Written by AbangNara | March 17th, 2009

gambar seksi fasha sandha

Bergaya betul artis wanita Malaysia yang seorang nie. Siap pakai satu suit pakaian askar. Mungkin cita-cita dia masa kecik nak jadi komando, tapi disebabkan perutnya yang agak membuncit, permohonannya ditolak mentah-mentah oleh Kementerian Pertahanan.

Cuma mungkin muka tue kena buat bengis sikit. Baru la orang takut dan seram. Jika betullah askar wanita Malaysia pakai macam nie, mesti askar akan menjadi pekerjaan paling diminati oleh lelaki Malaysia.

Kami tak dapat mengenal pasti siapakah artis di atas sebab agak keliru walaupun mukanya tidak diconteng dengan arang. Sekali imbas nampak macam Fasha Sandha.

Siapa yang tahu tue kongsi-kongsi la ye dengan kami.

40 responses to (KUIZ)Siapakah Artis Wanita Yang Berangan Nak Jadi Askar?

  1. ara says:

    ni bkn fasha la…lain je muke die..

    0
    0
  2. saloa mambok says:

    oitt muncitttt melebey2..ni bkn sendat la

    0
    0
  3. tuit says:

    aku rs bkn fasha la

    0
    0
  4. ali says:

    fasha la tue. sebelum jadi artis dia kan model.

    0
    0
  5. taib says:

    macam bukan je..ni look alike fasha..

    0
    0
  6. teja says:

    tu….tu askar cambodia tu…bersepah kat phom phen..tak caya?? hik hik hik

    0
    0
  7. nisha says:

    aik ni bukna fasha sanda le,, sapa yg sedap2 ckp ni fasha sanda,, sah le kn buat cermin mata tu

    0
    0
  8. eyesolution says:

    orang lain nih..

    0
    0
  9. wan says:

    suke la tgk petak2 kat perut dia

    0
    0
  10. ni says:

    x sesuwai laaaaaaaaa

    0
    0
  11. flower says:

    askar ape mcm 2..
    blh balik ler weii..

    0
    0
  12. manggis10 says:

    seb baik tak da selulit..
    kalu tak lagi kantoi..
    haha..

    0
    0
  13. diana says:

    wwwoooooooooiiiiiiii gile babi lemak kat perut die trkeluar..tak malu siot!

    0
    0
  14. nurul says:

    nie bkn fasha sandha la..
    nie rita rudaini
    dah pnh tgk pic nie dlu..

    0
    0
  15. sara diana says:

    nk jd askr ke nk tnjuk prut… x malu

    0
    0
  16. TaBLo says:

    TU BUKAN FASHA SONDROK LA

    0
    0
  17. polka says:

    aiyoo perot..takut mak!

    0
    0
  18. maria says:

    bkn fasha la..ntah mn pny awek poyo letaknye…mak ai lemak sana sini sinun..dah le brangan.buang lemak dulu,hilang kn selulit pastu br pk nk jd ape..eh xyah pakai ape2 pun xpe.same je.sendat ikut body

    0
    0
  19. lancau says:

    ini fasha lah sialll fashaaaaaaaaaaa i loveyou comeel

    0
    0
  20. Anonymous says:

    jul suka tetek awak…

    0
    0
  21. Gakuto says:

    kalau ada askar perempuan seperti ini, saya sanggup jadi terrorist..

    0
    0
  22. boxer hugo bosss says:

    hahaha..terorist yek…bkn menn jantan2 skunk yek…tntera laut n udare pun turun padang la beb!!hahaha..nie bkn fasha bkn jg rita rudaini..nie adek kuza….hahahhaaaa…..

    0
    0
  23. beautifulmind says:

    yelah, bukan fasha.. org lain yg look alikes

    0
    0
  24. razi says:

    ni rita rudaini la..

    0
    0
  25. lanang gersang says:

    : tak kisah lah saper pon… dan tak kisah lah perot terjojol ke… alah sikit jer…
    : hahahahah… yg penting… kalu bikin shedaaappppp… hahahahahahahahahahahaha

    0
    0
  26. pinky_girl says:

    eemm..sy rsa ni bukan fasha n bukan juga rita..sape erk..

    0
    0
  27. nur says:

    ni artis indon tu eh??yg selalu berlakon jd mak dlm cite lagenda kanak2 indon tuh…sape tau angkat tgn…

    0
    0
  28. Mat says:

    Perut gelebeh tu mesti kaki minum arak…

    0
    0
  29. dak_mlayu says:

    muke cun prut booncet….klaka…hahahaha

    0
    0
  30. cabai says:

    ni mcm semak blakang umah aku jer

    0
    0
  31. jangnara says:

    hahahah jang bukan apo tgk porotnyo tu buncit semacom jo hahah

    0
    0
  32. amar says:

    perut buncit tu xpasti la dia kaki arak ke x.tapi zaman skrg ni pompuan memang ramai yg ketagih arak.

    0
    0
  33. minahkumari says:

    aku rasa ni anggota komunis wanita…
    wakakaka….

    0
    0
  34. niki says:

    hehe.. mcm2 komen. klakar.

    0
    0
  35. mankoboi says:

    fasha email me i like ur shape

    0
    0
  36. takpyh tau la... says:

    ni bukan fasha sanda…mmg penah tgk pompuan ni kt mgzn…tp tak tau la die sape….maybe model bj……
    tpppppppp….perot moncet…malu lah pakai cetu…haha!

    0
    0
  37. ladyorange says:

    ni bukan fasha..fasha ader selulit kat peha..kih30

    0
    0
  38. adehsakitperutku says:

    korang nih klakar la komen… geli ketiak aku.. kuangkuangkuang…

    0
    0