Written by AbangNara | February 17th, 2017

Salah satu angan-angan dan impian Abang Nara untuk tahun 2017 ini ialah untuk melengkapkan serta menukar beberapa perabot di rumah tercinta. Biasalah bila ada anak-anak kecil ini, sofa pun kotor kena conteng, meja makan dah nak runtuh sebab anak selalu lompat-lompat di atasnya, katil dah berbunyi dan macam-macam lagilah.

rozel jualan gudang

3 suspek utama kemusnahan perabot di rumah Abang Nara

Walaupun cita-cita dan impian itu ada, tetapi kekangan bajet menyebabkan ia tidak terlaksana sehingga ke hari ini. Iyerlah, perabot-perabot di Malaysia ini boleh tahan juga harganya. Namun hujung minggu ini, Insya Allah rumah Abang Nara akan bertambah ceria dan awesome dengan perabot baru. Sebabnya? Tak lain tak bukan kerana jualan penghabisan stok gudang Rozel yang bakal bermula pada 18 Februari ini sehingga 26 Februari kelak.

rozel

Jenama Rozel ini memang tidak perlu diperkenalkan lagi kepada rakyat Malaysia. Dah lebih 27 tahun mereka bertapak di Malaysia dan melengkapkan kediaman kita dengan perabot-perabot berkualiti tinggi, cantik dan harga yang berpatutan. Meh sini Abang Nara kongsikan sedikit details tentang jualan penghabisan stok gudang Rozel ini:-

TARIKH: 18 Februari – 26 Februari
MASA: 11 pagi – 9 malam
ALAMAT: No 1, Lorong Batu Nilam 1A, Bandar Bukit Tinggi, 43000 Klang, Selangor

rozel

inilah Rozel Klang, tempat akan berlakunya jualan gudang penghabisan stok yang dinanti-nantikan

1. Perabot yang dipamerkan dijaga rapi

Mesti ada yang skeptikal dan risau dengan kondisi perabot yang bakal dijual bersempena jualan gudang penghabisan stok Rozel ini kan? Iyerlah, takut-takut ada meja makan sumbing ke, spring katil dah rosak ke atau kerusi yang dah reput. Korang tak perlu risau langsung. Segala perabot yang dipamerkan dan dijual telah dijaga rapi dan berada di dalam keadaan optimum. Sekali tengok memang jatuh cinta terus.

rozel

2. Parking luas tak ingat

Dijangkakan beribu-ribu manusia akan mengerumuni gudang Rozel di Klang ini bermula 18 Februari kelak. Namun korang tak perlu datang sebelum subuh semata-mata untuk memastikan dapat parking. Tempat letak kereta yang ada memang cukup luas. Tak perlu berebut-rebut. Sila datang dengan tenang dan rileks.

3. Macam-macam jenis perabot ada

Ini paling penting dan paling best bagi Abang Nara. Segala macam jenis perabot bakal dijual di jualan gudang Rozel kali ini. Meja makan, sofa, tilam, katil, cermin dinding, perhiasan kayu, kerusi malas dan macam-macam lagilah. Pilihan tue super duper banyak. Korang boleh datang cuci mata, buat perancangan nak hias rumah macam mana dan kemudian beli perabot yang terbaik untuk rumah.

rozel

4. Harga berbaloi-baloi

Sudah tentu harga yang ditawarkan bersempena jualan gudang penghabisan stok ini adalah lebih murah berbanding harga biasa Rozel. Dengan kualiti perabot yang disediakan, confirm berbaloi-baloi kalau korang beli nanti. Abang Nara insya Allah nak cari genuine leather sofa nanti. Sofa kat rumah nie dah habis rosak kena susu anak. Hehehe.

rozel

Jadi tunggu apa lagi? Kosongkan tarikh kosong bermua 18hb Februari sehingga 26 Februari ini bersempena jualan gudang penghabisan stok Rozel. Abang Nara Insya Allah akan pergi pada 18hb ini untuk tengok-tengok dulu. Lepas itu akan kembali semula pada 19hb untuk buat pembelian. Kita kena rancang elok-elok untuk cantikkan rumah. Tak boleh nak main hentam je kan? Tak gitu? Untuk melihat lebih banyak perabot-perabot awesome dari Rozel, anda boleh layari www.rozel.com.my

15 responses to Lengkap & Sempurnakan Rumah Anda Dengan Perabot Dari Gudang Rozel sempena Penghabisan Stok

  1. Anonymous says:

    padan muka. barang dah la mahal. stok lama x habis jual.

    9

    0
  2. Anonymous says:

    Ikea lagi murah…design pon uptodate. Byk pilihan…
    No!

    2

    0
  3. Shopper says:

    The problem with Rozel their pricing strategy is not very competitive and friendly.
    Too expensive for Malaysians.

    7

    0
  4. Ohyeah.. says:

    Design Rozel tk cantik dan menarik. Tkda that cosy feeling dlm umah. Harga? Mak aiih…

    7

    0
  5. Anonymous says:

    nk pi tengok pun… x tahu dpt jumpa abang nara tak =P

    2

    0
  6. Anonymous says:

    Mata sy trtumpu ank2 puan nara je hehe comel mcm ank2 sy pmberontak brg2 dlm rumh hehe

    0

    2
  7. rina says:

    suka kat design mrk.. unik & moden, tp tk tahu harga mcm mn… pi tgk dulu

    5

    0
  8. wati says:

    design unik dan moden, harga berpatutan dengan kualiti barang, jom kita pergi tengok sebab sekarang tengah ada jualan murah.

    5

    1
  9. Anonymous says:

    Ikea lagi byk pilihan….dah la mahal.

    1

    0
  10. Anonymous says:

    penghabisan stok??? hahahaha….padahal stok x jalan.

    0

    0
  11. halim says:

    Ada list harga tak? Nak tengok jugak.

    0

    0
  12. Mak Becok says:

    Comelnya anak2 AN! Model2 semulajadi!

    0

    1
  13. Aisha says:

    salam abang nara.. si manje paling kanan tu yg dahinya berjahit aritu ye?
    Dah sembuh ke dia???
    nnti kirim salam kat pn.lin ye.. kata kat dia..kita Aisha yg borak dgn dia depan entrance PCMC aritu.. b4 abg nara fetch her to lunch.. :)

    0

    1
  14. Design dia memang meletup. Sesuai untuk rumah besar dan berduit. Kedai besar punya bisnes tak sama dengan kedia biasa. Pakej lengkap dengan cadangan dekorasi. Macam IKEA juga kan. Mana nak sama dengan servis kedai biasa. Anyway pilihan sendiri. Ada duit ada kualiti. Hehe

    0

    0

Leave a Comment

Optional