Written by Bella | September 19th, 2016

Hubungan rapat antara Rita Rudaini dan Donna Muslim merupakan topik hangat yang menjadi bualan ramai sejak minggu lepas lagi.

Ramai yang menyimpan harapan  terutama sekali peminat Rita yang mendoakan mereka berdua mempunyai jodoh bersama.

Mengakui selesa berkawan dengan Donna, Rita bagaimanapun enggan memberikan sebarang komen lanjut tentang hala tuju hubungan mereka.

Kalau bercakap tentang dia (Donna) memang saya akui selesa berkawan dengannya. Saya sendiri tak punya ramai kawan lelaki dan apabila ada keserasian rasanya tak ada masalah untuk mengekalkan silaturahim tersebut.  Cuma yang boleh saya katakan masih terlalu jauh untuk membuat sebarang andaian buat masa ini. Biarlah masa yang menentukan.

Namun, Rita menegaskan mana-mana lelaki yang ingin memikat hatinya haruslah memenangi hati dua orang anaknya iaitu Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna terlebih dahulu.

Untuk bercakap lebih tentang hubungan tersebut rasanya kurang sesuai. Yang boleh saya katakan mana-mana lelaki yang mahu menjalinkan hubungan cinta dengan saya perlu pandai mengambil hati kedua-dua anak saya dahulu.  Saya sendiri tidak pernah meletakkan syarat lain melainkan perkara itu sahaja. Kalau mereka mampu menawan hati anak-anak, insya-Allah akan berjaya menambat hati saya juga.

Masih terluka dengan keperitan akibat cinta dahulu, Rita akui beliau tidak mahu lagi bercinta dan ingin terus berkahwin dengan lelaki yang benar-benar sayangkan dan dapat menambat hati anak-anaknya

Mungkin ada yang merasakan jarak umur antara Rita Rudaini dan Donna Muslim membuatkan mereka tidak serasi bersama, tetapi jika Donna dapat memenuhi syarat Rita untuk memenangi hati anak-anaknya, mungkin sahaja mereka ada jodoh bersama.

Sumber Berita : Utusan Online

19 responses to Kalau Hendak Bercinta Dengan Saya, Lelaki Itu Harus Pandai Ambil Hati Anak-Anak Saya – Rita Rudaini

  1. minah jambu - safety first says:

    lov u ritaaaaa

    0

    0
  2. nok gebuzzz says:

    respek dgn rita ni…mmg seorg ibu yg penyanyang dah iklas menjaga kedua2 anaknyer,bukan la peminat rita tapi melihat dia seorg ibu yg kuat ptt dijadikan contoh dan ramai jugak di luar sana yg mcm ni..ape2 utamakan anak dulu….x d la giler nak menjantan sana sini mcm sesetgh janda tu…

    1

    0
  3. joyah says:

    kalau ibu tunggal anak jantan x risau nak kawin lg yg risau bl anak pompan..br ni org tua umo 53 rogol anak tiri umo 8, melayu ni keje merogol anak jer perangai cam haram jadah!

    0

    0
  4. melati says:

    joyah….!! sumbang2 mahram lew ni org Kelantan jew..!!! bukan org Melayu ok…!@#$%^&*(

    0

    0
    • moumo says:

      aik melati suka duka mak nenek kau je ngate org kelantan ye

      0

      0
      • minah jambu say no to DRUG says:

        mungkin betol jugak cakap melati tu..jantan yg umur 53 taon tu mungkin orang klantan yg konek gatal asek asek nak menyondol budak kecikk aje ..yg bagos nye konek dia di gantong sampai mati biar padan ngan muka dia..kesian budak pompan yg tk tau ape2 tu umur 8taon pulak tu my goddd….!

        0

        0
    • melata says:

      tak sangka boleh tahan bodoh jugak kau ni kan melati

      0

      0
  5. KKPL says:

    Sumbang mahram ni semua kalangan bangsa ada .,
    Kalau da menegak apa bangsa pun tak kira , lelaki da jadi JANTAN !!! Tak kira hukum tak kira pertalian darah..

    0

    0
  6. Hurts.... says:

    bab teman nak pandai ambek hati
    anak2 ke mak bapak …
    no prob…
    sila ikuti drama2 melayu…
    aduh.. Rita
    ini statement…
    ibu dan bapa tunggal..!!!

    0

    0
  7. gatai says:

    dah tak tahan dah si rita ni tegok mamat hensem ni berair dah pepek yg dah lama keing tu

    0

    0
    • anon says:

      Nara sepatutnya tapis komen2 low class mengarut mcm ni……ee….memalukan je.

      0

      0
    • jeles la tewww says:

      selalu laki melayu yg kebanyakannya x senonoh jer komen camni..pastu xder ghope …selalu tgk kat komen2 fb ckp psl puki pompan..aku x tau apa perasaan bini drg bc..

      0

      0
  8. yayayayaya says:

    sapa mamat tu???

    0

    0
  9. anon says:

    Seoatutnya begitulah…. Anak2 adalah harta yg paling berharga dlm dunia ni. Buat apa kawen kalau laki tak respek or tak blh terima anak2 kita.

    0

    0
  10. kutikura says:

    Mak bapak donna pun merestui…satu permulaan yang baik dah. Dah tua pun brgetah dan laku..aku dara masih mengardatu…nasib la…tadak rupa dan harta.tapi ku punyai hati, gerak gaya….perasaan…

    0

    0