Written by AbangNara | October 2nd, 2009

maizawati zainal

Kata orang-orang tua, kalau dipatuk ular maknanya ada orang nak masuk minang. Kiranya si Maizawati Zainal nie tak lama lagi ada la tue mana-mana lelaki masuk merisik. Mentang-mentang dah nak habis edah. Mimpi pun kena patuk ular jer. Mungkin tak sabar nak bersuami balik kot. Baguslah tue. Anak-anak pun masih kecik dan perlukan kasih sayang seorang ayah.

Tapi kalau mimpi kena belit ngan ular sawa macam mana pulak ye? Pernah sekali kami mimpi macam tue. Bangun-bangun jer berpeluh satu badan. Tapi tunggu punya tunggu tak ada pulak orang masuk minang. Memang kena mimpi dipatuk je kot. Kalau dibelit tak dikira la rasanya.

Sebelum terlupa kami nak ucapkan takziah kepada semua mangsa tsunami, taufan dan gempa bumi. Sampai 3 sekali bencana yang berlaku dalam minggu ini. Bumi nie dah marah sangat kot kat manusia yang hidup atas dia. Sama-sama lah kita renung-renungkan.

202 responses to Maizawati Zainal Mimpi Dipatuk Ular, Tak Sabar Nampak

  1. violet says:

    aku bila la nk kna patuk ular dlm mimpi…
    huhuhu

  2. kira-kira says:

    bnyk tol bencana skang…
    .

  3. violet says:

    kak nara

    lajunyer aada new post..emm….mentang2 cuti eg…kemain lagi lajunyer…
    huhu

    meh kuar tmn violet..
    dr td violet je srg2

  4. ammey says:

    heh….apa korg br2 wt kt cni…
    haaaaaaaaa,,,,,,,,,,,, ;-)

  5. ammey says:

    bgus la maiza…mudah mudahan btl la mpi 2…
    xda la kna ejek g…yg bks laki dia dh snyap pn cta sal diorg sjak dh kwin…..

    tp mnrut pndpt len lau mpi ptuk ular ni ptnda nk kna ilmu itam….emmm astagfirullahalazim…

  6. insuraya says:

    mimpi ni ada 2maksud..ada yg baik dan ada yg xbaik…
    bergantung kpd jln cerita mimpi tuh.hehehe…

  7. hantupensil says:

    hellooo….
    fuh kenyang2…

  8. LaLuNa says:

    opis aku lak minggu depan wat opis terbuka…siap ade sate lagik…jenuh la nak kemas opis

  9. violet says:

    emmm
    emmm
    test2

  10. LaLuNa says:

    isk..napa ari ni rasa lambat jek nih

  11. kira-kira says:

    hehehe……
    :-)

  12. hantupensil says:

    kwn2 jom pg subang airport esok tgk pertunjukan jet sukhoi…

  13. Kak Nara says:

    apa yg korang test ni….

    hari ni ada 6 post, huhuhu…kaknara keluarkan byk2 sbb sabtu ahad ni nak beraya ….

  14. EclipsE says:

    erm…lazatnya makan td….

  15. kira-kira says:

    npe sume bkk box bru ni…..
    xpe aku pn nk bkk box bru gak.hehehehe

  16. violet says:

    eh
    pehal lak..
    lompat kt bwh…
    virus lg..

  17. hantupensil says:

    test2..

  18. EclipsE says:

    la aku msk jer…
    trs virus…huhuhu…

  19. kira-kira says:

    kak nara tlgggggggg …….virus da dtg………

  20. hantupensil says:

    aikkkk…..
    nape jd mcm nih…
    tidakkkkkkkkkkkkkkkk

  21. Jojio says:

    Aku lak mimpi kena belit ngan ular le….

  22. ANneDeSilva says:

    hye sume..
    im back..
    kenyang makan asam laksa kat penang village..huhuhuuhhu

  23. shar says:

    KELAKAR LA MINAH NI.. mimipi patuk ular ke apa ke.. tak yah le cerita kat public.. bkn apa dari orang suka dia buat orang menyamahcm lebih lebih pulak..

  24. ANneDeSilva says:

    kenyang2..

  25. ANneDeSilva says:

    eclipse mana kooo?

  26. uik..viruss lompat-lompat….

  27. jed hijau says:

    gatainya……

    awat tak naga saja yang patuk….

    • jed hijau says:

      awat akak nya komen boleh melompat kat NARA tu…..

      jangan salahkan akak ye…akak dah ‘q’ dah…tapi dia mmg kasi jalan kat akak nak cerita tang gatai2 ni…

      hehehehe…jangan mare…..

  28. jed hijau says:

    cau dulu lah…..

    sampai jumpa lagi….bye….

  29. jed hijau says:

    wah…tak nak kuar lah….

    test lagi sekali…kot2 akak boleh lompat korang naik kat atas tak..????/

    test 1….

  30. jed hijau says:

    test 2…

  31. nenekpunkz says:

    chey…dulu nek penah mimpi kena petok olar gak tak der la kena pinang pon..hahha….maiza tido tak cuci kaki dan baca doa kot?hahaha…

    aiseyman cik maiza ni dah bagi hint kat org rmai yg dia tu dah ader pengganti ustad rok tu hehe…

    nek fham maksud yg tersirat maiza ni..huuu

    semoga sukses selalu…amin…

  32. jed hijau says:

    hahahha…hehehehehe…hohohoho…..akak mmg ada magic kan !!!!!… zam zam ala kazam…..

    bye….bye….

  33. yula says:

    kene patuk ular pula

  34. refelsia says:

    di patuk ular kalau ana dara tu suka juga aku dengar ni dah anak 6…… maksudnya siap sedia pikul balak kot hehehehe………

  35. Penari Poco2 says:

    helllo…
    ehem…maiza kuar lg…huhuhu…

  36. chenta e niya.. says:

    EKELE..X KAN MIMPI ULAR PO0N NK BGTAU MEDIA..CISSSS

  37. Penari Poco2 says:

    apsal aku br masuk komen aku trus naik atas nie…

  38. pening says:

    Kalau dia mimpi kne patuk ular ala2 anaconda..mngkn ade VIP (Datuk) kut yg nk masuk minang…hehe..

  39. ctzen says:

    maiza, tak manis ar war2kan cite mimpi tuh…
    cite ler benda lain eh…
    nampak cam g a t a l
    aww..

  40. pingkypanthers says:

    apa2 jerklah mimpi ko…

  41. jane says:

    kepada maiza jgn la cerita mimpi cam ni dan citer2 yg tak perlu org tau awak bagitau kat org nanti org kata awak nak publisiti murah……biar la low profile sikit supaya org tak keji awak pulak dan hormat awak….jgn ikut je apa org suruh buat utk publisiti ….jaga maruah diri….awak sekarang dlm dunia hiburan..silap langkah silap kata….awak hilang segalanya….jadikan kesilapan semalam baik silap sendiri atau org lain sebagai ingatan

  42. zigzagbenjo says:

    kalau dipatuk ular tu sbnrnye….panjang umur..insya Allah…bukannye org nk masuk minang…

  43. CuNnnn says:

    Ape2 aje lah ko Maiza bosan dah dengar citer dia xde citer lain ke

  44. CuNnnn says:

    entah ape2 la si maiza nih

  45. lanToK LeW says:

    heh…aku lak mimpi kene kejar ngn ular senduk warna biru sekali n ular sawa warna hitam legam sekali….siap jatuh katil g…sakit giler….huhuhuhuhuhu pe petandanya tu ek???hihihihihi

  46. […] Maizawati Zainal Mimpi Dipatuk Ular, Tak Sabar Nampak (200) […]

  47. Vera Maestos says:

    Beautiful blog with nice informational content. This is a really interesting and informative post. Good job! keep it up, hope to read your other updates. Thanks for this nice sharing.