Written by Bella | May 12th, 2017

Gosip cinta antara aktres jelita, Mira Filzah dan Zizan Razak bukanlah satu perkara baru. Sehingga hari ini, peminat mereka masih meletakkan harapan tinggi agar mereka benar-benar bercinta dan ada juga yang mahu melihat Mira dan Zizan ke jinjang pelamin.

Walaubagaimanapun, Mira masih tetap menyatakan hubungan mereka berdua tidak lebih daripada kawan. Meskipun hampir setiap hari diasak dengan soalan mengenai gosip percintaan ini, Mira akui beliau tidak merasa jemu kerana ia juga sebahagian daripada kehidupan beliau sebagai selebriti.

Antara saya dan Zizan tidak ada cinta, kami hanya kawan artis saja. Setakat ini saya masih tidak jemu untuk menjawab soalan sebegitu. Nak kata rimas, tak juga sebab saya yang pilih untuk membabitkan diri dalam bidang ini. Apa yang saya dapat lihat sekarang ini, peminat suka memadankan artis ini dengan artis itu. Buktinya, ramai peminat yang suka melihat jika Fattah Amin bercinta dengan Neelofa hingga diwujudkan #Loffattah.

Satu lagi pasangan yang peminat nak lihat mereka bersatu ialah Ayda Jebat dengan Redza Rosli. Bagi saya kisah cinta begitu sebagai satu trend masa kini yang dimahukan oleh peminat, pada hal artis tak ada apa-apa pun. Sebenarnya, apa yang dibuat oleh peminat itu, ada baiknya kerana secara tidak langsung dapat mempromosi produk yang dijayakan oleh artis berkenaan.

Dalam pada itu, Mira berkata beliau sebenarnya tidak menolak jika bertemu jodoh dengan golongan artis kerana mempercayai  urusan jodoh sudah ditentukan oleh Allah SWT.

Sumber Berita : Utusan Online

[jetpack-related-posts]

20 responses to Mira Filzah Tidak Rimas Dengan Soalan Berkaitan Gosip Cinta Bersama Zizan Razak

  1. ehem says:

    so ko lg suke la org dok kenen2 ko pastu fefeling lofattah

    garits

    21

    0
    • Yaya says:

      erm.. Aku dah makin lama makin tak berkenan dgn dia ni.
      Dulu aku minat giler dia jadi hos utk program qari junior.
      MasyaAllah manis, sopan dan sejuk mata memandang.
      Tapi sekarang ni aku tengok..erm…. Makin menyampah. Ko over lah. Nmpk mcm plastik pun ade. Sorry

      22

      0
    • Anonymous says:

      Next please, nobody cares bout this garit

      11

      0
    • Muak says:

      Tak habis2 gosip dgn jantan. Semua laki nak layan. Pastu boleh pula buat statement nak laki yg layak jadi imam la apa la. Cermin diri sendiri dulu.

      6

      0
  2. Mak enon says:

    sape nak makan taik idong saya???? seposen aje..promosi!!!

    1

    3
  3. melati says:

    Bagus lah “…..Padan korang berdua, dua2 Katek…!!! ( Migget People)…

    4

    1
  4. melati says:

    Salah tekan ( Midget People ) sebelom Melayu2 Group tayar terkankang kutuk saya baik saya perbetulan kan (Midget People) salah tekan Migget Peo[ple tu…wakakakakaakkaaa

    0

    6
  5. Anonymous says:

    hari tu dalam johara bersama zizan. zizan cakap i love u mira flizah apa cer?

    4

    0
  6. nok gebuzzz says:

    so,ko pon teringin la konon2 peminat nak padankan ko ngan zizan….mcm tu??giler publisiti jugak ea…mengedik jer lebih….belakon tah kemana…bakat hampeh!

    16

    0
  7. Anonymous says:

    eww… meluat pulak aku dgn dua2 makhluk ni!

    8

    0
  8. Yuyu says:

    Org lain lofattah, kau nak jugak lofattah. Puihh

    8

    0
  9. Anonymous says:

    Harussss laaarr x rimassss nokssss sbb kau pn nk peminat buat hashtag mcm lopatah tu jugeeeekkk keeeennsss.
    Org berhashtag dy pn nk jugaaaakkk.
    Lemasss lah ak dgn kau nokkk

    9

    0
  10. Anonymous says:

    Fatah lebih baik dari zizan,awak duet ngan fatah

    1

    3
    • Anonymous says:

      mira filzah tak heran pun fataa,fatah kena reject ngan lopa,faz pulak ngan Chris Evans aka Arabian prince. faz cuma sesuai ngan fatah

      0

      0
  11. Anonymous says:

    Mira tak rimas? Tapi saya rimas baca

    12

    0
  12. Axn@gmail.com says:

    Gediknya kau ni betina

    3

    0
  13. Anonymous says:

    Garit bertudung..

    5

    0
  14. fakemuslimah says:

    Gediknya ko ni. Xsesuai dgn penampilan acah2 muslimah.

    2

    0

Leave a Comment

Optional