Written by Bella | October 6th, 2015

Memuat naik foto seksi tanpa memikirkan  risiko pada masa hadapan, pelakon Gerak Khas dan juga bekas peserta Mentor 6 Latisha Shamsir Alam telah menerima beberapa komen berbaur lucah di akaun Instagram miliknya.

Foto tersebut menunjukkan Tisha yang memakai seluar pendek dan berbaju seksi dengan aksi mengiurkan sambil berbaring di atas sofa .

Ada sesetengah pihak juga mendakwa Tisha sengaja menayang foto seperti itu kepada umum kerana ingin mencari publisiti murahan. Walaubagaimanapun, selepas ia menjadi viral di medai sosial Tisha membuat keputusan untuk memadam foto tersebut daripada Instagramnya.

Kalau hendak upload sesuatu foto biarlah yang agak senonoh sikit, bila dah jadi viral dan menerima komen berbaur lucah mula salahkan orang lain sedangkan ia berpunca daripada diri sendiri. Semoga ia menjadi pengajaran buat semua selebriti di luar sana.

Sumber Berita: Murai

48 responses to Muat Naik Foto Seksi: Pelakon Gerak Khas Tisha Shamsir Terima Komen Lucah Di Instagram

  1. Really ??? says:

    TETEK DAN CIPAP…..on display!!!

    0

    0
  2. Anonymous says:

    biarkanlah dia dgn perangai bodohnyer… kite yg masih bole berfikir ni xyah lah cbuk2 viralkan bnda yg xda kebaikan. jz peringatan utk dri sndri agar menjaga maruah dri dan keluarga

    0

    0
  3. Nyonya mansor says:

    Kalau dh merenyam selamanya merenyam..

    0

    0
  4. hana says:

    ……alluhuakbar….

    inilah orang melayu..orang kita….padan muka dapat msg lucah..mujur tak kena rogol…yg bangang sangat letak ambar macam tu pejadah…apa tujuan…??? jangan lah create issu kalau taknak jadi issu….even kalau desprate nak glamor pun takyah le sampai gadai maruah…buat dengan cara yang professional……ingat sikit makayah dik,,,,menangis depa tengok….berubah…duania nak kat kiamat……

    0

    0
  5. kutu says:

    tak buat cmni kang orang tak kenal pulak ye dakk??
    publisiti murahan..bleh la geng ngn mendosa tuh

    0

    0
  6. Anonymous says:

    tubuh bdn seperti bahan jualan siap dipamerkn.. xde segan2.. niat ati nk tunjuk body yg meletop kt peminat n mntk puji.. lupa lak sdare mara adik brdik mak ayah pun tgk.. dpt pakej umpat keji..

    0

    0
  7. loyalmalaysian says:

    org melayu skrg ni mengalahkan mat saleh pulak aku tgk…sedar la diri sikit….

    0

    0
  8. tertanya2 says:

    Persoalan utama: apa niat/ tujuan/motif dia masa upload gmbr tu??? Berfikir pjg la sblm buat sesuatu.

    0

    0
    • Anonymous says:

      Jawapan utama: Niat dia untuk membelanja aku. Puas sangat dapat gambar ni

      0

      0
    • Anonymous says:

      Promosi diri kot2 ada produser nak amik berlakon. Promosi diri kpd buaya2 besar kat luar sana kot boleh buat stok geli2. Material dapat, geli2 pun dapat hehe…

      0

      0
  9. Anonymous says:

    Macam hang soghang ada poen. Phuiii….

    0

    0
  10. rozmah manshor says:

    gerak khas/mentor pun kak mah jrg tgk..
    so kak mah agak tidak mengenali beliau ini sehinggalah beliau berjaya mendapat perhatian dgn cara tunjuk tetek selambak..kesian sungguh beliau ini..

    0

    0
  11. . says:

    Ala dia bukan tau seks pun.

    0

    0
  12. Anonymous says:

    mcm bodo jer ko letak pic tu.. motif menayang tetek ko besor, perut ko kempis, pepek ko tembam, peha ko cantik.. tu ker???

    0

    0
  13. Ketiak Lover says:

    Aihh, boleh geng kita ni

    0

    0
  14. cma says:

    orang kelantan mmg macam tu..

    0

    0
    • gadisrosputih says:

      oh kelantan je lah? negeri lain takde eh??

      0

      0
    • aku says:

      kebanyakkn minah2 kelantan yg trkena kejutan budaya mcmni la perangai..pompuan kelantan cheap2…haha

      0

      0
      • Anonymous says:

        Dan ko tu manusia y murah & xad adab.bodoh mcm mak bapak ko jgk..sdap2 ko jer hina org klate..ko ingt ko tu mahal sgt….jgn nk hina org klate…

        0

        0
      • Aku.... says:

        Bodoh pnya manusia..ni kali prtama aku jumpa org bodoh dan bongok mcm ko..ssdap ko mngata org kt org klate..ko tu mahal sgt…ko tu lebih hina ..kesian mak bapak ko dpt ank bodoh mcm bi

        0

        0
    • Anonymous says:

      Kebanyakan org bodoh adalah mcm ko…mulut puaka…mslh mental…

      0

      0
    • aku says:

      buka la mata tu weii…mmg kenyataan pompuan kelantan mcm tu.

      0

      0
      • Anonymous says:

        Dan kenyataan jgk ko ad lah mnusia yg xguna ..ckp ssdp ko jer…ko tu smpurna sgt, hebat sgt nk label org ssuka hati…hnya org xad akal dan agama jer y ckp suka ckp ssuka hati..rmai lg aku tgk org dr negeri lain y mcm tu…knp ko xckp..ko lau ad mslh dgn org klate jgn kao libatkn smua org klate..xpsl2 aku libas kepala ko nati

        0

        0
      • Anonymous says:

        Ko tu buka iman ckit…..siap ko lau aku jupe & knl identiti ko…aku pancung

        0

        0
  15. sape sape je la says:

    dia ni kan isteri orang….

    0

    0
  16. Insaf says:

    Ya Allah,komen2 dlm ni pun dh berbaur lucah…admin delete la gambar ni…teruk benar perkataan pengomen2 ni… malu benar kalau korang ni suami,ayah kepada sesorg..delete la gambar ni…

    0

    0
  17. Lu sapa aaa says:

    Nsib baik gmbr kt umah..klu kt hspital dh kne ramas dh.sndri mntak kan dik..cmni pnye gya pn ade ke?x psal2 org cr dosa tgk body ko.stupid..

    0

    0
  18. zaza says:

    pepek itam? hello? pepek keling lagi itam okey! pepek i putih sikit, i dah letak krim pemutih qu putehhh barulah putehhhhh
    -tisha

    0

    0
  19. Anonymous says:

    Cheap.

    0

    0
  20. Ostad Lawa says:

    kemain nokkk ni kes desperado nak jadi femes ker dik, bole laa ko saing ngan si fara mendoza tu

    0

    0
  21. komarad says:

    barang baekkk…

    0

    0
  22. ceh says:

    riak la tu

    0

    0
  23. raff says:

    wowww!!!mantop!

    0

    0