Written by AbangNara | February 28th, 2009

Manusia oh manusia. Tak cukup dengan lumba kuda, lumba lembu ngan lumba Formula 1(F1). Kini ada satu trend baru pulak. Lumba haram dengan menggunakan binatang yang memang terang-terang haram buat orang Islam.

Pelik betul lah manusia nie. Ada jer idea-idea bangang nak suruh babi-babi nie berlumba sesama sendiri. Tak tahulah lepas nie nak binatang apa pulak akan jadi mangsa kekejaman manusia zaman sekarang.

Kalau anda berselera nak tengok lagi gambar-gambar lumba haram nie, sila baca artikel ini sepenuhnya.

P:S ==> Untuk mengelakkan kontroversi, gambar ini bukannya diambil di Malaysia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 responses to (LAWAK)Ini Baru Betul Lumba Haram

  1. waaaa… adventure ni

  2. saya says:

    aftarfirullahhalazim…. najis muqalazah niee

  3. Anonymous says:

    Nie bkn lumba haram…nmnya bkn diambil di Malaysia…biasa jer…

  4. jungkang says:

    kiutnya

  5. cimA says:

    haha..tol 2..kiut tapi haramm

  6. fiera says:

    hehehe…comeynye yang juara tu…huhuhu…

  7. i say, allow says:

    cute nye……..

  8. ni says:

    yg kalah kene goreng…

  9. flower says:

    haha..
    kelakar gler la weii..
    lumba apakah..

  10. ika says:

    hai, pasal ni pun nak ambik tau ke x yah la
    ambik tau pasal ISLAM lagi elok daripade ambik tau pasal lumba b***……. betul tak

  11. Who am i says:

    hahaha adventure sungguh

  12. dino says:

    haram jadah gila lawak ni …

  13. roticanai says:

    lalala

  14. pening says:

    nilah penyebab H1N1….alahaiiii…

  15. Kak Som Over says:

    Lumba haram..ker?. Makan haram….?
    Tapi kat obersii… Tak kesah kot…sebab depa sumer pon telan mendaalah ni… La la la la

  16. eyunz_sayasukadirisaya!!! says:

    hahaha!!! gua tabik lo sama itu spesis natang…alamat tak kempis lah lubang idung natang tue..khekhekhe akue doakan size lobang idung natang tue kekal hingga ke anak cucu…gagaga

  17. brat says:

    ala nak jelek apa.babi kan makluk tuhan juga.manusia yang jelek sebenarnya

  18. valentine says:

    tau xpe..ckp xtapis xthn…ehhehee…allah gak yg cipta..kdg mnusia nie lg keji dri binatang…kes buang bayi..xke bntang lg pndai jge ank..kite mnusia nie ape ke jadah sume ini…hehee..(emo ckit)…dlm mkanan sharian kte pun msthil ade kndungan babi tau…al gmknye mkn ubi je la jd zman dulu2 smule..aiii la badannn…

  19. id says:

    memang sah haram. lumbanya pun haram………….. sama juga macam mat rempit………………………

  20. sisip says:

    makannye haram ,pegang pun haram ..yang duk tgk tu haram ke tak …kaksom jawab skeet slalu makan ke duk sane ..ish ..ish..wakaka