Written by Bella | April 21st, 2016

Mawar Rashid ataupun dahulu dikenali sebagai Mawar GST mengakui beliau akan cuba untuk mengurangkan sifatnya yang “gedik” agar tiada lagi yang merasa meluat dengan beliau.

Namun, Mawar tidak mahu menjadi seorang yang hipokrit hanya kerana ingin memuaskan hati sesetengah pihak.

Siapa yang kenal saya sebelum menceburi bidang seni, mereka tahu betapa gila-gilanya insan bernama Mawar Rashid. Bukan gilakan perhatian, tetapi saya selesa menjadi diri sendiri. Mungkin itu juga cara saya menghiburkan hati bersama rakan-rakan rapat dan adik-beradik.

Pun begitu, sejak bergelar ‘public figure’, saya akui mula mengurangkan perangai gila-gila itu agar tidak terus disalah anggap peminat sebagai seorang yang gedik. Apa-apa pun itu tidak bermakna saya hipokrit dengan cuba berlagak baik. Masih ada perangai gila-gila itu, tetapi tidak ‘hyper’ seperti dulu.

Pada masa yang sama, Mawar syukur kerana mempunyai teman seperti Emma Maembong dan adiknya Cha Cha Maembong yang sering berkongsi tips untuk bergelar artis dan tidak melatah apabila dikritik.

Bidang ini terlalu banyak ranjaunya dan saya akui jika tidak memiliki hati yang kuat, saya pasti rebah. Inilah harga yang mungkin perlu saya bayar tatkala memilih lapangan ini sebagai kerjaya.

Apa-apa pun saya bertuah kerana sebelum bergelar artis, saya ada kenalan daripada kalangan selebriti antaranya Emma Maembong dan Cha Cha Maembong. Mereka banyak berkongsi kisah hidup sebagai artis dan ini secara tidak langsung memberi saya pendedahan awal agar tidak mudah ampuh dengan segala bentuk kritikan.

Kalau seseorang artis itu terlalu serius pun rasa bosan juga kan? Namun, langkah Mawar untuk kurangkan sifat gila-gila beliau itu mungkin perlu juga kerana sudah bergelar artis. Kena ada gaya yang anggun dan harus tampil eksklusif.

Sumber Berita : mStar Online

32 responses to Mawar Rashid Tidak Mahu Gedik Lagi

  1. Anonymous says:

    Bimbo gila glamer.

    0

    0
    • Anonymous says:

      haha tp lepas kes uqasha aku jadi lebih suka si mawar dr ukasa, dlm drama tu dia ni bitchy, tp kat luar drama ternyata si ukasah tu yang bitch. patutlah hafidz plih mawar…hahahaha

      0

      0
      • Anonymous says:

        hafidz pilih mawar? sebab?

        0

        0
        • miss kepah says:

          dlm satu rancangan tv9, reporter tnya antara uqasah dan mawar, pilih siapa, so hafiz ckp la mawar.. sbb tu dalam tweet si uqasah yg viral last week tu dia ada sebut “patutlah pilih mawar sbb nk jaga ati tunang bla2” kira camtu la ayatnye…..poyo ke idokkkkk…kira dia nk ckp la hafiz pilih mawar sbb nk jaga ati tunang je…bkn sbb mawar ni lagi bagus dr dia….

          0

          0
      • ffffffff says:

        pilih mawar sebab?

        0

        0
      • tuler.. says:

        mawar terpilih? sebab?

        0

        0
    • says says:

      tak gedik sbb kelentit dah keras le tu.

      0

      0
    • makEnon says:

      Erm tapi clubbing tetap pergi jugak…..Tak ke macam hipokrit tu?

      0

      0
      • Anonymous says:

        wow, bagus mawar ni mengaku dia gedik..
        semoga terus berjaya ye mawar..
        mmg lagi minat mawar ni dari ukasah tu

        0

        0
  2. Zasss says:

    Elok la umur muda2 dah pelan pelan berubah ke arah yg lebih baik. Jgn la sampai umur 40an masih nak pakai jeans koyak. Kbai.

    0

    0
  3. keep it up! jd dri sendiri baguslaa.. jgn sengaja gedik. kdg2 ade jugak yg x blh trima perangai sbnr kita. Maklumla,org msia nk artis2 smua bajet sopan,bajet pemalu.

    0

    0
  4. yoyo says:

    ermm kawan dgn emma ngan adik dia tu ke? ingatkn kawan dgn org yg lebih berpengalaman…. lol

    0

    0
  5. m says:

    gila2 dan gedik adalah dua perkara yang berbeza.

    0

    0
  6. AKU says:

    wauu buah dada

    0

    0
  7. melati says:

    Wau !!!! dh sampai ke Perut……kikiki

    0

    0
    • Nyah says:

      kdg2 kaum perempuan mmg suka buah dada smpai ke perut melayut..
      Pastu konon tetek kecik mcm model…phuihh

      0

      0
  8. nok gebuzzz says:

    menimba pengalaman dan ilmu dgn org lebih byk ilmunyer dan experiance jugak….setakat dgr nasihat mcm budak sekolah baik tak payah,kalau dah bimbo,bimbo jugak!lol!

    0

    0
  9. aswer says:

    minah GST..

    0

    0
  10. mawargst says:

    mawar gst . apa ke sedih gelaran tu . hahahaha

    0

    0
  11. Hauk la ko! says:

    mawar gst! hahahahahahahaha.. bimbo oii, baik la ko pg belajar pandai2 dr mhabiskan ms jd retis yg tak seberapa. esok ada org lain yg lg cantik & muda dr ko, hbs dh masa depan ko. kalo ko belajar pandai2, at least after dh takda job sbg retis blh jgk la ko keja dgn uncle loyer ko tu kan. blh buat research betul2!

    0

    0
  12. Mewangi says:

    Mawar Rashid Tidak Mahu Gedik Lagi

    Juga Maksud Lain…

    Mawar Rashid Tidak Mahu Harga Barang Kena GST Lagi….

    0

    0
  13. GST says:

    Mawar Rashid ataupun dahulu dikenali sebagai Mawar GST…aduiiiii..gelaran apakah ini???

    0

    0
  14. says says:

    Dimanakah kedudukan buah dada didalam gambar diatas.A:Dada B:perut C:Pinggang.
    Okey Claver Girl boleh jawab sebagai latihan semi final nanti.

    0

    0
    • Jim says:

      Jawapannya: JATUH.Brapa umur budak ni erk. CIan. …

      0

      0
      • whateverla says:

        jgan tunjuk bodo sgt kt sini simpan skit kt rumah untuk laki ke isteri ke bodoh tu… jadahnya ko masuk dlm ni komen tetek org…

        0

        0
      • Anonymous says:

        Laa kesiannye korang nie..Pakai tetek silikon ke kak? Ke bini korang tetek silikon? Standard kot camtu..Layut apenye..Lainlah nampak jatuh..Mnaada tetek yg lurus ke depan tegak melainkan pakai bra keras amat atau tetek silikoooonnnnn

        0

        0
  15. Long john says:

    Di dadanya ke,di perut nya ke atau di pinggangnya.ala.. Cian nya budak ni.brapa umur agaknya

    0

    0
  16. Yekeni says:

    I was thinking the same. For anak dara, they do look sagged. Pity nanti bila dah beranak….

    Rule of the thumb, they hv to be in the middle of your arm.
    Higher than that, it’s the push ups
    Lower than that, they’re moms who tak jaga after beranak.

    0

    0
  17. aihh says:

    breast dia asal jatuh… anak dara lagi dia ni kan.. ?..
    knapa jatuh sgt?.. dik oiii.. anda masih dara.. ngan buah dada mcm tu tayang sana sini, kena betulkan sikit..
    kalau tak sila labuh guna tudung ke apa ker..
    kalau nak tayang buah dada mcm tu, sila amik iktibar untuk naiikan semula…

    0

    0
  18. izat says:

    Baguslah . Baru pandai bawa diri.

    0

    0