Written by Bella | January 23rd, 2016

Beberapa hari lepas merupakan detik hitam buat sesetengah artis Malaysia, kes penceraian mereka menjadi perhatian ramai terutama sekali buat Adam AF dan Fiza Elita yang bercerai buat kali kedua.

Pelbagai spekulasi dan persoalan tercetus apabila Fiza dalam satu kenyataan memberitahu hubungan mereka semakin hambar  dan tidak pernah aman terutama sekali ketika ia melibatkan  soal kewangan rumah tangga.

Sekaligus ada pihak yang menganggap Fiza dan Adam tidak boleh susah dan senang bersama dan begitu mudah membuat keputusan untuk bercerai.

Namun tegas Adam melalui portal Media Hiburan, masalah kewangan ataupun orang ketiga bukanlah punca mereka berpisah.

Biarlah punca perceraian kami ini hanya Allah sahaja yang tahu. Saya tidak mahu mengulas apa-apa tentang perkara ini.

Apa pun, ia bukanlah disebabkan oleh orang ketiga ataupun masalah kewangan. Mungkin sudah tiada jodoh antara kami.

Bagi Adam beliau sudah berusaha untuk mempertahankan rumah tangganya dan mungkin dengan berpisah adalah jalan terbaik buat beliau dan Fiza.

Setelah mencuba (mempertahankan rumah tangga), saya reda dengan apa yang berlaku ini dan menganggap perpisahan adalah jalan yang terbaik buat kami berdua.

Sudah jodoh mereka singkat hendak buat macam mana bukan? Semoga selepas ini masing-masing akan berjumpa dengan kebahagiaan yang lain. InshaAllah.

Sumber Berita: Media Hiburan

28 responses to Kami Bercerai Bukan Kerana Orang Ketiga Ataupun Masalah Kewangan – Adam AF

  1. frfr says:

    dulu zaman dia kurus, aku suka adam ni..ak ingat dia gay sama macam aku,,right now, aku harap dia massih gay n boleh jalinkan hbgn songsang dgn ak..aminn

    0

    0
    • Lala says:

      Gila

      0

      0
      • Pintu Taubat masih terbuka says:

        Kaum dilaknati oleh Allah dunia akhirah. Kaum yg melampau batas yg tdk pernah dibuat oleh umat nabi lain sblm ini kecuali bermulanya dr umat nabi luth. Nauzubillah min zalik. Zaman Kaum sodomlah Bermula dr HOMOSEKSUAL maka berlanjutan ke lesbian krn lelaki durjana spt mrk.

        0

        0
        • R i t a says:

          Kentut dan berak itu satu nikmat. Jangan mempersia-sia kan peluang kentut. Berak lah dari hati, dunia pun berseri, spender pun x busok…

          0

          0
        • fasha says:

          spender tetap busuk la walaupun berak/ kentut, lebih2 musim al nenen ni. cepat peluh kena tukar selalu. kalu tidak kepam..

          0

          0
        • Mok Jemoh says:

          Kito buleh monipu org lain tompi kito tak dapek nak monipu diri sendiri doh. Sapo nak jdi gayah ..silokan ..Toksah lah buruk burukan ..toksahlah nak mombongak.. ..kot2 mlm sok anak cucu kito yg tocongok dulu kt dopan kelab gay.
          Jgn marah yo ..kito pesan2 yo.

          0

          0
    • Antigay wira says:

      Hang gay ka? Hang taw ka gay tu padia?

      0

      0
    • aku wanita says:

      pengotor

      0

      0
    • minah jambu terlajak habis says:

      mujur ada pamoga eeemmuah hahaha dato vida the best…!

      0

      0
      • Anonymous says:

        Qu Puteh ditarik balik dr pasaran …mengandungi bahan merkuri terlarang ye. Mujur ada Kementerian Kesihatan…hahahahak

        0

        0
        • minah jambu terlajak habis says:

          tk semua product dato vida di tarek balek ..menteri kesehatan itu perlu untok memantau benda2 yg terlarang di dlm kosmetik ..mujur ada kementerian kesehatan itu perlu eemmuah hahaha…! lov u diva de vida…

          0

          0
        • Anonymous says:

          Tak percaya dgn Qu Puteh ni…mana kilang nya…mana makmalnya?! Entah2 beli dr China pastu label dan packaging bubuh dan buat sendiri. Takut…kena kanser baru taw!

          0

          0
    • Kesian kau.. says:

      Kau ni cacat otak??? Kaum gay yg dilaknat tuhan…kesian…

      0

      0
    • Jon Snow says:

      jangan jadi bodoh la tolol

      0

      0
  2. ju on says:

    Dh x sefahaman, bau ketiak wangi pun busuk. Masa omantika de amore, kentut busuk pun wangi.

    Accept things you can’t change.
    Move on.
    Jalan hidup kita yg corakkan. Jgn selalu mnyalahkan takdir.
    Perasaan cinta x boleh pksa tp bila dh kawin, kne ada rasa tnggunjwb dan komitmen kpd psgn.
    Semoga korang bertemu happiness akhirnya.

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Dua2 keras kepala n kuat gaduh

    0

    0
  4. rashid says:

    Ye ke? Tak pcaya lah

    0

    0
  5. Anonymous says:

    ye betul tu r I t a .. kentut itu mmg nikmat Allah.. cuba bayangkan kalau tak kentut .. susah susah berak.. mmg nikmat Allah.. bersyukur sebab dapatkentut dan berak.. but ..spender tu mcm pelik je.. huhuhu

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Cerita cerai korang cerita kentut…kentut kt muka korang baru celik mata korang kanggg..

    0

    0
    • Anonymous says:

      kentut tu niat Allah.. cuba kalau tahan kentut .. pedih/sakitkan ??itulah nikmat .. sama mcm cerai .. kalauditahan mmg perit .. mungkin cerai jalan terbaik. Allah dah merancang yg lebih baikbuat mereka ..sama mcm kentut.. btw good luck uols.. tak baik tau ckp produk ds vida mcm tu .. selamat maju jaya dato seri vida .. muah .. love u.. kalau boleh pakaian longgar .. I seru kpd semua wanita.. sayang dato vida ..

      0

      0
  7. Anonymous says:

    kentut itu nikmat.. tahan perit ..cerai pun .. kalau ditahan .. walaupun sukar ..keep move on .. perbaiki diri
    . .. tak baik tau ckp produk ds vida begitu.. sayang dato vida .. inspirasi business I .. muah.. semoga wanita melonggarkan pakaian mereka..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    soorrrry .. typo uols.. nikmat bukan niat.. sayang semua. peaceee :-)

    0

    0
  9. Ragam Fauna says:

    Kenapa ya artis suka banyak banget nikah cerai? Padahal perceraian sangat dibenci Allah SWT.

    0

    0
  10. anon says:

    merepek je komen-komen korg kat sini -_-‘.. delete la author… buat malu je tgk mentaliti org malaysia hmmm

    0

    0
    • Komen dengan berhemah says:

      Betul tu anon..kita tengok pun tahu jenis akal dan peribadi. Moga bukan dikalangan darah daging sendiri. Amin.

      0

      0
  11. MARKONAH says:

    ala fiza ni masa masih jd bini org sibuk berskandal ngan bpk erin malek… pastu terus kena cerai… kalo x, dah jadi datin dah skrg…

    0

    0