Written by AbangNara | May 23rd, 2013

Hubungan cinta antara Miera Liyana dan Shah Jaszle sudah lama berakhir. Shah Jaszle pun sudah bertunang akhir tahun lepas. Namun seperti yang anda tahu, Shah Jaszle telah pun ditangkap khalwat baru-baru ini. Apabila diminta memberi komen tentang perkara ini, Miera Liyana berharap Shah Jaszle mengambil pengajaran daripada apa yang terjadi.

miera liyana

Kata Miera Liyana kepada Mstar Online:-

Saya terkejut dan ingat perkara tersebut hanya gurauan apabila diberitahu oleh salah seorang pelakon, tapi apablia terbaca di internet baru saya percaya. Bagi saya setiap yang berlaku ada hikmahnya dan saya harap dia mengambilnya sebagai satu pengajaran buatnya. Kesian dekat dia juga sebab mungkin kejadian sebenar kita tidak tahu dan mungkin juga dia diperangkap. Kesian dekat dia juga sebab mungkin kejadian sebenar kita tidak tahu dan mungkin juga dia diperangkap.

mieraSebenarnya sehingga ke hari ini masih tidak diketahui info lanjut tentang kes tangkapan khalwat Shah Jaszle. Empunya badan pun berdiam diri tidak memberikan sebarang kenyataan. Mungkin apabila kes ini dibawa ke mahkamah kita akan ketahui dengan lebih lanjut tentang apa yang terjadi.
serunding daging

P.S: Ramadhan sudah semakin hampir. Sudah mula pening kepala untuk fikir nak bersahur dan berbuka dengan berlaukkan apa? Apa kata cuba serunding Nara yang dibawa khas daripada Kelantan ini. Kelazatannya terjamin. Confirm makin bertambah selera ketika bersahur dan buka puasa. Untuk tempahan dan persoalan, boleh PM di Facebook CantikNara, email ke lorongsetia8@gmail.com atau SMS/WhatsApp ke 013-594-7061.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

46 responses to Mungkin Juga Shah Jaszle Diperangkap – Miera Liyana

  1. TOK MUN says:

    sama-sama ngok….

    0

    0
    • miss pineapple says:

      ko sendiri yg cari pasal…dah duk berdua-duaan of course lah kena tangkap…dah2 x payah pusing kiri pusing kanan

      0

      0
      • Yulanda says:

        JAIS ni macam takde kerja lain….pergi tangkap mat rempit tu ha.

        0

        0
        • Anonymous says:

          bodoh!!!dah dapat aduan bertindaklah. macamana boleh dpt aduan?? sbb selalu pg rumah tu n ddk berdua2an. psal tu org report…sengal!!!

          0

          0
        • Anonymous says:

          dah mmg keja JAIS tgkap org khalwat… ko ni ponnn…..

          0

          0
        • Glamer Gilerrr says:

          Weh yulanda sengal… kerja JAIS kalo selain tangkap org khalwat apa lg tugas diaorg erk??? tlg bgtau la sb aku tak tahu sgt ni. Ada ke tugas diaorg kena tangkap haiwan terbiar ke, gi tangkap org tak siuman ke… bla bla bla…

          0

          0
        • nia says:

          tangkap mat rempit kerja JABATAN AGAMA ISLAM ker??? O.O

          0

          0
        • noni tidak berpihak kat sesape says:

          pulak dah.. keje JAIS tangkap mat rempit.. kelakor! ahahahahaha!~
          ko ni paham ke tak JAIS tu hape ..?? ckp bodo kang marah… p la google.. kih3~ kesian… :))

          0

          0
        • Korang Tololngok says:

          Jais bongok….pergi serang hendap rumah urut lagi bagus…..la ngok!!!!!

          0

          0
        • Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

          JAIS ni seme nakkan publisiti gak dorang nak glamer dpt tangkap retis, kalau tak tangkap sorang kejer meeting tak abis2

          0

          0
        • aku yang bernama kak ton says:

          alaaaaa bodohnye kamu . da kerja jais . n salah tetap salah . ko artis kew, ko menteri kew , lao da bdua2 an, confrm kne tngkap la

          0

          0
      • Anonymous says:

        bila dah kena tangkap mula nak kt perangkap la apalah..igt ni drama ke?

        0

        0
        • mulut puaka says:

          taik ko miera.. ko bukan x tau perangai buaya bekas kekasih ko tu kan kan kan.. pantang jumpa betina kote asik gatal nak menyucuk je

          0

          0
        • Didi says:

          Kesian kesian. Nampak sangat kau masih sayangkan tunang org ni. Dah dahlah. Kesian aku tgk tunangnya tu. macam dah banyak mngalah sampai pakwenya kena tangkap basah pun dia masih nak penjelasan.

          0

          0
    • sakinah spender merah says:

      tak kuasa nak merangkap jantan sendu mcm ni. kot anak tan sri ke, pewaris air asia ke, berbaloi lah jugak..ni harap kan telur 2 biji jer nak buat pa.

      0

      0
    • Jolie says:

      “diperangkap”…..? Pukul 3 pagi…berdua-duaan…..perangkap apo????????

      0

      0
    • Anonymous says:

      nasib bukan ko yg kena kan kalau x mesti meroyan cakap “kami diperangkap” aduiaii hadap sngt la org malaysia ni nk perangkap ex ko tu..

      0

      0
    • Anonymous says:

      nasib baik miera bijak ambik keputusan putus…kalau x bukan makan ati lagi makan jantung si idung kemek tu x layak dijadikan suami

      0

      0
  2. ak la says:

    dperangkap ke? kan org awam yg report?

    0

    0
  3. mail lambung says:

    jgn nnt ko kene tangkap lak sudah

    0

    0
  4. Burberry says:

    depa duk serumah tapi bilik asing2…kira hosmate laa gitu…. kata sumber2 gossip…

    0

    0
    • Akulah says:

      jais tangkap dlm rumah, ada 2 pasangan, 1 pasangan lagi adalah suami isteri, manakala shah jazle dan pasangan nya dalam satu bilik lagi..takkan lawan tengok je kot..pkl 3.30pg tu..main tom tom bak ke apa.

      0

      0
    • Anonymous says:

      kata ko…

      0

      0
  5. Kepoh says:

    dah, duk diam2 sebok je la minah ni Almy Nadia pn steady je dulu

    0

    0
  6. cikikaka says:

    dah x payah masuk campur lah.. better silent..

    0

    0
  7. Anonymous says:

    ML lbh elok kalo x beri sebarang komen atas permasalahan ini sbb xde kene mengene dgn awak

    0

    0
  8. kak chah says:

    manusia kalau tak ‘mencari’ maksiat, takkan terjebak dalam maksiat..tak payah la nak kata perangkap atau apa..kalau lelaki dan perempuan tahu adab tata susila masing2 dan tertib dalam Islam selaku lelaki dan wanita yg bukan muhrim, tak ada la berlaku ditangkap basah..sebagai contoh, Mat Sabu yg ditangkap khalwat dgn isteri org di dalam hotel di KBharu pada pukul 3 pagi..masuk akal ke bila mereka kata mereka berbincang? berbincang kenapa berdua? kenapa di dalam bilik hotel? kenapa pukul 3 pagi? Sebagai Muslim, alasan2 begini tidak layak dipanggil alasan, namun putar belit untuk melepaskan diri..sama juga dalam keadaan kes Jaszle ni..diharap jazle ni esok jgn lah bagi alasan yg bukan2..dan org luar tak perlu lah tolong bagi alasan utk dia..kalau dia nak menjauhkan diri dari maksiat, dia takkan mahu hampir kepada maksiat..

    0

    0
  9. me love me says:

    lepas ni cnfirm wartawan interview maria farida plak..hehehe

    0

    0
  10. Bulat says:

    aku baca doang kene tangkap kat dalam 1 rumah, ada satu pasangan tuu dah berkahwin, tapi mase tngkapan tuu shah jazle tuu ada di dalam bilik lagi 1 berduan dengan soang pempuan yang bukan mahram… anggaran dalam pukul 3 pagi.. what the food kene perangkap kalau duk sebilik.. kalo die dan mereka2 semua berada kat hall tgh tengok tv ke,makan ke baru lah ko leh kate kene perangkap.. tapi ape pun, kejadahnye datang umah oang kol 3 pagi.. dah sah2 khalwat kalo berdua2an dlm bilik… ingat oang bodoh sangat ke? maybe ini bukan pertama kali depa duk lepak kat situ.. wallahualam..

    0

    0
    • damai says:

      As what i read, the married couple at living room watching tv, and shah other room and the gal other room fully dressed. jgn lah spekulasi sgt. karang tak pasal2 dosa lain yg timbul. we just wait and see.

      0

      0
  11. loveydovey says:

    miera liyana suka shah jaszle lagi ya ? :p

    0

    0
  12. mat tajam says:

    gedik aku dengar komen si otak udang ni..tp kan aku rasa dalam kepala otak dia pikir

    ” kan bagus kalau aku (ML) yang kena tangkap tu “..hahahaha

    0

    0
  13. wlm says:

    Kepada Miera Liyana..tiup apa tuh…tiup aura cinta kat SJ ker…ape pun..apsal ko syebok sangat nie….andaian ko tu mungkin betul..mgkin juga tidak betul..tapi tak payah ler sibuk sibuk…

    skrg nie..hambo nak baca surat tunjuk sebab si SJ kepada tunang dia..apo yang sebenarnya berlaku…

    0

    0
  14. puan anon says:

    aik miera nk coverline ex ker..??

    0

    0
  15. takpaham says:

    Aku dah agak dah mesti akan keluar statement diperangkap. Nak menegakkan benang yg basah lah tu.

    Hai shah jazle, name dah la jazle. Terbelit lidah sebut. Artis suam2 kuku. Kemaruk betina?

    Kawinlah cepat2.

    0

    0
    • minah jambu tukar kaler merah biru says:

      jangan2 shah sendiri yg kol jais takkkkk ?? ape kate u ol? betol tk ape yg minah jambu dh teka kn ni betol tk?

      0

      0
    • proudmalaysian says:

      tak berbelit laa..sebutannya JAZLI..bukan Jazel..

      0

      0
  16. amirul says:

    xde ke citer kejayaan dia? asyik2 citer masalah dia yang x abes2..haha

    0

    0
  17. kuda hitam says:

    si shah jazsle ni mmg x bley pakai la.. die ni x abis2 bawak masalah psl prmpuan

    0

    0
  18. Hakak Anon says:

    Shah Jaszle memang couple la dengan pompuan nama Farah tu. Aku dah tengok pic ic dia and Farah tu. Sumber JAIS. Yang penting ic mereka berdua sahaja. Si Shah ni memang curang dgn tunang dia. Apa kata koooo???

    0

    0
  19. Azra says:

    Who cares? Perasan famous sgt..SERUNDING NARA!!! Yummmmeh! I nk order lah.

    0

    0
  20. […] Mungkin Juga Shah Jaszle Diperangkap – Miera Liyana (45) […]

    0

    0