Written by AbangNara | July 26th, 2012

Tahun ini sungguh ramai selebriti tempatan yang berhari raya dengan status baru. Salah seorang daripada mereka ialah Lisa Surihani. Pasti Lisa teruja untuk bangun pagi menyediakan sahur buat suami tercinta, Yusry. Abang Nara yakin mereka berdua tak sabar untuk berhari raya sebagai pasangan suami isteri untuk pertama kalinya.

lisa yusry

Sehingga hari ini, masih belum ada berita gembira tentang cahaya mata yang Abang Nara dengar daripada pasangan ini. Semoga Ramadhan kali ini memberi rezeki yang murah kepada mereka untuk bergelar ayah dan ibu. Abang Nara pasti mereka berdua pun dah tak sabar untuk menimang cahaya mata sendiri. Sama-samalah kita doakan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

51 responses to Lisa Surihani Dan Yusry Hiasi Muka Depan Majalah Mingguan Wanita

  1. Kurus says:

    wahhhh… cantik cover ni..

    0

    0
  2. Kurus says:

    wahhhh… cantik cover ni..

    0

    0
  3. sukahati says:

    bila nak pakai tudung LISA ???

    0

    0
  4. bunga bunga says:

    mekap isteri PM kita

    0

    0
  5. bunga bunga says:

    mekap isteri PM kita

    0

    0
  6. bunga bunga says:

    mekap isteri PM kita

    0

    0
  7. bunga bunga says:

    mekap mcm isteri PM kita :)

    0

    0
  8. Johnjeninz says:

    Serius muka lisa dah macam belon…..bulatnya ni mesti senang hati….pape pun mekap dah macam datin2…

    0

    0
  9. cik nad says:

    lisa nampak berusia maybe sebab faktor gaya rambut.. cam owg berusia sikit x ssuai ngn umur dia..hehe tp kaler tu cantik jgk macam kaler pink buruk owg penang cakap..

    0

    0
  10. cik nad says:

    lisa nampak berusia maybe sebab faktor gaya rambut.. cam owg berusia sikit x ssuai ngn umur dia..hehe tp kaler tu cantik jgk macam kaler pink buruk owg penang cakap..

    0

    0
  11. psngn pling sweet!!

    0

    0
  12. Anonymous says:

    RAMBUT DATIN

    0

    0
  13. xeph says:

    Jeles betul aku dengan kau berdua ni lahh. Sweet sangat. Love it.

    0

    0
  14. ...... says:

    gmbr lisa nmpk tua dri yuseri..lisa pn dh gemok..

    0

    0
  15. chentalove says:

    msti hti lisa ni sntiasa epy…
    tngok muka dh tau…
    smoga psangn ni bhgia sllu..

    0

    0
  16. mardiya says:

    muke diorang same laaa :) jodoh kuat :D

    0

    0
  17. hjbjkkj says:

    makin menyampah 2 ekor ni. padan muka xde anak lg.kawen je meletop.tgok fasha sandha org kutok die tp syukor rezki die dpt anak cpt ..

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

      betol tu rezeki fasha murah kn…lagi orang kutok dia lagi lahhhhhh bertambah rezeki dia tol tak……dapat laki baikkkkk ada duitttt rumah kereta tu lah anugerah allah kn…mer acheh..

      0

      0
      • Anonymous says:

        sekurang – kurang nye die kawin…ko ad ke….lau nak mengutok tu ingat lah diri tu….kau tu sempurna kew….tuhan bagi semua mcm tu..kalau u tak sendiri sempurna kan…

        0

        0
      • Anonymous says:

        Ada ke yg nk bt bini mulut jahat camni?org sibuk jg mkn pki laki dia dok sibuk mengata org itu ini…lelaki nk amik jd bini pun fikir dl sejuta kali…

        0

        0
    • honey says:

      aik yg ko meroyan ni apasal…kalau menyampah jgn komen..ari ni ko padan kan mereka esk2 ko lak x dpt anak nt lagi padan muka ko….

      0

      0
    • Anonymous says:

      busuknya hati ko………..!!!!!

      0

      0
    • whosebadsinbad says:

      wahai org-2 bengap…anak tu anugerah yg diatas, apasal kutuk-2. bila cepat kata shortgun bila lambat kata mcm-2 relaks la baru kawin kan dorang…

      0

      0
  18. hamba Allah says:

    Ya Allah hjbjkkj..ade ke kata org padan muka pasal xde anak. ko dah xingat ke semua rezeki dari Allah..kalo Allah xberi lg mcmn dorg nak ade anak..ko dah kwen ke blm?? setepek kat batang hidung ko nti baru ko tau langit tgi ke rendah..bulan puasa ni..astagfirullah..ermmm

    0

    0
  19. uejed says:

    hmm..x elok kita ckp pdn muka sbb dia org xder anak…perancangan ALLAH itu melebihi sgl2…..kita x th..ajal, maut,jodoh, rezeki smua dtg drpNYA….dn igt..yg ada anak pun..jgn kita riak hingga nk kutuk org yg blum ada rezeki anak,,,sbb bila2 ms jer ALLAH nak amik anak yg kita ada tu…hmm..kita doakan jer la yg baik2 untuk ssama islam…ye…:-)

    0

    0
  20. Freda says:

    Why bother she want to wear tudung or not? One should be totally ready if she want too. Jangan hari ni pakai tudung besok buka, that worst.

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

      is korrrrrrrek what u toking freda minah jambu agry ngan u ..why must fos people to wear tudong right not ! stupid baflo ni oreng oreng musibot !!

      0

      0
  21. ........... says:

    sorry..dh x minat dia org…

    0

    0