Written by AbangNara | February 26th, 2009

beyonce nipple

Cuba tengok betul-betul gambar di atas. Adakah anda nampak apa yang kami nampak? Gambar ini diambil semasa persembahan Beyonce untuk Anugerah Oscar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

28 responses to (KANTOI)Apa Ada Dalam Baju Beyonce?

  1. lala says:

    nmpk3.. x)

  2. zul4g says:

    puting je pun ingat pe td

  3. kitaro says:

    Ha a nampak putingnye

  4. aku punye suke laa says:

    oooooo.. nampak

  5. wink..wink.. says:

    takat artis luar negara nmpk puting tuttt…aku xheran r..len r klu puting azizah mahzan yang nmpk..hahahahha…

  6. Anonymous says:

    Cheh…2pun nk jadi crita…

  7. dorothy says:

    puting je..
    igtkan ada hantu dlm baju dia..
    heh.

  8. puaka says:

    beyonce da biasa adegan2 cmnih sbb dia SASHA FIERCE!!!

  9. ni says:

    sape soh dia pki mcm nih….?
    kan dh terkeluar

  10. flower says:

    haha..
    x sempat nk cover la 2..

  11. sedagar1496 says:

    sape tgk dose. aku tak tengokkkk. hehehe

  12. pening says:

    ala..bende2 camni x jd heran pd dorang…xde yg peliknye..tp kalau org kita..mmgla tersgt peliknye….

  13. optimus prime says:

    tajam lak mata korang….
    ish……..ish…..kuning…kuning……..

  14. WaLoa says:

    tajam btol mata korang smpai bnda mcm 2 pown nmpk…
    ish3………..

  15. liana says:

    x nmpk pun.tjmnnye mata korang

  16. baby nyot-nyot says:

    puting.. sedap dapat nyot2

  17. wth? says:

    aku lmbat gila kot nak nmpak
    dh tau bila bce korng nye cmnt
    tjm betul mata korng

  18. eika says:

    aq pown x herqan larh ko igt ko pnye jer ada aq pown ade ar… agy lawa pade kowg smue taw…

  19. affa says:

    mksd korang, nipple dia yg nyaris terjulur kuar tu ke?????

  20. Hahahahahaha………………..mmg dah nmpk puting susunya pon

  21. pmk!! says:

    hek ela… eika: lu nak promot lu nye besr mane?

  22. ella says:

    gua tak heran la benda2 mcm 2 . . .

  23. Love this site! Thanks!

  24. The author has composed an informative publish. You’ve created your level and there is certainly not much to argue about. It’s like a universal truth that you just can not argue with. With thanks for the data.

  25. Many thanks for sharing you personal plus a glorious information Good site. I really like it Hello, Thank you for an excellent post and interesting commentsassistance informatique interesting topic, I’m very fortunate to be able to arrived at your website and I will borkmark this page so that I possibly could come back another time, if you find ebook or manual reference ebook you can travel to my blog at download free pdf ebook. baju muslim guzel paylasm tskler nice info on this site/article,thx for sharing. Btw i am budisunardi im a web marketing i like to sell an asphalt sealing equipment by my website just take a look.