Written by Bella | April 18th, 2016

Menerusi ruangan Cik Pang di Harian Metro, Mira Filzah mengakui beliau pernah menjalinkan hubungan cinta bersama seorang lelaki sewakti di universiti dahulu. Namun, hubungan mereak terputus apabila teman lelakinya itu meyambung pelajaran ke luar negara.

Cik Pang merasa hairan kerana selama ini Mira tidak mahu mengaku yang beliau pernah mempunyai teman istimewa.

Apabila ditanya oleh rakan kepada Cik Pang adakah beliau tidak sunyi  hidup sendirian? Mira menjelaskan beliau tidak pernah merasa begitu kerana sibuk dengan kerja serta jadualnya yang padat.

Oleh itu, Mira sememangnya tidak mempunyai sedikit peluang untuk mencari lelaki yang boleh mengisi ruang hatinya.

Tidak mengapa Mira, cinta itu boleh sahaja datang pada saat yang anda sendiri tidak akan jangka. Apa yang penting, harapnya lelaki itu nanti ikhlas sayangkan anda kerana diri anda sendiri dan bukan kerana populariti anda sebagai seorang artis.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 responses to Mira Filzah Ada Kekasih Hati?

  1. Pemerhati says:

    Bella oh bella
    ko x reti nk tdur ke
    duk tulis gossip smpai 6 entri
    ni dh kul 5am kot ko buat ap ni
    sila jawab bella oiiiiiiii

    0

    0
  2. Dastar says:

    biarlah hubungan kami ni rahsia dulu, kalau dah semua tahu nanti ada pulak yg iri hati n nak cantas. bukan senang nk kumpul duit byk2 nk kawin selebriti skrg ni huhu

    0

    0
  3. what a life!! says:

    sibuk betol la wartawan ni..dah macam paparazi plak..biar lah artis nk rahsia kan pakwe makwe dorang pun..nama pn bercinta..belom tentu lagi kawen..wat malu je canang satu dunia hal percintaan pstu tup2 nanti tak jadi kawen..contoh mcm ND tu..dah nak kawen nanti pandai la dia bagitau satu dunia sape bertakhta kt hati die tu..hormat privasi orang..tak semua perkara orang luar perlu..

    2

    0
  4. markonah says:

    bukan mira ni dgn ben ali ke ? sebelum dia jd artis duk nampak ben ali selalu post kt ig pic dgn mira mcm berdating.

    0

    0
  5. tasah sillah says:

    kenapa dia ni kalau bergambar asyik nak terlentok je? and satu lagi, lantak dia la nak ada pakwe. ada satu lagi tambahan, ajet2 ayu lah ko ni Mira. semak.

    0

    0
  6. nok gebuzzz says:

    kenapa la blog ni suke sgt cite pasal si poyo ni,belakon x seberapa….memanjang jer gosip..naik menyampah lama2,bajet ayu x sudah

    0

    0
  7. melati says:

    Katak maner yg dpt Mira ni??? mungkin kah katak Puru..!!!

    0

    0
  8. malaysiayangkelakar says:

    Baru bukak insta then nampak ada lelaki nama molkhan kot duk upload gambar dgn mira. sebelum mira ni naik jadi artis pun katanya tu bf dia yang sama2 dalam menaikan nama produk kecantikan dia mora tu. ye ke ?

    0

    0
  9. melati says:

    YaAllah ko ampuni lah dosa org2 yg minat Mira Filzah , ko jauhi lah aku dari bayang2 Mira Filzah ni….jauhi lah dari api neraka kepada yg minat Mira Filzah ni….!!!

    0

    0
    • Mat Ronggeng says:

      Ya allah, kau jauhi lah DILDO merah jadi-jadian yang menghampiri Mira Filzah ni….
      Sekarang ni tengok muka dia teringat dildo merah…tengok muka dia teringat lagi….isyh…nasib baik aku bukan peminat dia dalam instagram…kalau tidak…dia uplaod muka dia je…aku mengigau dildo merah….

      0

      0
  10. Sheila Lieza says:

    sebulan aku x makan tgu berita ni~ alhamdulillah hari ni aku dah blh makan~

    0

    0
  11. mie says:

    minah lapar cipap…

    0

    0
  12. aku says:

    2 la pagi2 buta sibuk nau nk up gosip org sampai typo sj

    0

    0
  13. el says:

    senang betol nak jd artis di malaysia ni, asal meletop dekat medial social, dapat tawaran belakon, nyanyilah, padahal bakat pon tak ade, rupe biase sahaje

    0

    0
  14. yang ko sentap dah kenapa ? says:

    Dah dier shantek~ nk buat mcm mnew~ yg komen negetif tu comfirm kuat melata binti meroyan~

    0

    0
  15. x says:

    Cipap asyik basah je..nak juga kekasih tolong lapkan.Drama?kisah kemaruk celah kangkang dan aksi makan.hurmmmm.

    0

    0