Written by AbangNara | November 11th, 2015

Belum ada rezeki nampaknya untuk Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K untuk menimang cahaya mata sendiri. Selepas desas-desus kehamilannya bertiup kencang baru-baru ini, penyanyi nombor 1 Malaysia ini telah tampil untuk menafikan perkhabaran tersebut. Untuk makluman, ini bukanlah kali pertama desas-desus kehamilan Siti Nurhaliza bertebaran.

siti nurhaliza

Kenyataan tersebut dibuat oleh Siti Nurhaliza sejurus selepas persembahan pembukaan sempena Konsert Satu Suara Volume 2 yang diadakan di Istana Budaya. Kata beliau:-

Mana ada saya mengandung. Tak betul semua tu

siti nurhaliza

Selaku salah seorang peminat Siti Nurhaliza, berita kehamilan beliau sememangnya dinanti-nantikan. Mahu juga berkongsi kegembiraan sekiranya memang benar ada kehadiran orang ketiga dalam hidup Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K. Insya Allah satu hari nanti pasti akan tercapai impian itu. Sama-sama kita doakan. Sumber Utusan Malaysia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

47 responses to Mana Ada Saya Mengandung – Siti Nurhaliza

  1. Anonymous says:

    pulak dahhh

    0

    0
    • ronaldo says:

      who she is?

      0

      0
      • Q says:

        Who is she laaa….. bukan who she is….. :p

        0

        0
      • muntah hijau says:

        Ckp omputeh pun tak betul..haha. Teringat aku satu keluarga ni(member pesbuk aku) Anak sedara dia baru dapat surat tawaran lanjutkan pelajaran dalam bidang pergigian, terus heboh, anak sedara dia dapat tawaran jadi doktor gigi. Lepas tu, asyik update status pesbuk bahasa omputeh. Komen sesama adik beradik pun ckp omputeh. Grammar lintang pukang. Memang lawak bila baca. Kui kui kui.

        0

        0
    • Anonymous says:

      hidup merampas hak org tu la padahnya…meruntuhkan masjid org lain..tu kifarah Allah nak balas..anak2 tiri mengandung dia pun nak ferfeling mengandung konon…Dato K tu kencing manis insulin lagi..paham2 la sendiri..

      0

      0
      • SSS says:

        KO NYE KATA2 MEMANG BODOH!

        0

        0
      • Yg tahu says:

        DK tu kena kencing manis ? kahkahkahkah ..DK tu sehat bkn ade kencing manis pon , dK kencing siti ade lah .. DK dah bwat vasectomy zaman mase DK meliar dulu , pancut byk mane pon pompuan tk kn mengandung ! kesian kt siti sbb terlalu lurus bendol ..

        0

        0
  2. Anonymous says:

    Moga suatu hari nanti. InsyaAllah…

    0

    0
    • SitiSituSanaSini says:

      Mungkin itu hikmahnya Allah aturkan jodoh Siti dengan Dato K, sekurang-kurangnya ada anak walaupun bukan anak sendiri. Allah sebaik-baik perancang dan Maha Adil dalam setiap aturannya. Be strong DCT…we love you!!

      0

      0
  3. virgo79 says:

    semoga Allah memberi kita rezeki & kesempatan utk DCT menjadi ibu …

    0

    0
  4. Anonymous says:

    Kesian dato ct..sbnarnya crita2 mcm ni lebih melukakan dia…x perlulah publish kalau hnya skdr khabar angin…as a proffesional kalo btul beliau mngandung..pasti beliau akn hebahkan…x perlulah kita dgr khabar2 angin…itu lagi melukakn dia…skdr pndapat saja

    0

    0
    • lara alana says:

      betul tu, kan dah cakap setiap perempuan yg ada suami nak lahirkan zuriat keturunan bersama suami tercinta . mungkin bukan rezeki dato ct lagi kali ni. insyaAllah satu hari nanti. we love u dato ct. wow.

      0

      0
  5. melati says:

    mungkin blom rezeki Siti…yg penting jgn show off kaya raya…, tapi amik duit Deposit org cam Che Ta…

    0

    0
  6. Lin says:

    in sha Allah ada rezeki nanti Dato siti akan dapat baby juga ;)

    0

    0
  7. ayoi says:

    biasa nya org y kaya raya byk harta ni miskin anak…y miskin harta pulak kaya anak…setiap ape y Allah bg tu ade lebih dn kurgnya…anak pun rzki jgk…kaya raya berair pun rzki jgk…setiap manusia x sme ujian nya…harap dato’ siti bersabar..cb amik anak angkat,mne tau kot2 lps tu br dpt anak sendri…y pntg jgn sekali2 mempertikaikan takdir Allah..setiap ape y berlaku ade hikmahnya…

    0

    0
  8. HerLadyShip says:

    Dlm hidup ini tidak ada istilah
    Win… Win Situation
    Win….Lose or …. Draw
    Unt Siti
    Semua Awak nak …. dpt
    Suami, Harta, Glamoour….
    So…
    Kalau ada 1 yang Kurang….
    Redha…….
    Allah maha ADIL……
    Rasanya Siti Ok2 aje…
    Yang Kelabah….
    Peminat dia…….

    0

    0
  9. alamanda says:

    klu ye pun tunggu la ct umum secara rasmi. ni baru dgr kaba angin entah betul ke x dah kecoh. makin buat ct sedih tau.

    0

    0
  10. tamil says:

    Doakanlah yg terbaik utk DCT. Tiada wanita yang berkahwin tidak mahukan zuriat. 10 tahun menanti zuriat bukan satu masa yang singkat, ntah dah berapa banyak airmata dan duka sedih yg tersimpan dalam hati mereka yang menanti zuriat. Hanya Allah yg tahu. Moga ada rezeki CT nanti. Kalau sebaliknya hanya Allah lebih mengerti hikmahnya. Tak mustahil jugak dia sedang berusaha, lihat badannya yang berisi itu, biasanya wanita yang sedang menjalani rawatan kesuburan akan mengalami pertambahan berat badan kerana makan pil2 hormon kesuburan.

    0

    0
    • Anonymous says:

      Lelaki berumur ni kadang sperm count dorang dah kurang.. so cam mana subur pun yg pompuan tak leh juga pregnant pasal sperm dah kurang

      0

      0
      • anon says:

        Sperm count kurang tu satu hal, yg satu lagi takut mmg takleh nak naik/tegang…..kan org tua. Lelaki yg tua ni kawin muda kdg2 tu saja nak tunjuk yg dia masih mampu, pd hal, mmg dah tak mampu. Kawan aku 20an kawin dgn lelaki yg sebaya datuk k, dia kata mmg tak pernah merasa lah….mmg hb dia tak mampu. So mcm mana nak anak. Dia sendiri mcm masih dara lagi…kepuasan batin tu takde lah. Sb tu yg giler2 sikit gih cari bf muda dibelakang suami tua dia…

        0

        0
      • Anonymous says:

        Tak leh cakap habis.. cam Nabi Zakaria.. Allah kasi anak walaupun dah tua. Maaf kalau saya silap

        0

        0
  11. Anon says:

    Tapi dia sendiri pun berbelit belit buat statement. Tgk hlive, MeleTop. Hentikan drama propa pls ya.

    0

    0
  12. alahai says:

    Dah namanya mandul,mandul lah

    0

    0
  13. anak nogori says:

    dato ct takut nak ngandung malu nak neran dpn doctor nnt… artis poplarlah, bayangkan… huhu, kalau ceaser pun, tetap nmpk tuuuttttt…

    0

    0
    • Mirai Suenaga says:

      Statement x bleh blah. Erra Fazira tu rilek je. Janji ada anak. Malu x malu tu belakang citer. Janji anak selamat

      0

      0
  14. anti poyo says:

    Sabar la Tok Ti. Kalau mulut tempayan boleh la kita tutup. Jadi tutup je la telinga kita. Minta2 orang yang kata Tok Ti Mandul tu, Allah akan balas sewajarnya. Tak masuk neraka kalau kita tak ada anak. Tapi kalau mulut macam puaka, pikir sendiri la.

    0

    0
  15. Anonymous says:

    Susu kambing dan kurma adalah salah satu makanan sunnah yang elok diamalkan juga untuk wanita yang ingin hamil..bukan wanita hamil je yang boleh minum

    0

    0
  16. siti nurhalipas says:

    Giler ko! aku pakai susuk kot. mane boleh mengandung!

    0

    0
  17. anon says:

    Siti ooi…..kalau nak anak, tinggal laki tua ko tu. Gih cari yg muda. Tapi kesian jgk dgn dia ni kene bomoh siam ni mmg takleh tinggallah….

    0

    0
  18. Agaknya.... says:

    Maseh nak pakai Ketat2……
    Maseh nak Berbadan Dua ke…?
    Rasanya tak KOt……!
    Sebab kalau nak yang satu terpaksa tinggalkan yang lagi satu…..

    0

    0
    • MyTwoCents says:

      Baju ketat, sexy n artist tak leh dipisahkan.. yg ngaku dah berhijrah pun masih blm mampu berhijrah ke baju labuh..kalau betul2 dah berhijrah akan kluar dari dunia hiburan

      0

      0
  19. maz says:

    teruknye korang yg hentam tok ti ni..mandul lah..kawen laki tua la..tu kan rezeki masing2..sapa ckp mandul tu korang tggu lah balasan tuhan..ye mmg aku peminat siti..doakan yg terbaik utk beliau.

    0

    0
  20. fantasia says:

    tapi sekiranya tok ti mgndung…and buat statement “tak mengandung”…takot jadi doa je..takot tuhan tarik balik je nikmat yg tuhan da beri tu..haaa jangan memain..

    0

    0
  21. Hehe says:

    Dia pergi IVF LA KORANGS

    0

    0
  22. iye ker... says:

    Sape kate llaki tua x power. Laki aku baya dato k. Aku pun baya ct. Kawin pun tahun yg sma 2006. Syukur kmi dh ada sepasang ank n bakal lahir yg ke 3. Laki aku pun prnh jatuh sakit hampir stgh tahun dduk dlm wad baring jer x dpt bgun. Aku bg support emosi.. n layan perasaan dia.. sakit2 pun ajak main jg. X nk pikir sgt yg dia sakit.. Syukur alhamdullilah melekat kau.. haaaaa.. ni pun dh nk masuk yg ke 3. Suami msh lg recovery proses. Allah menentukan semua nya..

    0

    0
  23. . says:

    Kilang dah tutup..tak cukup keras.pancut tak deras.air mani tak subur..faktor usia.tak tahan lama.sorang je puas…banyak sebab kalau nak difikirkan..akhirnya belum rezeki.kalau tak keluar rumah takdelah rezeki.itu kalau orang susah.kalau orang kaya.dok umah dah banyak rezeki.kalau sama2 muda mungkin dah lama buncit.apakan daya.pangkat,harta melebihi segala.walaupun hak org…

    0

    0
  24. Yekeni says:

    Hari tu bila dorang tanya kenapa tak deny aje? Siap suruh doakan bagai. Macam2 lah. Lantak you lah. Tak minat pun…

    0

    0
  25. rykarl says:

    tah belit cam parya…

    0

    0