Written by AbangNara | March 1st, 2017

Nama Tasha Shilla satu ketika dahulu seringkali terpalit dengan kontroversi. Namun sejak kebelakangan ini, kita jarang mendengar apa-apa cerita tentang pelakon cantik ini. Senyap betul. Tak ada gosip, tak ada cerita kekasih pakwe Tasha Shilla, tak ada gaduh-gaduh. Nampak gayanya Tasha Shilla sudah berubah dan kini memberikan fokus 100% terhadap kerjayanya sebagai seorang pelakon.

tasha shilla

Menurut Tasha, hari-hari yang dilaluinya lebih tenang tanpa sebarang publisiti. Hal itu sekali gus membuka ruang buatnya untuk mengatur semula karier seni yang sudah lama senyap. Kata Tasha Shilla:-

Benar, sempena kedatangan tahun baharu, saya berazam untuk memberi fokus terhadap kerjaya sahaja. Saya juga lebih selektif dan hanya memilih karya-karya berkualiti. Berbanding awal kemunculan dahulu, saya lebih prihatin dengan watak dan jalan cerita yang ditawarkan agar ia mampu meninggalkan kesan kepada penonton.

Apa yang berlaku suatu ketika dahulu biarlah menjadi sejarah. Perkara yang baik dijadikan teladan dan yang buruk, kita tinggalkan. Kini, saya lebih positif dalam meneruskan kehidupan.

tasha shillla

Baguslah kalau Tasha Shilla lebih positif dan mahu lebih selektif dalam memilih watak lakonannya. Kata orang, semakin lama kita hidup, semakin matang diri kita. Jadi diharap tiada lagi kontroversi-kontroversi yang akan melanda Tasha. Fokus kepada kerjaya. Untung-untung dapat berlakon sampai ke Hollywood macam Raja Ilya. Tak gitu? Lagi beberapa gambar Tasha Shilla dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit Kosmo.

tasha shilla

tasha shilla

tasha shilla

tasha shilla

tasha shilla

tasha shilla

tasha shilla

tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla
tasha shilla

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

45 responses to Kini, Saya Lebih Positif Dalam Meneruskan Kehidupan – Tasha Shilla

  1. Anonymous says:

    x minat minah clubbing ni. k bye…

    12

    1
  2. melati says:

    dah bersara ke jadi penari tiang?

    7

    1
  3. lala says:

    Dah takde job dlm industri..semoga x buat keje yg x berfaedah ye. Takyah selfie lagi depan cermin bogel2. #breastjuling

    9

    0
  4. kreuk says:

    dah tak relevan dalam industri, pelakon baru sentiasa ada nak takeover peluang yg ko sia-siakan haha~

    7

    0
  5. Anonymous says:

    Tak minat artis ne..da tengelam so skg nk buat statement positif ttup psl dia yg ngetiv tu,ada hti nk bg impak kesan pd penonton tak kuasalah tasha oi..aku lebi lyk terima c lopak tu drpd hang

    3

    1
  6. Anonymous says:

    kawin je lah….peminat ko pun x byk.

    4

    0
  7. Anonymous says:

    who cares yo!!!!

    2

    0
  8. Anonymous says:

    Feeling cantek!

    3

    0
  9. Shhh says:

    dia ni dulu ada gosip dgn jamal si jamban tu ke…sbb pernah dgn dia dia taja oleh sorg VIP bernama J..ramai yg ckp yg da restoran ikan bakar sekinchan tu…tk tahulah aku J yg mana satu..ramai yg ckp si Jamal tu…

    tapi seksi ko ttp tak leh tinggalkan..

    7

    0
    • sirap bandung says:

      memang confirm la si jamal tu sponsor. time si tasha ni pakai Audi TT siap no plat TAS 44

      6

      0
  10. Anonymous says:

    sakit btg abg tgk gmbr tasha

    1

    0
  11. kak kiah says:

    tasha ni X akn berubah pn.. seksi X berubah lg…mabuk msh lg…gambar bogel tu mmg gambar dia..ktorg tgk yg asalnye..alahai aku tgk dia ke Pavilion tu dgn dato tu dato ni..dato J ni bkn tokeh ikan bakar…aku selalu npk dato ni….sitasha ni bakat belakon X de langsung kaku.. nth sapela amik dia belakon.

    3

    0
  12. peah says:

    nk npk msh glamer pegila event2…..org dh X minat tgk dia belakon kaku. . …u ollssssss

    1

    0
  13. Anonymous says:

    Byk retis tak sekaki dgn dia ney..byk x suka dkt dia action lebih! Go out tasha

    3

    0
  14. anon says:

    klu henjut pun mcm dah tak best je minah ni tetek juling hahaha…..

    3

    0
  15. Min says:

    knp ramai yg kata tetek dia juling? juling mcm mana? xpaham

    2

    0
  16. Anonymous says:

    juling…ke tepi sebelah….. lol

    4

    0
  17. Anonymous says:

    tetek pelesuuuu….eeeeee…malu. pecah lobang ko nok. tetak ko sebenarnya nasi lemak 70sen.

    3

    0
  18. Anonymous says:

    sebelah besar, sebelah kecil???

    3

    0
    • Mat Ronggeng says:

      Satu punat toleh keatas… Satu lagi punat toleh ke barat daya selatan. Ada PAHAM. Macam mata juling… #siliconsiam.
      Ko “Google” le…

      Aku tak boleh tengok kasut dia..Lebih kurang Neelofa punya kasut.

      1

      0
  19. Anonymous says:

    pehal mengata. melayu loser….go to hell. menyibuk je.

    0

    2
  20. Anonymous says:

    tengok dia, teringat breast julinggggggggg…

    2

    0
  21. Anonymous says:

    pookie masam lah ..eeee.

    2

    0
  22. meowww says:

    Tek juling singapore penang

    2

    0
  23. Anonymous says:

    tek juling… satu donald trum…satu hillary clinton.

    0

    0
  24. Anonymous says:

    kak tek…

    1

    0
  25. Anonymous says:

    Gambar pakai stocking gambar garter belt tu nampak lucah sangat woiiii

    2

    0
  26. Anonymous says:

    aku gigih scroll atas nk nengok kejulingan tetek TS ni…aku tak nmpk pulak…suci sungguh mata ku ini hahaha

    1

    0
    • Anonymous says:

      Diaorg bercakap pasal gambar tek dia yg mjdi viral kt whatsapp x lama dulu. Ko ni ketinggalan bas lah..

      5

      0
  27. Anonymous says:

    Yes, benar.. benda sudah lepas jgn dikenang. semua org buat kesilapan.

    1

    0
  28. Anonymous says:

    Nama dah busuk sbb byk sgt cerita busuk. Pergi jual kerang je la beb

    1

    0
  29. vroom says:

    mata sheeda dgn nenen tasha shila ni nama lagi juling?

    1

    0
  30. Hoi tasha says:

    Bodohlah ko ne vroom! Hoi tasha ko tu bwa pengaruh negetif je sapa nak impak mcm ko? BANGANG!

    0

    0
  31. kiran says:

    majalah pn X hbs2 dgn dia je..pnya ramai retis kt Malaysia ni dia jugakkkkk..bosannnnn

    0

    0