Written by AbangNara | November 2nd, 2012

Akhirnya rahsia kerampingan badan Maya Karin berjaya diketahui juga. Rupa-rupanya, Maya Karin ialah duta pakaian dalam Sorella. Kalau tak silap Abang Nara, Sorella nie ada jual corset yang selalu digunakan wanita untuk menguruskan badan.

sorella

Jam 4 petang hari ini, Maya Karin akan bertemu dengan peminatnya di Pavilion untuk sesi beramah mesra yang dianjurkan oleh Sorella. Mungkin Maya akan berkongsi sedikit tips-tips menjaga badan untuk kaum Hawa. Nasib baik Abang Nara lelaki, kalau tak mesti dah join dah. Hehehe ~~

sorella

Pasti ramai yang jeles dengan kemulusan tubuh Maya Karin di dalam gambar di atas. Jeles pun tak guna kalau tetiap hari melantak bagai tak ingat dunia. Tak gitu? 5 lagi gambar si cantik Maya Karin dengan membaca entri ini sepenuhnya. Info asal Forum Cari dan Facebook Sorella Lingerie.

P.S: Amerika Syarikat selepas taufan Sandy.

sorella
sorella
sorella
sorella
sorella

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

52 responses to (7 GAMBAR)Maya Karin Selaku Duta Pakaian Dalam Sorella

  1. FazuraLOVER says:

    maya karin pun cantik!

    0

    0
  2. lalalal says:

    HEHEHA

    0

    0
  3. good luck to Maya karin……

    0

    0
  4. ceh says:

    nmpak tua dah maya ,,umur dia wape dh

    0

    0
  5. si cantik says:

    yesss..1stt!

    0

    0
  6. asiy says:

    Pasti ramai yang jeles dengan kemulusan tubuh Maya Karin di dalam gambar di atas. Jeles pun tak guna kalau tetiap hari melantak bagai tak ingat dunia.
    – cantikpun kalau tak bahagia pun tak guna gak abang nara..janji sihat dalam dan luar..baru suami sayang..setakat cantik luar jer..hhmmm

    0

    0
  7. Kuntum says:

    Seo wanita yang tidak penah mengandung & melahirkan anak…
    Justeru badannya x ada perubahan..
    Kebahagian seo wanita apabila melalui fasa2 perkahwinan, mengandung, melahirkan, menjadi ibu…
    Baru terserlah sifat2 wanita.

    0

    0
    • Anonymous says:

      macamana pulak kalau seorang wanita yang sudah berkahwin, tapi belum dikurniakan rezeki mengandung dan mempunyai anak sendiri, adakah beliau belum cukup sifat wanita nya?

      0

      0
    • haha says:

      rezeki kan semua tu. . .

      0

      0
  8. Geram says:

    memg btl apa y kuntum ckp..saat membahagiakan bila menjadi seorang wanita adalah bila berkawin..mengandung..melahirkan n menjadi seorg ibu…kalau setakat cantik jer pn x guna juga n tiada org y d sayang ( suami ) d sisi ketika sush n senang…

    0

    0
    • kirana says:

      harapan anda untuk memenangi tempat 1st gagal c cantik…
      sila cuba lagi tahun depan….hikihikihik…

      0

      0
  9. soru says:

    brtul tu..wanita sebenar adalah yg mengandung, lahirkan anak, jaga anak & suami. mungkin belum rezeki maya..tp sy percaya maya xpernah tolak perkara2 tu….. she is Amazing!

    0

    0
  10. delima says:

    suka tgk perjalanan kerjaya maya karin. baik dr filem, nyanyian dan produk2 yg dia jadi duta. maya slalu jadi duta jenama2 terkenal. dari dulu lagi. tag heur, innershine, ford focus, tilam vono (ada nma Mk atas tilam tu, u ols) dan bnyk lg. power jugak dia boleh bertahan lama berbanding rakan artis yg lain. mungkin sng nak bertahan, tp xmudah utk terus jadi relevan. tp maya karin semoga anda terus jaga ekslusif diri anda dan terus relevan di mata kami smpai anda tua. love maya. kurangkan kontroversi tingkatkn prestasi!

    0

    0
  11. razak halimun says:

    maya karin : keluar artikel psl dia semuanya ttg kerjaya dia. yg ada pun gosip2 manje gitew… betul lah kan..kesabaran akn mndatangkn hasil yg memuaskan. lg satu kalau komen2 psl maya karin ni….majority suka dan sayang dia. org klu busuk hati pon ckp psl ketiak dia. tp nk cakap dia caras org punya, clubbing, tonggang…jauh sekali. kesimpulan : takde reason utk tak suka maya karin. mungkin jgk maya karin adalah artis yg plg kurang haters. ?? moga sukses di masa depan

    0

    0
  12. Anonymous says:

    MAYA dah 34, sesuai lah tu..manusia takkan sentiasa muda

    0

    0
  13. haha says:

    sorella. . .penah dengar. . .

    0

    0
  14. mak gayah propa says:

    maya karin dia ada masalah bau badan yg sgt teruk. sapa yg penah berurusan dengan dia tahu la. hurmmmmmm.

    0

    0
    • ww says:

      habis kau wangi sangat ke?kerja nak mengutuk bukak aib orangggg je

      0

      0
    • Hijauuu says:

      Dikatakan mmg camtulaa..sbb katenye lg dia mmg xpakai deadorant n perfume sbb terlalu cintakan alam sekitar….so yg ada dipersekitarannya sabau2 jer la yea… Papepun maya mmg tersgt gojess. Aku xkesah sgt pun pasal bau bdn dia sbb aku xpenahpun duk sbelah dia

      0

      0
      • alapun says:

        hahahahah… gelak gulung2la aku baca ayat ko… “so yg ada dipersekitarannya sabau2 jer la yea” hahahaha

        0

        0
  15. Maya karen says:

    Mmg tidak dapat disangkal Maya mmg ada masalah bau badan, pernah bekerja dgn nye dan sgt tak tahan.. Sorry its the truth..
    Tapi dia mmg sedap mata memandang takde la cantik sgt tanpa make up..
    Tapi mmg keja yg profesional dan berlakon bersungguh2. Amazing actress.
    Tapi nape ambil maya yg mmg dh semula jadi kurus, kecik?
    Kalau betul2 nk buktikan produk berkesan ambil la org yg mmg ada masalah berat badan baru lah bole percaya?! Betul tak??

    0

    0
    • kau yang busuk says:

      ala…bau badan tu cite lama. busuk hati lah kau. bnyk je cite baik boleh kita ckp psl dia. dasar busuk hati

      0

      0
    • peace yoh says:

      biyo lah dia dgn bau bdn dia tuh…ko sorang jela yg wangi harum semerbak

      0

      0
  16. Anonymous says:

    kene tipu jer sume org..si maya ni mmg bosy dh cntek. ape ke bnd nye pakai bju dlm tu pulak… yg gemok, sila jgn terperdaya…

    0

    0
  17. Trang, Tang, Tang says:

    Suka sangat ngan kasut tinggi pink maya.

    0

    0
  18. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

    pic yg no 6 tu tk cantek nyeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! pesal peminat2 maya ashik puji2 itu ini ? kenape tk suroh si maya ni bertudong or tutop aurat ? kalau artist lain yg keluar kt blog bang nara ni sebokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk cakap pasal kenape tk tutop aurat la kenape tk bertudong la artist lain dh berhijrah laaaaaaaaaaaaaaaaaaa eeeeeeeeeeeeeeee meluat !!!!! tapi kalau si maya ni pulak tkde pon yg nk tanye bila nk berhijrah pesal ? mungkin pasal maya ni berketurunan darah orang puteh gitu ? huh ! mengarot !

    0

    0
    • bukan peminat artis murahan says:

      Yessss… Aku stuju 200% !! Nape semua takde kutuk plak kan maya tak sedar diri pakai seksi ke, maya dh tak patut berpakaian mcm murahan ke, yang komen cantikkk jer semua! Sb apa?? Sb minat…. Kalo tak minat, pakai tudung yang berfesyen ntah apa2 pun masih lg kutuk! Gambar 1 & 5 yg seksi nak mampus pun takde plak yg kutuk??? manusia2….

      0

      0
  19. terlupa name says:

    sorella? macam mana nk sebut? so roll la? cholera? ahahhaa…senang2 aku cakap “sorry la……” huahahahaha

    0

    0
  20. Hihi says:

    Ooo Maya Karen…
    Fyi, Sorella tu one of lingerie brand. Memang la patut ambil model yang kurus…haiya…

    0

    0
  21. Kak Mahh says:

    Dah cantik,pakai apa pun cantik juga!

    0

    0
  22. mergasmuda says:

    tak logik dia tak pakai deo n perfumes..
    sebab mekap dia pakai plak..
    so tak pcaya la dia ada BO..

    0

    0
  23. Lagubestbest says:

    Uh tajuk gempak, mane ada part dalam2 pun.

    0

    0
  24. akak kita nak panggil mama ye,boleh ketak mama saya sayang mama macam mama saya.kalau ada komen buka facebook amira aida ye.

    0

    0
  25. Jo says:

    Macam mana pun, buah betik Maya Karin tetap cantik walaupun dah 33 tahun…

    0

    0