Written by AbangNara | December 22nd, 2009

Memang dah lama kecoh pasal cerita Maya Karin akan jadi host untuk NONA tv3 hari ahad tu. Hmm, apa pendapat korang, Nona yg dah di-host kan oleh berpuluh pengacara tv3, tiba-tiba digantikan oleh artis. Eh, sebelum ni pernah tak ada artis yg mengacarakan Nona ek??

Cuba kita tengok, apa kata anda…sesuai ke idak Maya Karin jadi pengacara Nona??

405 responses to Maya Karin vs NONA

  1. EclipsE says:

    morning all..

  2. EclipsE says:

    mn yg lelain ney?xmsk lg ker??
    kaka nara status gathering cmne?jd ker x??

  3. pEnArI pOcO2 says:

    x minat kat maya…

  4. pEnArI pOcO2 says:

    aku minat kat norjuma habib…
    dier mmg sesuai dan layak…

  5. hantupensil says:

    erm..mcm xde orang lagi harini..
    hurmmmm…

    • pEnArI pOcO2 says:

      tu lar…boringgggg sesgt nih…

      • [email protected] says:

        baru dapat poco…..
        susah tol nak cari umah ni

        • hantupensil says:

          baru kunjung tiba ko pet…
          hhuhhu

        • [email protected] says:

          blog BN blur tau pc aku yang blur 2 yang lambat datang cni 2

  6. [email protected] says:

    page ni masuk tak tesusun ler lari2…. 2 aku x juper umah maya ni……

    kalo p home umah maya ni terus ilang hampeh tol…

    • anNeDeSiLva says:

      la asl lak tak jupe..
      ko kena skoll ke bawahla kawan..

      • [email protected] says:

        aku kener buka semua gosip disember baru juper,,,,
        kat komen terkini pun x keluar le umah maya ni

  7. anNeDeSiLva says:

    Morning semua….

    • [email protected] says:

      moning annne

    • hantupensil says:

      pagi anne…
      huhuhu

      • [email protected] says:

        aku demam ler ari ni SELESEMA n tekak sakit2….
        suara dah xsemerdu ANuar ZAIN dah

        • pEnArI pOcO2 says:

          hahahahaha…
          ko nyanyi mmg patot pon ujan turun…
          x pon tsunami lak yg melanda…

          ko jgn nk cube2 nyanyi nih pet…

        • [email protected] says:

          memang x minat nyanyi pun….
          hehehe
          nak berpoco2 jer aku ni

        • pEnArI pOcO2 says:

          poco2 jerk ko…
          whatever u do, ko mesti ikut gaya bpoco2…
          baik ko g toilet ker, mkn ker, tido ker, dlm toilet ker…
          huhuhu…

  8. [email protected] says:

    mana poco2 p pulak

    • pEnArI pOcO2 says:

      windu kat aku lar tuh…
      hehehehe…
      tgok x pic tbaru aku…?

      • [email protected] says:

        pic ko ambik kat PC ker… xjelas sangat

        • pEnArI pOcO2 says:

          ko jerk yg kate x jelas…
          kat aku nih dah mmg jelas sgt pon…
          bukak spek kalo nk tgok…

        • [email protected] says:

          x nampak ler nampak tudung oren jer ko ni,,,,,

        • pEnArI pOcO2 says:

          tu pon dah memadai…
          janji tudung aku nmpk…sudey…

  9. cili says:

    x sesuailah. nona kan rancangan kewanitaan.mementingkan penampilan yg sopan. maya ni seksi klu berlakon.terdedah sana sini.x sesuai aaarrr.

    • hantupensil says:

      bgus la baru orang2 mcm pet tgk..
      hahaha

    • pEnArI pOcO2 says:

      aku ok jerk…
      ko kata ye…aku pon kata ye gak…

      • [email protected] says:

        aku gak kan… aku tengk nona ari ahad ari 2 walau pun bukan maya

  10. pEnArI pOcO2 says:

    agaknyer ko nyer pc nk sekat komen ko x pet…?
    tu pasal aaar dier xnak layan sgt ko bukak page baru…
    bosan agaknyer…
    hahahahahaha…

  11. fifie says:

    knape mcm suram jek arini..
    kat umah2 smlm pon suram jek..

    • pEnArI pOcO2 says:

      SURAM bab sume artikel nmpk SERAM…

    • hantupensil says:

      erm..ntah… suram sempena krismas kot..
      hjehehehe

      • [email protected] says:

        selamat selamat ari raya

        • fifie says:

          haha seram tang mane tu poco2..

        • [email protected] says:

          lubang idung kot

        • pEnArI pOcO2 says:

          wahida ngan bung…

  12. [email protected] says:

    gantok

    • pEnArI pOcO2 says:

      lantok…

      • [email protected] says:

        poco2=pocong2

  13. [email protected] says:

    AKU X KOMEN PUN LAGI PASAL MAYA NI,,,,,
    xkesah maya mcm mana dia tetap lawa n kalo dia boleh jadi pengecara dengan baik no hal le dia jadi pengecara tuk rancangan ape….

    orang yang cakap xsesui orng 2 jeles sebenarnya,,,,
    kita sepatutunya doakan dia biar berjaya n 2 mungkin rezeki dia,,,,,

    mungkin ader kebaikan jika dia jadi pengecara nona….
    ramai artis yang x bertudung n seksi bila jadi pengecara dorang bertudung… mungkin dalam masa dia jadi pengecara 2 dia dapat hidayah dari ALLAH sapa tau……

    jadi sesama la kita doa kan….

    lari baik kita doakan tuk kebaikan dari terus mengutuk artis…..

    wah3…. buat yat baik cket ari ni

  14. anNeDeSiLva says:

    ngantok..
    batuk2..
    tekak saket…

    • [email protected] says:

      sama gan aku jer ko ni anne

    • pEnArI pOcO2 says:

      p lar jpa doktor…

      • [email protected] says:

        aku baru ari ni anne…
        jap2 lagi kalo rajin nak p juper DR

        • hantupensil says:

          bhaye skrang nih..
          h wang eng wang…

        • pEnArI pOcO2 says:

          gelombang kedua tuh…
          hehehehehe…
          tutup idung…

        • [email protected] says:

          antu siap tunjuk lubanh idung…. x takut ker kene

        • pEnArI pOcO2 says:

          ketinggalan tul lar ko nih pet…
          mane der lubang idung antu tuh…
          tangan ngan pen skrg…

        • [email protected] says:

          memang x leluar ler pic dia….
          mcm pic ko baru je tukar aku dah leh nampak…

          pic antu dah seminggu tukar lubang idung lagi

  15. [email protected] says:

    Fauziah Datuk Ahmad Daud, Jalil Hamid dan Normah Damanhuri
    belakon dalam filem ANU DALAM BOTOL….

    ape pendapat korang KAK OGY BELAKON BALIK

    • pEnArI pOcO2 says:

      kira ok lar tuh…
      duk umah wat tensen jerk…
      lgpon dier kan single balik, xlar boring sgt kalo g blakon blik…

    • aMmey says:

      citer seram ke

      • [email protected] says:

        citer GAY le

  16. pEnArI pOcO2 says:

    errrrrrmmmmm…
    bohsan tul…nak kuar g jalan2…jpa kawan…
    lg ader pekdanyer…

    • hantupensil says:

      ko xkeja ke?
      ish2 makan gaji buta jek…

    • [email protected] says:

      ko xder kejer ker

  17. Nona says:

    Loghat melayunya saja suda ok sih…apa-apaan saja yg tidak menyokong….

  18. [email protected] says:

    mana geng kta yang lain ni

    • aMmey says:

      geng ko xder……………..

      • pEnArI pOcO2 says:

        diorg dah start cuti krismas…

        • [email protected] says:

          boring nyer

          mana p
          black
          wieya
          ag
          kak lady
          aries
          anne
          JUON
          kak pink
          violet
          mawy
          awekcun
          awekmas
          baby manja
          saara

          n yang lain2 lagi

        • aMmey says:

          aku ko xlist

        • [email protected] says:

          ko tengah chat gan aku xkan aku nak taruk nama ko

        • pEnArI pOcO2 says:

          ye lar ammey nih…

  19. aMmey says:

    hohohoohohoho…………..
    mery crismas
    (aku ajuk je santa claus)

    • [email protected] says:

      suka ati ko ler ammey janji ko bahagia heheh

      • aMmey says:

        boring la mak cik oiii
        huhu

        • fifie says:

          kebosanan sedang melanda diri masing2..hohoho
          adoii ape nk buat nih..besawang dah nih

        • [email protected] says:

          mak pun boring gak nox

        • [email protected] says:

          2 le pasal… KAK NARA BUAT LER CTER MENARIK

        • pEnArI pOcO2 says:

          bosan x terkata…

        • aMmey says:

          bosan x tertaip…….

  20. [email protected] says:

    xxde cter hangat ker…

    kisah tok ti, azwan ali tau nek jah ker

    • fifie says:

      hjg2 thn ni sume dah x hangat dah pet oii
      sume ikut cuace jugak..
      mendung n suram2..huhu

      • [email protected] says:

        huhuhu gantok aku nak bagi komen…
        ramai yang xnak masuk

  21. Apin Opin says:

    dari segi kecantikan sesuai la kalau pengacara nya memang cantik & berpenampilan…tetapi pakaian tu biarlah sopan sebab Nona kan tontonan umum, lelaki & perempuan..

    • pEnArI pOcO2 says:

      betul…betul…betul…
      (ipin kata…)

      • fifie says:

        ipin suke mkn aym drumet..heheh

      • [email protected] says:

        huhuhuhu

    • aMmey says:

      btl2……….
      npa xbik ja dr prgrm reality nona 2 ek

  22. pEnArI pOcO2 says:

    ish…boring tul…
    nak tanya skit…

    HIDUNG KORANG SAIZ BRAPE…?

    huhuhu…xder soklan lain lg dah…

    • [email protected] says:

      xtau le saiz idung orang kira mcm mana

    • aMmey says:

      serombong kapal da…..

      • pEnArI pOcO2 says:

        kan terowong keretapi ker…?
        hehehehe…

      • [email protected] says:

        lubang idung ko 10 kaki ker poco

        • pEnArI pOcO2 says:

          2 x 10 lar beb…

        • aMmey says:

          bulu idung kale pe weh…

        • [email protected] says:

          huhuhu…. hebat 2 bro

        • [email protected] says:

          7 warne pelangi

        • aMmey says:

          idung aku kale transperen

    • hantupensil says:

      ade la kot dalam 8mm diameter…

      • [email protected] says:

        nant aku ukur hidung ko ek antu….pic idung ko ader lg ni

  23. [email protected] says:

    ape nak di cter kan ari ni ni

    • hantupensil says:

      crita pasal holiday…
      huhuh..cian aku taun ni xdpt cuti pun…

      • [email protected] says:

        jom p gan aku… aku nak balik kelantan bulan 1 ni

        • pEnArI pOcO2 says:

          bwk lar aku skali…

          eh x leh…
          nnti makbpk ko ingat bakal menantu diorg plak…

          x jadi…

        • [email protected] says:

          xnak ler aku bawak ko… nant ko buat kecoh lak

  24. pEnArI pOcO2 says:

    jom sbg balik ceta pasal negeri msg2…
    aku lak k…

    SARAWAK :

    1. Lebih 30 kaum (Melayu, Iban, Cina, Kelabit, Kenyah, Murut, Bidayuh, Kayan dsb…….)

    2. Popular ngan produk kek lapis bertingkat2…

    3. Saiz negeri sama besar ngan saiz tanah semenanjung…(tolak negeri Perlis)…

    4. Mempunyai sungai terpanjang di Asia Tenggara, Sungai Rajang terletak di Bahagian Sibu

    5. 71 Dewan Undangan Negeri

    6. 11 Bahagian…

    7. Kaya dengan hutan tebal, kayu balak

    8. Kaya dengan buaya sungai (saper nak offer diri leh jumpa ngan buaya2 tuh…silakan..)

    9. Pengeluar kapal terbesar di Asia, terletak di Sungai Rajang, Sibu

    10. Amalan berkunjung ke rumah2 semasa Raya berterusan sampai 2 minggu…

    itulah SEBAHAGIAN drpd keunikan negeri aku…

    korang plak…???????

    • [email protected] says:

      ko keturunan ape poco

    • blackberry00 says:

      aq nang sokong menar2 apa nak dipadah ktk tok….

      lom termasuk ngan

      11. Femes ngan ikan terubok masin

      12. Laksa Sarawak

      13. Mi Kolok

      14. Org2 yg kacak kedak aq tok.. huhuhu!!!

    • hantupensil says:

      aku? aku xde negeri…
      hehehe

      • pEnArI pOcO2 says:

        oooooooo…
        kiranyer ko dah kene BUANG NEGERI lar nih antu…
        ko kat mana skrg nih…
        afghanistan…? pakistan…? tanjong rambutan…?

      • blackberry00 says:

        keturunan aq ko tak nak taw ker pet..??

        UNTUK MAKLUMAN…
        AQ NI KETURUNAN MELANAU-MUSLIM

        Melanau ni asalnya dari Mindanao-Filipina

        • pEnArI pOcO2 says:

          yerk…mindanao…?
          melanau tok setauk kmk dr wilayah tgh…
          cam mukah, matu, daro, dalat dan seangkatan dgnnya…
          ktk dr sia kah…?

        • blackberry00 says:

          poco..

          FYI, asal nenek moyang org melanau
          tok mmg dari Mindanao-Filipina
          (yalah datangnya perkataan MELANAU-mun kmk sik silaplah..)
          then nowadays kebykan msykt peribumi melanau tok
          mmg diam kat wilayah tengah…
          tp kinek tok dah mengarei org melanau tok
          termasuklah kmk tok dh sesat stay kat putrajaya dah…

          ktk tek origin malay kah..????
          kmk, mak bapak org melanau
          so, pure melanau….

      • aMmey says:

        ko antu alam kubor
        huhu

    • fifie says:

      poco part mane?
      dkt x dgn brunei?

  25. blackberry00 says:

    pet…
    ko crk aq eq..???

    aq br on9 nih…
    dr pg sibuk sbb thari nnt ade function

    • [email protected] says:

      rindu kat abg aku ni…..
      anak2 sihat x

      • blackberry00 says:

        alhamdulillah…

        tgh wat preparation yg boy nk msk tahun 1….

        • aMmey says:

          mama boy sht???

        • blackberry00 says:

          alwaz be….

          other than that, ktorg tgh wat preparation
          utk family day kat melaka plak awal bulan 1
          best gak bwk family jalan2 negeri org!!!!

        • [email protected] says:

          ari 2 p PD kan.. huhuhu bejalan sakan abg kita ni

        • blackberry00 says:

          pet..

          g PD ada course
          kat Melaka nnt ofis nak wat family day…

          aq ni folo jer….
          pegi bulan bintang pun aq ikut gak….
          aq satu family mmg kaki jalan..
          target nk round 1 malaysia!!!

  26. blackberry00 says:

    talking about maya….

    aq mmg minat giler kat ompuan nih…

    dye taklah seseksi maner pun
    tp klau dibagi peluang untuk jadik mc nona
    asenye dye ni xder masalah
    baik dr segi penyampaian maupun bab berpakaian
    sbb aq dr dulu follow maya ni
    orgnyer kuat berdisiplin
    n alwayz do the best…

    wish her good luck…

  27. blackberry00 says:

    tadi kat atas kak nara dah confirmkan bn gathering ni…
    anne, blh update sikit…
    dah betol2 confirm ker nak wat kat tasik perdana?

    • pEnArI pOcO2 says:

      kompem lah bang oooouiiii…
      kmk jak xpat pegi, masa ya tgh nekik gunung santubong…
      tp best lar aktiviti lasak tok…

    • [email protected] says:

      xtau lagi buat kat tasik tau tempat lain… tengk kehadiran kalo cket aries cakap buat kat restrn tau mana2 tempat yang menarik ler

      • pEnArI pOcO2 says:

        rugi lar kalo x buat kat tasik…
        diorg dah berpakat nak tolak ko masuk tasik tuh…

        • [email protected] says:

          huhu x tau lagi nant kak nara akan bagi tau kot buat kat ner

        • blackberry00 says:

          aq nk bwk family…

          kene byr brape ar..???

        • [email protected] says:

          nant tanya kak nara kalo dewas mcm biasa ler 25 sorang… kalo kekanak x tau le pulak

  28. pEnArI pOcO2 says:

    pet, aku ANAK JATI MELAYU…
    xder campor2 nyer…

    • [email protected] says:

      ingat ko iban+Kadazan+sunagi+sino+mcm2 lagi ler

      • blackberry00 says:

        pet
        iban tu peribumi swk
        kadazan tu peribumi sbh

        • pEnArI pOcO2 says:

          tah2 per2 lar pet nih…
          BUTA GEOGRAFI tul…

        • [email protected] says:

          xtau sanat main tembak jer

  29. blackberry00 says:

    poco..

    FYI, asal nenek moyang org melanau
    tok mmg dari Mindanao-Filipina
    (yalah datangnya perkataan MELANAU-mun kmk sik silaplah..)
    then nowadays kebykan msykt peribumi melanau tok
    mmg diam kat wilayah tengah…
    tp kinek tok dah mengarei org melanau tok
    termasuklah kmk tok dh sesat stay kat putrajaya dah…

    ktk tek origin malay kah..????
    kmk, mak bapak org melanau
    so, pure melanau….

  30. pEnArI pOcO2 says:

    errrrmmm…abg black nk round satu msia…
    aku dah round hbs dah…
    korang jerk yg xnak round hbs kat swak nih…
    x TERround lak korang nnti masuk utan keluar utan…
    last2 korang jdi ORG UTAN…

  31. violet says:

    emm…
    maya?
    ok la.

  32. [email protected] says:

    huhu mana yang lain p u alll

    • pEnArI pOcO2 says:

      putri santubong putri sejinjang
      menjaga gunong negri sarawak
      manis sik ada dapat dilawan
      anak dak dewa tughun kayangan…

      ooooooo putri santubong
      sejinjang sayang….

  33. [email protected] says:

    lapar le pulak ari ni

    • pEnArI pOcO2 says:

      meh aku suapkan…

      • aMmey says:

        suap dya pkai senduk poco

        • [email protected] says:

          huhuhu…. nant aku mkn sndiri jer

        • pEnArI pOcO2 says:

          senduk kecik sgt…
          pakai gayung lg best…

        • [email protected] says:

          untuk ko le 2 poco… wek3

  34. pEnArI pOcO2 says:

    abang blackkkkkkkkkkk…
    ney ktk ney……………
    alu ilang………
    menjelma lah abg black……………….

    • [email protected] says:

      abg kita dah ilang entah kemana lak ni

    • hantupensil says:

      abg black da balik umah da tuh..
      huhuhu

  35. violet says:

    weh sume mana p ?

  36. Heroes season 1,2,3.... says:

    tengah ari…

  37. Heroes season 1,2,3.... says:

    im back…

  38. Heroes season 1,2,3.... says:

    volet………

    mne smue ni…

    asl aq msuk korg kuar..
    asl aq kuar korg msuk…
    (pnjm ayat dri kak ldy)

    • hantupensil says:

      erm..diorang pg main salji la tu..
      kan krismas nak dkt…

      • Heroes season 1,2,3.... says:

        antu nyayi lgu kimis satu plese…..

        • hantupensil says:

          jap…

          “Setahun menghilang
          Sekarang menjelang
          Hari yang bahagia
          Selamat hari raya

          Selamat hari raya
          Aidilfitri mulia
          Ampun maaf diminta
          Mensuci hening dosa”

        • Heroes season 1,2,3.... says:

          aik….
          asl laen mcm jer lriknyer….
          ko ni bia btul antu….

        • hantupensil says:

          eh salah2… yg ni plak..

          Twinkle, twinkle, little star,
          How I wonder what you are!
          Up above the world so high,
          Like a diamond in the sky!

          When the blazing sun is gone,
          When he nothing shines upon,
          Then you show your little light,
          Twinkle, twinkle, all the night.

          Then the traveller in the dark,
          Thanks you for your tiny spark,
          He could not see which way to go,
          If you did not twinkle so.

          In the dark blue sky you keep,
          And often through my curtains peep,
          For you never shut your eye,
          Till the sun is in the sky.

          As your bright and tiny spark,
          Lights the traveller in the dark,
          Though I know not what you are,
          Twinkle, twinkle, little star.

        • Heroes season 1,2,3.... says:

          hoi…hoi…
          aq swuh hang nyayi lgu kerimas ni nyayi lgu
          bdak2 tdika lak….
          huhu…
          hmpeh tul antu ni..

        • hantupensil says:

          ntah..mane satu lagu krismas aku pun xtau..
          hehehe

        • pEnArI pOcO2 says:

          we wish u a merry kismis…

  39. puteriaquarius81 says:

    hmmm tunggu n lihat jer nanti.. tp rasa cam kureng sikit.. x slh mencuba.. give her chance..

  40. [email protected] says:

    huhu boring nyer

    • Heroes season 1,2,3.... says:

      ai petera dabie dabie…..
      frst tme tgor ko ni…

    • aMmey says:

      aii pet

      • [email protected] says:

        pesal korang ni

    • puteriaquarius81 says:

      huhu lapa nyer…

      • hantupensil says:

        sbar2… awl lagi nih..
        kang lunch time ko makan puas2…
        hahaha

        • puteriaquarius81 says:

          ko x pnah blnja aq pun .. huhu

        • [email protected] says:

          aku mkn mcm2 ni lapa gak

        • aMmey says:

          ko xmkn dh ka dorayaki yg ko slalu bw

      • aMmey says:

        put jom g lunch gam mey

        • puteriaquarius81 says:

          jom2.. kiter dua je

        • aMmey says:

          jom2 kta mkn angin udah ler…
          huhu

        • hantupensil says:

          ceh angin jek..
          makan la mekdonal ke..
          kfc ke… baru la best..
          huuhu

        • puteriaquarius81 says:

          ok2…. mkn angin pun leh kenyg gak…

        • aMmey says:

          bes pe mkn agin
          leh p merata…
          jnuh buka mulut
          kang kmbung prut

        • [email protected] says:

          ko ajak put jer

  41. Heroes season 1,2,3.... says:

    wei antu cmni la lgu kismis…

    kismis kismis in the day…
    i wan wish to your
    happy holiday….

    bru la btul…

    • puteriaquarius81 says:

      ko pun sm x btul… huhu

      • Heroes season 1,2,3.... says:

        ala btul la tu..
        aq cme tkar lrik jer
        mlodi ttap sme gak…
        haha..
        stu pmbhruan trbru tu..

    • aMmey says:

      xlayan krismas2 ni
      hohohoh

      • [email protected] says:

        suka ati korang le

    • hantupensil says:

      oo.. mane aku tau..
      cekgu tadika aku xpenah ajar plak..
      hehehe

      • Heroes season 1,2,3.... says:

        ek eleh…
        aq pun mne pnah gak
        ckgu ajr lgu kismis ni…
        gne pngthuan je smua2 tu…
        hehe…

        • puteriaquarius81 says:

          kismis ntuk mkn la

        • [email protected] says:

          xnak makan sumbat kat idung

  42. pEnArI pOcO2 says:

    bohsan bin bohsin…

    jarak lubang idung korang ngan bulu kening brape cm…?
    huhuhu…jwb jgn x jwb…

    • Heroes season 1,2,3.... says:

      tah la poco…
      haha…

    • [email protected] says:

      poco MISSSSSSSS uuuuuuuuuuuuuu

    • hantupensil says:

      ko nih mcm kekurangan kasih syg jek poco2…

      • pEnArI pOcO2 says:

        yelar…
        ko abaikan aku…
        huhuhu…

        • [email protected] says:

          ko jeles kan antu

        • pEnArI pOcO2 says:

          mmg jeles…
          huhuhu…

        • puteriaquarius81 says:

          hahahaha

        • hantupensil says:

          hehehe..ckup ke nafkah zahir batin aku bagi kat ko poco2..
          ish2…

        • [email protected] says:

          antu2… kecian kat ko… ko kot yang xcukup kasih n sayang ni

  43. BumbleBee says:

    kalo setakat pengacara bertukar, set bertukar tp pengisian masih di takuk lama atau x berkembang x guna gak…

    harap2 kali ni…NONA tidak hanya fokus kat golongan berada / kerabat diraja / brang2 mewah dlm setiap episod especially bler dlm slot perkahwinan…

    (asyik nk tunjuk perkahwinan kt hotel taraf berbintang-bintang je)…pastu majlis kahwin org2 kenamaan yg bukan calang2 org…cuber la pi cerok2 kampung sket…tunjuk yg x penah org tngok. brulaa intresting…

    • [email protected] says:

      dulu memang nona tunjuk orang2 kampung skrang dah murtad cket

    • pEnArI pOcO2 says:

      yeah…sokong…

    • Heroes season 1,2,3.... says:

      ala hang ni x kan x tau
      nona tu kan tuk org2 kye jer…
      org2 yg kureng cm aq ni mne lyan…
      haha…

      • BumbleBee says:

        laa…itu pasal laa aku ckp tv3 tu jgn sebok nk tukar pengacara pastu war2 sana sini tp isi masih utk org2 kaya…xde maknanyer… aiyohh..

    • hantupensil says:

      biase la..
      kalo tnjuk orang kmpung kang mak datin2..
      mane nak nengok… hahhaa

      • BumbleBee says:

        tula.. ntah2 yg skang pun x tengok …sebok berpersatuan sana sini…tak pun pi buat rambut jambul tinggi2 kat saloon….

        • [email protected] says:

          huhu datin2 layan POCO skarang ni

        • pEnArI pOcO2 says:

          tau xper…

  44. pEnArI pOcO2 says:

    weh…
    bung mokhtar tgh watper skrg aaar…
    huhuhu…

    • [email protected] says:

      misssssssssssss2 gan ZIZIEEEEEEEEEE ler

    • hantupensil says:

      ko nih…
      mcm xfhm2,,,

      • aMmey says:

        ehem ehem…….

      • fifie says:

        tgh berdebat daaaa..haha

        • [email protected] says:

          bung kan mulut ala2 kak azwan ali

        • fifie says:

          hahhaa ooo kak ek??

      • pEnArI pOcO2 says:

        mana der faham…
        korang yg duk dkat ngan dier…
        aku jauh…

        yg aku tau, awal bln 10 2010, branak lar si zizie tuh…
        tahniah…

        • [email protected] says:

          jauh lagi 2… 2 pun kalo bung mampu lagi

        • fifie says:

          poco dah plan siap2 utk depa ek..haha bagusss

        • hantupensil says:

          pndai ko mngagak tarikh yea..

        • pEnArI pOcO2 says:

          yerk…aktif lg kot…
          hehehehehe…

  45. [email protected] says:

    bung
    bung
    bung
    bung

    • fifie says:

      haha tetibe teringat cite bong plak..

    • pEnArI pOcO2 says:

      cik cik ke bung…
      peghut kem bung…

    • aMmey says:

      agk2 zz pngl bung pe ek
      bang bung ker
      hohoho……………….

    • hantupensil says:

      bang bung bang bung bang bung…

      • aMmey says:

        lama2 melambung………..

      • [email protected] says:

        abe Bung
        sayang bung
        kekanda bung
        mas bung
        manja bung
        baby bung
        hubby bung
        KAMAS

        • pEnArI pOcO2 says:

          gelem bung…

        • fifie says:

          boom boom pow..hahha

        • [email protected] says:

          pa2 pung nama BUNG 2 memang unikkkkkkkkkttttttttttt

        • fifie says:

          name org sane mmg unik2..

  46. pEnArI pOcO2 says:

    bang bung…???
    hahahaha… x sesuai bunyi nyek…

    aper kata bung bang…
    ehh…

    • [email protected] says:

      aper2 jelah….
      gan jadi pang pung pang cukup

    • fifie says:

      TAbung la kan sesuaiiii..hahhaa

      • [email protected] says:

        bumbum

      • pEnArI pOcO2 says:

        cube korang satukan nama BUNG MOKHTAR ngan ZIZIE EZZETE…
        mari kita tgk idea saper paling kreatif, paling kreatif akan jalan2 7 hari 7 malam ngan kak nara kat Pulau Jerjak….

        JOM…

        • aMmey says:

          pulau jerjak tmpt owg brpenyakit da

        • [email protected] says:

          x nak ler aku

  47. pEnArI pOcO2 says:

    cube korang satukan nama BUNG MOKHTAR ngan ZIZIE EZZETE…
    mari kita tgk idea saper paling kreatif, paling kreatif akan jalan2 7 hari 7 malam ngan kak nara kat Pulau Jerjak….

    JOM….

    • hantupensil says:

      BANGZAII….

      • pEnArI pOcO2 says:

        errrmmm…skit lg seakan2 BANGKAI…
        ko biar betul antu…

        • [email protected] says:

          bungmOKziiee

  48. [email protected] says:

    mamy KHATY msti gumbire dapat menant kekaya keraya….

    bung2 le dia buat kenduri nant

    • hothotheat says:

      hye pet…
      hak3..cun ta ak…

      • aMmey says:

        hye nk knalan buleh

      • [email protected] says:

        ko letap pic sapa 2

        • [email protected] says:

          poyo ler hot ni

        • aMmey says:

          pet
          kmrin ko ktuk aku kta kt hot
          rni ko lak
          huhu

        • pEnArI pOcO2 says:

          org arab daa…

        • [email protected] says:

          mcm mamak lak nampak

        • pEnArI pOcO2 says:

          mamak pakai jubah…
          br balik haji nih…

        • [email protected] says:

          huhuhu…. hot asyik ilang jer

  49. pEnArI pOcO2 says:

    errrmmm…

    bungzi…?
    tarzie…?
    bungezz…? (hehehe…cantik skit nama nih…)
    zetebung…?
    bungtarete…(ceh, pelik bebebor…)
    mokete…(eh, cam nama jepon jerk…)

    • [email protected] says:

      mcm jenama sabung lak nama bung 2

    • puteriaquarius81 says:

      ziebungete

  50. [email protected] says:

    nama sebenar poco korang tau x….

    + aluiya bung ponco

    • hantupensil says:

      bukan siti norbungkus..
      hahah

    • hothotheat says:

      hak3..2 la mke sbnar ak..
      huhuh…
      ape poyo nye…
      kan cun 2..
      hak3…

      • [email protected] says:

        skema giler

      • aMmey says:

        hot laki ke gegel
        nk ngorat neh…..
        hahahha

        • [email protected] says:

          huhuhu… lama dia nak taruk pic… keluar2 pic orang lain

        • aMmey says:

          dulu pic ape

  51. puteriaquarius81 says:

    tenet ni cam hampasssssss….. huhuhu

    • hantupensil says:

      hampas xpe put3..
      leh wat baja… hehehe

      • [email protected] says:

        put pic sapa 2… ko ker… lain mcm jer senyum ko

        • puteriaquarius81 says:

          cis antu..
          huhu aq la tu.. apa yg lain mcm pet..

        • [email protected] says:

          comel.. wah3… marah pakwe ko aku puji ko ni….

        • puteriaquarius81 says:

          comel ke.. ahaks malu ah ding dong..
          xde maknanya,

        • hantupensil says:

          hehe..kembang put3 ko puji dia pet..
          hahaha

        • puteriaquarius81 says:

          ngeh ngeh ngeh… rmai yg lg comel.. huhu

  52. pEnArI pOcO2 says:

    k guyz…out first…
    will see u later when im free…
    insyaAllah…
    salam…

    • [email protected] says:

      dadadada poco

  53. [email protected] says:

    MIMO ZIBANG @ ZIBUNG

  54. [email protected] says:

    aku nak kuar p makan jap nant petang sambung baik ek u alll

  55. [email protected] says:

    dadada u all

  56. Zaza Muhammad says:

    alaaa..zaman dulu2 pun pengacara nona dikalangan artis apa! mase aku sek rendah lu seingat aku Datin Seri Tiara, ade lagi aaa lelain tp lupe…
    Maya kang memula jadi pengara apa! Wave length kat tv3 lu debut dia wase.. pastu penah jadi pengacara beauty secret from the east…sesuai sgt aaaa…keep on ur good work !!!

  57. hantupensil says:

    kak nara..xdok cite baru ke?

    • [email protected] says:

      xdok le antu… layan jer cte ni

    • fifie says:

      a’ahla kak nara..gara2 xde cite baru,glemer plak umah maya nih..byk tuuu komen2 wlpun sume xbrape minat sgt topic ni..btul x kwn2?? :P

  58. pEnArI pOcO2 says:

    salam u all…
    im back…

    uuurrrggg…
    kenyang…
    alhamdulillah…

  59. pEnArI pOcO2 says:

    ohooiiiiiiiiii….
    ohooiiiiiiiii….

    ku seru segala yg ada di langit di bumi…
    keluar lah…

    • fifie says:

      kak poco..kang kua plak misha nt

      • pEnArI pOcO2 says:

        bila masa plak ko ber akak ngan aku nih…
        terasa diri ini dah tua plak…
        mntg2 lar tahun baru x lama lg nih…
        umur pon meningkat…
        huhuhu…seday aku…

        • fifie says:

          ahakss..bknla yang oii..
          tu kn tnda hormat
          hahhah
          nk msuk thn baru,sume mkin tua la..
          bkn ko sorg jek..diri ini jua..huhu

  60. blackberry00 says:

    i’m back

    br jer hbs mtg kelab….

    fuhhhh… penat makan!!!!

    • pEnArI pOcO2 says:

      penat makan…?
      uuuhhh byk lah ya…

      abg black, kmk org ceta pasal bung 2 zizie…
      gabung nama nya duak ya…
      sapa paling kreatif cipta, dpt melancong kat pulau jerjak ngan kak nara 7 ari 7 mlm…
      hehehehehe…

      • blackberry00 says:

        aih aih aih….

        gelik ar nak nggabung nama nya 2 ya…
        diat rupa Bung ya pun dah gelik…
        dedek gik nak gabung namanya 2 ya..
        anyway, I’ll try..

        ……ZIEBUNG TARZIE…..

  61. blackberry00 says:

    Adik2…

    Meh layan lagu ni jap
    My princess’s fav song…

    TROUBLE IS A FRIEND – LENKA

    Trouble will find you no mater where you go, oh oh.
    No Matter if you’re fast no matter if you’re slow, oh oh.
    The eye of the storm and the cry in the morn, oh oh.
    Your fine for a while but then start to loose control.

    Chorus 1:
    He’s there in the dark,
    he’s there in my heart,
    he waits in the winds
    he’s gotta play a part.
    Trouble is a friend,
    yeah trouble is a friend of mine. oh oh!

    Trouble is a friend but trouble is a foe, oh oh.
    And no matter what I feed him he always seems to grow, oh oh.
    He sees what I see and he knows what I know, oh oh.
    So don’t forget as you ease on down the road.

    Chorus 1

    Chorus 2:
    So don’t be alarmed if he takes you by the arm.
    I won’t let him win, but im a sucker for his charm.
    Trouble is a friend,
    yeah trouble is a friend of mine. Oh oh!

    Oh how I hate the way he makes me feel.
    And how I try to make him leave; I try.
    Oh Oh I try!

    Chorus 1

    Chorus 2

    Oh, Oh.

  62. [email protected] says:

    dafi di antara

    # HOME > 4
    # A
    # B
    # C
    # D
    # E
    # F
    # G
    # H
    # I
    # J
    # K
    # L
    # M
    # N
    # O
    # P
    # Q
    # R
    # S
    # T
    # U
    # V
    # W
    # X
    # Y
    # Z
    HOME / Dafi
    Lirik Lagu Dafi – Di Antara

    Di antara hatimu dan hatiku
    Ada sebuah tanya yang tak terjawab
    Adakah kau masih setia
    Menjaga rasa cinta itu
    Pada satu pelabuhan cinta

    Di manakah rasa cinta itu
    Ketika pertama kau mencintai aku
    Di manakah rasa rindu itu
    Ketika kau merindu dan selalu ku ada
    Kau pun ada

    Di manakah rasa cinta itu
    Yang dulu pernah ada
    Saat kau mencintaiku
    Di manakah rasa rindu itu
    Saat kau merinduku dan aku ada

    Di manakah rasa rindu itu
    Saat kau merinduku dan aku ada
    Dan aku ada…

    • pEnArI pOcO2 says:

      ko ni naper…?
      nak menopos ker…
      ingat kitorg budak tadika lagi ker…
      yg ko kira a smpi z…
      huhuhu…

      • blackberry00 says:

        bkn menopos..
        M E R O Y A N tahap kritikal….

        pet pet!!!!
        cuba ko eja huruf jawi lak
        aq nk tengok…

      • fifie says:

        ha’ah la pet..nape ade kire a to z tu..adesss

        • pEnArI pOcO2 says:

          wakakakakaka…
          buang tebiat…

        • [email protected] says:

          PC AKU XDER JAWI LER

  63. pEnArI pOcO2 says:

    pet…ko g bungkus petpet lam plastic bag ker…?
    antu…ko g mengilai ker…?
    ammey…ko g kedai kain ker…

    huhuhuhu…mana mana…?
    muncul lah…

    • [email protected] says:

      pesal ko ni poco sawan ke

      • pEnArI pOcO2 says:

        sawan beh baik drpd menopos…
        huhuhu… xgitu…?

        • [email protected] says:

          SAWAN BAK KU TEH

  64. blackberry00 says:

    any suggestions..
    mlm family day ktorg tema black n red…
    what are the best costume for it..???
    i mean for my family actually..
    bibik not included ya….

    • pEnArI pOcO2 says:

      clown costume…?
      suitable for that colour i think…hehehehe…

    • [email protected] says:

      suruh bini ko pakai mcm ROZITA CHE WAN MLM 1001

      • pEnArI pOcO2 says:

        errrmmmm…
        bad intention…
        huhuhu…

        • blackberry00 says:

          ape ar ko ni pet…
          makan tido mandi berak smuanyer ROZITA…
          susah2 ko pi pinang jer janda tu…
          sure kak nara wat kenduri 40 hari 40 mlm….

        • pEnArI pOcO2 says:

          mcm g bertapa lam gua lak…
          sampai 40 ari 40 mlm…
          btmbh pjg lar janggot peliharaan si pet tuh…
          wakakakakaka…

        • blackberry00 says:

          janggut dan jambul pet….

        • [email protected] says:

          HUHUH… DITAJA AKU NYER KENDURI TU

  65. pEnArI pOcO2 says:

    alahai…
    xder topik baru ker…
    ceta pasal bung balik lar…

    korang pk diorg honeymoon kat maner pasni yerk…?

  66. blackberry00 says:

    anyway…. they’re all in my listing already
    tunggu wife blk dr Brisbane mlm ni…
    nak discuss laki bini….plus anak2 sekali…
    sbb ramai gak yg nk wat tema 1malaysia ni….
    aq nak wat lain dari yg lain lak…

    • [email protected] says:

      PAKI BAJU BATIK 1MALAYSIA 2 BLACK

    • pEnArI pOcO2 says:

      blit dr brisbane…?
      org sinun ker tabeling sinun…?
      keja pa…?

      • blackberry00 says:

        air stewardess….
        yalah nak nyuruh nya resign…
        mtk keja ngn gomen jak…
        sak nya renah dirumah….

        • pEnArI pOcO2 says:

          oooooo no wonder lar she can fly everywhere in this world and travel the seven seas…
          hehehehe…good idea, isteri renah di umah tuk suami dan anak2…
          panday2 jak kmk tok…

        • blackberry00 says:

          yg problemnya..
          she’s brunei airlines…
          try to apply for d gomen quite some time already…..
          sik pun by end of this year…
          she has to quit from his career..
          dah discuss dah between us
          i can afford my family…
          n d best thing about her… she’d agreed
          yalah nyoh kmk SAYANG gila2 ngn bini kmk ya….

  67. blackberry00 says:

    bowink dahhhh…
    bn xde umah br ker..??

    • pEnArI pOcO2 says:

      umah lamak, ceta pasal bung xlah boring lak…

      • blackberry00 says:

        cmnei nya 2 ya boleh fall in love, owh..??
        mungkin dah suratan jodoh nya 2 ya…
        tp kesian laaa ngn 1st wife nya….

        alahai bung bung bung….

      • [email protected] says:

        ADER UMAH BARU TP TAHUN DEPAN…

        kisah cinta poco berebut bung gan zizieeee

  68. fifie says:

    kawan2,g umah baru..umah scha

  69. maya fan says:

    dulu kan maya hos rancangan konsep melayu nusantara kan? “beauty secrets from the east” tak silap. memang sesuai sangat2. walaupun mix, tapi kemelayuan maya tetap terserlah. kalau tak diberitau yg maya tu mix, orang pun takkan sangka dia tu mix. sebabnya sopan dan lembut je gaya dia dan suka senyum manis. lagipun dia tak ghairah nak putihkan kulit mcm wanita2 asia lain. so memang rupa melayu betul cumanya, melayu yang sgt cantik semulajadi. memang sesuai sgtla. tak sabar2 nak tgk nona kalau mcm ni! hoho~

  70. zawzal says:

    bagi dia chance la. itu aje.

  71. bina badan says:

    ntah..bg la peluang….mana tau lg besh ke apa….
    loghat memang agak pelik sket….tp nona kan ala2 ckp bahasa baku sket…..

  72. lawa gak cik kak kita ni tp aku lg lawa

  73. Maya Karin says:

    mmg sesuai sangat.lagipun maya dah banyak pengalaman

  74. I switched specialists considering that after a few years of laser, I believed the benefits are not worth their expense. Later I purchased the home laser hair. They warranty that after eighteen months if hair grows back again, all the treatments are actually complimentary. They’ve got both laserlight as well as Intense pulsed light, but I am planning to stick with lazer now being Intense pulsed light didn’t seem to reduce the amount of hair returning.

  75. I smoked cigarettes for quite a while. I recognize it affects my overall health therefore I wish to quit smoking however it has been difficult. None of the quitting products helped me. Then I discovered the electronic cigarettes. It has in a literal sense improved my life. No longer breathing in poisons feels terrific!