Written by AbangNara | October 2nd, 2009

maizawati zainal

Kata orang-orang tua, kalau dipatuk ular maknanya ada orang nak masuk minang. Kiranya si Maizawati Zainal nie tak lama lagi ada la tue mana-mana lelaki masuk merisik. Mentang-mentang dah nak habis edah. Mimpi pun kena patuk ular jer. Mungkin tak sabar nak bersuami balik kot. Baguslah tue. Anak-anak pun masih kecik dan perlukan kasih sayang seorang ayah.

Tapi kalau mimpi kena belit ngan ular sawa macam mana pulak ye? Pernah sekali kami mimpi macam tue. Bangun-bangun jer berpeluh satu badan. Tapi tunggu punya tunggu tak ada pulak orang masuk minang. Memang kena mimpi dipatuk je kot. Kalau dibelit tak dikira la rasanya.

Sebelum terlupa kami nak ucapkan takziah kepada semua mangsa tsunami, taufan dan gempa bumi. Sampai 3 sekali bencana yang berlaku dalam minggu ini. Bumi nie dah marah sangat kot kat manusia yang hidup atas dia. Sama-sama lah kita renung-renungkan.

202 responses to Maizawati Zainal Mimpi Dipatuk Ular, Tak Sabar Nampak

  1. violet says:

    aku bila la nk kna patuk ular dlm mimpi…
    huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. kira-kira says:

    bnyk tol bencana skang…
    .

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. violet says:

    kak nara

    lajunyer aada new post..emm….mentang2 cuti eg…kemain lagi lajunyer…
    huhu

    meh kuar tmn violet..
    dr td violet je srg2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. ammey says:

    heh….apa korg br2 wt kt cni…
    haaaaaaaaa,,,,,,,,,,,, ;-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. ammey says:

    bgus la maiza…mudah mudahan btl la mpi 2…
    xda la kna ejek g…yg bks laki dia dh snyap pn cta sal diorg sjak dh kwin…..

    tp mnrut pndpt len lau mpi ptuk ular ni ptnda nk kna ilmu itam….emmm astagfirullahalazim…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. insuraya says:

    mimpi ni ada 2maksud..ada yg baik dan ada yg xbaik…
    bergantung kpd jln cerita mimpi tuh.hehehe…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. hantupensil says:

    hellooo….
    fuh kenyang2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. LaLuNa says:

    opis aku lak minggu depan wat opis terbuka…siap ade sate lagik…jenuh la nak kemas opis

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. violet says:

    emmm
    emmm
    test2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. LaLuNa says:

    isk..napa ari ni rasa lambat jek nih

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. kira-kira says:

    hehehe……
    :-)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. hantupensil says:

    kwn2 jom pg subang airport esok tgk pertunjukan jet sukhoi…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Kak Nara says:

    apa yg korang test ni….

    hari ni ada 6 post, huhuhu…kaknara keluarkan byk2 sbb sabtu ahad ni nak beraya ….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. EclipsE says:

    erm…lazatnya makan td….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • kira-kira says:

      mkn pe 2???
      de lbh ag x???
      heheheh

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • violet says:

        syukur

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • EclipsE says:

        mkn nasi bukhari n kerutub ayam serta paceri nenas…
        aduh…nikmatnya….minum lak air bandung cincau….
        lazat xterkata….
        xlarat dh nak bt keje…
        kira ko nak ker?
        ade lg ney…
        nasi masih berasap ney…
        ayam pon byk lg…
        meh lah dtg umah aku….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. kira-kira says:

    npe sume bkk box bru ni…..
    xpe aku pn nk bkk box bru gak.hehehehe

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. violet says:

    eh
    pehal lak..
    lompat kt bwh…
    virus lg..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. hantupensil says:

    test2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. EclipsE says:

    la aku msk jer…
    trs virus…huhuhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. kira-kira says:

    kak nara tlgggggggg …….virus da dtg………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. hantupensil says:

    aikkkk…..
    nape jd mcm nih…
    tidakkkkkkkkkkkkkkkk

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Jojio says:

    Aku lak mimpi kena belit ngan ular le….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. ANneDeSilva says:

    hye sume..
    im back..
    kenyang makan asam laksa kat penang village..huhuhuuhhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. shar says:

    KELAKAR LA MINAH NI.. mimipi patuk ular ke apa ke.. tak yah le cerita kat public.. bkn apa dari orang suka dia buat orang menyamahcm lebih lebih pulak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. ANneDeSilva says:

    kenyang2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. ANneDeSilva says:

    eclipse mana kooo?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. uik..viruss lompat-lompat….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. jed hijau says:

    gatainya……

    awat tak naga saja yang patuk….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • jed hijau says:

      awat akak nya komen boleh melompat kat NARA tu…..

      jangan salahkan akak ye…akak dah ‘q’ dah…tapi dia mmg kasi jalan kat akak nak cerita tang gatai2 ni…

      hehehehe…jangan mare…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. jed hijau says:

    cau dulu lah…..

    sampai jumpa lagi….bye….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. jed hijau says:

    wah…tak nak kuar lah….

    test lagi sekali…kot2 akak boleh lompat korang naik kat atas tak..????/

    test 1….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. jed hijau says:

    test 2…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. nenekpunkz says:

    chey…dulu nek penah mimpi kena petok olar gak tak der la kena pinang pon..hahha….maiza tido tak cuci kaki dan baca doa kot?hahaha…

    aiseyman cik maiza ni dah bagi hint kat org rmai yg dia tu dah ader pengganti ustad rok tu hehe…

    nek fham maksud yg tersirat maiza ni..huuu

    semoga sukses selalu…amin…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. jed hijau says:

    hahahha…hehehehehe…hohohoho…..akak mmg ada magic kan !!!!!… zam zam ala kazam…..

    bye….bye….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. yula says:

    kene patuk ular pula

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. refelsia says:

    di patuk ular kalau ana dara tu suka juga aku dengar ni dah anak 6…… maksudnya siap sedia pikul balak kot hehehehe………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. Penari Poco2 says:

    helllo…
    ehem…maiza kuar lg…huhuhu…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. chenta e niya.. says:

    EKELE..X KAN MIMPI ULAR PO0N NK BGTAU MEDIA..CISSSS

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. Penari Poco2 says:

    apsal aku br masuk komen aku trus naik atas nie…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. pening says:

    Kalau dia mimpi kne patuk ular ala2 anaconda..mngkn ade VIP (Datuk) kut yg nk masuk minang…hehe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. ctzen says:

    maiza, tak manis ar war2kan cite mimpi tuh…
    cite ler benda lain eh…
    nampak cam g a t a l
    aww..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. pingkypanthers says:

    apa2 jerklah mimpi ko…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. jane says:

    kepada maiza jgn la cerita mimpi cam ni dan citer2 yg tak perlu org tau awak bagitau kat org nanti org kata awak nak publisiti murah……biar la low profile sikit supaya org tak keji awak pulak dan hormat awak….jgn ikut je apa org suruh buat utk publisiti ….jaga maruah diri….awak sekarang dlm dunia hiburan..silap langkah silap kata….awak hilang segalanya….jadikan kesilapan semalam baik silap sendiri atau org lain sebagai ingatan

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. zigzagbenjo says:

    kalau dipatuk ular tu sbnrnye….panjang umur..insya Allah…bukannye org nk masuk minang…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. CuNnnn says:

    Ape2 aje lah ko Maiza bosan dah dengar citer dia xde citer lain ke

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. CuNnnn says:

    entah ape2 la si maiza nih

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. lanToK LeW says:

    heh…aku lak mimpi kene kejar ngn ular senduk warna biru sekali n ular sawa warna hitam legam sekali….siap jatuh katil g…sakit giler….huhuhuhuhuhu pe petandanya tu ek???hihihihihi

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. […] Maizawati Zainal Mimpi Dipatuk Ular, Tak Sabar Nampak (200) […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. Vera Maestos says:

    Beautiful blog with nice informational content. This is a really interesting and informative post. Good job! keep it up, hope to read your other updates. Thanks for this nice sharing.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0