Written by AbangNara | October 9th, 2009

maiza bukan tudung

Ingat lagi tak kami pernah citer pasal Maiza yang jadi duta untuk tudung Myza? Sekali dah kena tipu da ~~ Kesian kat Maiza. Baru nak berjinak-jinak ngan dunia perniagaaan dah kena penangan maut macam nie. Apa nak jadi dengan dunia sekarang? Nampak sangat la ada pihak-pihak tertentu cuma tau amik kesempatan je gunakan kefemesan Maiza. Bila dah dapat popularkan tudung diorang, terus lari ngan duit-duit sekali. Maiza habuk pun tarak.

Tapi memang Maizawati nie jiwa kental. Dengan selamba jer dia declare kat media yang skang nie dia ngan tudung Myza dan BondaMama dah tak ada apa-apa. Menjawap la pihak-pihak yang reti nak kaut untung tue. Cadangan kami, saman ajer diorang nie. Guna orang pandai, bayar tak reti. Orang lain pun nak hidup jugak wei ~~ Jangan la kaya sengsorang.

Buat Maiza, tabahkan jer la diri tue. Kalau taknak penat-penat carik duit berniaga, apa kata carik jer calon suami dari golongan Dato’ Dato’ nie. Mesti ramai yang minat kat Maiza. Tak dapat Dato’ K pun takper. Dato S, Dato B dan bermacam-macam Dato’ lagi masih available. Happy hunting for your husband.

68 responses to (TAKZIAH)Kesian Maiza, Tudung Banyak Jual, Duit Tarak ~~

  1. matahari says:

    ksian maiza..

  2. hantupensil says:

    kesian2…
    huhuhu…

  3. shah says:

    jual keh lg bagus..karipap ke cekodok ke..dpt utung terus..

  4. ammey says:

    ksian…xda rzki…
    ni pngjrn,jgn cya owg lelebih…

  5. yula says:

    sabar lah kak maiza ye
    dugaan mak j

    • ctzen says:

      ciannyeeeeee…..
      kalo den byk duit, den nolong dia, kurangkan beban yg dia tggung la ni….
      pehal le manusia tu, durjana lu!
      xpe, buat bek bls bek, buat jht, korang jwb dlm tanah nanti.

  6. violet says:

    sbq je la
    org tu pon..
    mkn la wet org len..
    ngok.
    huhu

  7. isha says:

    kesian dia…daku tumpang simpati…..

  8. ANneDeSilva says:

    guys sume..
    ucapan tazkiah utk aries..
    dia punya first brother passed away this morning…
    Al Fatihah utk Arwah….

  9. ammey says:

    ko ikt g smyg jumaat ker violet

  10. EclipsE says:

    asl skrg ney tenet prob jer….slow sgt…saket ati aku…
    dgn bos aku yg dr td asik myalak jer keje dia…tensen!!!!!

  11. Penari Poco2 says:

    salam sume…
    ingat sng ker nak cari datuk nie kak nara oooiii…
    datuk yg ader cucu tue ramai ler…

  12. ctzen says:

    tomei wat jadik….den nk wat gak lar…
    saudariku tomei yg comei, kek yg mana satu yg dh try nih?
    tp den tgh cari mixer nih,
    geng, suggest yg mana bes?
    ribu riban xmmpu ler den..

  13. CuNnnn says:

    Maiza nih untung dari segi apa? Komisyen je ke atau sharing partner? Sama2 kuar modal atau cuma guna air liur je…Bisnes ni macam2 adaaaaa.

  14. ANneDeSilva says:

    smua ada lg?

  15. ANneDeSilva says:

    ramai rupanya..

  16. lanToK LeW says:

    aduhai….cian lak kat kak maiza….macam2 dugaan dia pada tahun 2009 nie….huhuhuhu…tabahkan hati kak maiza….sabar jela….anggap je ni 1 cabaran…

  17. ctzen says:

    huh! den BOIKOT tudung myza dan mamabonda tuh!
    sape sokong?
    jual tudung konon, tapi…malas aa nk ckp,

    sendirik mau ingat ha,
    xke mananye duit hasil khianat tuh mangkuk!
    ha kan aku dh hangin ni,
    duit ribu riban dpn mata, trus cabut….
    cih! hamprak pya org!

  18. olala says:

    Nak buat cadangan ni. Apa kata buat Filem bertajuk
    ” Ambil Kesempatan Dalam Kesempitan”

  19. tunepal says:

    ehm..dah jadi lagu ni la plak..

  20. ai dh kene tipu ngn org?hehehe

    maiza ni xwat naik mahkamah ke?cm akill hayy dlu2 tu?hehehe 3bulan merana…

    senng nyer kene kelentong…hehehe

    mgkin ni baru slah satu blasan dri yg maha esa…ats penceraian dia…

    nksgt cari rezeki sendri sgt…dlu ade suami sonng dok umh goyang kaki…hehehe

    hehehe jgn marah yee..

    pe boleh buat ketuk2 buntut kuali…hehehe

  21. Kak Maiza, sabarlah,… sat lagi dapatla tu

  22. lilin says:

    kak maiza, dunt give up.. jadikan pengajaran dalam hidup.. jadikan setiap hari adalah permulaan bagi kehidupan..

  23. ika says:

    CUN GABAK..LAWA LAH =)

  24. yana says:

    bersabarlah maizawati.ini smua dgaan hidup.berat mata kita yg mmndang,berat lgi bahu yg mmikul.yg penting,maiza brsaha utk mmbsarkn ank2 wlaupun tnpa suami.sedap jer suruh maiza nikah dgn dato.maiza ni bknnya jnis artis yg mata duitan.klau artis lain,dah lama dah kawen lain.die bkn mcm ain

  25. […] (TAKZIAH)Kesian Maiza, Tudung Banyak Jual, Duit Tarak ~~ (65) […]

  26. Hey check out my blog too. I hope i have some fun stuff too.

  27. acne says:

    Oh my goodness! an amazing article dude. Thanks Nonetheless I’m experiencing subject with ur rss . Don? know why Unable to subscribe to it. Is there anyone getting an identical rss problem? Anybody who knows kindly respond. Thnkx