Written by AbangNara | December 17th, 2010

adam lambert

Sememangnya Dafi memang fail meniru gaya Adam Lambert. Bagi anda, siapa yang logik sikit nak tiru gaya Adam Lambert? Mungkinkah Shahir AF? Atau Aizad?

Lagi gambar Dafi bergaya ala Adam Lambert dengan membaca entri ini sepenuhnya. Gambar kredit Mstar.

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

adam lambert

69 responses to (LAGI)Gambar Dafi Bergaya Ala Adam Lambert

  1. petra_dubies says:

    nak jadi DD alias gak dorang ni

    0
    0
  2. papejer says:

    bpak poyo nk tru adm lmbert..
    elok la tu adm tu gay.. 2 2 sme hehe..

    0
    0
  3. aku says:

    agak lawak la penampilan beliau sebab muka ala2 cute gitu…bkn apa,ni sebab nak bg orng nmpak die rjantan sikit..ganah..haa..lagu tu..suka hati hangla dafi..jgn wat bende terlampau sudey..

    0
    0
  4. aku says:

    mak dier ke?erkk…apa nk jadik..bile mak bapak tumpang join

    0
    0
  5. pisau cukur says:

    apa lah nak jadi depa ni, dah elok2 muka comei2 dok garik nak jadi adam lambert lah, lembik lah…toksah kot dok ikut barat, sedangkan hang tu dafi dh cukup comei gan diri hang sendiri aaaiihhhhh….

    0
    0
  6. miss_pinky says:

    lantak la nk tiru ke ape dafi oit..
    awak tu tetap org melayu ye..

    0
    0
  7. Reena says:

    Sungguh tak seswai hokkey..just be yourself..artis mesia kalo tiru artis barat, memang nombor satu tapi takat tu jer lah..pencapaian emmphhh..cam lady gaga…gaya dia memang gila tapi album dia..meletop satu dunia.. menang anugerah bukan satu dua..so.. dafi.. rentikanlah imej ala adam gay lambert tu. Tak sampai lah…

    0
    0
  8. jane says:

    ooo dafi anak dia ni rupenyeee….. ni party bezday ke… rcw bawa2 la mengucap…. muka tu dah berumor sesangat…

    0
    0
  9. P.U.K.I...L.O.S.S says:

    oooo…patut la dressing mcm ne…rupanya tema majlis…..nasib baik bukan imej dia yg terbaru……gaya mcm hanjeng bin babiola…..

    0
    0
  10. tXo(the X one) says:

    “dafi lambat”…

    0
    0
  11. P.U.K.I...L.O.S.S says:

    ala……tema majlis rupanya…….

    0
    0
  12. tak tahu says:

    kalu mat salleh tu adam lambert, yang msia ni plak dafi lambak…..

    0
    0
  13. mat slenger says:

    xbaek punyer kutuk diffi…jgn dislike k

    0
    0
  14. hajimaru says:

    baek punya…ha2..muka dafi cam kiteretsu je….sesuai masuk geng bus sekolah kt astro ceria..

    0
    0
  15. @reps says:

    apa nak jadik ngan Gapi ni..

    0
    0
  16. ntahapaapantah says:

    aik si zifi ni.. xbaik punyer tau..

    0
    0
  17. zzzzz says:

    tengoklah pulak ayah dafi tue….tak padan dengan jawatan menteri…dasar umngok..

    0
    0
  18. P.A.L.I.R.L.O.S.S says:

    setakat pakai mcm tu…pun dah nak kutuk….suka sgt prasangka…biasa ja aku tgk…sexy mesksi biasa ja..mana-mana pun ada….

    0
    0
  19. Dare to DISLIKE? says:

    1st!!!

    0
    0
  20. timba says:

    jadi DP jela . DAFI BAPOKK

    0
    0
  21. alohai kesianyer dia ni..bapak menteri tp duk menghabiskan duit rakyat dengan parti yang melampau ni..ni ke ikon rakyat??sungguh x patut..malu kaum melayu jew…RCW hang cntik tang mane???abg nara ckup2 la tu..menyampah ak dgr cerita psl minah ni..

    0
    0
  22. komentar bertauliah says:

    cantik tang body die…nak gigit2 jek…

    sad to say…mmg dah gaya2 gay dah

    0
    0
  23. Nani says:

    What an APPROPRIATE choice (Cynical)

    0
    0
  24. CT says:

    mak, bapak dan anak…..perasan…
    mcm ada org kesah…

    0
    0
  25. momok says:

    mcam setan jer…

    0
    0
  26. jess says:

    sooo Gay.
    for the minister,..is this really your true color?
    Najib have to do somethin.

    0
    0
  27. limejuice says:

    seriously TAK MINAT dafi!!! 1 of d reason y is suka cover encem+suke wat style ala2 GAY!heheh

    0
    0
  28. gyuri says:

    waaahahaha…mak dia pun taknak mengalah…ayah dia pun sama..duk bergambaq dgn pompuan2 seksi…mesti dia ada nyanyo lagu adam lambert gak kan…poyo je…huhuhu

    0
    0
  29. siti tanjung says:

    sukati dia nk pakai ape. Duit dia bukan pinjam duit korang . Pigi daa!

    0
    0
  30. Kak gemox says:

    Adam akak minat

    0
    0
  31. akizlani says:

    da serupo ponde….

    0
    0
  32. mmmm says:

    jangalah terikut-ikut cara omputih laknat tu..kita kan ada cara tersendiri mengikut acuan budaya kita yang bersesuaian. Bukan apa… artis ni jadi ikutan ramai remaja. Janganlah secara tak langsung menghalalkan cara hidup yang sangat dikutuk Allah.

    0
    0
  33. anabobo says:

    bodoh . nk dibnggakan c gay tu knp?bengong dafi ni. enth apa hal tah pkai cm ni. xlyak la !

    0
    0
  34. Elly says:

    Tak sesuai ngn personaliti Dafi….Dafi terlalu ‘baik’ utk meniru gaya Adam Lambert ni…mcm poyo jek…

    0
    0
  35. blablabla!!!! says:

    hahahaha…….x ley bla tgk pic ni!!!!!!!!!!mcm badut jew…………kekekekekek!!!!!hahahhaha

    0
    0
  36. so what says:

    adoi dafi..naper lar pilih tema nih..awak tu dah lar muke jambu…nyanyi pun lembik..ikut lak stail AL yg gay..saje lar menempah kutukan!!

    RCW ni ingat dia remaja belasan taun lg ker nak begaya camtu? muke ttp nmpk tue n tak kene arr gaya tu ngan umo dia!!

    0
    0
  37. Adam Lembut says:

    eh aku tak rasa dia tiru si lambert tu..aku rasa macam tiru Kpop artis jek…cuba ngk kpop artis yg lelaki ala bapok gay jek pakaian diaorg kan..make up mcm ppuan…sorry!! sorry! sorrry!!

    0
    0
  38. Mantra says:

    Urm no komen….mungkin salah satu cara untuk berjaya adalah meniru konsep meniru.boleh diterima pakai juga kan?

    0
    0
  39. mi hailam says:

    1 lg cth artis mesia yg x sesuai djadikn icon… rosak.. rosak..

    0
    0
  40. gurly says:

    dat is so gay..tp xphm nape rcw pon ade..mak ayh dafi ni da sporting abes la ni? haha.

    0
    0
  41. SWEET says:

    ROSAK ANAK MELAYU SKRG
    NAK MARAH ANAK
    MAK BAPAK PUN SAMA
    BAGI GALAKKAN

    0
    0
  42. abe tak jongos says:

    faggot yg amat bro!!

    0
    0
  43. deela says:

    maka memang betullah stetmen Wardina : ARTIS MALAYSIA X LAYAK DIJADIKAN IDOLA/ IKON MASYARAKAT!!!

    0
    0
  44. ms says:

    aizad????abg nara aizat amdan ke??if aizat name die blkgnye T ok bkn D!!

    0
    0
  45. Sweety says:

    Artis kita ni tk rase malu ker..? Sikit2 tiru artis luar negara.. artis luar negara tu ade ker tiru artis kita? Buat jatuh maruah jerk.. Yg si Makcik Rozitu tu pun satu.. ingat muda lagi ker? Kata nk pencen berlakon tapi tk pencen2 lagi.. muak aku ngan perangai tk sedor diri tu.. kubur kata mari rumah kata pergi..

    0
    0
  46. akusukeapayangakutulis says:

    nk jd gay gak ke.. idola gay gak ko ikut..

    0
    0
  47. aida says:

    haha..biorla depa..kiut ape..hak3

    0
    0