Written by Bella | June 8th, 2015

Pernah terlibat dengan kes dadah sebelum ini, Radhi OAG masih lagi dipandang negatif oleh sesetengah masyarakat kerana masa silamnya itu meskipun kini beliau sudah bersih daripada najis dadah. Walaubagaimanapun, buat Radhi beliau tidak ambil pusing mengenai tanggapan orang ramai terhadap dirinya.

Tanggapan negatif terhadap saya, bukan masalah saya. Perkara ini bukan mudah untuk ditinggalkan. Buat masa sekarang, jika ada anak dan isteri, saya tak terfikir mengenai perkara tersebut. Kepada rakan-rakan yang lain, cepat-cepat dapatkan rawatan jika terjebak. Semua manusia baik, yang tidak baik itu adalah pemikiran kita, ubahlah pemikiran kita.

Radhi kini bahagia disamping isteri tercinta, Nur Shahira Ayu. Hasil perkahwinan mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Nur Aishah.

Kepada Radhi OAG teruskan bersemangat untuk kekal bersih tanpa dadah dan jangan mudah putuas asa. Anggaplah penghinaan daripada sesetengah masyarakat itu sebagai kata-kata untuk anda menjadi lebih baik pada masa hadapan.

Sumber Berita: Malaysian Digest

 

 

 

 

11 responses to Kerana Dadah: Radhi OAG Tidak Kisah Dianggap Negatif Oleh Masyarakat

  1. melati says:

    Pergi terjun KLCC tu lah mangkok…poyo ler plak dia ni…nyanyi cam org nk gi Berak…puiii..

    0

    0
    • Gigi emas says:

      Kerana dadah bangsa Melayu terus merudum. Ditambah lagi dengan penekanan agama, maka Melayu terus mudur kebelakang dan ketinggalan jauh berbanding dgn bangsa lain. Melayu selagn sehari menjadi less competitive in a global market

      0

      0
      • si pengacau says:

        No one is ever too broken, too scarred or too far-gone to create change… Never stop fighting… Never lose faith… Good luck!… ;)

        Org dah b’ubah bagi lah peluang… Jgn pula disuruh gi terjun bangunan… Lolz…

        0

        0
    • lynn says:

      Tak nampak pun apa yang poyonya.
      Tapi org mcm kau lah melati yang akan menyebabkan bekas penagih kembali penagih.

      0

      0
    • intan says:

      hahah.. apelah ko ni melati. ape yg poyo nye? sukati die lah nyanyi mcm org nak gi berak. ko mesti nyanyi mcm berak sendat tak pun berak cirit kan? manusia ni, kalau org buat baik kejap tu lah nak puji, tapi skali buat jahat smpai ke tua benda tu dlm otak and org ungkit. oi mangkok. pui!! hak thui!

      0

      0
  2. ME says:

    Radhi, tahniah, anda seorang yg tabah, mampu bangkit dari kelemahan. U r right, dont look back, jgn peduli sgt apa org cakap. At the end of the day, it is u, yrself who has to pick yrself up again. Hidup mmg penuh dgn pancaroba sbb dari kesusahan baru datangnya kekuatan. Siapa tahu kan u r this strong now???? Believe in yrself n dont let silly stuffs get u down. PROUD OF U!!!

    0

    0
  3. Manusia says:

    Radhi ni alhamdulillah dah berubah. Hari tu ada pergi gig kat kl. dia bawa anak bini semua. Bila masuk waktu dia mesti solat. Setiap orang ada zaman up dan down. Sebab tu dalam hidup ni kita mesti berdoa supaya dapat pengakhiran yang baik. Husnulkhatimah. Ada sesetengah orang yang masa muda sangat baik tapi bila makin tua makin tersasar. Tu yang kita takut. Kalau orang buat baik, kita doakan semoga kekal. Kalau yang jahat kita doakan supaya berubah. Jangan sakitkan otak dan hati kita dengan mencari salah orang.

    0

    0
  4. mak jemmsssss says:

    berilah peluang utk mereka berubah.. kalo betul mereka berniat utk berubah, kita sekeliling perlu beri sokongan… mudah-mudahan mereka kembali hdup seperti manusia biasa.

    0

    0