Written by AbangNara | December 17th, 2010

adam lambert

Sememangnya Dafi memang fail meniru gaya Adam Lambert. Bagi anda, siapa yang logik sikit nak tiru gaya Adam Lambert? Mungkinkah Shahir AF? Atau Aizad?

Lagi gambar Dafi bergaya ala Adam Lambert dengan membaca entri ini sepenuhnya. Gambar kredit Mstar.

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

69 responses to (LAGI)Gambar Dafi Bergaya Ala Adam Lambert

  1. petra_dubies says:

    nak jadi DD alias gak dorang ni

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. papejer says:

    bpak poyo nk tru adm lmbert..
    elok la tu adm tu gay.. 2 2 sme hehe..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • poyo says:

      ada yang cakap dafi memang G…..
      ada yang tunjuk pic dafi tengah ………….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • papejer says:

        dye ske adm lmbert.. tpi adm lmbert blom tntu ske kt dye..

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • kp says:

          haha..klaka..adam lambert konon.. dah la suara mcm ayam berak kapor da…nyanyi pon x sodap mana.. sian anak branak ni..

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. aku says:

    agak lawak la penampilan beliau sebab muka ala2 cute gitu…bkn apa,ni sebab nak bg orng nmpak die rjantan sikit..ganah..haa..lagu tu..suka hati hangla dafi..jgn wat bende terlampau sudey..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. aku says:

    mak dier ke?erkk…apa nk jadik..bile mak bapak tumpang join

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. pisau cukur says:

    apa lah nak jadi depa ni, dah elok2 muka comei2 dok garik nak jadi adam lambert lah, lembik lah…toksah kot dok ikut barat, sedangkan hang tu dafi dh cukup comei gan diri hang sendiri aaaiihhhhh….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. miss_pinky says:

    lantak la nk tiru ke ape dafi oit..
    awak tu tetap org melayu ye..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Reena says:

    Sungguh tak seswai hokkey..just be yourself..artis mesia kalo tiru artis barat, memang nombor satu tapi takat tu jer lah..pencapaian emmphhh..cam lady gaga…gaya dia memang gila tapi album dia..meletop satu dunia.. menang anugerah bukan satu dua..so.. dafi.. rentikanlah imej ala adam gay lambert tu. Tak sampai lah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. jane says:

    ooo dafi anak dia ni rupenyeee….. ni party bezday ke… rcw bawa2 la mengucap…. muka tu dah berumor sesangat…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. P.U.K.I...L.O.S.S says:

    oooo…patut la dressing mcm ne…rupanya tema majlis…..nasib baik bukan imej dia yg terbaru……gaya mcm hanjeng bin babiola…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. tXo(the X one) says:

    “dafi lambat”…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. P.U.K.I...L.O.S.S says:

    ala……tema majlis rupanya…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. tak tahu says:

    kalu mat salleh tu adam lambert, yang msia ni plak dafi lambak…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. mat slenger says:

    xbaek punyer kutuk diffi…jgn dislike k

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. hajimaru says:

    baek punya…ha2..muka dafi cam kiteretsu je….sesuai masuk geng bus sekolah kt astro ceria..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. @reps says:

    apa nak jadik ngan Gapi ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. ntahapaapantah says:

    aik si zifi ni.. xbaik punyer tau..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. zzzzz says:

    tengoklah pulak ayah dafi tue….tak padan dengan jawatan menteri…dasar umngok..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. P.A.L.I.R.L.O.S.S says:

    setakat pakai mcm tu…pun dah nak kutuk….suka sgt prasangka…biasa ja aku tgk…sexy mesksi biasa ja..mana-mana pun ada….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Dare to DISLIKE? says:

    1st!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. timba says:

    jadi DP jela . DAFI BAPOKK

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. alohai kesianyer dia ni..bapak menteri tp duk menghabiskan duit rakyat dengan parti yang melampau ni..ni ke ikon rakyat??sungguh x patut..malu kaum melayu jew…RCW hang cntik tang mane???abg nara ckup2 la tu..menyampah ak dgr cerita psl minah ni..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. komentar bertauliah says:

    cantik tang body die…nak gigit2 jek…

    sad to say…mmg dah gaya2 gay dah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Nani says:

    What an APPROPRIATE choice (Cynical)

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. CT says:

    mak, bapak dan anak…..perasan…
    mcm ada org kesah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. momok says:

    mcam setan jer…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. jess says:

    sooo Gay.
    for the minister,..is this really your true color?
    Najib have to do somethin.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. limejuice says:

    seriously TAK MINAT dafi!!! 1 of d reason y is suka cover encem+suke wat style ala2 GAY!heheh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. gyuri says:

    waaahahaha…mak dia pun taknak mengalah…ayah dia pun sama..duk bergambaq dgn pompuan2 seksi…mesti dia ada nyanyo lagu adam lambert gak kan…poyo je…huhuhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. siti tanjung says:

    sukati dia nk pakai ape. Duit dia bukan pinjam duit korang . Pigi daa!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. Kak gemox says:

    Adam akak minat

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. akizlani says:

    da serupo ponde….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. mmmm says:

    jangalah terikut-ikut cara omputih laknat tu..kita kan ada cara tersendiri mengikut acuan budaya kita yang bersesuaian. Bukan apa… artis ni jadi ikutan ramai remaja. Janganlah secara tak langsung menghalalkan cara hidup yang sangat dikutuk Allah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. anabobo says:

    bodoh . nk dibnggakan c gay tu knp?bengong dafi ni. enth apa hal tah pkai cm ni. xlyak la !

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. Elly says:

    Tak sesuai ngn personaliti Dafi….Dafi terlalu ‘baik’ utk meniru gaya Adam Lambert ni…mcm poyo jek…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. blablabla!!!! says:

    hahahaha…….x ley bla tgk pic ni!!!!!!!!!!mcm badut jew…………kekekekekek!!!!!hahahhaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. so what says:

    adoi dafi..naper lar pilih tema nih..awak tu dah lar muke jambu…nyanyi pun lembik..ikut lak stail AL yg gay..saje lar menempah kutukan!!

    RCW ni ingat dia remaja belasan taun lg ker nak begaya camtu? muke ttp nmpk tue n tak kene arr gaya tu ngan umo dia!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. Adam Lembut says:

    eh aku tak rasa dia tiru si lambert tu..aku rasa macam tiru Kpop artis jek…cuba ngk kpop artis yg lelaki ala bapok gay jek pakaian diaorg kan..make up mcm ppuan…sorry!! sorry! sorrry!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. Mantra says:

    Urm no komen….mungkin salah satu cara untuk berjaya adalah meniru konsep meniru.boleh diterima pakai juga kan?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. mi hailam says:

    1 lg cth artis mesia yg x sesuai djadikn icon… rosak.. rosak..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. gurly says:

    dat is so gay..tp xphm nape rcw pon ade..mak ayh dafi ni da sporting abes la ni? haha.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. SWEET says:

    ROSAK ANAK MELAYU SKRG
    NAK MARAH ANAK
    MAK BAPAK PUN SAMA
    BAGI GALAKKAN

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. abe tak jongos says:

    faggot yg amat bro!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. deela says:

    maka memang betullah stetmen Wardina : ARTIS MALAYSIA X LAYAK DIJADIKAN IDOLA/ IKON MASYARAKAT!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. ms says:

    aizad????abg nara aizat amdan ke??if aizat name die blkgnye T ok bkn D!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. Sweety says:

    Artis kita ni tk rase malu ker..? Sikit2 tiru artis luar negara.. artis luar negara tu ade ker tiru artis kita? Buat jatuh maruah jerk.. Yg si Makcik Rozitu tu pun satu.. ingat muda lagi ker? Kata nk pencen berlakon tapi tk pencen2 lagi.. muak aku ngan perangai tk sedor diri tu.. kubur kata mari rumah kata pergi..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. akusukeapayangakutulis says:

    nk jd gay gak ke.. idola gay gak ko ikut..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. aida says:

    haha..biorla depa..kiut ape..hak3

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0