Written by Bella | September 8th, 2015

Sedang kami asyik melayari laman Instagram, tiba-tiba kami terlihat satu muat naik terbaru daripada Linda Rafar yang boleh dikatakan ada sesuatu yang tidak kena.

Berdasarkan foto dan kapsyen di Instagram beliau, ia seakan menunjukkan bahawa beliau sedang menghadapi masalah bersama suaminya Syed Aiman.

Malah, menerusi ruang komen juga ramai peminat yang berkata ia adalah mengenai rumah tangga mereka.

Tidak mahu lihat perkahwinan artis pujaan mereka itu musnah, ada peminat yang mendoakan agar Linda bertabah dan mempertahankan masjid yang dibina.

Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri? Setiap perkahwinan ada pasang dan surutnya, tetapi kita haruslah tabah dan kuat dalam menghadapi segala dugaan dan cabaran. Semoga Linda Rafar dan Syed Aiman mampu untuk menyelesaikan apa sahaja masalah mereka dengan baik, kesian juga dekat anak-anak kalau mereka mahu bercerai.

Sumber Berita: Instagram Linda Rafar

17 responses to Linda Rafar Kongsi Gambar Yang Timbulkan Spekulasi Keruntuhan Rumah Tangganya

  1. gigi emas says:

    Kan aku dah kata sure cerai punya….mengikut statistik dari jabatan statistik malaysia, penceraian dikalangan Melayu Islam adalah yg tertinggi……..fakta2 yg memalukan…

    0

    0
    • Anonymous says:

      baru malam tadi tengok ulangan hijrah selebriti linda n pagi tadi romantika linda rafar n suami die.tup tup, kuar plak berita cani… :(

      0

      0
  2. Lovelyvic says:

    Hmm… teringat masa Linda kehilangan anak dia dulu…
    Sedih giler…

    0

    0
  3. unknown says:

    perlu ka nak btau kat 1 dunia? bila org start tanya macam2 baru lah nak buat ayat2 suci.. annoying!

    0

    0
  4. GigiKuning says:

    bertabahlah.. semoga perkahwinan anda dapat diselamatkan..

    0

    0
  5. lynna says:

    90% org bercerai tidak menjaga solat 5 waktu.. check balik solat kita..xperlu aibkan diri sndiri bgth ttg msalah rumah tangga. semak balik perbuatan kita. tanggungjwab kita pd suami/isteri dilaksanakan atau diabaikan?

    0

    0
  6. Mawar says:

    Kenapa guna gambar nikah fizo omar dan mawar?

    0

    0
  7. nanonano says:

    dah delete lah pic tu..

    0

    0
  8. cikikaka says:

    lain kali klu nak letak caption mcm tu, jgn letak gamba org yg tengah bahagia. sian org tu. nasib baik dh delete..

    0

    0
  9. poyos la says:

    fizo bcerai ke linda yg bcerai???aiyok mkck linda klu xnk share bek xpyh post pape.. nmpk sgt nk perhatian dr followers.. so annonying

    0

    0
  10. loyalmalaysian says:

    lain kali letak la gambar sendiri…alahai………

    0

    0
  11. zaza says:

    kalaw ko xnk kene lempar dgn batu tudung mawar tu baik ko delete pic dia tu balik linda oi

    0

    0
  12. minah jambu says:

    linda ni dh kenape ? stress ke ? diana dh balek ngan laki dia linda pulak yg di ceraikan…kenape ni ? baik2 dh berape taon kawin cerai pulakk..kalau laki dh ceraikn tu ok lah boleh mula kan idup baru..jangan sedih2 bersedia untok idop sendiri tanpa ada laki ..yg kau gatal tunjok gambar kawin orang lain tu dh kenape ???? kau bekenan ngan si fizo tu ke sampai kau tunjik gambar yg sebegitu huh ! patut pon kena cerai sendiri yg buat prangai ! asek asek muat naik turun gambarrr aje tk habis2 n tkde keja lain ke ??? huh !!!

    0

    0
  13. honey says:

    jodoh ajal maut ditangan tuhan…klau dah bkn jodoh sape kita nak menilainya…jganlah kita senang2 nak menjatuhkan hukum..esok lusa kena kt batang idung sendiri…mmgla kadar penceraian tinggi dikalangan org melyu..sbb bpe percent org melayu kt malaysia ni…apalah punyaa komen

    0

    0