Written by AbangNara | March 12th, 2009

gambar pelik artis malaysia

Sila teliti gambar di atas dengan betul-betul. Ambil masa anda, sekurang-kurangnya 1 minit untuk melihat seteliti mungkin artis-artis di atas. Kuiz ini agak sukar jadi anda perlu daya tumpuan yang setinggi boleh.

Sudah selesai? Baca artikel ini seterusnya untuk melihat gambar kedua yang berkaitan dengan gambar di atas anda. Kemudian buat tekaan anda di ruangan komen tentang apa yang tak kena dengan gambar-gambar tersebut.

gambar pelik artis malaysia

56 responses to (KUIZ)Cuba Teka Apa Yang Tak Kena Dengan Gambar Ini?

  1. betty says:

    biasalah tuuuu…nama pun artis…jalang2 msia…xtahu agama!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • Who am i says:

      mmg x kena dah la pkai skirt pas2 nak ttp ngan bantal pas2 baca doa tundok la konon dahla x pake tudung memalukan empat empat org artis 2 mmg x ade otak

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. teja says:

    apa yg tak kena?? tertinggal tudung periuk kat rumah kot?? hik hik hik

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. baohuluna says:

    pelik btol ak tgk perangai artis skrg..:-/

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. saloa mambok says:

    oooooooooo ngah baca doa mkn rupanya….bismillahh….tambah..tambah lagi…erkk tambah nasi ke tambah dosa ni????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. Isis says:

    Dorg pergi majlis tahlil?

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. hmm.. says:

    yg kiri skali tu.. tertunduk layu semacam je.. mesti dlm hati berkata “dosanye aku..” sambil menahan bantal kusyen dari melantun.
    Dua dr kiri, okalah sket, nampak sopan..
    Tengah, mesti tengah befikir “apa yang aku buat ni!!”
    Dua dr kanan, “control.. control.. uiks.. kalu aku cat kuku warna oren, ok gak”
    Kanan skali.. “Zzzz…”

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Marzuki says:

    macam2 dunia artis

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. ANDRY says:

    emmm dorng x kena petir lagi….bodoh…apa dia ingt kristianpea boleh cm tu…tuhan cakap kalu nak minta doa biar dlm keadaan smpurna …bukan cam tu…aq x pandai sngt tapi kalo cm ni cm nea tuhan nak dgor applicatin dyorg lau pakai cam kapir..ntah2 mandi wajib pun x….bodohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • lra says:

      kristian pun klu nak sembahyang atau baca doa kena dlm keadaaan sempurna,

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. zaid says:

    mungkin diorang tengah baca doa makan kot..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Dicgmd48 says:

    artis m’sia pelik2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. sinarSuria says:

    ntah la x tau ape pon..pening aku tgu..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. budak baik says:

    skli pkr..dorang ni smayang kewl??bla nk tanggalkn mascara yg waterproof pas2 nk pakai blik..smoga Allah trima dorg sumer ni..dah macam org x btol sekor2 ak tgok..cam x amek pendidikan islam jek time skola dlu! bangang!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. insan says:

    pegi balik darjah 1 belajar agama

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. na says:

    yang plik nya,anne blh plak g majlis cmtu pkai skirt..
    tp sume plik sbb xpkai tudung menadah tgn pdNya..
    cek blk adab2 membaca doa..
    naudzzubillah..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Anonymous says:

    2 nak tido kite nak baca doa..sie

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. fikaa.. says:

    biace larh 2…nme pown artis…nk wat camne….btol x??

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. jull says:

    lambat gak nak dapat makan ni…………

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  18. ni says:

    ntah pape ntah la depa nih

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  19. flower says:

    2 la..
    x reti ker pkai elok2 sikit..
    adoiiii..tlg ler..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  20. wawa says:

    hai orang kita sakarang ni, dah tak tahu hukum hakam. takkan diaorng tak tahu ada majlis doa selamat ari tu. sengal jugak….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  21. kila87 says:

    huhuhu ni real ke nih?ke kt drama je?huhu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  22. niena says:

    nie cte ape nie..

    haha

    pix yg 1st skali 2 bkn men bhagia ag…

    pas 2 tgk2 baca doa plak..

    yg pelik bin bpk datuk nnek ajaib 2..pahal dowg bce doa x ttup aurat..

    mashallah

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  23. bobolia says:

    astaghfirullah……..sungguh jijik perlakuan artis2 malaysia yg terikut dengan budaya barat freemason……sedarlah Armageddon dan kiamat dah dekat …….berapa tahun je lagi nak Perang Armageddon….masa tu dajjal keluar korang nak ikut sapa?????

    kelab malam ni mmg punca maksiat habis……wahai org ramai….mari kita bersatu hati pergi membakar semua kelab malam pusat segala punca maksiat…..kita2 pergi ramai2 kump ribu2 org dan bakar……

    baru aku paham sekrang kenapa Amrozi bom kelab mlm kat Bali

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  24. malaysian says:

    gler apa dowg nie…agak2 la oiiiiiii….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  25. republic says:

    bodoh btul ak tgk artis2 kat atas…
    dah la jahil lagi mau tunjuk..
    diorang ni baru je kene balasan yang paling ringan kat dunia ni..
    balasan dia ni la..kene kutuk dengan pengkritik2 di blog ni…
    sekarang pun Allah dah tunjuk macam mana penghinaan yang diorang dapat…artis2 ni memang layak di hina…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  26. kaki bantai says:

    aku setuju,punca smua dari kelab malam…
    tp memandangkan club malam punca pendapatan ekonomi negara sbnyak 20 peratus macamana tu??
    Dunia2………..smuanya nk slamat.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  27. Gakuto says:

    tahu pun malu tapi perangai x ubah²… kan kena kutuk.. hahahha

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  28. apa nak jadi says:

    kalau kowang nak tahu.. tengok btl2 pic pertama sebelah fasha ada laki kan.. tengok pic 2 laki tu tk dak yg ada pompuan yg baju zebra tu ayu nye…dia bertukar…..
    pompuan2 yang lain baca doa kat dia la……….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  29. blurrr says:

    x fhm la..anybody can explain it…ape yg lain kt gmbr tu…=(

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  30. afiera says:

    sebuah kelahiran disambut dengan azan..sebuah kematian pula diiringan dengan solat…antara azan dan solat.?.betapa singkat sebuah kehidupan…alangkah ruginya golongan2 seperti gambar diatas…:=) peace no war

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  31. lolita says:

    jalang2 msia yang sememang nya jalang.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • abg jack says:

      jika mereka2 ini bukan jalang maka tuduhan itu akan kembali kpada kamu maka Allah mengingatkan kita agar menjaga tutur kata agar ia tidak menjadi fitnah…mmg mereka bersalah digambar tu kerana berada ditempat yg salah pada waktu yg salah dgn pakaian yg salah tapi tgurlah dgn berhemah moga dibuka pintu2 hati mereka dan kluarga mereka..
      hanya untuk renungan bersama
      .dengarla lagu nothing last 4ever ,sorrry …i can be …perfect..by simple plan……

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  32. Eija says:

    Ruang gambar kat blah jue aziz terkeluar r…..ambik kat amne nie?posing dah cantink dah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  33. luncai says:

    dorg tgh tunduk malu cz ustaz yg baca doa x leh fokuss

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  34. kepet says:

    kubur diorang korang jaga ke??????????????

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  35. miss kuku says:

    rasany pkai bju yg sma..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  36. miebahau says:

    apa punya bodoh la artis ni…. mcm jalang dh tu wat muka seposen lak tu

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  37. boyot says:

    aku ni bukan nye artis tapi angin 1 badan aku tengok gambo dia orang ni. Baca doa per tu. doa tolak bala ker. pakai ler senonoh ckit. klau setakat nak tayang baju lawa tu lupakan ler. akai tak dak ka haa…….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  38. white says:

    Apa yang kamu marah sangat ni. mereka baca doa mkn lah tu. lepas mkn kena beposing lagi untuk urtv. tak kan nak tukar baju kot.Aparrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  39. abu bakar semut says:

    woii pala hotak korg sumer!!!!
    apa lak kaitan kristian dlm pic nih?
    tu sumer melayu semenanjung tu!!!
    bodoh…
    korg melayu pun sama la..berapa byk yg buat maksiat dlm tandas…bawah tangga..dlm semak…
    paloi komen org jer pandai…
    apa pulak kaitan kristian ngan org melayu nih?
    babi la lu semua!!!

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  40. jo.... says:

    apehal la dorg ni???
    mmg dah cetek agama….
    dah dress up mcm aper lpas 2 buat muker sedih bace doa….
    bley blah…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  41. Bro Rusli says:

    Bawak2 la bertaubat..yg muda2 tu dah la 1 hal..
    yg tue tu lg la banyak2 hal..emm pertanyaan.. agak2 makbul tak ek doa diorang tu..he2

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  42. keonMunna says:

    aiyooo.
    nauzubillah..
    harap adek baradek aku tadak la bengap macam ni.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  43. zig says:

    memang betul pun drg tu pakai sexy, tapi megutuk drg pun tak baik …. sama dgn megumpat . kalo nak tegur pun, tegurlah depan2..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  44. pening says:

    Nilah jdnye kalau x tau etika berpakaian,,,kalau da tau nk g kenduri doa selamat / tahlil ke..pakaila baju yg sopan, ni g pakai baju sekerat tu, ape ke jadahnye…ishhhh…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  45. miss.jujur says:

    ok apa, nak jgak pegi berdoa kat tuhan… tp blum tengok hati ikhlas kah tdak? dahlah tak pakai tudung ….mungkin tudung dipakai utk alas meja kat rumah kot>…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  46. miss.jujur says:

    halo..zig…if can u give me any idea to met them and give them a tell of somethin2 if i am in Sarawak? bodoh punya org

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  47. toyol says:

    hahaha…
    x baik ko mengutuk org wey…
    da tahu idup artis cam2, bler mengata org bleh t’kna blik kt kite tau!!
    artis pun nk jdi cam artis ‘first class world’ a.k.a US…
    ‘org yn mengikut lebih teruk daripada org yg diikuti’
    at least org yg buat 2 ad tujuan pki cam2…
    yg artis kite ad tujuan ke @ ikut fesyen(kte dieorg up 2 date la)?
    hahahahaha….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  48. lin sweety says:

    ini bukan dalam cerita ke?? mmg cerita yg untuk menginsafkan la.. kalau tak silap citer ni, slh sorg ahli kuarge die meninggal, pastu yg lain2 tu pakai teruk2 untuk tahlil, kalau tk slp scene di atas tu mmg sgaja untuk nk djadikan ceritaaaa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  49. mat dul says:

    pasal tu bangsa len n agama len selalu persenda kita orang2 melayu, nape? pasal yg macam ni le pasal org mcm ni la kita di cela di buli di …. fikir

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0