Written by AbangNara | December 28th, 2008

cerita terbaru memey suhaiza

Latest information about Memey Suhaiza and Norman Hakim love tragedy story affair. From what we read, Memey Suhaiza’s Proton Persona car has been spotted at Norman Hakim’s sister house at Kuantan.

Memey Suhaiza was there to not only to celebrate Hari Raya Aidiladha but to discuss about their marriage. This all happened before the divorce between Norman Hakim and Abby Abadi.

What does this mean? Maybe Norman Hakim has already planned to get caught with Memey because it’s the only way he can divorce Abby Abadi. One thing for sure, Norman and Memey secret affair started long before the divorce.

What do you think? Does Norman divorced Abby because he already Memey who is younger and hotter? Does all the “tangkap khalwat” case has already been planned by both of them?

43 responses to Memey Suhaiza Meet Norman Hakim’s Family

  1. princess says:

    gler pny ppuan
    nympah gler ak tgk ppuan nih..
    cm sial jerk…
    wt muke baek konon…..

    0
    0
  2. ni says:

    x suke sgt!!!!

    0
    0
  3. tuit says:

    suka…suka..suka…eh silap..xsuka.. xsuka…xsuka

    0
    0
  4. flower says:

    x suke jgk..

    0
    0
  5. flower says:

    nampak je lawa tp perampas..

    0
    0
  6. Anonymous says:

    bodoh….muka jer lawa….perangai ya allah

    0
    0
  7. ibtisam says:

    xyah la korg main hide n seek. khwn je lerr…ingt, ko akn dpt rase mcmna rasenye suami dirmps org…inilah karma hidup. ko tggu je larrrr

    0
    0
  8. awe says:

    suka2 je mimi tu…norman pn sm jgk….ady pn dh ada bf br…so. cmne la?spe yg x jujur

    0
    0
  9. sun_t says:

    sesapa ada pict mencurigakan memey dgn norman, sila siarkan… saya terpecaya norman idola saya boleh buat pekara macam ni…

    0
    0
  10. sun_t says:

    kawen je la…….jauhkan diri dari dosa

    0
    0
  11. hantujalan says:

    p’puan ni tak tahu malu.. makluk perosak rumahtangga org lain.. memalukan tul.. kawin la korang..

    0
    0
  12. woih says:

    aku tgk korg nih,sibuk duk jage tepi kain orang..menyampah ngan orang tu la,orang ni la..aku nak tanyer,korang nyampah ngan de tu,kenapa??ade dia kacau korang??takde kan..so bia je la dorang nk ape..sendiri tanggung..yg kiter ni duk tak suke orang tu la or orang nila,free jer dpt dosa..

    0
    0
    • Luna says:

      bkn nak menyibuk tp agak2 la kta kan sesama m’sia kena alert dgn p’sekitaran beb. org mcm ko ni patut tggl dlm gua je tak peduli p’sekitaran! BENGGONG!

      0
      0
    • NUR FARADILA says:

      AKU TAHU KAU MINAT KAT PEREMPUAN TU MEMEY .KALAU KAU MAHU TAHU AKU NI JENIA WANITA TAK SUKA ADA PEREMPUAN YANG SUKA RAMPAS SUAMI ORANG LAIN BODOH…………………………………………….

      0
      0
  13. beyon says:

    ko sedare dia ke woih.baking die

    0
    0
  14. kak anne says:

    woih…sini tempat nak bagi komen…suka ati laa kitorg nak komen ape…tah ape2 laa nko nih…

    0
    0
  15. WatEVERLah says:

    Kan dlm Islam Lelaki boleh kahwin 4..janji mampu zahir&batin…

    0
    0
  16. Luna says:

    haku tak sabo tgk dorg kwen. tgk mcm arni ngan awie tak kekal kan. haku rasa la kes dorg ni lbh kurang jer

    0
    0
  17. jamie says:

    kalau norman dan memey kawin pasti suatu hari nanti akan bercerai jg…tgk la….

    0
    0
  18. jamie says:

    org yg x pandai menjaga anak2 dan sikit2 bercerai..gila pompuan,lain hari memeng begtu…ja hidup dia…gatallll dan menggatal ja…oi norman suatu hari nanti anak2 ko benci ko terutama anak perempuan bongsu ko.palui tahu buat anak saja.pas tu cari pompuan lg untuk di amput……bodoh norman hakim gatal…….1000 x100000

    0
    0
  19. jamie says:

    mulau…gila…tombiruo….palui toli nu agayo….oi norman dan memey lari ko dr malaysia…..org hutan…..binatang.haiwan lg ada perasaan…ginsok….remeh..cincai punya org…sana sini..situ…kemana hilangnya janaji ko pd aby……masuk neraka la ko dgn janji ko dulu…penghianat!

    0
    0
  20. sinchan says:

    aku harap sgt kalo dia kawen ngan norman pastu norman main pmpuan lain…biar dia rase ape yg abby rase….

    0
    0
  21. an2 says:

    2 bkn pmpuan.2 betina xtau malu

    0
    0
  22. beebee says:

    i mampus si memey n norman. buat dosa sekarang nanti dpt balasan di akhirat. mu dua akan dibakar mcm barbeku babi. padan muka masa tu tak ada org yg tolong. b

    0
    0
  23. beebee says:

    bagi abby dan anak2x diharap bersabar. jgn bersedih dgn apa yg berlaku. abby u masih comel dan cun. saya suka lakonan anda. si norman dan memey boleh kuburkan bakat lakonan anda di kubur nanti.

    0
    0
  24. beebee says:

    si norman mmg kaki perempuan. lama2x dia akan jemu dgn memey yg muka pucat mcm mayat. kpd artis lain jgn lah ikut perangai norman dan memey tu yg jelas gedik. ingat tuhan masih ada melihat segala kelakuanmu.

    0
    0
  25. luna says:

    mcm perempuan murahan yg ketandusan lelaki memey ko fikir ko sape suatu hari tuhan akan ambil jg kejelitan yg kononnya ada pada ko
    benci sggt la kat pompuan sorang nie

    0
    0
  26. kesumba says:

    memey ni lawa?????? tolonglah..aku lg lawa dr die..arap muka je puteh..bdn tangan sume rentung…mcm tu lawa? dahlah kurus itam plak tu..nasib bek die artis…ade point die jd lawa sket yg mmg xlawa tu..muke kampung!!!! ptuihhhhhhhhhhhh

    0
    0
  27. nurrur says:

    memey tu mmg gedik pun

    0
    0
  28. PUTERI ANISA says:

    GELINYE KU TENGOK PEREMPUAN NI TAK MALU RAMPAS SUAMI ORANG…………… YE YE YE YE YE

    0
    0
  29. Intriguing post. I have been searching for some good resources for solar panels and discovered your blog. Planning to bookmark this one!

    0
    0
  30. I disagree, see below for more details

    0
    0
  31. Good idea and good point!!

    0
    0
  32. Don’t get caught out like i did by this, Cerita Terbaru Norman Hakim, Memey Suhaiza Dan Abby Abadi | Beautiful Nara is important

    0
    0