Written by Bella | May 17th, 2017

Pelakon Mira Filzah akui beliau selesa berkawan dengan Zizan Razak dan cukup senang dengan sikap kelakar Zizan. Namun, itu tidak bermakna beliau mengiyakan gosip kononnya mereka sedang bercinta. Mira sebolehnya enggan menjaja gosip percintaan mereka demi menjaga nama baik keluarganya.

Saya tak menafikan, saya suka berkawan dengan Zizan kerana dia baik dan kelakar. Tetapi kami hanya teman rapat sahaja.

Sejak kecil, ibu bapa mendidik saya untuk menjaga nama baik keluarga. Oleh itu, saya sebaik mungkin tidak mahu mencemarkan nama keluarga dengan sebarang gosip atau kontroversi negatif. Nasihat mereka, apabila sudah pasti semuanya, barulah saya bersedia untuk membuka mulut mengulas perihal cinta. Namun, buat masa ini, saya selesa berkawan dengan sesiapa saja dan memberi tumpuan kepada kerjaya.

Baru sahaja berusia 24 tahun, Mira memberitahu perjalanan karier beliau dalam bidang seni masih lagi jauh. Tidak pernah meletakkan sebarang sasaran untuk berkahwin, Mira terima sekiranya jodoh beliau ditakdirkan lebih awal.

Sejujurnya, ibu Mira tidak begitu gemar jika beliau memilih bakal suami daripada bidang seni. Namun, perkara itu masih lagi boleh dibincangkan.

Ramai yang ingin melihat Mira dan Zizan bercinta tetapi semua itu bergantung kepada ketentuan takdir. Kadang-kadang, seorang wanita dan lelaki boleh menjadi kawan baik tanpa perlu bercinta.

Sumber Berita : BH ONLINE 

19 responses to Mira Filzah Akui Selesa Berkawan Dan Suka Dengan Sifat Kelakar Zizan Razak

  1. kiah. sport says:

    ishh dari aritu….tk kisahlaa..apala …kawin jela senang…teruncit runcit cerita pasal dia and zizan….kalo dh dedua tak kisah…haaa kawin

    11

    0
    • minah latoya vazz mulot longkang says:

      dlu suka jgak dekat si filzah ni tapi sejak dua menjak ni macam gatal celah kangkang nak kena jolok dengan si zizan je. tolongla jgn malukan org bertudung. bukak je la tudung tu adik oi

      7

      1
      • Anonymous says:

        whatever lah kan…

        2

        0
      • Anonymous says:

        Mantainance bulan2 tinggi+gedik kuat…x brbaloi wt bini zizan oiii…
        Elok2 dh tunang dgn org biasa2 xnk lak…
        Tgok Mat Dan. Kini bhgia…X susah2 pening2 dgn isteri yg duk selfie melawo dgn fb..ig segala.

        11

        0
      • b-0-0-0-0 says:

        apa bodoh sgt kau ni? kau mmg muka penzina tegar, jgn samakan dgn org lain

        0

        1
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      kalau gitu bagai di kate suka ngan sifat klakar zizan…ape tungu lagi zizan gi la merisek ! orang dh suka terima aje la jangan nak tungu lama2..helo mira u jangan nak permainkn perasaan zizan ok !! tk suka jangan nak cakap suka kawan2 aje sudaaaa…! jangan nak eksen suka !! n jangan hipokrit depan zizan ..!

      0

      0
  2. 2F says:

    dh klu selesa, berkawan la..nanti2 ko pon kna selesakn diri asyik kna bahan ngn si zizan ni ye..kteorg tgk je..

    3

    0
  3. wekkkkkkk says:

    asik kata selesa dn brkawan je…kalau dah selesa..ha apa lgi…masing2 malu ni, zizan x sedr ke…si dia ni dh mau kt kamu…tapi x kan si dia ni nk malamar dn berlututu kat ko zizan di tengah2 padang bola sepak, dan di tepi padang tu byk wartawan amek gambr nnti dan. Zizan ni poyolh dan lembab.

    3

    0
    • tecit says:

      zizan ni nampak selesa bersendiri. dia nak rase duit hasil titik peluh die dulu, baru boleh commit dgn aweks wife & responsibilities. tapi flirting is in his blood. jilake pnye zizang. ko kecewakan milzah siap ko!

      2

      0
  4. lara alana says:

    kawan je lah
    orang lain tak cakap apa pun
    desperate sangat
    awak tu muda lagi

    5

    0
  5. Anonymous says:

    abis madu sepahhh ko buang karang mcm ema maembong,
    ouchhhh doniaaaaa……

    2

    0
  6. eh ah eh ah says:

    gigihhh nak org bercerita psl die ngn zizan

    kemaruk nak hashtag mcm lofatah ler tu

    GARITSSSS

    5

    0
  7. kun says:

    ini lagi spesis perempuan bantal berbau!

    3

    0
  8. Anonymous says:

    krikk krikk krikk…tetap xmenarik. sila cuba lg ye..

    2

    0
  9. Anonymous says:

    wewe

    0

    0
  10. Anonymous says:

    kkk

    0

    0
  11. Eyeee says:

    Bosan la..tak habis lagi ke gosip “kawan” dua ekor ni..
    dah byk artikel duk cite psl status kawan dorg ni..ckup la..kami dah tau..
    tak nak tau lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    lantak korang la nak kawan ke nak kawen

    0

    0

Leave a Comment

Optional