Written by AbangNara | June 1st, 2010

israel bangsat

Kami tahu yang kami adalah sebuah blog hiburan. Tapi kami tak kisah apa anda nak kata sebab kami memang bengang gile dengan kebangsatan Israel yang telah menembak kapal membawa misi keamanan Gaza. Memang celaka haram betul Israel nie. Dan yang paling bangsatnya ialah PBB dan sekutu-sekutunya confirm tak akan amik tindakan apa-apa. Sebab diorang jugak yang pegang pertubuhan-pertubuhan “keamanan” nie.

Untuk pengetahuan anda, setakat entri ini ditulis sudah 10 orang mati syahid dalam tragedi ini. 11 rakyat Malaysia yang turut terlibat dalam misi keamanan ini masih belum diketahui keadaannya. Kita doakan yang terbaik untuk mereka. Semoga semuanya selamat. Kalau mati pun mati syahid. Mati berjuang di jalan-Nya.

Kalau ada apa-apa info terkini sila kongsikan bersama di ruangan komen. Buat sementara waktu marilah kita bersama-sama mengutuk dan melahirkan rasa kebencian terhadap Yahudi Israel yang sungguh celaka ini. Sekian laporan penuh emosi dari komputer di rumah kami.

P.S: Tinggal 10 hari lagi sebelum World Cup bermula, isteri isteri dan awek awek tersayang, kita ada agreement :)

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

91 responses to Mari Bersama Mengutuk Kekejaman Israel Yang Bangsat

  1. Ayuhara says:

    Mmg terkejut tul tgk brita semlm…
    Kejam tul Israel…

    0
    0
    • Za News says:

      laporan terbaru dengarnya semua rakyat Malaysia selamat..

      0
      0
    • Memang kutuk sangat2 dengan Israel ni..cakap lain tapi hakikat lain..dah tgk kebenaran dalam video kat berita semalam..tapi apa yang israel cakap kononnya diorang di serang.. lakhnat betul lah Israel ni…diorang yang tembak dulu takkan mangsa tu nak berdiam diri je..benci gila israel..boikot israel..israel penipu.. panas beb!!!

      0
      0
      • Phea says:

        BANNED & BOYCOTT ISRAEL!!..

        0
        0
        • suka makan mcd.lepak starbucks! says:

          nak boycott cner…ko pun mesti guna brg diorg gak kan…

          alaaa. artis ngn org2 kaya ni pun sebok nak beli barang2 yg israel dan konco2 nye product. so tak bole la nak ckp boikot. aku tak backup israel haramjadah tu.. tapi aku pikir menyeluruh…. aku rasa ramai kot org guna product dorg.. abez kalo nk boikot.. nnt tak dpt la ko nak makan MCD lg. haha.

          0
          0
        • binladen says:

          setakat kutuk jer diorg xrase apa pn…rakyat malaysia paling byk sokong israel melalui FB..huh…

          mark zuckerberg keturunan israel..owner FB

          0
          0
        • FASHION says:

          yup..owner FB tu keturunan israel..ade ke yg boikot? makin ramai ahli FB tu ade la..dana yang dia dapat melalui FB ni dia bagi bagi kat israel untuk kos peperangan dengan palestin..fikir2kanlah wahai umat islam sekalian..

          0
          0
      • fikir22222 says:

        kutuk kutuk jugak tapi korang tak fikir ke apa akibat nanti… silap hari bulan negara kita pulak yang kena.. nak ke jadi perang dunia macam dulu??? fikir dulu sebelum bertindak…

        0
        0
    • FUCK ISRAEL.. ISRAEL SUCK!

      0
      0
    • Aku says:

      Boikot aje Israel JAHAMAN!!!

      Kapal bantuan Malaysia disekat oleh israel mmg tersangat-sangatlah kejam betul.. Didapati ada kapal-kapal dari israel jahaman masuk di Malaysia…
      Dari itu kita perlu mengusulkan, yang kapal-kapal perniagaan dari israel juga perlu diboikot untuk melakukan sebarang perniagaan di Malaysia…

      Kerajaan pun perlu ambil tindakan pada kapa-kapal company Israel daripada masuk diperairan Malaysia…

      Contoh Kapal : searching ” ZIM Line “

      0
      0
  2. mina says:

    laknatullah…

    0
    0
  3. AnakIkanKembong says:

    israel patut di hapuskan dr peta dunia ni..
    bersama kite doakan 11 rakyat Malaysia yang terlibat dalam misi keamanan ini…
    Doa Qunut Nazilah:Ya Allah,Sesungguhnya kami meletakkan-Mu di batang-batang leher musuh2 kami Dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan2 merekaYa Allah,Leburkanlah kumpulan2 mereka Pecah belahkan dan kacau bilaukan persatuan mereka Goncangkan pendirian mereka Dan hantarkanlah anjing2 kamu kepada mereka Wahai tuhan yang gagah perkasa Wahai tuhan yang penuh raksasa Wahai tuhan yang bersifat murka Yaa Allah Yaa Allah Yaa Allah Ya Allah, Wahai tuhan yang menurunkan kitab,Wahai tuhan yang mengarakkan awan Wahai tuhan yang menewaskan bala tentera al-ahzab Kalahkanlah mereka Kalahkanlah mereka Kalahkanlah mereka Dan menangkan kami ke atas mereka… Amin2 ya rabbal alamin…
    UNTUK konvoi bantuan kemanusiaan ke Ghaza, Palestin..

    0
    0
  4. elya says:

    YA ALLAH YA TUHAN KU SELAMATKANLAH ORANG2 ISLAM YANG TAK BERDOSA DI SELURUH DUNIA DARI KEGANASAN DAN KEKEJAMAN YAHUDI.. PALING KESIAN BUDAK2 KECIL YG TAK TAHU APA2..

    0
    0
  5. En Man Tiger says:

    memang haramjadah israel ni harap harap tuhan bagi pengajaran kat depa ni kena gempa bumi ke, taufan ke, tsunami ke baru padan dengan muka depa ni nak harap manusia yang tolong memang tak ada la jawab nye semua sekutu depa jugak lepas tu semua penakot…..

    0
    0
    • cik lopes says:

      aku heran takde pulak tsunami ke taufan ke kat umah bush or mana2 yahudi yg haram jadah ni

      0
      0
      • fasha here says:

        Tulah aku pun heran.. mengapa hanya kebanyakkan org islam yg mendpt petaka….. org barat dan kafir terus bermaharajalela seolah di restui tindakan mereka…

        0
        0
        • fasha here says:

          Umat dunia buat smbhyang hajat pun mcm tak jalan je… Mengapakah?,,, Apakah?…

          0
          0
        • nurul says:

          jangn cakap gtu…baik korang mengucap…setiap yang berlaku msti ade hikmahnye..jangn disangkal kejadian Allah..lebih2 lagi mempertikaikannye…kite same2la berdoa semoga umat islam dirahmati..amin…

          0
          0
        • SELAMATKAN GAZA........ says:

          SABAR. TUHAN AKAN TOLONG JUGAK UMAT ISLAM. INI ADALAH DUGAAN. APA YANG TUHAN BAGI SESUATU DUGAAN AKAN DIBAGIKAN JUGA DENGAN KEKUATAN.. KITA TAK TAHU APA YG MAHA KUASA RANCANG.
          KITA HANYA MAMPU BERDOA DAN TERUS KAN SOLAT HAJAT SERTA BERTAWAKAL UNTUK MENGHINDARI DARI BALA PETAKA YANG TAK ELOK. INI ADALAH DUGAAN YANG DIBERI INSYAALLAH. SAMPAI SATU TAHAP DAPAT LAH BALASAN YANG SETIMPAL DEKAT ISRAEL & KONCO2 LAHANAT TU.

          ALLAHUAKHBAR 1000X
          LAILAHAILLAANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZZALIMIN… 1000X

          0
          0
  6. KECHIK says:

    AL-FATIHAH untuk mereka yang tekorban..
    sedih dengan ape yang belaku.. T_T

    0
    0
  7. Za News says:

    israel memang laknatullah..bodoh piang punya negara (eh negara tak bertauliah).. seluruh dunia patut beri tekanan kepada israel jahanam ni…

    menyerang orang awam yang tidak bersenjata di atas perairan antarabangsa..itu satu kesalahan besar! jenayah perang!!

    0
    0
  8. Reena Shah says:

    bangkitlah wahai orang2 islam sedunia dan berdoalah pd Allah SWT supaya hapuskan kekejaman org2 Yahudi dan selamatkan org2 Islam yg tertindas di bumi Allah.

    0
    0
  9. kay says:

    Betul ke ni boleh kutuk-kutuk? unlimited eiy??
    CELAKALAH SELURUH ISRAEL DAN SEKUTU-SEKUTUNYA!!
    Aku bab kutuk,caci maki,keji-keji ni tak reti sangat..
    Haa..kepada para bomoh,pawang,sape2 yang ada ilmu batin,ilmu jarak jauh,jomla bersama-sama kita menentang kezaliman Israil laknat ni!
    Kita hantar gerombolan Toyol untuk mencuri duit diorang!
    Kita kerahkan hantu-hantu untuk sampuk tentera Israil,biar diorang bunuh sesama sendiri!
    Kita hantar saka-saka ganggu hidup diorang!

    0
    0
    • kaWan says:

      KAH KAH KAH!!!
      klakar la ko ni kay…
      aku skong!! :P

      0
      0
    • ISH ISRAEL... says:

      TULAH…..XDE KE BOMOH2 POWER KAT DUNIA NI LEY WAT ISRAEL2 DAPAT CELAKE…. TOK2 BATIN…PAWANG2… AYUH,BEGABUNG…MELETOP!
      NEK PUTIH NENEK KEBAYA.. INTAN SARI…..BEK KO BLS DENDAM KAT ISRAEL LAHANAT NI…
      SAKA 2 KAN KETURUNAN…MANE LEY ANTA KAT ORG….
      NTAH2…BMOH2 DRI AFRICA 2 WATLA VOODOO KAT DIORG NI…..CUCUK JE KAT MATA2 DIORG….BG BUTA SMUA…XDPT ANIAYA ORG LG…SANTAU GUNA ANGIN… SUSAH.. NK BERUBAT KNE G ASIA…

      0
      0
  10. ginger says:

    btul kay…..aku sokong ape yg ko ckp tu…. bomoh2 dukun2 yg bley tlg antarkn ape2 yg patut serang kaum yahudi ni…. biar diaowg betelagah sesama sendri…celaka nye israel…..

    0
    0
  11. Miss_hujaN says:

    Israel laknat..


    Sent on a phone using T9space.com

    0
    0
  12. juanghidup says:

    harap2 lah israel ni dihancurkan… bangang punya israel. ya Allah, selamatkan la mereka yang diancam oleh israel laknat itu. selamatkan mereka ya Allah.. selamatkan mereka ya Allah…

    0
    0
  13. queen says:

    apew lew nk jdi nie..owg nk p hntar bntuan..dpa wat srangan plak….xptut tol…israel dah mlampau!!!!!!

    0
    0
  14. semoga Allah menhancurkan rejim Zionis yg teramat kejam ni..amin..jom tgk ni–>http://ceriteradunia88.blogspot.com/2010/06/israel-makin-melampau.html

    0
    0
  15. Anti Israel says:

    ingatlah wahai umat islam..dlm Al-Quran ada menyatakan bahawa semua umat yahudi aku di kumpulkan di satu tempat dan di bunuh beramai2..itulah petanda kiamat..masanya sudah hampir tiba..

    0
    0
  16. betty says:

    israel musuh islam dr dulu lg…. benda nie jd lebih sukar sbb amerika sial tu sentiasa menyokong mrk… ya Allah hanya pada Mu kami memohon… lindungilah kami dari syaitan2 ini amin ya rabal alamin….

    0
    0
  17. israel ttp akan kebal sehinggalah kemunculan Imam Mahdi nanti…sbb di belakang Israel adalah kuasa besar dunia iaitu Amerika…kite hanya menunggu…menunggu dan teris menunggu…nak harap negara Islam bersatu pon xleh…sbb ade sesetengahnya mcm keldai…jd pak turut Amerika….kalau sebuah je negara Islam berdegar2 sedangkan yg lain senyap je…xde gue gak…inilah realiti…walaupun pahit ttp itulah hakikat…hanya doa menjadi harapan

    0
    0
  18. Piston Pecah says:

    bukan lagi isu keagamaan tetapi kemanusiaan.komando israel tekad menyerang sesiapa yang memberi bantuan walaupon dengan bersenjatakan ubat-ubatan dan makanan?

    Nilai sebagai seorang manusia sudah lama hilang,hanya sifat kebinatangan yang kekal dan mengganas dalam jiwa mereka.

    Semoga ALLAH S.W.T melindungi konvoi dari sebarang bahaya dan ancaman komando israel ini

    0
    0
  19. adeknowray says:

    Ya Allah….sedihnyer bila baca berita tu. sama2 la kite semua doakan agar semuanya selamat….. Kalo meninggal pun Insyallah….ada ganjaran untuk mereka “di sana”… Amin

    Untuk Israel…. G Neraka la korang!!!!

    0
    0
  20. megahertz says:

    ha, memane yg ade a/c fesbuk tu, x fhm2 lg ke???
    (aku pn ade gak wlupn x aktif.. huhu, mcm a/c bank la plk..)

    0
    0
  21. megahertz says:

    ha, memane yg ade a/c fesbuk tu, x fhm2 lg ke??
    (aku pn ade gak wlupn x aktif.. huhu, mcm a/c bank la plk..)

    konfem, hari ni jugak aku close..!

    0
    0
  22. just me says:

    say: sbgai umat islam,, sebaiknyer berdoa supaye sume slmt,, jgn kite mggunakn kate2 yg kest terhdp mereke kerne ianye spt mennjokkn islam sbagai agame yg mengajar umat nye biadap,, walhal islam satu agame yg suci,,
    renung2kn lah…
    AL-FATIHAH untk yg terkorban….

    0
    0
  23. kipasangin says:

    kita boleh buat ape je..nk perang x mampu…sebagai umat islam..doa tu la senjata..doa tu la kekuatan..
    boikot ekonomi diorg…cuba boikot brg2 yg jd sumber ekonomi diorg… say no to mcD, nestle, etc…

    0
    0
  24. adam says:

    i hate israel,, tetapi jgn la kita mgutuk nye,, krane dlm islam tidak menyuruh kita utk mengutuk satu same lain,,sebalik nye kita hendaklah berdoa agr terbuke pintu hati mereka utk memberhentikan kekejaman,, sekiranye kita mengutuk kita adalah same shje seperti mereka,, kita kene tunjukkan yg bhawa islam itu suci dah indah,, kkk

    0
    0
    • ya ALLAH save palestine says:

      btol 2,, kerane islm mengajar umat nye utk sabar mghadapi dugaan….

      0
      0
  25. pening says:

    Dah mmg telah terbukti bangsa Yahudi ni mmg bngsa yg bangsat..dlm Al-Quran pun ade disebut…bangsa yg angkuh & suka menindas…sama2lah kita memohon kpd Allah agar ditimpakan bala bencana keatas rejim zionis yg kejam tu…dan moga Allah melindungi umat Islam dr terus teraniaya…amin…

    0
    0
  26. Israel adalah sebuah negara dan bangsa yang celaka dan terkutuk yang pernah wujud di atas muka bumi ini…sedangkan nabi pernah dibunuh,apatah lagi orang biasa…

    Obama sekarang jadi pekak badak tiba-tiba…kalau seorang rakyat die terbunuh kat negara org tau plak bising….Obama sebenarnya adalah seorang lelaki yg xde telur…bacul

    0
    0
  27. SAYA says:

    saya doakan ALLAH SWT turunkan bala kat yahudi laknatullah ni…mcm burung2 ababil yg bawa batu dari neraka…biar mampos…!!!!! Amin….

    0
    0
  28. farid says:

    Israel si pembunuh, doakan kehancuran Israel…

    Jom baca ni pulak, Skirt Kat Jepun: http://faridlife.blogspot.com/2010/06/skirt-kat-jepun.html

    0
    0
  29. PASCUAL says:

    israel celaka.aku benci israel.dala xda negara merempat.ptt la hitler benci israel.sbb israel kejam mcm iblis.ptt hitler bunuh semua israel spy xda sekor pun israel yg wujud.semoga allah mlaknat israel seteruk2 nya..

    0
    0
  30. dari mengutuk israel disini baik semua umat islam didunia bersatu serang israel jihad fisabillillah
    Masalahnya orang islam hari ini cakap berdegar degar,takut mati

    0
    0
  31. jentayu says:

    Israel yang mula tertekan dengan misi kemanusiaan lebih daripada 50 buah negara seluruh dunia mula mengganas ke atas kapal-kapal ‘Freedom Flotilla’ atau yang dikenali juga sebagai Lifeline 4 Gaza (LL4G).

    Kapal Mavi Marmara dilaporkan diserang oleh tentera laut Israel di perairan antarabangsa Laut Mediterranean kira-kira 65 kilometer dari pantai Gaza. Sementara itu, stesen televisyen Al-Jazeera melaporkan bahawa tentera Israel menggunakan gas pemedih mata dan menembak dengan senjata dan peluru hidup, menyebabkan ramai yang terkorban dan cedera parah.

    Berikut adalah nama-nama rakyat Malaysia yang menyertai Misi Talian Hayat Untuk Gaza (LL4G) yang berada di atas kapal penumpang “Mavi Marmara” milik IHH, Turki ketika diserang oleh komando laut Israel di perairan antarabangsa semalam.

    1. Tn Hj Noorazman bin Mohd Samsuddin, HALUANPalestin
    2. Dr Mohd Arbai’e bin Syawal, HALUANPalestin
    3. Dr Syed Muhammad Haleem bin Syed Hasan al-Haddad, HALUANPalestin
    4. Ust Al-Hami Husain bin Suhaimi, HALUANPalestin
    5. Mohd Nizam bin Mohd Awang, HALUANPalestin
    6. Ust Hasanuddin bin Mohd Yunus, Aqsa Syarif
    7. Tn Hj Jamuliddin bin Elias, Yayasan Amal
    8. Dr Selamat bin Aliman, Jamaah Islah Malaysia (JIM)
    9. Abdul Halim bin Mohd Redzuan, Muslim Care
    10. Mustafa bin Mansur, MAPIM
    11. Ashwat bin Ismail, Wartawan ASTRO
    12. Shamsul Kamal Latif, Jurukamera ASTRO

    Setakat ini, IHH mengesahkan jumlah yang terkorban adalah 16 orang manakala ramai yang tercedera. Antara yang tercedera termasuklah Syeikh Ra’id Shalah, ulama Palestin yang turut serta dalam misi berkenaan. Meskipun bendera putih telah dikibarkan, tentera Israel masih meneruskan serangan dan jumlah yang terbunuh dikhuatiri meningkat.

    Para aktivis memohon supaya doa umat tidak turut terputus sebaliknya terus dipanjatkan ke hadrat Ilahi, memohon agar misi LL4G ini dikurniakan keselamatan dan kejayaan. Selain aktivis lelaki dewasa, misi ini turut disertai wanita, warga emas, kanak-kanak berumur lapan tahun dan bayi yang baru berusia setahun.

    Sementara itu, rakyat Turki dilaporkan membuat demonstrasi besar-besaran di Kedutaan Israel seawal jam 2 pagi kerana membantah tindakan keganasan tentera Israel tersebut.

    0
    0
  32. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    aries doakan yg trbaik tuk dia orng smua…
    charity yg d bt mmg mmbanggakan rkyt smua orng malaysia…
    hope dia orng yg menemui ajl ktka mlkukan kbaikan ni..d tmptkan ngan orng2x yg beriman…

    0
    0
  33. SERANGGGGGGGGGGGGGGGGG.. says:

    SENANG SGT…. MANDUL KAN JE SUME ORG ISRAEL. BAIK JANTAN BAIK BETINE. TAK LA NNT KUAR ANAK2 YG AKAN MEWARISI SIFAT HARAMJADAH MAKBAPAK NENK MOYANG DORG… BIAR SUME MANDUL. PASTU SUME MATI KENE BOMM. PASTU ISRAEL DAH LUPUS MAMPUS… KENE MAKAN BOM SENDIRI… FUCK ISRAEL……. BOIKOT BARANG ISREAL…
    1 MALAYSIA…………

    TANYA SAMA HATI ISRAEL. MAU HIDUP KE MATI…

    0
    0
  34. salah siapa???? says:

    KENAPA SUME KOMEN2 AKU AND KAWAN2 AKU TAK MASUK HAH?????? TAK KAN KITEORG KENE BOIKOT KOT? AKU BUKAN ORANG ISRAEL. HAISHHHHH…..

    0
    0
  35. PIKIR SEBELUM BERKATA..... says:

    laa. salah ke? aku bukan guna duit ko. dah skrg mcd wat promotion beli large set dpt gelas coke percuma. sape taknak? ko jeles kan?? alahhh. ko tu… mcm tak penah mkn mcd kot???

    0
    0
  36. dah pikir...da ley ckp lum? says:

    aq ckp je…..2 pun nak terase ke?? aq pun salu mkn mcD… sbenanye aq kje mcD.. ko nak tempah pape x??

    0
    0
    • ko nak ckp ke menaip?? arghh says:

      laaa. ko kje mcd ke? so aku nak boikot ko ahh. sebelum aku boikot ko. tlg ko, kumpul kan kesemua enam gelas coke world cup tu ok. haihhh…..

      0
      0
      • ngah berak jgn nak bcakap... says:

        kje mcD pun salah ke…aq nak cri rezki…aq bukan owg senang…. owg susah dok….adik badik ramai… ade 9 owg…

        0
        0
        • aku sokong RAFI dalam cite TASBIH CINTA! says:

          yelaa.aku mls nk ckp byk… aku pun tak kenal ko.. tak pepasal. aku plak berdosa. ok ahh. ko nnt bg num. kite lepak same k. lpk ahh umah aku… aku de wat online shopping…. hahha.

          0
          0
        • BILA CINTA XLG UTK KU...LALALALA says:

          KNAPA MAS RAFINYA MATI KOK….. GUE LG GA NGERTI… KOK COWOK GANTENG GITU BISA MATI CEPET…. ADUUUHHHH….GAWAT SIH….. EMANG NYA MAS JOJO BISA DAPATIN BELLA??? HUH….COWOK BEEGOK… LG LEMBAB….GA SUAI KOK JIKA DIGANDINGI AMA BELLA… AMA GUE KOK PANTAS…. :)

          0
          0
    • ttttt says:

      manusia mcm ni pun ada ka.
      seriusla jgn main2 mcm ni..
      ni bukan soal main2

      0
      0
  37. teteteteteetet says:

    main? main ape? ish…serius ar korg ni…ni bukan benda main2……ape la….. nak main,men kt fb je

    0
    0
    • teteteteteetet says:

      ko main ape ni? kat fb best skit. byk game bole main. byk kuiz bole buat.
      kan user name (TTTTT) ko add aku tetetete kat fb. kite men poker. byk duit skit. asek jaga buah je. bosan la…

      0
      0
      • shiro says:

        dah2 le2…. insaflah..kite sume ptot doakan smoga umat islam kat dunia ni slamat….

        0
        0
  38. SEJENAK says:

    beautifulnara. aku cadang kan blog ko ni. wat tempat chatting lah. aku tgk budak2 atas ni komen. mcm kemaruk nak chatting je. agaknye tak pernah merasa kot chatting2 dorg ni. KESIAN… be serious about this article….

    0
    0
    • aries april a.k.a amira (AAA) says:

      asl kata cam tu…..
      atlest kat sni even bkn chatting room..kta ada tu kngsi pndpt….

      0
      0
      • aries april a.k.a amira (AAA) says:

        smbung kat ats x abis tlis…

        tp bla gna kan blog ni tuk meroyan srng2x cam pngomen kat ats tu sapa srh..
        orng yg sma..chat srng..

        0
        0
        • qwerty says:

          nape. sape org yg same tu? ntah2 chatters lain kot. myb dorg ingt ni tmp mcm chat kot. haha.

          0
          0
  39. azza says:

    Apa2 yg berlaku adalah ujian Allah… Kita kena ambil iktibar yg dunia ini semakin di penghujungnya… Kepada yg beriman, haruslah berpegang teguh dan bersatu… Kepada yg alpa dan lalai, kembalilah sebelum terlambat… Bersatu la kita semua demi kebenaran yg hakiki…

    0
    0
  40. syasya says:

    korang jgn lupe… kekadang ade juga org melayu, hatinye lebih kurang cam org Israel… (perogol, peragut, pencuri, dan ape2lah jenayah yg mereka lakukan).. jd same2 kite membanteras penjenayah2 ini… Israel=Penjenayah!!!

    0
    0
  41. anti israel says:

    untuk menolong umat islam di gaza senang saja,yaitu jangan membeli produk israel(BOIKOT PRODUK ISRAEL).
    untuk mengetahui produk israel bagaiman lihat nombor di bawahnya ada garis2 tu…..kalu nombornya bermula dari nombor 729 itu ialah produk israel

    0
    0
  42. ape ni? says:

    israel xkan mati sampai kiamat keturunannya..tu yg termaktub pon dlm quran..satu2 nya bangsa yang sngt pintar.dan licik..produk israel terlalu melimpah kt msia ni..tp ramai xtau dan beli dan makan..korg ckp camne pon xkn mengubah ape2..yg penting ISLAM KENE BERSATU HATI…Moga semua tahanan selamat dalam lindunga ALLAH

    0
    0
  43. ape ni? says:

    lagi satu..lupa nk cakap..dari bg komen baik wat solat hajat..soalt tolak bala..mohon pada allah..kata 1 malaysia..dari wat pertunjukan konsert gila2 tu,baik wat aktiviti sembahyang beramai2 termasukla ahli2 politik..artis2..dan umat manusia yg bergelar islam..AMIN.doa dan zikir Itu senjata paling kuat meruntuhkan syaitanirojim!(israel)

    0
    0
  44. lantaliban says:

    eleh korang ckp je lebeh2 tp beli gak barangan zionis iblis tu… siap bawak fmly lg g mkn2 huh! klau lah lidah tu betulang………..karam sing wliah….renong2 lah fikir2 lah…..

    0
    0
  45. azim76 says:

    Marilah le sume boikot apa2 saje berkaitan ngan israel… boikot yang sebenar2nye boikot. Allahuakbar!!!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  46. yg pelik rakyat malaysia x de yg menggal dunia n cedera…yg cedera org len sperti turkey n len2
    musykil2

    org len kali bawalh gurad skali…

    bayangkn satu kapal kene takluk 40org askar mak ai…ramainyerr 20org pn dh kire ok…40org ai ingt nk berperang ker…IRAAEL laknattullah

    0
    0
    • 0123 says:

      kene tawan 600 org. askar 40 org je.. org kene tawan la menang, sbb 600 org. hee :) hiduppppppp wira wira..

      0
      0
      • Aku says:

        Boikot aje Israel JAHAMAN!!!

        Kapal bantuan Malaysia disekat oleh israel mmg tersangat-sangatlah kejam betul.. Didapati ada kapal-kapal dari israel jahaman masuk di Malaysia…
        Dari itu kita perlu mengusulkan, yang kapal-kapal perniagaan dari israel juga perlu diboikot untuk melakukan sebarang perniagaan di Malaysia…

        Kerajaan pun perlu ambil tindakan pada kapal-kapal company Israel daripada masuk diperairan Malaysia…

        Contoh Kapal : searching ” ZIM Line “

        0
        0
  47. princess says:

    i hate kafiirun dan apelagi israel memang dasar binatang dan tiada sifat kemanusiaan langsung….tak ape memang dorang dah sah di tempatkan di neraka paling jahanam sekali…

    0
    0
  48. Ar Rahim him says:

    bangsa yahudi ni nabi pun dia orang sanggup bunuh,apa tah lagi kita. yahudi memang dah dilanknat oleh Allah dalan Al Quran.segala perjanjian tak boleh percaya.dan islam mestilah bersatu.

    0
    0