Written by Bella | June 19th, 2017

Sejak tahun lepas lagi, gosip percintaan antara Mira Filzah dan Zizan Razak cukup hangat diperkatakan sehinggalah saat ini. Gara-gara foto mesra mereka bersama yang dimuat naik ke media sosial, peminat meletakkan harapan yang cukup tinggi agar mereka berdua benar-benar bercinta.

Tidak mahu terus terlibat dengan kontroversi percintaan lagi, Mira Filzah menegaskan beliau tidak mempunyai sebarang perasaan cinta terhadap Zizan.

Maaf, cinta saya pada waktu ini bukan pada Zizan, bukan juga pada lelaki lain. Tak mungkin saya bercinta pada waktu sebegini kerana saya lebih selesa solo begini. Lagipun, saya tidak mempunyai waktu yang banyak untuk bercinta. Masa saya banyak dihabiskan dengan bekerja semata-mata. Selebihnya bersama keluarga tersayang.

Kalau pun ada pihak yang mahu saya bercinta dengan Zizan, perkara itu tidak mungkin berlaku. Saya selesa berkawan saja, tidak lebih daripada itu.

Nampaknya kenyataan Mira ini sudah cukup jelas memberitahu beliau tidak berminat untuk bercinta dengan Zizan. Oleh itu, peminat boleh lah berhenti berharap agar mereka bergelar pasangan kekasih. Tidak salah untuk seorang wanita dan lelaki berkawan sahaja bukan?

Sumber Berita : Utusan Mingguan

25 responses to Maaf, Cinta Saya Pada Waktu Ini Bukan Pada Zizan – Mira Filzah

  1. ohAku! says:

    Haha malu zizan. Sian dia

    2

    2
    • Pekerja Gomen says:

      Zaman Zizan dan berlalu…
      Skang org minat kat Farizzam… ekekekkeek
      Hensem, kelako dan sado! Mcm aku

      12

      0
    • Yaya says:

      Mira mira..
      Kau dah x suka, kau jgn la tergedik bagi harapan kat org laki ni. Bergambar berdua dgn pose ala2 gedik, jagalah imej tu. Dah bila org gosip, kau pula yg rimas.
      Lps tu bagi kenyataan mcm tu.
      Tak fikir ke kot org laki pihak sana dah terjatuh cinta kat kau?
      Seriously, dulu hakak suka tgok ko jd pengacara qari junior. Sgtla sedap mata memandang.
      Skrg ni, haih.. Tu la.. Jadi artis kena kuat iman dek. Contohilah miss nina. She is wayyyy better and muslimah slps berhijrah

      38

      0
  2. haha…
    friend zoneeeee
    (-_-)

    8

    0
  3. zueeeee says:

    Bajet nye minah ni, Dari zaman UiTM dulu nu ha

    15

    0
  4. sentap says:

    bagus la…zizan tu main2 je…dulu dpt yg lawa2 pun dia bkn serius nak kawin…

    9

    0
  5. mira liyana says:

    jgn cakap besar sayang..nanti jadi andartu baru terhegeh2 carik laki suh meminang..

    17

    0
    • peeiii says:

      mcm fazura…sian jodoh lambat

      4

      3
      • lalalala says:

        jgn jadi mcm neelopak jugak. perasan sana sini last2 mcm tu jugak

        18

        1
        • Anonymous says:

          neelopak baru 28..xpe lg xkawin dunia skarang if bwh 30..pajura dah 34 woii..tu baru org panggil andartu..moga2 bertemu jodoh..aku nyampah pulak tgk org duk kutuk lopak lebih puji pajura lebih2..padahal dua2 pun ada perangai..overlahkaunyahhh..padahal aku ok je dgn pajura..tp best panas2 line ni

          1

          4
        • c says:

          28 pun dh sipi2 cicih ke 30an…dh tua, nnti kawen kalau hamil ssh nk dpt anak normal…nnti air ktuban kurang , anak jdi sindrom, autisme..tgok ada org mrh tak kalau aku taip ni, bagi panas lagi topik ni…lewat kawen…

          0

          7
        • c says:

          tapi kalau kaya ada duit, boleh ke tmbhkn air ketuban kedalam kantung baby tu…betul ke, ini yg aku dgr dri seorg kawan yg kurang air tuban hamil…trpaksa guna wang yg byk utk buat tmbh air tu..betul ke..betul ke…ini aku x tau..sbb kawan citer.

          0

          5
        • Yoi says:

          mak aku bersalin adik2 aku umur 30an semua normal… semua sihat, memandai jer kau ckp dapat anak sindrom.. bukti ??? umur 30an waktu yg sesuai lah untuk beranak.

          4

          0
        • whatever says:

          @c
          Awak sekolah sampai darjah berapa ?? Ramai wanita di seluruh dunia peknen umur 30an ok jer anak normal x dak masalah. Anak ada masalah, air ketuban kurang bukan sebab umur… tapi faktor lain. wanita umur 20an peknen pun ada masalah ni.. kadang2 ada yg kahwin awal sampai skrg x dak anak…

          7

          0
        • whatever says:

          28 tahun tu muda lagi lah. ni tahun 2017 dah moden… lain lah hidup zaman komunis umur 16 tahun dah kira tua. Cuba tgk Che Ta dia lahirkan Aishah umur 40an… normal jer Aishah tu comel lagi.

          5

          0
        • c says:

          whatever
          says:
          June 19, 2017 at 6:28 pm
          pgalaman cerita adalah dri org2 yg penah dn sedang, dn mereka ckp pada saya..bkn nk citer pasal sekolah smpai ke mana.

          ini yg u sebut ” Anak ada masalah, air ketuban kurang bukan sebab umur… tapi faktor lain. wanita umur 20an peknen pun ada masalah ni.. kadang2 ada yg kahwin awal sampai skrg x dak anak…
          Ini kisah benr yg aku dgr, baru je 4 hari yg lpas dri kawan adik aku, umur 35 tahun, hamil anak ke 3, kandungn dh masuk 6 bulan, Dr ckp..air ketuban kurang..kalau kurang ada masalah kt baby jika x tmbah air ketuban..utk mgelakan “sindorm” tersebut, maka Dr ckp kena masukkan air ketuban kos dlm RM2000.00, jadi kalau dh Dr ckp mcm tu, u pcaya sapa, ckp Dr atau bserah aje pada kuasa Allah…bahawa Allah sahaja yg tahu semua tu.nak bagi sindrom ke tak…tu sbb aku tanya kat soalan mcm tu..ada pulak air ketuban ya utk di tmbh…setau aku masa nk beranak je air ketuban kuar…

          0

          0
  6. friendzone says:

    kesian zizan..punah harapan nak mengorat mira. itula kalau betul2 tak minat, janganla nak bergambar berdua dengan zizan. contohila siti nurhaliza, dia tak bergambar berdua dengan lelaki, jadi tak ada gosip2 liar pon dia dengan lelaki lain time tu.

    10

    0
    • Anonymous says:

      sbb dia dgn datuk k, laki org…keluar gosip pun dlm forum, media bekap sbb dia diva..fan dia lagi bekap mcm dia suci murni

      10

      1
  7. melati says:

    Taraf ko dgn Dato Red jew Mira Filzah….Adira dh tersilap tu..!!! wakaakakakakaa

    5

    0
  8. anon says:

    ni spesis Aida jebat jugak ni
    acah acah cun n suci !

    6

    0
  9. melati says:

    saya ada cadangan …apa kata ko kawin jew dgn Dato Boy Iman !!! memang secocok lew Dato Boy Iman dgn Mira Filzah…sorang Gedik sorang lagi gila sgt nk Dato..!!! wakakaakakakakakaaa ( KJ tk minat pun Dato tapi peminat Berjuta )…

    7

    0
  10. Aielana Sophie says:

    tolonglah bukan semua sanggup mengadap muka cam zizan tuh

    1

    0
  11. Anonymous says:

    Yg sebeno ya Mira filzah ni geli dgn zizan.fullstop

    0

    0
  12. Cupcake says:

    Baik la ko kawin ngan businessman ke ahli korporat ke lg bagus.

    0

    0
  13. Yekeni says:

    Kenapa bila zizan upload gambar kat ig, muka selalu stoner? Memang tengah stone ke?

    Tak suka tengok gambar muka mcm tengah dlm influence benda2 ni…

    0

    0

Leave a Comment

Optional