Written by AbangNara | December 17th, 2011

Oh sedihnya Abang Nara mendengar berita Fasha Sandha kehilangan kereta BMW 3 Series miliknya di Wangsa Maju semalam. Kalau Abang Nara hilang Myvi pun dah nak rasa meroyan, inikan pulak BMW sebijik. Dengar-dengar cerita BMW bernilai RM200,000 milik Fasha Sandha ini dihadiahkan oleh si dia yang tersayang. Lagilah stress kot ~~

kereta bmw fasha sandha hilang

Apa pun laporan polis telah pun dilakukan dan Fasha telah pun menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk menyiasat kehilangan keretanya. Abang Nara doakan agar BMW Fasha dapat dijumpai semula. Semoga segalanya dipermudahkan buat Fasha. Amin ~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

111 responses to Kereta BMW 3 Series Fasha Sandha Hilang Di Wangsa Maju

  1. hunny says:

    tak berkat..

    0

    0
  2. aku kisah says:

    beli baru, abg jejai kan hadoo..
    ala..
    stakat bmw 3 s tu…
    pasha anggap macam bali baju jeww..

    0

    0
  3. samseng @ aril says:

    nanti daddy beli baru ok.

    0

    0
  4. awek jambu batu mngadap ipad 48jam says:

    FIRSTTTT!!!!!..YEAYY!!!!!!!

    0

    0
    • ko ni apsal says:

      ko nih apsal? tak sudah2 ngan First! baiklah ko buat blog sendri pastu kot gi komen hari2. ko ni mmg psycho! mengong!

      0

      0
  5. kesian… haha.. boleh beli baru kot.. sedekah sj la,,.. hehe

    0

    0
  6. gadismontok says:

    alahaiii….nasib baik org bg…klu beli sendiri lg sedih

    0

    0
  7. […] Here : Beautiful Nara This entry was posted in Teknologi and tagged Fasha, hilang, kereta, Maju, Sandha, Series, […]

    0

    0
  8. eyriqazz says:

    je jai teratakarmo.com ke yang amik?

    0

    0
  9. kalau pasal je ko mesti nak kondem nara kan?kalau lisa yg berlakon lsg xbest tu selalu nak menangkan says:

    hello nara.. BMW tu fasha beli guna duit die sendiri ape brg taja2 nih.. lame dh kot BMW tu die guna.. very outdated la nara ni

    0

    0
  10. huhuhu says:

    betul ker ilang atau saja nak publisiti?…JEJAI BOLEH BAGI 10 BIJI KERETA BMW 10 SERIES..NO HAL LAH…FASHASENDAT

    0

    0
  11. miss sweet says:

    padan muka!!! hahhahhaa!!!

    0

    0
  12. lesson says:

    padan muka smua trjadi khndak Allah…hdup x ingat Dia ada jer bala…ngn hdup brfoya2…rasa lah kau islam pda nama…takabburrrr!!!

    0

    0
  13. lorh says:

    takpe2 abe jejai kan adoww..t abe jejai beli hok 7 series

    0

    0
  14. putihkaseh says:

    Kau ingat fasha sendat ni bodoh ke, bagi free jer kat jajai, setakat kwn2 pegang tangan jer dah bagi blakberry, tapi klau dah bagi sebiji tu , ha ha ha fikir2 kan lan sendiri, ingat jantan bodoh ke nak bagi free2 jer, laki bini pun belum tentu nak bagi, klau ada pun bagi lah myv cam abg nara nye ….. he he he dan pompuan pun x bodoh, sama gak, last nye dua2 masuk neraka …….

    0

    0
  15. hatiku says:

    pe la korng y ska mngutuk ni,,,,fasha jga mnusia,,,,korng ni jeles ker sbb fasha 2 popular dari korang,,,

    0

    0
    • bujang says:

      Nak jeles natang apa…..kalau setakat jadi artis sexy dan x jaga maruah. Lagipun dah nk. kotai dah…….

      0

      0
      • lesson says:

        yelah nk jeles wt pe…lau tau jga mruah.alquran 30juzud lam dada leh jgk nk jles….hampehhhh

        0

        0
        • yaya says:

          tau x pe…x de keje nak jeles ngan pasha nie…klu dia hafaz 30 juzuk quran, solat siang malam x tinggal, pkai tudung labuh or purdah ke…ye la nak jeles…takat tunjuk badan sane sini..ngan muka kontroversi …x de maknenye nak jeles… buang masa je…

          0

          0
  16. kamariah says:

    x pe la fasha x de rezeki ko…ade hikmah disebalik kejadian….

    0

    0
  17. Me says:

    Hahahahahaha

    0

    0
  18. mixgirl says:

    lantak kolah nk ilang kereta ke apa!!!!…dulu ilang kucing pastu ada org baik ati kasi antor kt ko balik…kali nie ada ke yg nk antor kereta ko tu balik….mintak jer kt jejai…sedangkan helikopter pn dia blh bawa jumpa kau…niekan nk bg lg sbijik krt kt kau apalah sgttttttt

    0

    0
  19. Zara says:

    Duit senang cari senang jugak lah kereta dia hilang.duit pun tak berkat.

    0

    0
  20. alahaii..siannye yg ckp padan muke tu bodoh mesti konco2 si nora danish hidong kembang tuu..sedp je mengate fasha my idola..smoge jejai hadiahkn kete baru ye kt fasha..hehe gurau je

    0

    0
    • lalalala says:

      ko ni ngate org hidong kembang, ko pny hidong tu mancung ke? ade mcm hitrik roshan ke hidong ko tu??

      suke2 ko je ngate ciptaan Tuhan kan…

      0

      0
    • jemahjacjon says:

      pasah tu idola ko?

      da xde manusia lain yg lagi berguna ke nk dijadikan idola nokk?

      0

      0
    • kautsar says:

      nama ko pny la sedap. raudah. tmpat nabi saw dimakamkan. cuba laa prngai, pckapan tu seindah nama…baru padan..

      0

      0
  21. Hilang akal ape ko pashasendu?? says:

    Haippp…..Hilang ‘dara’ dia xkecoh pulak..
    Hahahahaha
    Sengkuang tul pompuan nih. Menci aku puihhh!!!

    0

    0
    • Suri says:

      Wah terer ko, dah menyaksikan ker?…berani ek mcm xde sedara mara ppuan.., tkut tuhan nak tunjuk, klu kt dia sosial mmg la terbukti, yg x nmpk tuh bole jd fitnah

      0

      0
  22. poyo says:

    takpe pasha…klu btol jejai sygkn u,die akn belikan yg baru…auuuuwww….ntah2 yg lg hebat spt ferrari ke, audi ke…hehehe

    0

    0
  23. Hmmm says:

    Slalunya aku malas nak baca komen tapi kdg2 baca komen ni bole tambah ilmu pengetahwan aku yg tak sbrapa ni: cthnya: kayanya jejai sume org suh dia blikan keta bru ( or helicopter) n ramainya org tak suka fasha n Banyak lagi…

    0

    0
  24. bunga ogos says:

    walaupun aku anti FS, tp aku kasihan FS ni jugak. kalau korang hilang keta, mesti rasa sedih. apa korang ingat beli keta mcm beli ayam?? ratusan ringgit kot. kalau korang pakai kancil ketot, tkpayh nak berlagak sangat,

    0

    0
  25. didi says:

    Stp yg berlaku mst ada sbb musabab dan hikmah d sebalik..kdg bila jd mcm ni kt kn muhasabah diri..rezeki kt halal ke tak..napa jd mcm ni mst ada sbb..klu rezeki dtg dr sumber yg halal pakai mewah cmana pn xjd apa..klu rezeki sumber haram..pakai myvi pn org kebas..tuhan bg peringatan dlm kdaan pelbagai..harta benda.ksihatan.manusia…ubah la prangai..solat byk2 mtk petunjuk tuhan..cari keredhaan tuhan..org baik smua org suka..org pura2 baik mcm2 bala dpt..tp xpnh insaf..
    I

    0

    0
  26. Mas says:

    mesti ad hikmah Allah bg kreta tu ilang…sabar yew

    0

    0
  27. Budget says:

    Rasanya kereta kalau dh kena curi payah nak dpt balik
    sebab kereta saya pun pernah kena curi
    sampai skrg x jumpa oleh pihak polis
    Fasha bersabar aje
    Nanti pihak insurans akan uruskan

    0

    0
  28. lolalolipop says:

    entah2 si dia yang tersayang tu yang tarik. ye la nak mintak balik depan2 takut kecik hati pulak lepas tu dicop buruk siku. tu yang tarik senyap2. muahaha. kidding.

    doa2 lah fasha dapat jumpa balik kereta tu. kesian dia.

    0

    0
    • mulut capoi says:

      KATA BANYAK DUIT BELILAH SENDIRI, INSURAN COVER , TAPI BILA POLIS CAKAP X DAPAT DIKESAN LAGI….DAPAT SURAT DARI POLIS BARU INSURAN NILAI BALIK KETA TU…PASTU AMBIK KETA LAIN.

      0

      0
  29. Missija says:

    Adalatu hikmahnya…Allah nk kita igt Dia balik la tu..sabar yew

    0

    0
  30. Suri says:

    Wah yg komen konfiden rezeki org x berkat, mcm la xkan diuji tuhan…ari ni ari dia..ingt org sosial mcm fasha je ke yg ilang kete, org baik2 x pnah kena…org jahat nak kete je bkn Kira kete sape

    0

    0
  31. asme says:

    tah tah xbyr kene tarik tp bgtau ilang..camne tuh?..

    0

    0
  32. Reena says:

    Hilang BMW 3 series eay, ce ngendeng ngan jejai..manalah tau dapat Audi R8..ahak ahak..sapa tak sedeh hilang keta..tp pelik ngapa si sendat ni tak sedeh lak masa dia hilang akal (kes propa nak kawin) & hilang maruah (tak larat aku nak senaraikan)..patutnya fasha lagi sedeh bila dia hilang kemaluan..er maksud aku hilang rasa malu..hilang keta ada insaurans, hilang rasa malu…tu yg tak abis2 ngan statement “Saya tak peduli dgn kata2 org yg jeles dgn kejayaan sy..asalkan famili sy, mama sy tau apa yg saya buat..itu sudah cukup buat saya..”..terus aku hilang kata..

    0

    0
    • yokies sebelah jazz says:

      ha2 aku suke komen ni……

      0

      0
      • dota freak! says:

        aah best! kau buatlah blog macam nara ni, beat semua blogger kat malaysia. tapi mmg tak ada point lain ke semua blogger ni? cerita la pasal ilmiah sikit. pasal artis je la. tu makna tak ada benda nak tulis dah. pun tahu ramai pulak yang minat benda2 macam ni. duduk depan lapop 24/7 tak berhenti
        adoiiiaiiiiii!!

        0

        0
    • bujang says:

      Dia ni x ada prinsip / pegangan dalam hidup….janji duit…duit….duit , glamour dan enjoy…
      sapelah lelaki malang tu yg. akan jadi suaminya.
      siannnnn…….nnt. satu famili pulak kena tanggung…….rabakkkkkk ……….

      0

      0
  33. hafisvr4 says:

    kesian, bmw tu, nangis mak nak,huhu

    0

    0
  34. hafis says:

    huhu, tu kete baru ke kete seken? boleh klim insuran la kalau ilang

    0

    0
  35. jujai says:

    keta bmw x hilang la.. owner die yg amik balik..si jejai pasang mail lambung soh gi kutip keta tu

    0

    0
    • bujang says:

      AMBIK BALIK LA JEJAI OI…..LEPAS TU KO BAGI KAT NORA DANISH…..KO ADA ANAK NGAN DIA, KENAPA NK. BERABIS DUIT BUKANNYA FASHA TU BINI KO.

      0

      0
  36. beta draconis says:

    tak kiro keto kocik ko keto bosar ko…parkirla dongan risiko anda sendiri…

    0

    0
  37. HAMIDAH HAMID says:

    ENTAH2 KENE TARIK.. TAK BAYAR .. HEHEHEHEHE

    0

    0
  38. casper says:

    artis duit byk kot…klau hilang kreta tu..mcm hilang duit singgit je…xda hal…lainla klau aku…hlg kreta mewah…mau mnangis xde lagu dh..sbb duit bkn sng nk cari…

    0

    0
  39. bingai says:

    ilang ker .. kena tarik ..!!!!! mana tau dah lama x bayo …

    0

    0
  40. katak says:

    bodoh je la artis2 ni, pakai kereta nak mahal2 je
    bajet macam kayo sajo. lopeh tu dah hilang buek kepoh. ptuih!!!!

    0

    0
  41. Fuza Marquis says:

    kita tak boleh bergembira atas kesusahan/keperitan orang lain.

    0

    0
  42. gelak gumbira says:

    agaknya jejai tak bayar duit keta dah 3 bulan. tu langsung kena tarik. fasha tak tau tengok2 keta dah hilang. hehehe…

    0

    0
  43. ustaz pilihan says:

    mungkin tuhan nak bagi rezeki lebeh dekat dia
    …selalu sebelum tuhan nak bagi rezeki lebih banyak..tuhan akan duga sedikit dulu..
    pasni mungkin dapt 7series plak…

    0

    0
  44. mulut capoi says:

    KENA CARI VVIP LE LEPAS NI……….tapi ada yg. mau ke?.

    0

    0
  45. selamijiwaselamihatiselamilautandalam says:

    hade haku kesah!

    0

    0
  46. mimi says:

    ada dua kunci..maybe owner bmw tu dh tarik blk bkn dicuri…keke

    0

    0
  47. Ahsaf says:

    Tak pelah.. senyum lebih sikit nanti boleh dpt yg 5 series pulak… apa ada hal… Hilang ke kena tarik sebenarnye kereta nie.. hihiihh

    0

    0
  48. xy says:

    nape bmw tak hilang dgn owner die sekali?!?! heheheheh

    0

    0
  49. hot gurl says:

    alahai pasha….apa nak risau, LRT kan banyak.. save environment! together we can make the difference! haha

    0

    0
  50. fasha sayang nora says:

    ntah ntah fasha lupa mana dia letak bmw dia kot…kui kui kui kui

    0

    0
  51. keropok pedas says:

    salah parking kereta kot.. hehehe.. cube carik betul2.. hukhuk

    0

    0