Written by AbangNara | April 10th, 2009

linda jasmine bunting pelamin

Linda Jasmine khabarnya dah bunting pelamin kena penangan dari Que Haidar. Hebat sungguh Que Haidar. Sekarang ini rasanya kandungan Linda Jasmine dah masuk 1 bulan.

Nasib baik Linda dan Que pergi check doktor. Kalau tak jadi macam Ekin yang gugur kandungan.

Tahniah buat mereka berdua. Harap-harap kandungan dijaga dengan selamat sampai beranak nanti. Jangan aktif sangat bersenam lepas nie ye. Hehehe.

125 responses to Linda Jasmine Bunting Pelamin, Hebatnya Que Haidar!!!

  1. Penari Poco2 says:

    Tahniah…..weeh untuk aku la, aku di tempat teratas!!!

    kikiki.

    0
    0
  2. garfield_82 says:

    tahniah2…wahhh sharp shooter gitu..hehhehe…

    0
    0
  3. nang says:

    tak kuar bilik si que melayan linda..maklumla, puteh melepak kan..abis dikerjakan si linda punyer…

    0
    0
  4. bUDakgEnIus says:

    EKIN GUGUR cos MAWI silap shoot,
    dia ter”SHOOT” anak dia da….

    QUE cekap, dia nak SHOOT tapi penuh BERHATI2..
    Xmo ade nyawa yg melayang..

    MAWI MEN HENTAM JE!!hahaha

    hahahahah

    0
    0
  5. fiza224 says:

    tahniah buat que n linda… cayalah que,mmg power…agaknye brp kali jelah dieorg honeymoon ye,dah lekat. ade sstgh pendpt,honeymoon mase ngandung lg best.

    0
    0
  6. gumpunk says:

    shoot = cibai

    0
    0
  7. ain says:

    apa2 pn komen aku..kutukan aku…aku nk ucp tahniah pd que n linda krn bkl mnjdi ibu/bapa…

    0
    0
  8. ain says:

    haaa bt que..jga linda baik2..takut jd mcm ekin plak..keguguran…….

    0
    0
  9. ain says:

    bunting pelamin:
    suami AKTIF melawan-isteri KUAT menahan

    0
    0
  10. tuit says:

    TAHNIAH

    0
    0
  11. Bunga says:

    .: Bagus arr daa nk ada ank..xdelaa nk sosial gi club lg..:.

    0
    0
  12. ain says:

    hampa dua pn ada smlm..amboi siap SAYANG2 lg no..kekal kn mcm tu no..jgn melayang sudah la ahaks!

    0
    0
  13. Antasha says:

    congratulations

    0
    0
  14. kak propa says:

    gtuw! sapa nk lepaskan isteri cun malatoop pom pom cam lida jasmin tuh! skt pinggang que dibuatnya! choii!

    0
    0
  15. oldman kopitiam says:

    SI SEPET DAN BARUANYA

    0
    0
  16. oldman kopitiam says:

    SI SEPET DAN BARUA NYA MAAFKANLAH MEREKA

    0
    0
  17. I discovered your blog site on google and examine a number of of your early posts. Proceed to maintain up the superb operate. I just additional up your RSS feed to my MSN Information Reader. Looking for ahead to studying more from you in a while!

    0
    0