Written by Bella | July 6th, 2017

Pelakon Norman Hakim sering mendapat perhatian ramai kerana memberikan contoh terbaik dalam menjaga dan mendidik anak-anaknya. Bersempena dengan ulangtahun kelahiran anaknya, Marissa Dania Hakim yang ke 12 , Norman ada membuat satu ucapan yang juga pesanan yang cukup bermakna buat anak gadisnya itu.

Nukilan tersebut yang dimuat naik di akaun Instagramnya itu dengan video beliau sedang mencium pipi Marissa membuatkan hati peminat tersentuh.

Itulah yang dikatakan kasih seorang bapa buat anak perempuan tercinta. Sampai bila-bila pun, seorang bapa pasti akan mahukan yang terbaik dan melindungi anak perempuan mereka.

30 responses to Kejar Akhirat Umpama Kita Akan Mati Bila – Bila Masa – Ucapan Norman Hakim Sempena Hari Lahir Anak Perempuannya

  1. Anonymous says:

    comelnya anak…

    16

    0
    • Typical melayu kompom marah says:

      See what he has become.
      Tu sbb kita kalau nampak org buat salah, jgn nak over kutuk sgt.
      Time dgn memey awal2 dulu kemain org kecam, tgk skrg dah jadi mcm mana? Pastu bersebab apa yg terjadi, Allah nak tunjuk jln yg lebih baik..
      Mana yg sibuk mengumpat mengata tu, kita taktau what is the future, jgn terlalu nak cpt mengata, skrg malu sendiri bila norman dipuji ramai.
      Well done!

      49

      0
      • Kris dayanti says:

        Betul!!
        Same gak la dgn engkorang yg ngutuk2 uqasha bukak tudung, lofa tudung singkat, ramona pegang anjing, izara pakai cekci.
        Mana tau deme dulu yg masuk syurga engkorang masih merana dlm neraka, hidayah Allah nak bagi / tarik kejap jer!

        14

        2
        • Anonymous says:

          Kesian bapa nya memberi sejarah buruk kepada anak2… nasib baik ada ibu yang tabah…. terpaksa lah memey dan norman ikut sebab nak di puji

          20

          11
        • Pekerja Gomen says:

          Ko ada terpk tak, kalau benda yg dibuat buruk dulu tak dikecam…
          Kena tangkap basah… org puji…
          Tinggalkan isteri org tak kisah…
          Mungkin dia pun hanyut skang ni…. dia tak jadi mcm dia sekarang.
          Mungkin kata2 org pada dia banyak menyedarkan dia…
          Mcm kepala ko kena ketuk senduk… baru tersedar…”Eh… aku kena betulkan apa yg aku buat ni.”

          34

          1
      • Anonymous says:

        ko sembang pekebenda ni…salah komen ke pekebenda…pasal norman ke..aku puji rupa anak dia je

        6

        0
      • Anonymous says:

        Tk terpikir ke kau orang2 macm ni kalau nk ckp sesuatu pasal mati ke..akhirat ke…semacm ada riak di sebalik kata2nya tu..benda baik tk perlulah diwar2kan kt media..nk bagi orang tahu akulah baik..akulah.itu akulah ini….niat tu apa??
        Kalau sedikit riak dh ada kt hati tu…maka apa yg kita dapat? Dosa jerkan?..kata orang buat baik jgn sampai diketahui sesiapa..takyah menunjuk..betul tak?memanglah bagus..tapi kenapa nk kena keluarkan kt media..cakap ajer dgn anak tu..hmmmm

        16

        4
      • anonymous says:

        ok lah tu bila buat jahat heboh se malaysia buat baik pun heboh se malaysia….buat jahat heboh orang kecam…buat baik menunjuk nunjuk kat media sosial pun orang kecam….so lu pk la nak mana satu…dalam hidup ni banyak pilihan ko boleh pilih…

        0

        0
    • minah jambu suka saahara yaakop says:

      aminnnn semgga anak2 u senantiasa ingat pada Allah kemana saje mereka berada sayang pada ibu bapa sayang pada Allah…semoga di murahkn rezeki dn di lindungi Allah selalu..hepi bedayyyy….

      2

      0
  2. mok cute says:

    Ya Allah…lawanya anak dia…hasil didikan mak…moga2 jd anak syurga…

    9

    3
  3. johnny bravo says:

    Hmm…..semua org zaman skrg ni attention seeker. Nak ucap birthday ke, anniversary ke, semua nak uploadkan nak suruh semua org tengok. Beritau jelah diam2, Samalah jugak dgn si nora yg bini johan nawawi tu, uploadkan luahan hati dia pd laki dia, nak termuntah org baca…. Skrg mmg dah tak appreciate privacy ke. Luahkan perasaan awak pd org yg ditujukan tu secara privasi…

    33

    0
    • Anonymous says:

      Johny bravo..aku setuju kata2 kau tu…macm nk berlumba2 pulak si norman ni dgn bekas bini dia…nak tunjuk siapa yg paling alim..siapa yg pandai didik anak gituuu….ada sedikit menunjuk2..malas ah nk layan orang macm ni..eksen lebih..jadi manusia tu biasa2 ajerlah..rendahkan diri..

      21

      1
      • Makjang says:

        Norman ni ada dua anak pompuan. Kecik sikit Tak berapa cun.tapi tetap comel.kesianla budak tu..asyik2 bapak dia upload gambar anak pompuan yg cun sikit ni. Anak pompuan no 2 tu jarang2 dia upload….kesian sungguh mak jang tengok…..anak no.2 ni pulak asyik upload gambar dengan bapak tiri. Bapak tiri pun rajin upload gambar dia.

        23

        0
        • anon1311 says:

          kan. sy pun perasan hal tu. kesian anak no.3 tu. sudah dia lahir bapanya kantoi curang. budak tak bersalah jadi mangsa. semoga Allah sentiasa merahmati maria Danisha. Kesian tgk dia

          4

          0
        • Sisturnina says:

          Hahahaha…aku pun perasaan.budak tu lagi rapat dengan ayah tiri. Kesian kalau dapat mak bapak yg pilih kasih ni.kalau aku org luar boleh perasan…anak dia lagilah boleh perasaan. Tabahlah ya dik.

          3

          0
  4. Anonymous says:

    Sejuk rahim abby mengandung. Bapanya minta simpati. Klu bapanya dan bini nya berlakun mesti tukar channel x mau tengok. Tidak pernah memuji laki bini ni

    8

    3
  5. anon says:

    Mimi isteri terbaik utk norman. Dulu mcm mana nak jadi baik, hari2 kene tengking maki hamun oleh abby. Dgn mimi hidup dia aman & dia berubah menjadi org yg baik hasil sokongan moral bini.

    10

    8
  6. Mak Becok says:

    Untungnya dapat ibubapa dan anak2 yg. Soleh mcm. ni; semoga keluarga Norman sentiasa diberkati Allah SWT.

    0

    2
  7. Yun says:

    Klu dh selebriti …ucapan birhday anak pn nk upload…nmpk cm
    skrip lakonan pula…tahniah pd si ibu yg bersama2 anak2 dia dimasa susah dn senang..yg lain takat posing je laa..

    15

    0
    • Mak Becok says:

      Kalau yg. melebih ala Barat/Zionis apalagi oleh golongan elit liberal Islam/Melayu termsk. pesta harijadi/anniversary kahwin/lamaran kahwin depa yg. begitu bongkak dan meloyakan; tak pula lu melalak oi!

      0

      1
  8. Anonymous says:

    Norman sibuk tumpang happy bila anak2 dah besar. Nak selingkuh dulu tak ingat anak2. Dia sibuk yg upload pasal anak2. Yg besarkan abby jugak!

    25

    0
    • Anonymous says:

      Haha aku setuju..anak dh besar2 sibuk cakp pasal mati..dulu mati2 tk nak ngaku selingkug dgn memey..

      9

      0
  9. Saper2 je la says:

    Mmg gitu ke gaya hidup dema2 ni…sh jumpa depan2 dh celebrate sama2 pn masih nk upload ucapan saknika kt media sosial. Cakap je la depan…tapi sure rasanya dh cakapkan? So ape poin nk upload cenggitu? Nampak nau nk perhatian nk menunjuk nk pujian melambung2….eh tu dema retis ade le gak kot fofuler..yg bukan retis pun kemain upload2 cenggini weh…ehhh lantak dema le gila dema ye…aku lak sebok ekekekee #janganlakecamdakusebabdakudahngakudakusebok

    2

    0
  10. Sambal belacan says:

    Whatever la. Cuma aku seram tgk doll ke apa ntah yg bertudung sebelah diorg dlm gmbr tu

    0

    0

Leave a Comment

Optional