Written by serenity | November 11th, 2011

Wartawan Melodi yang dikenali ramai, Michelle Wee akan berkahwin pada 20 November ini seperti yang diberitahu oleh Zuan Azmi, juga wartawan Melodi melalui Twitternya. Michelle dikatakan akan berkahwin dengan teman lelakinya, Tengku Naharuddin Izwan Tengku Nasaruddin. Ini gambar kad kahwin mereka:

Kepada Michelle Wee, tahniah diucapkan dan selamat menjalani kehidupan sebagai seorang muslimah. Kredit gambar Twitter Zuan Azmi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

56 responses to Kad Undangan Perkahwinan Michelle Melodi

  1. AkuCute says:

    Tahniah…..

    0

    0
  2. unta says:

    ha..ooooo :O

    0

    0
  3. AkuCute says:

    Tahniah……

    0

    0
  4. aku laa stalker says:

    mane comment aku xkuar pown..hampeh!

    0

    0
  5. will go on says:

    tahniah2…
    sweet je tgk….
    i like….

    Congrats Michelle n pasgan (^_^)

    0

    0
  6. sab says:

    tu dekwan kaann, suke kat dekwan tuh,hihi,, smoga diowg bahagiae,,

    0

    0
  7. chineseschaser says:

    perghh…sedap dapat pucuk muda cin2…ngidamnih

    0

    0
  8. […] kredit: beautifulnara […]

    0

    0
  9. hanipelangi says:

    tgh mkn pown ada mic melodi, komited kerja sungguh

    0

    0
  10. meeradriana says:

    wah..hansem gak bf dia..huhuhu
    tahniah..
    xmo guna nama michelle lah lepas nih..hehehehehe

    0

    0
    • ghi says:

      haih.. semua bahasa kan ilham tuhan,michelle convert islam,bukan convert melayu. jermaine jackson tu islam, masuk realiti tv omputih pun dia still puasa n solat terang2 ngan. kita pun dah tahu stgah orang nama terang2 ada ‘islam’ tapi perangai,huih..

      0

      0
  11. makcikcantek says:

    kelas ko Michele..ensem laki ko.tahniah.

    0

    0
  12. memiw says:

    aku tgk muke michelle ni lagi nmpak tua dri muke bakal suami dia…

    0

    0
  13. Reena says:

    Asal ko bahagia la michelle..taste jugak tengku tu kat engko..hehehehe..

    0

    0
  14. kakchubby says:

    kad kawin mcm tu anak akak yg umur 5 thn pon boleh buat. pape je la…janji korang buat bende baik & jadi halal lepas ni. Tahniah Michelle & Deq Wan

    0

    0
    • gelim says:

      x kire la cantik ke x kad kawen nyee
      janji ade.. janji dpt kawen.. x gituuuu

      nway, TAHNIAH MICHELLE !

      0

      0
    • gelim says:

      x kire la cantik ke x kad kawen nyee..
      janji ade… janji dpt kawen…… x gituu

      nway, TAHNIAH MICHELLE !
      sweet je korang…
      x sabar nak tgk majlis sanding nnti..

      0

      0
    • jejarilembut says:

      wekkkk…jeles ngan michelle la kakchubby ni!!!bio la dia…ok ape kad kawen dia..simple,sederhana,unik!!!!Ingat le akak oiii islam mementingkan kesederhanaan!!!!

      0

      0
      • kakchubby says:

        jejarilembut (lembut ke jari ko?? hekhekhek). akak komen bukan kutuk okeeeeeeiy. anyway akak ttp doakan jugak kebahagiaan orang dek non ooooi….akak ucap TAHNIAH pulak lagi. aptb la ko ni dek non…

        0

        0
        • jejarilembut says:

          jari ku lembut selembut bayi. mmg bengong ah akakchubby ni… xyah lh nk pertahan kan komen akakgemuk oiii !!!

          sepatutnye awal2 akak x perlu bg komen camni(kad kawin mcm tu anak akak yg umur 5 thn pon boleh buat. pape je la)

          sewel ke ape??xtaw la…jeles ngan kebahagian org lh tu.huahauhauahaua

          0

          0
        • gelim says:

          jejarilembut, usah d’layan kan owg yg jeles sebegituu..

          hahahaha

          ape yg penting dpt kawen, idup bhagieee..
          x usah dok sebok2 kad kawen owg..

          cantek sgt kew die punyee..!

          0

          0
  15. win says:

    tahniah, selamat datang saudara islam mudahan menjadi wanita islam yang solehah dan menjadi isteri mithali inysallah;-)

    0

    0
  16. nt-perampas says:

    yg lahir sebagai islam pun xleh nak jd isteri mithali inikan pulak yg masuk islam … mmmmmmmmmmmmmmmm

    0

    0
    • ape la says:

      cuba lah jadi optimistik dan bersangka baik

      0

      0
    • NBH says:

      Da ko xbleh nk jd isteri mithali, toksah la wt statement mcm sume org mcm ko..

      Aku tgk ramai je org yg convert Islam nie lg pandai bab agama dr org yg lahir dlm Islam.. package pandai jaga aurat & khatam Quran lg..

      0

      0
      • Tak Minat Artis says:

        contoh terbaik :

        1. PROF MADYA DR. RIDHUAN TEE ABDULLAH
        2. USTAZ MOHD RAVI…

        diorg boleh dijadikan contoh utk kita semua…

        0

        0
        • minah jambu 24jam mengadap computer says:

          betol aku sokong ngan kau….minah jambu suka ngan prof madya dr ridhuan tee abdullah dia hensem cmana nk jumpa dia? bang nara tolong find out cmana nk jumpa dr ridhuan tee ni ok

          0

          0
    • akizlani says:

      Jgn tlalu berprasangka buruk,ade je org yg convert ke islam tu lbh baik dr org yg sedia islam.itu smua tpulang mcm mna seseorg tu mdekatkn diri dgn agama.

      0

      0
    • LolS says:

      Org islam cam ko ler yg buatkn org bukan islam takut ngan islam… Hati busuk… Alhamdulillah dulu aku takder kenalan cam ko, kalu tak konfim aku tak minat islam nyer!

      0

      0
  17. kecewa says:

    arghhh michele ni dah tua, dpt laki hensem plak tu, ishhh sedihhh wargh222, camne la aku selaku gurl muda x cari laki tua

    0

    0
  18. lavalila says:

    Semoga tengku naharudin dpt bimbing michelle menjadi isteri solehah. menegah semua perkara yg diharamkan agr michelle dpt jd wnita mualaf yg solehah!

    0

    0
  19. MiSZ NoNi says:

    Wah, sorang lagi dapat ikan besar..

    0

    0
  20. nanana says:

    wah sweetnye :) tahniah!

    0

    0
  21. lalalala says:

    misel tu bangse ape? anyone tau?

    0

    0
  22. ainalula says:

    Alhamdullilah..convert islam jua akhirnya..bertambah lagi seorang umat islam di muka bumi… semoga menjadi muslimah yang patuh ajaran Allah…

    0

    0
  23. LARA says:

    Erm…yg Cina baru masuk Islam pun tau pakai baju kurung..ni si Pasa Sendat tuh langsung takde otak….huh

    0

    0
  24. anti Michelle says:

    tak suka dengan perempuan ni sebab selalu menjatuhkan maruah orang….

    0

    0
  25. Feee says:

    Comel ah tengok dorang dua ni. Sweet sangat!

    0

    0
  26. G says:

    nyampah aku tengok minah ni….cakap mcm bagus.. diri sendiri xbetul!!!!!!!

    0

    0
  27. pria kacak says:

    perrggghh!..syok michelle dapat batang yang special. baru boleh rasa nikmat yang sudah bersunat…..kepuasan sebnar bnarnya…

    0

    0
  28. Dawn says:

    If you are going for best contents like myself, just pay a visit this web site daily since it offers quality contents, thanks

    0

    0