrief juga sebenarnya tidak mengambil pusing mengenai isu itu, tetapi sejak kebelakangan ini beliau akui merasa sedikit tertekan kerana ada peminat tegar Emma mengutuk beliau secara berterusan.  Mereka nampaknya tidak mahu Nazrief terlalu rapat dengan Emma.

Pada mulanya saya okey saja tapi bila lama-kelamaan saya perhatikan kutukan itu berlaku secara berterusan pula. Asalkan saya muat naik gambar dengan Emma saja pasti ada yang hentam saya.

Kononnya mereka tidak suka saya rapat dengan Emma. Tapi sesetengah peminat tegar Emma dan Zizan tidak suka keakraban kami. Padahal kami hanya berlakon bersama dan tidak lebih daripada itu.

Pada awalnya, ada timbul sedikit salah faham antara Kamal dan Nazrief, walaubagaimanapun, Kamal juga mula sedar bahawa ia hanya satu isu yang diperbesarkan sedangkan beliau dan Emma tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa.

Saya dengan Kamal tiada masalah langsung. Mungkin selepas gosip saya dengan Emma keluar beberapa bulan lalu, timbul salah faham juga di pihak Kamal. Tapi lama-kelamaan Kamal nampak dan faham ia sekadar gosip. Malah, gosip itu juga menguatkan semula hubungan Kamal dan Emma.

Sebab itu kata orang gambar itu memberikan 1001 tafsiran dan ia bergantung kepada pemikiran seseorang itu.

Sumber Berita : mStar Online

17 responses to Nazrief Nazri Akui Tertekan Dikutuk Peminat Tegar Emma Maembong

  1. Anonymous says:

    kenapa emma tu posing mcm anjing yang nak terkencing?? ntah2 dia pernah terpegang gambar anjing tak?? hahahaa

    19

    4
    • aeiou says:

      aku mmg meluat nak mampos dgn si emma tu. eh muka2 dia mintak pelempang ek..? ingat comel.

      9

      4
    • minah jambu - safety first says:

      emma ni memang suka buat kontolbesi n orang2 nye pon macm anak sun kacang dal setakat pakai baju sedondon aje pon nak kecoh kutuk mengutuk macm anak haram padahal bende ni tkde bende pon biasa2 aje ..

      6

      1
    • Anonymous says:

      xtau plk die ade peminat tegar..

      3

      1
  2. Anonymous says:

    Tak yah lah nak tertekan sgt. Ko nak kesah apa dengan ‘amukan’ dak-dak wicet tu. ignore je bdk2 tak cerdik sgt tu. Nanti dah besar, nama ko pun dorg tak ingt dah.

    7

    1
  3. melati says:

    Aduiiii Emma Maembong..!!! mentang2 lah ko sebiji macam Ramlah Ram jgn lah poyo Ramlah Ram tu DIVA ko tu cuma tempias Rupa Ramlah Ram jew..!! pastu buat plak muka muncung itik tu dh macam Pokemon nk beranak plak….wakakakakakakakaaaaa…!!

    5

    1
  4. F U says:

    TAK SUKA EMMA MAEMBONG NI. APA SUMBANGAN DIA PADA INSDUSTRI? MEMANTAT JE KERJA!

    8

    2
  5. loyalmalaysian says:

    aku mmg x gemar pompuan ni..korang tgk muka dia mcm ….

    3

    3
  6. anonymous says:

    sapa2 pelakon yang digandingkan ngan sama ada si emma atau kamal lately ni mesti akan dikaitkan ngan kontroversi sama ada orang ketiga ke mcm fathia hari tu or kena kutuk by fanatic fans masing2 mcm si nazrief ni.. sungguh malang nasib dorang dikaitkan ngan cinta ribena dua tu..

    10

    1
  7. Ihetchyu says:

    Skrg ni fans yg banyak over konon nak match org tu dgn org ni. Kalau match dorang dgn org lain atau dicuit sikit mula lahhh.. haih. Kebanyakan dorang ni budak2.
    Mcm kes lopattah mmg delusional habis fans.. ee nak je aku lempang sekor2.

    6

    0
    • Anonymous says:

      apa yang saya lihat di laman social ig or fb, kebanyakan nya budak2 bawah umur yang over, melatah dan keyboard warrior..

      8

      -6
      • anon says:

        kenapa ko banyak sngt komen dlm tiap2 artikel?? ko takde keje ke.. Tanya & jwb sendiri

        0

        0
        • anonymous says:

          betul sgt2 BODOH DAN BEBAL dengan komen2 soal sendiri jawab sendiri kejap kutuk kejap puji…macam org tak tau ko orang yang sama dari icon tu…so annoying

          0

          0
        • Anonymous says:

          ko yang bodoh.. icon gmbar yg same xsemestinye org yg same..

          1

          0
  8. Anonymous says:

    Selekehnya emma ni. Pastu perangai pn selekeh. Mcm ni taste ko kamal..xde kerlas lgsung.

    7

    1
  9. sephia says:

    tgk watak dia dlm nasi minyak kuah cinta tu serupa budak 3 suku, x semenggah jer… kuat menganjingkn mamat ni pastu gelak terbahak2, bajet urban sgt… eee, please arrrr

    8

    0