Written by AbangNara | October 9th, 2014

Respek!!! Inilah ciri-ciri seorang isteri solehah. Begitu memahami, tidak melatah, tak serkap jarang dan paling penting, memberi kepercayaan kepada sang suami. Kalau isteri-isteri lain mesti dah melatah apabila mengetahui si suami menghantar mesej kepada bekas isteri, namun Memey Suhaiza tidak langsung cemburu mengenai mesej Norman Hakim kepada Abby Abadi.
memey suhaizaSedang hamil anak kedua, Memey Suhaiza memaklumkan yang Norman tidak pernah berahsia dan sentiasa berkongsi mesej yang dihantarnya kepada Abby Abadi. Ini satu lagi ciri-ciri suami yang bagus. Kalau tak buat salah, buat apa nak sorok-sorok. Tunjukkan pada si isteri agar tak ada salah sangka yang berlaku di masa hadapan. Kata Memey:-

Tiada sebab kenapa saya perlu berkecil hati dengan mesej berkenaan kerana ia lebih kepada kata-kata dorongan kepada Abby yang kini semua sedia maklum sedang dalam keadaan tertekan atas beberapa perkara.

Malah sebelum ia dihantar suami menunjukkan draf mesej itu kepada saya dan saya sendiri tidak melihat apa-apa kesalahan atau perkara mencurigakan dalam pesanan tersebut.

Tiada kesan pun kerana sebelum ini banyak lagi situasi lebih teruk daripada ini saya lalui tambahan pula saya lebih kenal siapa suami saya malah hubungan saya dengan Abby juga cukup baik.

Dalam keadaan sekarang kami adalah orang paling dekat dengan Abby dan sudah tentu saya dan suami sentiasa memberi sokongan kepadanya.

memey

Abang Nara serius menghormati dan mengkagumi hubungan antara Memey, Abby dan Norman. Sesungguhnya mereka menunjukkan contoh yang amat baik sekali kepada kita semua. Saling bantu membantu, saling memberikan kata semangat dan saling mempercayai. Semoga akan lebih ramai orang bersikap sebegini kelak. Tahniah buat anda bertiga. Sumber Mstar Online.

[flowplayer id=”29797″]

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 responses to Memey Suhaiza Tak Cemburu Mesej Norman & Abby Abadi

  1. KITA says:

    Bagusla memey x cemburu..sbb memey sdar yg dia yg rampas hak abby dulu..

    0

    0
    • Hitam Manis says:

      tak payah lah nak cakap rampas tu.. dh jodoh, dh takdir ok

      0

      0
    • Baby AA says:

      baguslah berdamai demi anak2….Rita Rudaini sila ambil kertas dan pen!

      0

      0
      • Gerhana Darah says:

        Itulah hakikat menjadi isteri kat Msia ni…madu bukan utk semua. Kalau rasa nak dapat payung emas…terpulang pada tuan badan. Pilihan masing2…

        0

        0
    • mama says:

      dorang bertiga x de problem pon… memey kenal suami dia n abby lebih dr org luar. ..rampas tu x wujud,ni la dia kun fa yakun… media @ org luar x payah la nk melaga2 kan dorang ni .x baik

      0

      0
    • Xooyyyoo says:

      Memang patut la Norman cari Memey… Perempuan yg lebih baik dari Abby. Tiada istilah rampas. Time ada laki, x appreciate. Laki cari lain la.

      0

      0
  2. ila says:

    Mereka adalah antara contoh terbaik, dari cerita2 negatif dulu sampai ke perubahan demi perubahan positif ke arah kehidupan yg lebih baik dan bahagia sekarang.. so untuk yg rajin komen2 negatif ni pulak, korang macamana, sama2 cuba berubah ke atau masih xreti-reti berubah.. ;-)

    0

    0
  3. chronicz says:

    Berani ko cakap ko jeles, memang kena basuh la!
    Tipu la kalo tak “tersentuh” langsung… hati perempuan, tetap hati perempuan jugak..

    0

    0
    • Yawnzzzz says:

      La, Memey cool je..ko pulak menggelebah!

      0

      0
    • inspektor says:

      nape die nk jeles.. norman pesan kt abby.. jgn bsh kn rambut baby anak pmpn bongsu die,..bg mamam.. n then die just bg nasihat kt abby.. nothing pn nk cemburu2.. ble aku bce.. baik nye norman ni.. die ingt bekas isteri nye skang tgk ttekan..pa daa…

      0

      0
  4. Anonymous says:

    walaupun aku tak minat kau memey tp tahniah kau mempunyai sifat2 kematangan.

    0

    0
  5. Anonymous says:

    abby kawin balik ngan norman jer abis cite…skg memey dh x leh ckp ap..dlm hal ni sape y wat abby jadi mcm tu klau x memey y kacau uma tangga dia org..memg la memey skg dh alim…bertudung…tpi title sbgi perampas smpi bila2 pn org ttp akn ungkit..ko buat le baik mcm mane sekali pn memey org ttp akn ingat awak sebagai PERAMPAS…

    0

    0
  6. cili pedas says:

    Baguslah berdamai….gaduh2 pening kami yg membacanya cam Rita- x habis2!

    0

    0
  7. Nuvo Cleanse says:

    If you desire to improve your familiarity just keep visiting this web page and be updated with the most up-to-date news update posted here.

    0

    0
  8. OKLAH TU says:

    muka memey sama dgan norman…

    0

    0
  9. kucing says:

    sbenarnye tak de ape pun msg2 tu..nasihat utk kebaikan je..tp biasalah nara ngn blog2 lain suke menyibuk..nak up benda2 yg tak penting..

    0

    0
  10. CIk Pah says:

    Apa lah nak heran sgt?…….sy dgn ex sy pun sama je mcm Abby dgn Norman, last Hari Raya lepas….kitorg beraya bersama-sama dengan anak2 dan isteri dia….tak ada masalah apa pun…saja nak buat panas buat apalah..yg penting saling memahami, what past is past.

    0

    0
  11. mutia says:

    kalau dipikirin.. nak ke norman kat Abby balik.. huhu… seram.. sejarah lame jgn diulang.. msg norman tu nasihat ayat biasa2 je sape ntah yg lebih2…

    0

    0
  12. test says:

    test je

    0

    0
  13. Xooyoyi says:

    Kebenaran isteri pertama bukan rukun nikah. Kalau sanggup kemudi 2 kapal, go ahead. Apsal bini2 org dan pompuan emosional org poligami. Halal dr segi hukum, yg pompuan2 marah bebenor apsal?

    0

    0
    • Anonymous says:

      sbb pompuan yg kene kongsi batang. geli tau x?

      0

      0
      • Xoxoyoyo says:

        Kalau geli, nak haramkan yg halal ke? Lain la kalau kau bukan Islam. Lain kali jgn nikah, sebab ada kemungkinan kau kena madu. Dok bujang, x yah berlaki. Geliii la kononya. Laki kau berzina senyap2, kobgsi batang.. Kau tak tahu.

        0

        0