Written by Bella | June 20th, 2016

Selepas lama menyulam cinta bersama Nedim Nazri, pelakon Nora Danish sedang menghitung hari untuk melangsungkan perkahwinan bersama jejaka berkenaan yang dikhabarkan selepas Aidilfitri nanti.

Walaubagaimanapun, Nora yang sudah 7 tahun bergelar janda  tidak mengimpikan sebuah majlis yang mewah dan gah kerana usianya yang semakin meningkat. Malah, Nora hanya akan mengadakan majlis akad nikah sahaja.

Selepas raya, saya mungkin akan berkahwin, tetapi belum pasti kerana masih tidak ada tarikh muktamad. Apa yang pasti saya mahu berkahwin dalam tahun ini kerana usia pun dah 34 tahun. Saya hanya akan bernikah dan tidak akan mengadakan sebarang resepsi.

Majlis kecil-kecilan sahaja dan tidak akan ada sidang akhbar seperti selebriti lain sebab segan sudah tua dan ini perkahwinan kedua.

Alhamdullilah, akhirnya hubungan Nora dan Nedim bakal berakhir di jinjang pelamin juga. Semoga segala persiapan perkahwinan mereka berjalan dengan lancar. Jangan risau dengan kritikan sesetengah pihak.

Sumber Berita : Kosmo Online

42 responses to Majlis Kecil-kecilan Sahaja, Tiada Sidang Akhbar Segan Sebab Dah Tua – Nora Danish

  1. Not me says:

    Elok la klu sdar dri tu dh tua tp selfie mmnjang mngalahkn org muda.

    0

    0
    • kentut telur padu baik berak je says:

      kentut telur padu baik berak je terus dari membazir..bagus la tuu tak membazir

      0

      0
      • rt says:

        aii? nak kawin pulak segan? yg korang kehulu kehilir tu tak pulak segan? hmmmm… duniaa duniaa..

        0

        0
        • aaakulahhh says:

          dah terbiasa wat maksiat…camtu la…malu nk wat bende baik..nanti dpt pahala plak…

          0

          0
    • minah jambu terlajak habis says:

      betol tu nora u buat secara kecil2 suda yg penting nikah n kasi tetamu makan itu yg penting dn berkat..semoga bahgia..

      0

      0
    • X says:

      Bisikan syaitan,malu nak buat benda baik.

      0

      0
  2. nice says:

    okay

    0

    0
  3. chillex says:

    k

    0

    0
  4. tarabas says:

    dia punya kecil2an tu mau gak dekat juta2 tu..

    0

    0
    • kentut telur cheese coklat leleh says:

      kalau mcm tu…bukan kecil kecilan.. tu kentut besar besaran
      ..

      0

      0
  5. _ _ says:

    ada sebab mengapa diaorang ni selalu ambik selfie, untuk promosi drama, filem, produk dan iklan penaja.side income mereka ni ada banyak cara sebagai artis..kita kutuk, derang masyukkk…

    0

    0
    • nauzubillah says:

      haram tayang aurat ..berkat ke ?

      0

      0
      • minah jambu harapan nenek says:

        kau ni macm orang bodoh pulak ! berkat tu macm2 berkatttt !!! berkat kasi orang makan bahlol !!! kampong sangat polak kau ni macm lembu kerbau !! ape kena mengena dengan aurat dia ???? tu dia punye suka la nk tutop aurat ke tak..nk telanjang bulat pon itu dia punye pasal n dia punye suka !!! dosa pahala bukan datang nye dari manusia paham ! Allah saje yg mengetahui segala nye …lov u noraaaaaaa…

        0

        0
      • Anonymous says:

        benda ni simple je..buat baik dapat pahala buat jahat dapat dosa..bab tayang aurat dosa aurat la..orang tak tutup aurat pun kalu suka menderma tetap dapat pahala derma..nanti dosa pahala tu pakai timbang juga..bukannya Allah pakai pukal mentang2 dia tak tutup aurat terus campak neraka..tula hidup jangan asyik nak menerakakan orang

        0

        0
  6. Anonymous says:

    Tgh couple ni, tak la se geli couple Sharnaaz & Nabila. Anyway, elok la Nedim cepat2 nikah dgn Nora, sian orang pompuan.

    0

    0
  7. suria says:

    kita tgok setara mana SEGAN nya tu nnt yerk hihi
    apepon moga berakhir dgn ikatan yang sah dan bahagia bersama menuju jln Allah…

    0

    0
  8. Anonymous says:

    sukahati!

    0

    0
  9. lalalalala says:

    sy bru hbis watch movie ‘ isteri untuk di jual ‘

    seriously , Nora ni real compel

    her act her voice mcm real comel yg x dibuat2

    0

    0
    • Anonymous says:

      kan..dia ni sbnrnya berbakat..ble tgok lakonan dia.real cute. babak sedih nmpk real je dia nanges..xlah aqu mluat sesetgh retis tu..mnanges pehabess muka punya la burok..tp xsmpai feel ni pdapat aku jer jgn marah.

      0

      0
  10. lalalala says:

    typo
    compel = comel

    0

    0
  11. Mummy77 says:

    Semoga perkahwinan kedua nora kekal hingga ke jannah.. biarlah kecil2an asalkan berkat dan kekal dari berhabis dikata riak dan menunjuk2. Buat yang wajib pun dah okey asalkan meraikan peminat nora yang selama ini mengikuti perkembangan nora dari awal. Amin

    0

    0
  12. missv says:

    ok sedar diri…hope jgn ckp je..tau2 sok grand tema bagai…

    0

    0
  13. Anonymous says:

    bagus la klau wat sederhana je..x mcm retis sorang tu…dh kertu tpi wat besar-besaran…ambil penaja..last2 x lawo pn..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    Bguslah ada perasaan segan.. tp majlis kecil tu segan sbb tua je ke… kn bgus klu nk wat kecil2lan sbb itu yg dituntut dlm islam… awak berkepit kehulur kehilir tayang sana sini itu xsegan lg ke? Ape2 pun cpat2 bernikah n semoga berbahagia hingga ke jannah…

    0

    0
  15. Anonymous says:

    34 thn tak la tua sangat… lagipun nora nampak muda comel cantik la tak nampak usia 34 thn.

    0

    0
  16. joyah pok pek says:

    dia dh tgu lama dri gosip awai2 lagi nak kawin x de pun yang nak sponsor weeding..so buat jelah kecik kecilan, kalau da yang nak sponsor juta2 kompom dia mabik..yerlah bakal suami dh sengkek semua duit dh kena block ngn bapak dia sebab burukan nama bini bru bapak dia

    0

    0
    • Anonymous says:

      kannn…kesian nora…dah lama pong pang kata nak kawen…nak anak pompuan..rayqal nak adik..
      tp blom ada satu pon sponsor yg masuk…
      propa dah putus cinta..alih2 bersama balik…canang lg nak kawen..
      pun tetap x der sapa nak sponsor..
      maka peluang terakhir ni, pukul canang la nak buat akad jer malu sbb dah tua..
      Dah tua tp gigih bercinta mcm bbnu berkepit ke hulu kehilir bercuti bersama, x fikir malu pulak!

      0

      0
    • Lor says:

      Weiii artis yg suam2 kuku pon rmai nk sponsor..takkn la nora danish yg jd duta mcm2 org xnk sponsor..sengkek sgt pikiran ko..penuh hasad dengki dan suka bsangka buruk pd org. Kalau dia terima bduyun yg nk tau..sbb dia antara yg famous kt mlysia..xyh nk nafikn bnde yg mmg btul sbb ko x suka dia.dah buat mjlis bsr kata sdr la diri dah la janda..bila dia kata sgn nk buat bsr2 sbb dah pnh kwin..dah tua..korang kata sbaliknya plk..mcm2 btul la manusia busuk hati nie..
      Psl nedim gn bapak dia tu..elok jer dorg selalu bersama..mkn bsama..lepak ank2 branak hapy2..ko org luar plk ckp bapak dia mrh dia smpai sekat duit bagai.nedim tu dah ada anak..dah matang bukan budk2 baru nk up nk bgaduh gn bapak sndri sbb mak tiri. Stkt tak suka ada tak puas hati tu biasa la..dia kn manja gn mak dia..sape tak sokong mak..kannn.

      0

      0
  17. Anonymous says:

    semoga kali ini kekal sampai akhir hayat dan bahagia hendak nya

    0

    0
  18. Anonymous says:

    nikah je lah..

    0

    0
  19. cik mek molek says:

    1st time aku suka nora danish sebab dia jawab mcm nie… Harap2 betul lah ye seperti mana dia cakap tu! love u nora!

    0

    0
  20. Anonymous says:

    Jap. hem macam mana majlis untuk hebohkan perkara baik kita segan, nak buat benda baik kita segan, tapi berduaan, tak ada ikatan sah, makan angin berdua, kita tak rasa segan??? hem malunyaa :'( Di manakah islam mu.

    0

    0
    • Anonymous says:

      orang tu cuma cakap segan nak buat besar2 bukan segan nak hebah2kan..bagusla segan nak buat besar2 xmembazir..setakat nak hebahkan announce je kat fb, twitter, instagram dah cukup..tak semestinya nak hebahkan tu mesti panggil orang datang makan..kalu orang dulu2 ye media sosial takde

      0

      0
  21. nemo says:

    who cares.

    0

    0
  22. Sabri Ali @ Nick says:

    Tindakan yang sangat bagus.. Lagi afdal kalau buat ala kadar agar tidak membazir.

    0

    0
  23. Anonymous says:

    Jgn nak buat kecil kecilan sbb malu..salah dah tu..buat kecil kecilan sbb buat yg wajib je..

    0

    0
  24. Kaukuncicintaku says:

    Papentah..org kata segan nak buat besar besaran..bukan segan nak hebahkan.. papentah.. takyahla poyo nak blagak alim carik salah orang..doa je la dlm hati wey… yg tak baik takyah sokong klo xsuka… elok doa je daripada kutuk sakitkan hati org… teringin nak tengok upe org2 alim dlm beutifulnara ni.

    0

    0