Written by AbangNara | May 21st, 2010

gambar artis bertudung

Korang semua memang bijak sebab sekali tengok je dah dapat tau yang wanita di dalam gambar bersama lelaki berambut landak itu adalah Saerah, adik Siti Nurhaliza. Nampak sangat senang sangat kuiz yang kami bagi kat anda semua. Jadi untuk kali ini, kami bagi yang susah sikit. Kami kasik gambar yang si artis nie tengah pandang bawah. Susah sikit nak teka sebab tak nampak muka.

Kalau korang dapat teka jugak memang kami respek korang dan 7 keturunan korang. Esok kami letakkan lagi gambar-gambar artis ini menjadi ayu dengan bertudung.

P.S: Petang nanti kami akan SMS anda jika anda merupakan pemenang 10 tiket percuma ke Konsert Final AF8.

140 responses to (KUIZ)Siapakah Artis Wanita Yang Ayu Bertudung Ini?

  1. alz says:

    alaaaaaa.. tu aku la.. fasha sandha yang chumel kan kan kan…

    0
    0
  2. Hot Gosip says:

    Fasha sundal..urmmm
    (ari jumaat dah wat dosa kn uolsss.hahah)

    0
    0
  3. riko says:

    yeahhhh pasha sundett….ahahaha ishh x bek aku ni..hikhik

    0
    0
  4. Sally says:

    FASHA SANDHA.. manis weih bertudung…

    0
    0
  5. fifie says:

    si sendat la tu sape lg…hahaha sng sgtla kuiz bang nara ni

    0
    0
  6. lalala says:

    FASHA SANDA..kan bagus kalu die ni jadi baek mcm ni..tak jd hipokrit..mesti ramai org suke..tp sayang…

    0
    0
  7. fea says:

    fasha lorr..senang sgt la abg jejai..ehh..abg nara… :D **ngee..peace no war **

    0
    0
  8. big mama says:

    fasha senduk le.. sape lagi.. pompuan hipokrit abad ni

    0
    0
  9. Mamaoya says:

    Fasha Sandra …

    0
    0
  10. gadis moto... says:

    skali tgk je da tau fasha sanda…

    0
    0
  11. SIOT says:

    KORANG LAYAN LA BN NI SUKA PROVOTE

    0
    0
  12. minah senget cap ayam says:

    pasha ungu
    (dengan muke konfiden)

    0
    0
  13. scorpioncat says:

    ha’ah..pasha lorr…sapa lagi…. kan manis pakai cam tu…

    0
    0
  14. eila says:

    FASHA SANDHA LA ,,, ALHMDULILAH KLU FASHA DA BRJINAK2 NK PAKAI TDUNG ,,,, AMINNNN ,,,

    0
    0
  15. mrs rara says:

    fasha sundal ahh. sape lgi. haha. yg slalu menyundal dgn suami org tuh. haha.

    0
    0
    • sue says:

      RARA, ko tau tak maksud SUNDAL tu ape? sedap hati ko jer ckp bdk pompuan nie sundal kan??? ko nyer kaki ngan mulut, lebey kurang jerrr kan? ish ish ish

      0
      0
      • khamis says:

        mintak2 laaa xxterbalik kt org yg mengata……xtahu laaa kat luar org yg duk mengata ntah2 lg teruk dri fasha ni….kesian nengok ayat2 si mrs rara ni…..dh xde iman agaknye

        0
        0
      • Izat says:

        sue, Rara tu cakap kat diri sendiri lah…

        0
        0
  16. hem says:

    NUR FASHA SANDHA

    0
    0
  17. baby cute says:

    eleh senang sgt2….. fasha pompuan sundal

    0
    0
  18. AbangNara says:

    aduh.. korang nie mmg power la. malas nak main kuiz ngan korang ah. hehehe

    0
    0
  19. cikShidah says:

    fasha sandha kan????

    0
    0
  20. bulan says:

    ni la satu tempat mengumpat menabur fitnah dan tempat mendapat dosa kering

    0
    0
  21. Zhen An says:

    konfem fasha sandha … comei nye …

    0
    0
  22. ady adnin says:

    fasha sanda..kn sweet bertudung..

    0
    0
  23. kiki says:

    kan manis mcm tu compare ngan makcik sblh pakai ala2 CT tu…mahal pic nie …susah nk jumpa..hohohoho

    0
    0
  24. haza says:

    fasha?erm…

    0
    0
  25. suzi suffi says:

    fasha sandel..hahahaaa…
    ya allah ampunkanlah dosa aku..

    0
    0
  26. Moussyhh says:

    NUR Fasha Sandha BT Hassan ^_^

    0
    0
  27. ct says:

    bagus la klau dia cuba ke arah itu,,kita doa2kan sesama umat islam..pintu taubat masih terbuka..amin..

    0
    0
  28. alan says:

    wahaha…fasha sandha la 2..comey lak tgoknya..wakaka…

    0
    0
  29. MIEY says:

    PASAT SENDAT LA.ALA KOLO DH KOTOR TU TETAP KOTOR.PELACUR!!!!!!!!!!!

    0
    0
  30. Norulhuda says:

    Fasha Sandha.

    0
    0
  31. bulan says:

    MIEY KAU PUN MENJUAL JUGA KA???

    0
    0
    • lara says:

      takder modal ker penyokong fs? ker nie sedara mara fasha?hahaha.. mcm bagus jer statement2 ko bulan..ko nyer mentaliti same jer ngan fasha..ntah2 prangai pun same..kuang3

      0
      0
  32. anna says:

    btl ke fasha sanda 2 tak salah tengok….ALHADULILLAH dah bertaubat agaknya……

    0
    0
  33. mamoo penang says:

    ala muak dah la tengok dia ni……..rata2 rakyat penang x bangga pun………

    0
    0
  34. Piston Pecah says:

    fasha sanda bertudung?err

    0
    0
  35. Neslo says:

    Pacattttt!!! hehehehe..

    0
    0
  36. bulan says:

    NAK KUTUK NAK CACI ORANG TENGOK DULU KITA CUKUP LIMA WAKTU PUASA PENUH KE
    HALAL HARAM MACAM MANA PULAK

    0
    0
    • bintang says:

      kt cni bebas utk mberi pndgn masing2..
      so xpyh nk bmukadimah kt cni yer..
      yg g msuk forum ni wtpe..klu xbleh trima pndgn org..

      0
      0
      • pooo... says:

        tu bukan pandangan…tu kutukan…faham tak??
        TAIK BINTANG!!!!

        0
        0
        • iva says:

          ni kaum krabat fasha sendat.. sbb tu die marah semacam.. kwang3

          0
          0
        • lara says:

          sukati lar nak kutuk or bg pandangan per pun.. ruangan ni bkn cume utk penyokong fasha..dah ramai org tak suke dia ko nak wat camner.. prangai fs buruk..jgn harap org nak puji..ko nak puji sukati ko lar..kalo tak tahan takyah join..

          0
          0
        • chelin says:

          ala senang jer…. JEJAI pakai tudung…wargh akakakakakaka aku gelak sambil guling2…..

          0
          0
  37. Dauspozi says:

    sejuk ati tgk Fasha bertudung kan… bagus gak kalau dia teruskan, nampak sopan je… hehe

    P/s: Lelaki Dirogol???, jantan betul… wakaka: http://gengblogger.com/read/134134

    0
    0
  38. winter_gurl says:

    Fasha Sandha

    0
    0
  39. Reena says:

    Dugong bertindik..muktamad!

    0
    0
    • Raane says:

      suke2 ati ko jer ckp die dugong bertindik!!ney yg marah ney..
      bukan dugong ok..anak dugong..comel sket..
      ANAK DUGONG BERTINDIK..hahahaha..

      0
      0
  40. tak tau la sape.. tapi kalau tiru jawapan diatas fasha sanda la.. haha

    0
    0
  41. nur aminah says:

    salam..
    ayu fasha bertudung..
    sesame islam marilah kite berdoa agar pintu ati kite semua sentiasa terbuka untuk bertaubat.. amin..
    pintu taubat sentiasa terbuka tuk kita semua..
    dan jgnlah kite mencari sesame manusia.. maaf jike sy tersilap kate..

    0
    0
  42. -daktomey- says:

    ALHADULILLAH or ALHAMDULILLAH??? mcm2 nme fasha korg bg

    0
    0
  43. hah..fasha sandha a.k.a artis yg paling hot..hahhahah..=D

    0
    0
  44. Nia says:

    ooo,..Fasha Sandha ke? comel jgk bertudung.

    0
    0
  45. dia MAKCIK says:

    Sapa LELAKI yg tengah tersengih tu…nampak hensom ler plak?….wakakakak…nk kenai boleh?hahahahah….marah plak bf i kang..wakakakak….ampun dipinta..heheheh

    0
    0
  46. beautiful says:

    die ni mcm2 la.. jap mcm tu, jap mcm. unpredictable minah ni. mmg suka cari publisiti..

    0
    0
  47. paca says:

    fasha panda kan?
    ooooppppsssy!

    0
    0
  48. hajar says:

    fasha sandha ler

    0
    0
  49. NST says:

    hamboi….banyaknye nama manja fasha kat cni…hahahha

    0
    0
  50. Zaza Muhammad says:

    klu dia wak salah atau tersilap langkah, doakan dia berubah…. tak elok aa kate camtu kat dia. kena lah ingat, klu kite ni ppuan, mana tahu akan dtg Allah dugakan kite mcm mana Allah bg dugaan yg sama kat kite shingga kena caci maki org cam ni, klu lelaki, mesti ade adik atau kakak tak pun ade gilfren.. ingat seme ni dugaan Allah..anything can happen

    0
    0
  51. fusha sund** says:

    sape x kenal minah hipokrit ni…………

    0
    0
  52. YubinWG says:

    fasha sandha..LMAO~~~

    0
    0
  53. Far far fra sha…

    nenek belah kiri tu xgumbira jaaa…

    0
    0
  54. emed says:

    fasha sandha la..sape lg..huhu

    0
    0
  55. jebon says:

    dah sah-sah fasha sandha suara terlekat tulang ikan tu

    0
    0
  56. belajargitar says:

    betul ker tu fasha yang tersandar..ishish ayu sungguh .kan manis kalau bertudung.

    0
    0
  57. Iluna says:

    gambar bila ni?? 1999?

    0
    0
  58. lalalala says:

    fasha sandha. ehh lawa lak dy pakai tudung.
    bagus2 pakai je terus tdung tuuu
    haha

    0
    0
  59. emptyH says:

    FAsha Sandha la…Alhamdulillah…

    0
    0
  60. emptyH says:

    Doakan y terbek wat artis2 kita….

    0
    0
  61. sakit says:

    alhamdulillah….dah baik dah;;;;;;;;;;;;fasha

    0
    0
  62. cakceebo says:

    cukup2 la kutuk dan hina artis…
    tengok diri sendiri dulu…
    jgn ape yg anda kutuk tu kena balik pada diri anda sendiri…

    0
    0
  63. FTNer says:

    facha chanda kan tu? manis bertudung..
    ini mesti sebelum kena sumpah jadi ikan duyung ni

    tapi itu mungkin rahsia kejayaan dia..

    0
    0
  64. pooo... says:

    harap2 tudung tu tak lari dari kepala dielah….nampak lebih cantik lau die pkai tudung..lebih cantik berbanding dgn seorang artis yg seksi…

    0
    0
  65. mejah says:

    alaaa..mula mula pakai tudung penuh..lepastu lama2 jadi la mcm dato S tu….comform…

    0
    0
  66. jebon says:

    FASHA GAMPANG

    0
    0
  67. lulu says:

    org buta sblh mata pun leh agak ni sapa…. hihi, elokla klu dah tobat , jgn takat tang event perlu je…ok

    0
    0
  68. bawahlicin says:

    kau nak buat aper pun takper fasha..sebab kau cantik..tapi kalau kau bogel lagi best!

    0
    0
  69. Izat says:

    Fasha ni mmg cantik n semakin cun bila btudung..
    im in love.

    0
    0
  70. mini says:

    baru gk cite drama perigi kontang.fasha berlakon..boleh tahan gak.walau mcm na fasha ni p lakonan ni hebat..

    0
    0
  71. alia says:

    cun jgk fasha ni bertudung… ooii..korang ni..nak kutuk 2 bleh tp jgn over..kang adek ke anak orang yg lg teruk baru tau. mcmlah korang tau kisah sebenar!!!!!!

    0
    0
  72. hang jebat says:

    fasha sundal la tu…….
    paki tudung tak mesti brg bagus la. byk yg rejert

    0
    0
  73. aemylina says:

    cam sangat Fasha Sandha kan..
    klau la dia mmg bertudung kan bagus…

    0
    0
  74. dewa says:

    fasha sandra mar

    0
    0
  75. aziim says:

    mmg fasha sandha.. Dah sah!!
    hihi

    0
    0
  76. mia says:

    Kesihan fasha…Kenapalah melebelkan fasha dgn gelaran yg bukan2..kita tidak tahu nasib kita macamana….TAPI BAGAIMANA PULA GELARAN BAGI USTAZAH YANG SAH2 TAHU HUKUM HAKAM tapi BUAT VIDEO LUCAH…Walahualam…

    0
    0
  77. adik iras amani adamaya says:

    fasha sandhaaaaaaaa…….saya yakin 200 %
    hahahaha…evil laugh

    0
    0
  78. liza says:

    skali tgk tau fasha sanda

    0
    0
  79. chem says:

    fasha… biarlah btudung 2 bsme niat~~ bkn sbb pr0gram 0r blak0n jew~~~

    0
    0
  80. SITI SARA says:

    inilah pelakon nur kasih
    eh yeke

    LAGI GAMBAR

    0
    0
  81. wani says:

    kan cantik mcm tu. sedap mata memandang.

    0
    0
  82. menyampah hipokrit says:

    fasha sandha…

    0
    0
  83. [email protected] says:

    Fasha Sandhaaaaaaaaaaaaaaaa.

    0
    0
  84. lulu says:

    hhmmmm….klu xsilap si fasha sandha…atau pun maizawati…tp rasanya si fasha…

    0
    0
  85. waris jari hantu says:

    konpem…FASHA SANDHA lerrrrr……siapa lagi kn yg kuat kontroversi….

    0
    0
  86. Shaa.minz says:

    sekali pandang dah tau…
    fasha sandha….

    0
    0
  87. blahla says:

    pasha sunda..wakakak

    0
    0
  88. miss suka masak says:

    fasha sandha…. bagus la gitu…ayu jerk…

    0
    0
  89. sape ni…xkenal la

    0
    0
  90. nilah fasha sandha kalau nk kenal….pelakon yg selalu berlakon di dalam tv di khalayak ramai…

    hidupnya mmg penuh lakonan dan berlakon adalah rutinnya…

    die mmg hebat berlakon tp kadangkala die terlalu berlakon ketike berlakon…

    begitu juga di luar lakonan…sebagai pelakon di pentas dunia,die juga berlakon sepanjang masa….

    0
    0
  91. gila2 gurl says:

    hek eleh… sonang je 2… fasha sandha… hek2….

    0
    0
  92. kurus says:

    abang nara, ni gambar kt kk kan…hah.. 14 keturunan ni taw.. sebab tu mke2 makcik2 aku tu..

    0
    0
  93. SHA says:

    CONFIRME FASHA SHANDA

    0
    0
  94. city says:

    ala fsha senda la y kntrol ayu je 2.

    0
    0
  95. I saw a thing else about this on an additional weblog web site.Amazingly, your linear perspective on it is diametrically contradicted to what I read prior to. I’m still attempting to determine over the opposite points of view, but I’m tipped strongly toward your level of view. And in any case, that’s what’s so splendid about modern democracy as well as the marketplace of thoughts on-line.

    0
    0
  96. eiqah says:

    fasha sandha

    0
    0