Written by AbangNara | March 15th, 2013

Nampaknya masih belum ada rezeki buat Leuniey dan Apek untuk bergelar ibu bapa dalam masa terdekat ini. Ternyata berita kehamilan yang Abang Nara kongsikan sebelum ini hanyalah gurauan semata-mata daripada rakan rapat Leuniey, Ezuwan Ismail.

leuniey apek

Namun begitu, Leuniey menerusi laman Twitternya berharap agar mulut orang ramai masin dan dirinya akan hamil dalam masa terdekat kelak. Nampaknya Leuniey pun dah tak sabar dan sudah bersedia untuk menjadi seorang ibu.

leuniey

Teruskan berusaha dan berdoa. Lagipun Apek dan Leuniey kedua-duanya masih muda. Banyak masa lagi. Mana tahu memang masin mulut orang ramai dan Leuniey akan hamil dalam masa terdekat. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Kesan tidak cukup tidur

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

45 responses to Leuniey Belum Hamil, Berharap Agar Mulut Orang Ramai Masin

  1. dinpropa says:

    1st

    0

    0
  2. anna says:

    Tahniah…. =)

    0

    0
  3. pz says:

    wah… masin tangan aku menaip ni.. moga2 apex n lunie cepat2 dpt baby..

    0

    0
  4. anna says:

    tahniah both of you!!

    0

    0
  5. neyta says:

    mudah2an… suke tgok diorg,sweet je..msti nnt dpt bb cute

    0

    0
  6. hazel says:

    ape kate,semua pembaca beautifulnara doakan sy pulak cepat2 mengandung..
    mne tau Allah makbulkan doa2 korang kan..hehehe
    semoga kite semua di rahmati Allah swt….insyaallah…amin.

    0

    0
  7. Anonymous says:

    doakan sy juga cpt mengandung :)hehe

    0

    0
  8. tukang kondem says:

    si anna nie kenape dr td asek tahniah la tahniah both of you la.. sewel ke pe?

    kan diaorg ckp blom Peggy lg… nnt dh jd.. ucap la tahniah sejuta kali

    hokey!! k bye!!

    0

    0
    • sweet minah jambu merah biru says:

      Aaaa ah ehhh minah jambu baru terperasan yg dia asek cakap tahniah la ape la dh tk betol ke pe dia ni ??????? dh tkde ape nk komen lagi ke ??????

      0

      0
  9. Anonymous says:

    mengangung lah cpt

    0

    0
  10. akimi tomoyo says:

    hm…. bdk UKM yg d gosipkan dgn apex tu dah bekerjasama dengan leuniey n apex nak bukak farmasi COSWAY.. abg nara x d jemput ke jd downline mereka?

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Preggy atau x itu rezeki Allah beri…hiduplah aman damai di jalan yg diredhai Allah..jgn membelakangkan suruhan dan tuntutan agama. Suruh la isteri pakai tudung,menutup aurat..tu hok rambut kaler2 tu sah tidak mandi wajib,wuduk dll?…Selaku suami,xkan mase nikah aje ikut tuntutan agama,kena teruskan hingga ke liang lahad. Itu lebih utama dari kite mengira perut sape mengandung,perut siape kosong!

    0

    0
  12. Roundtable says:

    Sayapun mengandung…mengandungi air

    0

    0
  13. emma mengelembong says:

    harap luniey beranak ramai so apek bole jaga anak2 dari jaga gol yg dia tak berapa reti tu

    0

    0
  14. suke gosip says:

    alahh xpe leuniey..kang bunting pelamin org ngata ank luar nkh lak..lmbt kate x power lak..erm..manusia2…pe pon sila cuba lagi ye apek & leuniey..ank msti putih n comel cam uollss…(”,)

    0

    0
  15. eyra says:

    Bila msa plak leuniey ada twitter….f0r y0ur inf0 leuniey xada twitter, its fake 0k !!! TQ

    0

    0
  16. ilmuputih says:

    muke cam die nie x bole jaga anak,mesti anak jd bohjan atau bohsia

    0

    0
  17. Tamat says:

    tutup….topik..basi la.

    0

    0
  18. Anonymous says:

    ape2 je..

    0

    0
  19. Poyo says:

    tetiba naik benci dgn mereka…

    0

    0
  20. Mimi says:

    Aku suka cara dia deal benda ni. Benda ni sensitif tau, rezeki Allah yang bagi, bukan hak kita nak tentukan.

    0

    0
  21. che wan kembang says:

    busannnnn lah…next citer lain…..dua ekor ni xmendatangkan beras laaaa…..

    0

    0
  22. miss s says:

    dah kawin habis kontroversi kan apekk..

    0

    0