Written by Bella | April 14th, 2017

Gara-gara memuat naik sebuah video pendek dirinya sedang berdansa bersama isteri tercinta dalam tuala yang basah, Datuk Aliff Syukri telah mengundang kritikan netizen kerana bentuk kemaluannya terlihat beberapa saat didalam video berkenaan. Menurut Aliff menerusi akaun Instagramnya, beliau sekadar hanya mahu bergurau manja dengan isterinya yang selalu sahaja serius.

Walaubagaimanapun, ada dikalangan pengikutnya mengatakan video itu tidak perlu dikongsi kepada umum dan ada juga menyifatkan apa yang Aliff lakukan itu umpama sudah buang tabiat.

Berikut antara komen netizen :-

Tidak semua benda kita boleh kongsi di laman sosial. Ada sesetengah momen indah pasangan suami isteri seharusnya tidak dipertontonkan kepada umum kerana  ada perkara yang tidak patut dilihat. Harapnya selepas ini Aliff akan berfikir sebelum memuat naik sesuatu di Instagram.

37 responses to Muat Naik Video Menampakkan Bentuk Kemaluan, Datuk Aliff Syukri Ditegur Netizen

  1. Lalloca says:

    Berfikiran baik , mungkin dia x perasan dan x disngajakan

    8

    2
  2. Anonymous says:

    Dia x sengaja tu.. org pun dlm byk2 part tu jgkkk yg dibelek direnung.. yg komen tu ppuan x segan ke? Aku tgk gmbr ni aku fokus kt bini dia senyum bdansa x pulak aku g tgk tuala nmpk alur bgai… Otak kuning..

    23

    0
    • Anonymous says:

      X sengaja opah ko. Ko salin la dulu towel tu. Tua2 pun masih bengap ke? Bapak org kot bukan budak 10 tahun..

      2

      3
      • Anonymous says:

        Dah tu yg ko g tgk tu watpe? Klu dia upload org rmai pulak yg sakit mata knape? X suka jgn tgk.. cuba gmbr ko org telek2 pastu yg komen tu sape2 nth.. tentu ko jwp.. gmbr aku suka hati aku x suka scroll laju2.. xde nk ckp sy mintk maaf atas keterlanjuran gambar sy..

        2

        1
        • Firdausi tnya mna pondan mak becok says:

          Benda terang2 buruk mestila org komen.
          Klu x pe fungsi mufti & ustaz tu sume….dyeorg de pn sbb nk komen mende x ptt de.
          Ko bleh ckp org tu jgn tgk crite Kimchi Untuk Aku tp ko xlh org tu dan len2 komen crite tu.
          Ko faham x?
          Sdangkn org agama bleh org komen psl isu pokemon go. Inikan plak isu telur alif syukri ni.
          Cume komen kna bpada2 la.
          Faham x mksud aku?

          1

          1
  3. Nanashememeh says:

    Apew tote tote nie Atowk Alif, itew mencik itew mencik la camni hawaaaa. Namo camni, itew naa nanes… huwaaaaa

    0

    0
  4. Anonymous says:

    besok upload video, minta maaf dgn muka sememeh mcm kes abang kopiah tu dulu. seriously meluat dgn tauke kosmetik melayu poyo.

    6

    0
  5. Anonymous says:

    dato ni elok buat seks change je kt siam.

    6

    0
  6. Dodol says:

    Takde ape pon sebenanye .. Orang yg komen tu otak kuning . mata dok fokus pada benda lain .Kalau otak tak kuning , Aku rasa kau akan lebih fokuskan ke muka isteri dia . cantik . manis . jaga aurat . pakai tudung menutupi yg sepatutnya . pakai stokin .May Allah bless you .

    10

    0
  7. Anonymous says:

    nanti ada lembu2 myg ckap yg mgkritik tu dengki…hehehehe

    2

    0
  8. Anonymous says:

    yg sokong dato2 ni mesti pekerja2 yg dok monitor gosip pasal dato ni. mcm aku x tahu.

    3

    4
  9. aih says:

    ahhaha…lelaki… asal cuit sikit.. confirm naik… biar la dia ngan video dia.. korang tgk mendalam sgt…

    2

    1
  10. kakikucinghitam says:

    sekarang kan musim semua nak tunjuk baik sweet dgn isteri… semoga musim ni berpanjangan dan menjadi inspirasi untuk semua

    7

    0
  11. juanita says:

    biasa lah bila lelaki terperangkap dlm tubuh wanita.

    7

    0
  12. Anonymous says:

    Geli..

    2

    0
  13. Bedah says:

    Attention seeker..semua benda nk masuk dlm IG!

    2

    0
  14. Anonymous says:

    dah tengok video tu xde apa pun yang nak dicercakan..

    2

    0
  15. Anonymous says:

    Susah kalau lelaki …closeted gay.

    1

    0
  16. abg gagah says:

    lembut2 pon nak jugak dia tunjuk kejantanan dia hahahaha

    1

    0
  17. anon says:

    Dunia akhir zaman ni semua bende nak tunjuk kat org. Dia ingt org suka sngt nak tengok,Buat video ke gambar ke, takleh ke simpan utk tatapan peribadi. Attention seeker betol mamat poyo. Mcm lah org kesah sngt apa yg dia buat. Meluat adelah. tak sedar diri betol…

    1

    0
  18. sapa lh korang pokus yg tu2 says:

    rasa x nmpk apa2 mungkin imagnsi org tu kuat kat situ

    0

    0
  19. Mak Becok says:

    Dasar si jantan puaka homo, aku syak dia ni!

    MENYAMPAH betul aku si mamat Datuk amat berlagak ni – dahlah hari tu dia pi meyamaq nak curi barang peniaga kecil apahal?! Mencemarkan maruah pengemis sj! Lepas tu nak buat fitnah kat peniaga kecil cari rezeki halal mcm. ni!

    Lagipun aku dah lama boikot produk si mamat datuk terlajak ni – asyik nak kutuk K’jaan kita; termasuk waktu dia melancong punya glamer kat Australia haritu! Tak sedaq diri; Bumiputera Australia yg. kulit hitam tu dilayan mcm. KULI kat tanah air sendiri oleh penjajah olang putih!

    0

    0

Leave a Comment

Optional