Written by AbangNara | January 7th, 2010

Waduh-waduh, cepat benar sih. baru aja tahun lepas cerai dengan Anang, tu pon dalam bulan 09 tuh. terus ada kuar statement nak kawin sama Pak Raul Lemos dalam tahun ini.

Yelah, sudah cinta sama cinta..cuma starting cinta tu kurang enak ya sih.

SELEPAS bercerai dengan Anang Hermansyah, penyanyi Krisdayanti (KD) mengaku belum bernikah lagi. Dan semestinya nama yang disebut-sebut akan menjadi teman hidupnya ialah Raul Lemos, lelaki yang pernah digosipkan. Namun, KD mengaku dia ingin menikah di 2010.

“Belum…saya belum bernikah lagi,” kata KD singkat saat ditemui di sebuah studio di Kebon Jeruk, Jakarta Barat, seperti yang dilaporkan oleh laman Inilah.com

Namun ketika ditanya harapan di 2010, dengan tegas KD berkata, dia ingin segera berkahwin.

“Rencana 2010 mudah-mudahan saya bisa menikah. Sekarang kan sudah sendiri, doa kan saya ye,” katanya terburu-buru sambil meninggalkan tempat.

84 responses to KD nikah Raul Lemos 2010

  1. [email protected] says:

    aku doa kan dia bahagi kalo tol2

  2. BlackBerry00 says:

    aku pon…

  3. BlackBerry00 says:

    pasni mudah2an kekal
    jgn wat hal, KD…
    aq minat kat ko..tp ko plak wat perangai..

    • [email protected] says:

      kak black asyik ilang jer

  4. Akak Leen says:

    nape muka dia nmpak cam lain…..? dh mcm nk jd rupa tok ti lak…

    • [email protected] says:

      cakap MS J jadi mcm 2 ler… buat muka tua x laku lak

  5. violet says:

    erk…
    smoga bhgia.

  6. [email protected] says:

    pagi ni x leh join CHAT gan korang ler… jap lagi kol 9 kener jaga DATO2 meeting….. petang baru leh join korang kot

  7. hang...cur... says:

    raul remos…?
    bkn islam eh…

    isk…isk…isk…

  8. BlackBerry00 says:

    huhuhu…
    aq nak join chat dlm bn nih..
    tp tersibuk plak arini..

    nnt ptg2 aq on9 blk…
    windu tol kat adik2 smue…
    isk3..
    :(

  9. AnneDeSilva says:

    hurmm..
    KD2…
    apela nk jadi ko nie…
    Pak Anang ko tak nk..
    nk omputih gak..hampeh!!

  10. aries_april says:

    mg bhgia andai itu jdh KD….
    wil pray 4 u…

  11. BumbleBee says:

    pape jerla…janji korang happy…

    malas layan cter2 artis endon ni…

  12. hantupensil says:

    wah..Kd nak kawen ngan PM timur timur ke?

    • [email protected] says:

      kenape antu…
      ko sbnrnyer ker nak kawen ngan KD tu…

      heheee… carik pasl plak..

  13. sakura says:

    hye kwn2…

  14. pening says:

    Mamat ni non muslim ke..apela nk jd dgn artis2 Indon ni..patutla mcm2 bencana menimpa dorang..ntahla, lantak kaula KD..

  15. wak basikal says:

    sssssssssaaaaaaaaallllllllllllllllaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm…………
    long time no c…………………..

  16. Ibo says:

    Bila gambar anak kembar Ziana Zain nak di INTERFRAME nih???Nak gak tengok gambar anak kembar dia..Jangan2 dah pandai bertatih dah, punya la lama sorok gambar anak…

  17. BlackBerry00 says:

    dlm sibuk2 wat keje…
    ade mamat ni (org Arab) dtg
    carik aq..dye kate nama aq ni dye kenal
    dye carik org yg namenye same ngn aq ni
    yg peliknye, dye kenal org ni di mekah…
    aq pun heran bin ajaib….
    seram de gak…..

  18. superwilson says:

    its da speed of light!

  19. hang...cur... says:

    mana korang nih sume…?
    aku inteprem jerk korang xder…
    aku xder korang plak sibuk inteprem…
    isk…isk…isk…dr sms…

  20. [email protected] says:

    korang smue.. ade ngok kosmo online tak hari nie??
    …”ARTIS CANTIK SUAMI KAYA….”
    cam dah jd trend jerk…
    heheee..

    huhhuuu

  21. LaLuNa says:

    woi rumah baru sudah opeennnngggg…!!

  22. hang...cur... says:

    tensen aaarrr…
    dah xder org…
    kak black mana…?

    • BlackBerry00 says:

      ada tok..
      gk bz dak bangla nk dtg thari tok
      pasya nak attend mtg pake family day ujung minggu tok

      kmk njengok juak bn sikit2
      windu nak chat ngn ktk org
      huhuhu….

  23. AnneDeSilva says:

    sesape ek yg taw tempat karaoke murah??/
    anne nk bilik la..
    xnk jambann..

  24. Zaza Muhammad says:

    hmm elok aaaa tu. klu dah kenan, nikah aa cepat2. bkn best pun pegang title MJ lelama…

  25. Geli Hati says:

    Kahwin kahwin kahwin nikah dan kahwin

  26. pinkypanthers says:

    hmm………………………..

  27. Nisa says:

    Hai semua,
    Orang Indonesia dan Timor Leste sudah muak dan tak mau lagi beli lagunya KD karena dia berzina sama Raul sejak masih menikah sama Anang. Si Raul pun dah beranak (4 orang) dan ber istri pula (Nama: Ibu Noor).
    Kenapa kalian orang malaysia malah suka lihat dia?