Written by AbangNara | November 22nd, 2012

Teringin nak jumpa selebriti-selebriti popular seperti Zizan, Nazim Othman, Nabila Huda, Fouziah Gous, Diana Danielle dan Elfira Loy? Sebagai pembaca BeautifulNara, anda ada peluang untuk bertemu selebriti-selebriti ini dan ramai lagi yang akan turun memeriahkan majlis EH! 20 Yang Anggun & Disenangi 2012.

eh 20 yang anggun

Abang Nara ada 5 pasang tiket untuk diberikan kepada pembaca BeautifulNara yang bertuah. Untuk makluman, majlis ini akan diadakan pada Sabtu (24 November) ini bermula jam 7 malam di The Pool, Ampang. Cara untuk memenangi tiket ini sangat mudah. Anda hanya perlu lengkapkan ayat ini “Saya ingin bertemu dengan ________(nama selebriti pilihan) di EH! 20 Yang Anggun & Disenangi 2012 kerana …...“. Suka hati koranglah nak buat karangan panjang mana.

eh 20 yang anggun

Pastikan slogan anda kelakar, menarik, kebabom dan hantarkannya ke contest@beautifulnara.com. 5 penghantar yang terbaik akan dipilih. Setiap pemenang boleh bawak sorang lagi kawan/pakwe/awek/mak/ayah/makcik/sepupu ke majlis EH! 20 Yang Anggun & Disenangi 2012. Jangan lupa sertakan nama penuh, nombor kad pengenalan dan nombor telefon untuk proses pengambilan tiket kelak.

eh 20 yang anggun

Berikut ialah senarai penuh selebriti-selebriti yang akan hadir untuk memudahkan anda membuat slogan. Aliff Aziz, Dayang Nurfaizah, Diana Danielle, Elfira Loy, Fahrin Ahmad, Fathia Latiff, Fouziah Gous, Hafiz, Iedil Putra, Intan Ladyana, Marsha, Misha Omar, Mizz Nina, Nabil, Nabila Huda, Nadiya Nissa, Nazim Othman, Pekin Ibrahim, Ryzal Jaafar dan Zizan Razak. Tunggu apa lagi? Join sekarang jugak.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

15 responses to Menangi 5 Pasang Tiket Ke EH! 20 Yang Anggun & Disenangi 2012

  1. ayam says:

    Aku tgk mizz nina ngn nabila huda seiras.mcm kembar.tp nina ct
    Cun lg

    0

    0
    • Kak Cham Kuat Gosip & Tido says:

      “Kak Cham ingin bertemu dengan Aliff Aziz kerana kak cham nak tanya adakah hati kosong Abg Aliff sudah terisi? Kalau belum terisi cham berhajat ingin mengisinya dgn kasih syg cham”
      “Kak Cham ingin bertemu dgn Diana Danielle kerana Kak Cham nak bawa dia pergi jumpa doktor sakit puan sbb Kak Cham nak pastikan berapa usia sebenar kandungan DD”
      “Kak Cham ingin bertemu abg Fahrin Ahmad kerana ingin minta dipeluk dr belakang oleh tgn abg e’ein yg kekar itu..”

      *agak2 Kak Cham bole menang x Nara?

      0

      0
  2. Nobody Cares says:

    Hahaha… Cam xder sape nak komen. Tiket free tue woiiiii..!!!

    0

    0
  3. berlari says:

    entry yg mcm ni mmg org tak pandang sgt.. kalau bab artis mngandung cepat laju je komen…hahaha

    0

    0
  4. karina says:

    nazim othman luv u baby

    0

    0
  5. Awekbulu says:

    Ayat berkerak dh mai dh..

    0

    0
  6. Lagubestbest says:

    Semua events ada Mizz Nina skrg. Baru perasan

    0

    0
  7. Saye says:

    Tengok gambar artis wanita tu cam semua serupa..

    0

    0
  8. HOI says:

    asal semua nampak macam jongang je. hahahaha

    0

    0
  9. […] sumber Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this. This entry was tagged berita, hot, malaysia, panas, terkini. Bookmark the permalink. […]

    0

    0
  10. nini says:

    Suka ayat abang nara …….boleh bawa mak , ayah, sepupu, pakwe, makwe…….blablabla…….cam ayat iklan Zalora lak……..hahahha

    0

    0