Written by AbangNara | March 17th, 2009

gambar seksi fasha sandha

Bergaya betul artis wanita Malaysia yang seorang nie. Siap pakai satu suit pakaian askar. Mungkin cita-cita dia masa kecik nak jadi komando, tapi disebabkan perutnya yang agak membuncit, permohonannya ditolak mentah-mentah oleh Kementerian Pertahanan.

Cuma mungkin muka tue kena buat bengis sikit. Baru la orang takut dan seram. Jika betullah askar wanita Malaysia pakai macam nie, mesti askar akan menjadi pekerjaan paling diminati oleh lelaki Malaysia.

Kami tak dapat mengenal pasti siapakah artis di atas sebab agak keliru walaupun mukanya tidak diconteng dengan arang. Sekali imbas nampak macam Fasha Sandha.

Siapa yang tahu tue kongsi-kongsi la ye dengan kami.

Baca Yang Ini Pulak:-

40 responses to (KUIZ)Siapakah Artis Wanita Yang Berangan Nak Jadi Askar?

  1. ara says:

    ni bkn fasha la…lain je muke die..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. saloa mambok says:

    oitt muncitttt melebey2..ni bkn sendat la

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  3. tuit says:

    aku rs bkn fasha la

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. ali says:

    fasha la tue. sebelum jadi artis dia kan model.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • pooo... says:

      bongok..mowk cri kesalahan org je..tu bukan fashalah…lain btul muke..cm nenek kerepot tu..itam semacam..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. taib says:

    macam bukan je..ni look alike fasha..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. teja says:

    tu….tu askar cambodia tu…bersepah kat phom phen..tak caya?? hik hik hik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. nisha says:

    aik ni bukna fasha sanda le,, sapa yg sedap2 ckp ni fasha sanda,, sah le kn buat cermin mata tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. eyesolution says:

    orang lain nih..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. wan says:

    suke la tgk petak2 kat perut dia

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. ni says:

    x sesuwai laaaaaaaaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. flower says:

    askar ape mcm 2..
    blh balik ler weii..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. manggis10 says:

    seb baik tak da selulit..
    kalu tak lagi kantoi..
    haha..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. diana says:

    wwwoooooooooiiiiiiii gile babi lemak kat perut die trkeluar..tak malu siot!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. nurul says:

    nie bkn fasha sandha la..
    nie rita rudaini
    dah pnh tgk pic nie dlu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. sara diana says:

    nk jd askr ke nk tnjuk prut… x malu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. TaBLo says:

    TU BUKAN FASHA SONDROK LA

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. polka says:

    aiyoo perot..takut mak!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. maria says:

    bkn fasha la..ntah mn pny awek poyo letaknye…mak ai lemak sana sini sinun..dah le brangan.buang lemak dulu,hilang kn selulit pastu br pk nk jd ape..eh xyah pakai ape2 pun xpe.same je.sendat ikut body

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. lancau says:

    ini fasha lah sialll fashaaaaaaaaaaa i loveyou comeel

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Anonymous says:

    jul suka tetek awak…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Gakuto says:

    kalau ada askar perempuan seperti ini, saya sanggup jadi terrorist..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. boxer hugo bosss says:

    hahaha..terorist yek…bkn menn jantan2 skunk yek…tntera laut n udare pun turun padang la beb!!hahaha..nie bkn fasha bkn jg rita rudaini..nie adek kuza….hahahhaaaa…..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. beautifulmind says:

    yelah, bukan fasha.. org lain yg look alikes

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. razi says:

    ni rita rudaini la..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. lanang gersang says:

    : tak kisah lah saper pon… dan tak kisah lah perot terjojol ke… alah sikit jer…
    : hahahahah… yg penting… kalu bikin shedaaappppp… hahahahahahahahahahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. pinky_girl says:

    eemm..sy rsa ni bukan fasha n bukan juga rita..sape erk..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. nur says:

    ni artis indon tu eh??yg selalu berlakon jd mak dlm cite lagenda kanak2 indon tuh…sape tau angkat tgn…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. Mat says:

    Perut gelebeh tu mesti kaki minum arak…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. dak_mlayu says:

    muke cun prut booncet….klaka…hahahaha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. cabai says:

    ni mcm semak blakang umah aku jer

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. jangnara says:

    hahahah jang bukan apo tgk porotnyo tu buncit semacom jo hahah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. amar says:

    perut buncit tu xpasti la dia kaki arak ke x.tapi zaman skrg ni pompuan memang ramai yg ketagih arak.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. minahkumari says:

    aku rasa ni anggota komunis wanita…
    wakakaka….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. niki says:

    hehe.. mcm2 komen. klakar.

    Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
  35. mankoboi says:

    fasha email me i like ur shape

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. takpyh tau la... says:

    ni bukan fasha sanda…mmg penah tgk pompuan ni kt mgzn…tp tak tau la die sape….maybe model bj……
    tpppppppp….perot moncet…malu lah pakai cetu…haha!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. ladyorange says:

    ni bukan fasha..fasha ader selulit kat peha..kih30

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0
  38. adehsakitperutku says:

    korang nih klakar la komen… geli ketiak aku.. kuangkuangkuang…

    Like or Dislike: Thumb up 2 Thumb down 0