Written by Bella | September 30th, 2016

Tentu anda semua tahu bahawa penyanyi dan bekas pelajar Akademi Fantasia 6, Lufya Omar sudah bertunang dengan seorang doktor iaitu Dr Che Muhammad Hafiz yang cukup kacak rupanya.

Menurut beberapa sumber, pasangan ini bakal bernikah pada bulan November depan.

Berbicara mengenai hal berkenaan, Lufya memberitahu pihaknya akan mengadakan sebuah majlis khas pada 10 Oktober ini untuk berkongsi setiap perincian mengenai majlis perkahwinannya nanti.

Datanglah dahulu majlis pada 10 Oktober itu nanti. Segala-galanya akan kami kongsikan termasuk tarikh serta perincian perkahwinan kami.

Jika anda lihat, Lufya dan tunangnya kini lebih terbuka mengenai hubungan mereka . Malah, mereka juga sudah selesa untuk memuat naik foto mesra berdua di akaun Instagram.

Kami memang serius mahu membina keluarga bersama-sama malah ketika ini persiapan ke arah majlis perkahwinan juga sudah dimulakan. Mudah-mudahan apa yang dirancangkan akan menjadi kenyataan.

Ikut perbincangan keluarga kedua-dua belah pihak, majlisnya memang bakal dilangsungkan tahun ini cuma tarikhnya hanya akan dikongsikan pada majlis itu nanti.

Kami harap segala persiapan perkahwinan berjalan lancar seperti yang dirancang. Semoga Lufya dan Dr Che Muhammad Hafiz berbahagia sehingga ke jannah.

Sumber Berita : BH ONLINE

23 responses to Lufya Bakal Berkahwin Dengan Doktor Kacak Pada Bulan November Depan?

  1. kobis bunga says:

    mmg kne buat sidang media ke??

    0

    0
  2. Anonymous says:

    KANNN…..

    0

    0
  3. Anonymous says:

    habis la lencun tilam. ketiak basah…

    1

    0
  4. Bunga Cinta says:

    lawa aikk lufya skrg

    1

    0
  5. home alone 7 says:

    jelesnya aihh..aku jugak forever alone

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Jgn pdg pd rupa sje

    0

    0
  7. LOL says:

    so handsome..padan lah

    0

    0
  8. anon says:

    sama cantek sama padan….

    0

    0
  9. Anonymous says:

    memg ensem tunang dia..dh le ensem doktor plk tu..pandai lufya cari..suka tengok pic lufya pakai tudung bawal..simple tpi cantik..

    1

    0
  10. lembut says:

    Alhamdulillah sama cantik dan padan..semoga kekal hingga Jannah..aaminn

    1

    0
  11. hekhok says:

    perfect timing la makcik dlm gambar 1st tu… masuk IG org cntik hensem.

    0

    0
  12. Khalisa says:

    Bapak arh ciri laki idaman aq ade pada laki ni..lufya hang bgi kt aq jelah aq x de calon nie…kakkahkah..just kidding

    Hope long last..

    0

    0
  13. JIMBO says:

    Kawin atau tak, kacak atau tak bakal laki kau tu, aku tetap ingat ko sebagai seorang yg menyanyi onstage masa AF pastu ketiak basah. Sampai skang org gelar ko ketiak lecak. Sekian.

    2

    0
    • Mimi says:

      Hairan la tak habis habis nak bahankan ketiak basah tu
      You guys memang jenis ketiak tak pernah berpeluh ke apa?

      0

      0
  14. salamat munak says:

    euwww…ur future hubby looks soooo gay…kbye~

    2

    0
  15. Custom MY says:

    Elok la, sweet couple! Sama padan je, sorg cantik lawa.. sorg lg hensem dan berjaya..hehe

    0

    0
  16. sentap says:

    hensem tp nmpk lg muda dr lufya…cam adik2…

    2

    0

Leave a Comment

Optional