Written by Bella | March 30th, 2015

Sekitar minggu lepas, kisah Syafiq Kyle yang telah memukul Uqasha Senrose sehingga mendatangkan kecederaan pada bahagian muka  cukup hangat diperkatakan. Meskipun, Syafiq sebelum ini pernah menyatakan ia sekadar gosip semata-mata, namun masih terdapat segelintir pihak yang mempercayai berita tersebut.

Bagi menjernihkan keadaan, Uqasha turut menafikan perkara tersebut dan menjelaskan jika benar perkara tersebut berlaku tentu sekali beliau tidak akan berdiam diri dan melaporkannya pada pihak berkuasa.

Kalau betul saya dipukul oleh Syafiq, sudah tentu ada laporan polis yang dibuat. Saya sendiri tak tahu dari mana datangnya cerita begitu dan tiba-tiba sahaja nama saya panas.

Tambah Uqasha, beliau tidak faham mengapa orang ramai sering mengaitkan namanya dan menyifatkan kes Syafiq memukulnya sengaja direka oleh pihak tertentu.

Saya sendiri tak tahu mengapa orang sering kali nak mengaitkan nama saya dengan cerita-cerita yang tak betul. Macam juga cerita yang dipukul itu, semuanya berpunca daripada gosip yang mengatakan saya diintai oleh anak hartawan.

Perkara itu tak betul dan ditambah pula dengan komen peminat di laman sosial yang mengatakan saya dipukul oleh Syafiq. Mungkin peminat itu sengaja menulis benda karut dan tak perlu dilayan.

Berbicara soal status hubungan beliau bersama Syafiq, Uqasha memberitahu mereka tidak pernah bercinta dan hanya sekadar teman rapat.

Antara saya dan Syafiq hanyalah teman rapat sahaja. Kami tak bercinta seperti yang diperkatakan umum dan saya sendiri sudah berkali-kali membuat penafian tentang perkara itu.

Dari awal lagi kami sudah jangka bahawa perkara ini tidak betul. Takkanlah kalau orang sudah mengasari kita tiada tindakan yang akan dilakukan bukan? Siapa yang mahu terus menjadi punching bag lelaki kan?

Sumber Berita: Utusan Online

23 responses to Kalau Betul Saya Dipukul Sudah Tentu Ada Laporan Polis Yang Dibuat- Uqasha Senrose

  1. Anonymous says:

    so syafiq syok sndiri ke?? huhuuu.. kalau btol suka merisik la.. jgn dok tggu2..

    0

    0
  2. senrose says:

    ok.lps tu esk kluar plak crita pasal adik pulak..ok..best dengar..tak habis2.dahaga betul ni

    0

    0
  3. Boa says:

    Memang zaman sekarang kawan rapat lelaki n perempuan boleh peluk2 ek?pakai tudung pun tak kisah peluk2 ek?

    0

    0
  4. Anonymous says:

    jadi tak suke lah dengan uqasha ni,wajah cantek,betudung tapi hipokrit berdolak dalih,,sekejap cakap ni kejap cakap tu….siannya syafieq, kalau betol becinta, tapi orang yang dicinta tak mau mengaku,bertepuk sebelah tangan

    0

    0
  5. takde nama says:

    eee tak suke la uqasha ni..jawapan tu cliche sgt..kwn rapat tp pelok2,pegang2..dah la pkai tudung..buat malu je..dulu ngn pekin kejap ckp tunang kejap ckp tak..eeee nyampahh puuiii

    0

    0
    • senrose says:

      itu yg aku da cakap.nmpk dahaga sgt kat jantan..bawak2 la kawal sikit.kalo muka cntik tp gini prangai tk pergi jauh la..sampai bila2 la dahaga.

      0

      0
  6. cik piNgu says:

    takhta queen utk ‘drama’ cinta dimenangi uqasha..

    0

    0
  7. BapakLaraAlana says:

    kesian Uqasha ni. muka cantik tapi syg.. mcm something’s not right. ex dia ckp dia mcm senteng. pandai cakap sorg2 pastu nangis2. seram la perangai dia. bkn aku cakap yer ni org yg knl dgn dia ckp

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      memang betol la tuuu gak nyeeeee kalau tak tkan la dia kawin pastu cerai ..tunang pastu putussss.. eh dia ni dh banyak mateair putus putus aje lah ! mungkin jugak ape yg kawan u cakap tu betol bapaklaraAlana….muka aje cantekkk besar kemungkinan uqasha ni sewel….ape kate peminat2 ??

      0

      0
  8. Anonymous says:

    miang terlebih adik2 bradik ni.pelik nak rasa sume laki..pastu trtiba menagis pastu trtiba kena pkol.bgos la crita adik bradik ni

    0

    0
  9. abang stim says:

    kena pukul kat tempat lain kot,tak sakit tapi sedap.

    0

    0
  10. kemek says:

    tiap kali aku tgk muka ko, tiap kali tu lah aku teringat gamba ko ciomolot dgn nabil..jdi smpi biler2 aku takkan muke fake ko tu, sekian..

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Aduh meluatnya baca, ari tu nampak kat eskelator klcc, si uqasha ni mcm baru lepas nangis muka mcm merajuk rajuk, si kyle ni dok peluk peluk cium bahu dia sambil pegang tangan depan orang ramai. Kawanla samgat.

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      emmmmm memang betol la tu uqasha kena pukollll kalau tk tkan muka dia macm nangis tol tk…pelok2 depan orang emmm tudong la sangat…minah jambu dh cakap minah tudong ni hipokrittttt…kena pelok tkpe asalkn tutop aurat bertudong..

      0

      0