Written by serenity | November 19th, 2011

Apabila Maya Karin sudah hendak melupakan tentang lelaki, beberapa orang lelaki Perancis telah mencuba nasib untuk memikatnya. DailyChilli melaporkan, aktres Malaysia yang menawan itu baru saja mengembara ke Paris untuk rakaman episod perdana Travelog AirAsia, satu projek kerjasama antara Air Asia dan TV3, telah mendapat lebih dari apa yang dijangka olehnya sewaktu berada di kota romantis itu.

Maya sewaktu mengembara ke Jepun Mac lepas

Ya, ada lelaki-lelaki yang cuba untuk mengajaknya berbual. Katanya sambil ketawa:-

Saya telah bertemu lelaki-lelaki Perancis yang tampan, tetapi percintaan perlu menunggu (sedikit masa lagi).

Bintang filem Cun! Itu telah menghabiskan tahun 2011 dengan mengembara, termasuk ke Amerika Selatan, Eropah dan Australia. Tambahnya ceria:-

Saya sedang dalam tahun mengembara tersendiri.

Travelog AirAsia akan bersiaran di TV3 pada 20 November, 7.30PM. Kredit gambar The Official Maya Karin Page.

 

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 responses to Maya Karin – Percintaan Perlu Menunggu

  1. loni says:

    ok takpe.yg penting saye tetap minat kak maya yg cun hingga skunk ni~

    0

    0
  2. tiada bernama says:

    she is beauty with brain

    0

    0
  3. kotakkatik says:

    tak sabar nak tengok ombak rindu lakonan kak maya karin!! hehe.. takde kaitan.. ~PROMO~

    0

    0
  4. kotakbuku says:

    hihi bestnye jadi maya. cantik! pegi mane2 je org ske

    0

    0
  5. pak pandiq says:

    Lov u Maya..

    0

    0
  6. macam2 says:

    kenapalah nak pilih orang-orang inggeris yang belum tentu mampu mendidik dia dlm agama…hurmmm

    xde dah ke orang melayu dalam dunia ni? ohoh

    tahu x mengikut kajian, orang melayu yang berkahwin dengan orang asing akan bercerai jugak setelah berapa lama berkahwin.so, beware…..

    0

    0
    • poyo says:

      nape mcm tu??…btol ke kajian tu?

      0

      0
    • poyo says:

      nape cmtu??…btol ke kajian tu?

      0

      0
    • citarasa masing masing says:

      ramai jugak orang putih yang arif dalam hukum hakam Islam..contoh Imam Shuib Webb,sheikh Yusuf Estes,Yusuf Islam dan ramai lagi…cuma nak ngan tak nak je…mungkin memang citarasa dia jenis camtu kot…macam aku ada beberapa kawan cina ngan serani nak kat aku..tapi aku tak minat..dah citarasa aku suka wanita Melayu..mungkin sebab mulut becok pompuan melayu buat aku tertarik..

      0

      0
    • weehoo says:

      kajian mane tu?bg bukti skali pls.
      bapak maya ni sendiri omputih tau.ade cerai berai ? tak. jodoh tu di tangan Allah.aku tgk ramai je org kahwin dgn bangsa lain selain Melayu bahagia aman damai smpi sekarang.yang penting iman di dada beb.ade omputih kat tempat aku siap boleh adapt dgn culture kat sini pakai keta wira, saga je sementara kite ni sibuk beli keta import.kalau takat kajian kau sorg ramal je tak payah la tulis kat sini.

      0

      0
    • Jeng Jeng says:

      Tu mak bapak maya Karin tu tak bercerai pun… :P, dan kalau kawin bangsa sendiri dah tentu tak bercerai ker…
      jodoh itu semua di tangan tuhan…

      0

      0
  7. citarasa masing masing says:

    ramai jugak orang putih yang arif dalam hukum hakam Islam..contoh Imam Shuib Webb,sheikh Yusuf Estes,Yusuf Islam dan ramai lagi…cuma nak ngan tak nak je…mungkin memang citarasa dia jenis camtu kot…macam aku ada beberapa kawan cina ngan serani nak kat aku..tapi aku tak minat..dah citarasa aku suka wanita Melayu..mungkin sebab mulut becok(bukan kaki mengumpat) pompuan melayu buat aku tertarik..

    0

    0
  8. […] Here : Beautiful Nara This entry was posted in Teknologi and tagged Karin, Maya, Menunggu, Percintaan, Perlu. Bookmark […]

    0

    0
  9. zonks says:

    apahal ayat dia mcm ayat google translator? ape ke dia ckp english, org tu translate guna translator? pelik ayat dia -____-“

    0

    0