Written by AbangNara | May 19th, 2009

foto artis indonesia

Kuiz meneka artis kembali lagi. Kali nie confirm anda semua tak boleh jawap. Klunya ialah artis di atas bukannya artis Malaysia. Jawapan akan kami bagi esok.

63 responses to (KUIZ)Siapakah Artis Yang Sedang Meroyan Ini?

  1. tyrabanks.. says:

    no 1 lagi… he..he… dah 2 kali ni. terernye aku ni..ahak.

  2. eton(bkn name sbnr) says:

    ntah la nara…
    ala…
    bg jwpn arini la…
    sok aku xdtg kj..so, xon9..
    mc..
    haha..

  3. dugem says:

    org tanya sapa artis tuh bukan tanya ko no 1 ke 2 ke 8 ke 100 ke…

  4. singa ganaz tgh busy... says:

    agnes monica…

  5. lilies says:

    inul yer..??

  6. max says:

    mahmud ali basha???

  7. ANne says:

    Agnes!!

  8. ain says:

    rsnya AGNES MONICA kot..dia sllu menari cmni

  9. kiki says:

    agnes monica la…dah mcm ayam jadian aku tengok…

    • delimajelita says:

      uitt kiki..aku setuju benor ko ckp cam ayam…tu la tgk ekor baju dah jadi cam ayam serama blakang umah aku plak

  10. Lovelyvic says:

    Agnes Monica ni….
    betul kan?

    • Lovelyvic says:

      ngapanya pulak title dia meroyan???
      dia lum kawen… beranak pun belum
      tang mana plak meroyan nyer plak kak nara?
      aku tengok mcm sembelit…
      berak taik keras tu….

  11. rosh says:

    agnes monica..confirm!!!…hehehe

  12. tyrabanks.. says:

    salah teka pun maree.. bukn dpt $ pun..

  13. obama says:

    zaiton sameon kot…

  14. x-not-x says:

    AGNES MONICA NI…

  15. tontolou says:

    Ala….agnes monicalah tuu…. malam tuu lepas konsert kami check in sama-sama. jangan jeloussssss tau, dia my sweet heart….. jangan cuba-cuba kasau…..!! pandang pun jangan lama sangat…. i mare niii….!!

  16. nafnaf says:

    agnes monica…

  17. LaRa says:

    AgNeS mOnIkA nie…

  18. yann says:

    nie mesti dak agnes monica ni dia jerk yg nyanyi suka pakai ksut jenis cam 2

  19. guni says:

    egnes monika

  20. laila sari says:

    KRIS DAYANTI kot…. susuk tubuh macam dia

    • x-not-x says:

      kriss dayanti gemuk sket arr dr susuk tubuh ni…lgpun kriss dayanti dh x pakai seksi2 dh…

  21. guni says:

    tak tau la sape

  22. putput says:

    agnes monica

  23. ate says:

    hmm.. bkn inul ke?? huk3

  24. vampiregal89 says:

    agnes neyh..

  25. nuci says:

    rsnya bawang putih kot..

  26. baby_me says:

    agnes moniga laaa….tol x?

  27. ya betull ..pandainya dia…sekolah kat mane yer

  28. zura says:

    mestilah agnes monica

  29. zura says:

    tak lain dan tak bukan mestilah agnes monica

  30. salz says:

    agnes monica lah tu tol x????

  31. Yuhuuuuuu says:

    Artis Kris Dyanti atau Aznes Monica x gitu

  32. mamacun says:

    AZIZAH MAHZAN
    WAKAKAAAA