Written by AbangNara | March 14th, 2009

Saya tidak sebodoh itu. Setelah apa yang berlaku, mustahil saya akan mengulanginya. Memang saya ada datang ke pejabat Norman, tapi atas urusan kerja. Saya datang pun bukan seorang, kalau tidak dengan ibu Norman, pasti ada orang lain yang akan menemani kami.

Geli sekejap perut kami apabila mendengar kenyataan di atas dari Cik Memey Suhaiza kita baru-baru ini. Mungkin ibu Norman jadi tukang cover line untuk diorang berdua? Hahaha.

Yang takleh blah lagi bila dia bagitau ada peminat-peminat yang nak bergambar dengan dia dan siap bagi sokongan lagi. Boleh main senyum-senyum lagi dengan Memey.

Mungkin betul Memey Suhaiza tak sebodoh itu, tapi lebih bodoh daripada itu(korang faham tak ayat nie?).

88 responses to (LAWAK)Saya Tidak Sebodoh Itu – Memey Suhaiza

  1. oyo says:

    macam sial la ko ni memey….emak norman pun same…sial jgk…harap2 suami ibu norman ditangkap basah pulak dgn budak bwh umur..baru ibu norman tahu apa perasaan abby….

    • boboi says:

      bkn ke ayah norman yg repot kt majlis agama?

    • Anonymous says:

      gila gampang apa pg opis org pagi2 buta??memey sengal tu ongat rakyat malaysia ni bodoh mcm dia ke?
      suka2 hati je nak bg ayat cover line.
      pkul 3 pgi ko kt opis jantan tu semata mata nak bincang pasal bisness??
      palahotak mak hang!!!

      • aku la says:

        kalu tgh2 mlm tentu la bincang apa aksi nak wat… skill mcm mana.. diorgkan pelakon… nama pun pelakon.. mesti la pandai belakon…

        • enung says:

          aku ase,memey x laku kot..trpakse lar kebas laki Owam..Dunia2..

        • cLEVEr says:

          Hey..
          ko meMey Ko xYAh r BLakoN ag..
          naik juliNg mte aku..
          bpK bOsaN dOwh N iLAng mOod aKU nk tgK TV..
          HAKhaK..

        • puterizarra says:

          batul tu….skill sambil meniarap ke….sambil telentang ke…..xpon sambil berdiri…..huhuhuhuhuhu……power la u memeh…….

    • ape korang sebok says:

      dah ada bukti pon nak nafi apa…wat malu ja bagi statement cam tu….ko rase la bila ko dah kawin ngan si noman tu ade anak..ha mase tu die akn cari yang lain lak lagi mude dari si memek tu….baru dia tau nasib die…

    • azura says:

      jgn dsbbkn mrah anak dia mak dia jd mangsa…mok mana xsayang anok..jahat mana pun anak ni mak ttp cyg..biarlah tu anak dia…apa kita rasa kalu kutuk mok kita..agak ah nk marah pun

  2. Iryn says:

    aahhhh…bkn takat sial je q ni memey…..gampang tol!!!prmpas suami org!!!!

  3. jojie says:

    huh…………..nyampah!

  4. mum says:

    tengok muka pun tau dah basi,takde dara!geli tgk dia ngan jantan tu!

    • Nekounam says:

      msh ade dara kot..die tggu aku utk merasmikannye..hehehe…

      • Oshin says:

        Ye ke..mana kau tau..zaman skarang ni boleh bikin ape benda2 camtu. Takde pun srupe ada tp pastu highway je la…jalan LURUS…!!! mau ke?! Cari lain lah..

  5. pulut says:

    nak komen sikit leh….perempuan nih mmg dah takde maruah diri dah….si norman bangang tu….jadi pak sanggup…mmg bodoh….
    woi..jantan satu hari nanti ko pasti akan menyesal….ko dah takde apa-apa lagi…..yang si betina ni pulak tak payahlah sibuk nak kuar tb…ko duduklah kat felda tu diam diam……carilah keje lain….orang dah naik berbulu nengok muka ko…..mak bapak ko takder perasaan ker hah..!!!!!!eeeeeeeee gerammmmmmmmm

    • Anonymous says:

      aku stuju..
      sebenarnye mak bapak memey ni dulu pun mcm dia gak..tp dulu xde opis..kt area felda je..
      so turun skil kt anak dia yg bangang tahap cipan tu.

  6. audrey says:

    ramai betul yg doakn ko mcm2.. insyallah kadi kenyataan la tu..huhuhuhehehehehahahaha( ketawa jahat)

  7. ANDRY says:

    ok…aq x kenal minah ni bab dy bawah aq tapi adik aku yg kat kg 1 kelas dgn dy..dia ni jenis minah poyo masa kat sekolah..dia perasan cun jadi budak2 laki semua dia try..macam bohsia ke apa lebih kurangla…nama sekolah dia sekolah men tenggaroh a..minah ni memang betul2 kg..nak g umah dy kena naik sampan..sekarng dah ada jambatn kot..dai ni memag low class..adik q pun penah dapt gak..hahha..ni adik aq yg calkaplah..kalu dia tipu aq aq tipulah korang ni…ok? dia jenis perasan cun la..alah kat ekolah2 kan biasa ada minah ‘kental’ cam dia….buat malu jew..

  8. fasha sendat says:

    Mmg tak patut betul!!!! yg aku heran lagi… knp mak bpk dia org sokong prangai hantu dia org eh?erm…mak norman tu pompuan kan? knp dia tak leh fhm prasaan pompuan cam eby????? heran aku…betullah kata halaqah mlm tadi…manusia dah tak de belas kasih kat manusia…manusia lebih kasihkan binatang…

    • Anonymous says:

      mungkin mak bapak dia xckp ape2..tp just anak dia yg derhaka tu je yg pkai nama mak bapak dia..sian parents dia..sabar je la k makcik..pg cari anak lain..yg xsuke main arang..hahaha

  9. akutau says:

    aku memang tau sebab aku salah sorang jiran kat ofis MDH tu.

    aku setuju betol dgn ko, beautifulnara.. memey tu tak sebodoh itu tapi LEBIH BODOH SESANGAT DR ITU SEBENARNYA!

    kitorang2 kat area ofis MDH tu, yg setengahnya BERNIAGA CARI REZEKI HALAL dan ada jugak yg TINGGAL DI SITU – BERKELUARGA ADA ANAK2 KECIL.. RATA2 BERAGAMA ISLAM!

    tapi bila ada maksiat oleh 2 ekor monyet sarkis tu, YA ALLAH… bayangkanlah..

    dah la memey tu SOMBONG YA RABBI!! – dtg tempat org tapi macamkan kamung Felda Tenggaroh dia sendiri.

    sedarlah sikit teman maksiat ko tu SEWA je kat situ!!! YG KATA DA BELI OFIS TU dlm URTV ARI TU – SEMUANYA TIPU!!! semua jiran kat situ tau – tapi MEMANG MUKA TAKMALU si noman tu!

    macam sekarang, HARI2 BERGAYUT 2 ekor monyet tu dalam ofis tu. SIANG MALAM si memey tu ada bergayut kat situ.

    hari AHAD SIANG & MALAM SAMPAI PAGI ESOKNYA pun BEKERJA di ofis..? kalau suami isteri kitorang tak kisah pun. lantak korang lah nak tel**j**g sekalipun dlm ofis tu.. tapi MATI-MATIAN kata tak kahwin lagi.

    kalau bukan ko, memey yg kitorang bertembung hari-hari tu.. SIAPA??? ko dah pandai bela HANTU RAYA pulak ke..??

    MEMANG TAK BODOH.. TAPI SEWEL SANGAT SAMPAI OTAK MERENG DAH BOLEH MASUK SPITAL GILA!!!

    SENANG CITE… JANGAN PERCAYA DAH APA JUGA YG MONYET 2 EKOR TU CAKAP!!!!

    INSYAALLAH… KEBENARAN AKAN TERBUKTI JUGA OLEH KEBESARAN ALLAH!

    • Anonymous says:

      MEMEY SUHAIZA=KERBAU PENDEK

      • na o mei says:

        aku sokong apa yg ko ckp…btl2..aku klu jpa dia mmg aku baling batu..biar mamposs prempuan perampas….44org doakan..insyallah termakbul…memeh yg sememehnye 2 xkan bahagia…meruntuhkan masjid org…klu nk kire mude org lain pun mude gak..tp xla mcm memehhhh ni..

  10. wan says:

    biarkan la dia….muda sgt…byk lg ranjau menunggu kat dpn

  11. garfield_82 says:

    hmmm…arine dia wat orang2..sok2 dia dapat balasan,tau la dia langit tu tinggi ke rendah…

  12. akutau says:

    memang pun… mcm diorang ne lah yg tak dpt nak dikategorikan dlm golongan ‘ORANG’ mahupun ‘MANUSIA’ sebab… takde perasaan MALU, TAKUT PADA TUHAN…

    sebab tu digelar 2 ekor monyet sarkis..

    DAH TU, TAK KENAL DOSA PAHALA, TAK SEDAR BALASAN TUHAN.. diorang ingat diorang hidup 2 ekor je kat dunia ni.

  13. Keramat says:

    Kena minta pandangan Usman Awang pasal ayat pmpuan x abih blajar ni..eheh

  14. akussss says:

    ekekekekeekeke…kalo si memey tu dgn ibu dier skali dtg ke pjbt si jantan, kenape ibu memey tak kena tangkap basah sekali…eheheheeee…lawak lah ko betina…kesian lah dgn ko betina….

  15. Mrs.M says:

    Aku benci btul tgok si memey nie..dahla perampas!!!
    Kau mmg pandai berlakon eh…Asyik2 the same word yg kau bagi…
    Takde ayat lain ker???

  16. ni says:

    memang bodoh kot….

  17. akussss says:

    lawak lah ko memey….kalo mak ko ader skali naper pulak dier tak kena tangkap basah sekali….ekekeeekeeekeeekeek…lgpun kalo mak ko ader itu bkn tangkap basah namanya….

  18. graduate says:

    memey ni bodoh..dahla itam..hahaha..org kg dtg kl ni la jd nye..jakunn..

  19. tuit says:

    “aku la power rangers pink” kata memey…. fire……

  20. flower says:

    lawak gler muka dia makeup..
    mcm badut…hahha

  21. Aku Bangang says:

    Yang korang sibuk ni….pehal ?
    Sedara korang ke memey tuh ?

    • ain says:

      psl bukan sedara la yg nk sibuk sgt nih..
      klu smua sedara dia..pakat2 diam tutup mulut sbb xmau dpt malu huhuh

    • Anonymous says:

      ye mmg bkn sedara tp sedara se agama,,,dh wat maksiat x kn nk bela betina sundal mcm tu

  22. esya says:

    bodo pun……………..

  23. u know who says:

    memey= momok..
    woo scary!!

  24. xYANx says:

    aku harap nnti NH kawin ngan memey bongok tu..pastu NH wat plak maksiat ngn org lain..nak tgok muke memey mcm mane jadinye…msti lagi huduh dan bangang..

  25. swetiepai says:

    “saya memandang semua ni dari sudut positif”ini la ayt yang selalu betina sial ni ckp….cam bodoh jer….dah buat perkara negatif masih nak ckp banyak lagi..harap semua org jgn tengok drama atau filem jalang nih…boikot jer kaki maksiat nih..haram…

  26. melissa says:

    jgnla caya sgt ckp si memey 2,org dh wt slah xnk ngaku lak 2 kn???? phm jek la,mcm2 cite dia wt utk ttup slah sndri.

  27. sweet says:

    bg aku…2 2 salah…

  28. Mariana says:

    Saya bukan Bodoh? Memey.. memey… Ko muda lagi… Tak tau sgt selok-belok idup. Ckp pun mai taram je.. Tak cukup2 ke bagi org makin meluat dgn ko. Smpi mak norman pun terlibat, apa cite tu… Ish…ish..ish… Nak sgt jd menantu mak norman ke…. Atau hanya depa yg mau terima ko jd menantu ni….

  29. tok batin says:

    sabo jela ko memey..sian lak aku nengok minah ni..

  30. anne says:

    pe hal la ko.. walaupun kes ko dah diam tapi sakit hati ar.. ko memg perempuan gtl ar.. aku harap2 tuhan bagi setimpal pe yang ko dah buat pd rumah tangga org, punya banyak bujang lagi laki org jugak kau nak!!!!!

  31. keras kejung says:

    memoy bodoh aku benci tol perampas laki orang.ni pun spesis fasha.aku mnta nnti tuhan balas balik

  32. tieka says:

    mmg dia x sebdoh e2..tp lg bdh!!haha,
    x dk laki len ka?laki org gk! norman pn 2×5 ja..
    x pyh nk sorok2..kawen jelah terus!!mmg bodoh!!

    • yula says:

      sebab dia bodo la rampas hak orang kalu cerdik xmcm tu.gedik lbih

      • cikaro says:

        die x bodo tp BENGAP NK MAMPOS.. laki org pun nk kebas.. dunia nie bulat… sok2 laki ko plak memey kne kebas!! btol2.. mmg gedik pun.. myampah aq..

  33. trAnsForMers says:

    bukan ko mmg bodoh ke?

  34. moonflower says:

    wattts eva la memek

  35. rakyat malaysia says:

    ketandusan agaknya minah ni.bab 2 la jm 3 pg pn mc kt pjbat owng.sesuai la dngn norman 2,da ada istri tp mc blum puas g hdup mbujng.

  36. sweet dream says:

    memang aku tak suka dekat ko. ko tu memang bodoh. kalau tak takkan meruntuhkan rumah tangga orang.hari ni ko buat kat orang, nanti ko pulak yang rasa. baru tahu langit tinggi ke rendah….

  37. an2 says:

    badut pun tak sebodoh ko la memey….. rupe tak de berape nak lawa,perangai pn ikut tak lawa gak 2. norman2 pmpuan cam ni ko nak wat bini??eh se’memeh sok ko kwin ko kne cam ner abby kne skang baru ko tau kan pmpuan…..BANGGAK…………..

  38. azalea says:

    memey ni baru 21 thn, dah pandai goda suami org, tambah plak suami org tue pun suka digoda… sama2 kurang akallah tue. tunggu je lah balasan daripada Nya, kerana ada ada Abby dan anak2nya adalah org2 yg teraniaya. sabar….

  39. cLEVEr says:

    ko Memey mMg bodo..
    tp ble ko pkai rMbut cmtu lg m’NmpkkN k’boDOhn Ko..
    WakaKaKa..
    lBih bek ko xpyaH bLaKon ag cz aKu naiK juLing tgk Ko blakOn..
    KpD : k.ABby byk2 b’Sbar N jgN t’laLu byK taYaNg mke KciaN..DAaa..

  40. oprah says:

    klakar la si memey tu…..yang emak norman pun sokong die bgs la dah ade ikatan ‘kimia’ sebelum jadi menantu.kadang2 aku tgk artis malaysia ni terlampau terdesak sgt2….terutama si memey n norman ni.si memey tu tak rase besalah ke buat mcm tu..mgkn die tak pk coz faktor umur yg mude tak matang..so kite sama2 la tgk pe jadi die n norman.die org buat muke tak salah je…tak fhm aku..kesian abby..i sokong u abby…go abby…

  41. Liene says:

    Memey kemaruk jantan…

  42. akula says:

    memey da kene ehem2 dgn norman hari2, tu yg seddddapppp sampai lupa dunia tu……nama pn maksiat, mmg seronok bt dosa ni….

  43. pOwer r4ngers says:

    hmmm…apalh nak jadik ngn artis zaman sKunk nih..terlalu bnyk gejala sosial…terutama si meme nih,dah bwat slh xnk mngaku lak tu..smpai mnyebabkan bnyak fitnah…

  44. unknown says:

    aku ingt aku sowang jeq bodo..rupenye dye lagi bodoh…muaahahahaha!!!

  45. awin says:

    bodoh dan jahil betul perempuan iniii…!dahlah robohkan masjid org,lepas tu belagak macam pandai…?tak sedar diri langsung,sanggup dia menyakiti hati kaumnya sndiri,manusia jenis apa dia ini ha…..!

  46. cherry says:

    ALLAH tu MAHA BESAR..teruskanlah dgn dunia korg sampai da tol2 puas..biar TUHAN yg tunjukkan kebenaran..

  47. cubby says:

    oiiiiiiiiiiiiii…..ckp pndng2 ea ape pmpuan2….jge ckit bhse tuu..x smua pmpuan mcm tuu k…kalau nk ckp si memey tuu tilis la nick dye x pyh nk ckp pmpuan2 ..sengal..mangkok tandas tol!!!!!

  48. cikaro says:

    korg nk tau?? memey 2 kn pnh kne bw ngn dak2 rempit jb.. mmg sosial giler die kt jb nie.. tp bdk felda… belaagak cm dak bndar… mmg mcm sial r si meemy 2.. bt malu artis je!!! geli doh… jntan bodoh je yg gile btine mcm 2.. !!! bt malu kaum wanita je.. !!!

  49. bkn memey says:

    biasalah budak x pass spm..

  50. aienN88 says:

    ko mmg xbodoh,bebal,sengal,bengap,sundal jek…ha,ha,ha….

  51. aienN88 says:

    kirenya si norman 2 dpt lebih org la nie…cian nye..ptut la xnk kawin dgn si memey… nk lpas nafsu je….

  52. Julie Anne says:

    mmg bodoh

  53. zaza says:

    dia ni mmg bdk felda tenggaroh pn..lagak mcm bdk bandar..nk jd pelakon konon..pastu rampas suami org dgn cara kotor..mentang2la si abby dh 3x branak..norman pon bodoh..xtau bersyukur…

  54. katakau says:

    celaka punya perempuan…umur je muda tp muke cm janda branak5 leher bgelang2,kaki itam bkarat……

  55. anti betina jalang says:

    Hr nie ko aniaya seorang perempuan yang menjadi isteri n ibu… ko jahanamkan rumahtangga dorang. Ko buat maksiat ngan laki dia insyallah Allah akan bagi lebih kat ko… biar ko kena HIV. mampus lu…!