Written by AbangNara | April 10th, 2009

linda jasmine bunting pelamin

Linda Jasmine khabarnya dah bunting pelamin kena penangan dari Que Haidar. Hebat sungguh Que Haidar. Sekarang ini rasanya kandungan Linda Jasmine dah masuk 1 bulan.

Nasib baik Linda dan Que pergi check doktor. Kalau tak jadi macam Ekin yang gugur kandungan.

Tahniah buat mereka berdua. Harap-harap kandungan dijaga dengan selamat sampai beranak nanti. Jangan aktif sangat bersenam lepas nie ye. Hehehe.

125 responses to Linda Jasmine Bunting Pelamin, Hebatnya Que Haidar!!!

  1. Penari Poco2 says:

    Tahniah…..weeh untuk aku la, aku di tempat teratas!!!

    kikiki.

  2. garfield_82 says:

    tahniah2…wahhh sharp shooter gitu..hehhehe…

  3. nang says:

    tak kuar bilik si que melayan linda..maklumla, puteh melepak kan..abis dikerjakan si linda punyer…

  4. bUDakgEnIus says:

    EKIN GUGUR cos MAWI silap shoot,
    dia ter”SHOOT” anak dia da….

    QUE cekap, dia nak SHOOT tapi penuh BERHATI2..
    Xmo ade nyawa yg melayang..

    MAWI MEN HENTAM JE!!hahaha

    hahahahah

  5. fiza224 says:

    tahniah buat que n linda… cayalah que,mmg power…agaknye brp kali jelah dieorg honeymoon ye,dah lekat. ade sstgh pendpt,honeymoon mase ngandung lg best.

  6. gumpunk says:

    shoot = cibai

  7. ain says:

    apa2 pn komen aku..kutukan aku…aku nk ucp tahniah pd que n linda krn bkl mnjdi ibu/bapa…

  8. ain says:

    haaa bt que..jga linda baik2..takut jd mcm ekin plak..keguguran…….

  9. ain says:

    bunting pelamin:
    suami AKTIF melawan-isteri KUAT menahan

  10. tuit says:

    TAHNIAH

  11. Bunga says:

    .: Bagus arr daa nk ada ank..xdelaa nk sosial gi club lg..:.

  12. ain says:

    hampa dua pn ada smlm..amboi siap SAYANG2 lg no..kekal kn mcm tu no..jgn melayang sudah la ahaks!

  13. Antasha says:

    congratulations

  14. kak propa says:

    gtuw! sapa nk lepaskan isteri cun malatoop pom pom cam lida jasmin tuh! skt pinggang que dibuatnya! choii!

  15. oldman kopitiam says:

    SI SEPET DAN BARUANYA

  16. oldman kopitiam says:

    SI SEPET DAN BARUA NYA MAAFKANLAH MEREKA

  17. I discovered your blog site on google and examine a number of of your early posts. Proceed to maintain up the superb operate. I just additional up your RSS feed to my MSN Information Reader. Looking for ahead to studying more from you in a while!