Written by Bella | February 13th, 2016

Meskipun bakal bernikah kali kedua bersama Eddie pada 26 Februari ini, Raja Azmi akui beliau ada rasa berdebar menanti hari perkahwinannya itu.

Jujurnya, saya rasa berdebar menantikan detik pernikahan semula bersama Eddie. Macam kali pertama nak bernikah pula. Saya bersyukur kerana Allah masih memberi jodoh dan peluang untuk perbaiki perkahwinan kami ini.

Menurut Raja Azmi atau lebih mesra disapa Kak Mie, majlis pernikahan mereka akan diadakan secara sederhana dan menumpukan pada perkara yang wajib sahaja.  Pasangan ini bakal bernikah di Surau Taman Sering Ukay, Ukay Perdana, Ampang selepas waktu Isyak.

Kami bernikah secara sederhana sahaja, jadi tidak banyak persiapan yang perlu dilakukan. Baju pun, biasa-biasa sahaja yang akan disediakan oleh pereka fesyen Pogy dari KL Wedding Ministry. Jemputan tetamu pula saya hanya mengundang keluarga dan rakan-rakan terdekat sahaja.

Yang penting persiapan kali ini saya lebih tumpukan pada jati diri dan kekuatan iman untuk bergelar isteri semula.

Soal jodoh ini tiada siapa boleh tahu, walaupun pernah bercerai sekali tetapi pasangan ini disatukan semula. Semoga perkahwinan Kak Mie dan Eddie kali ini berkekalan sehingga akhir hayat.

Sumber Berita : mStar Online

22 responses to Jujur Saya Rasa Berdebar Nak Nikah Semula Dengan Eddie – Raja Azmi

  1. Anonymous says:

    aminnn…tapi jgn jd cam Neelofa…..jutawan penipu..( tong kosong) Neelofa ni…

    0

    0
  2. Mak snow white says:

    So sweet. Jgn jelez taw

    0

    0
  3. jay says:

    Aamin.

    0

    0
  4. TABUAN says:

    BAJU PENGANTIN POMPUAN KALI NI VERA WANG JUGAK…..????

    0

    0
  5. Sakai Batak says:

    Org tua gatai nk mmpos nyah kau dri sini x sdaq dri ke dh nk mmpos pn…

    0

    0
    • TABUAN says:

      TAK BAIK KO KATA MCM TU BATAK…
      JODOH DORANG MASIH ADA…
      ORANG TUA PUN MASIH ADA NAFSU…
      BUKAN NYER MALAIKAT…
      BUKAN NYER HEWAN YG BOLEH DI KEMBIRI…

      KO BATAK PUN ADA NAFSU JUGAK KAN…
      :)))))

      0

      0
    • sakai selamanya sakai says:

      Bodoh sakai batak ni..sama macam nama sendiri sakai batak. Wakakaka. Wan maimunah pun mahu kahwin lagi sudah tua lagi tu. Yg kau sibuk kutuk tua gatai. Hang pasai apa tak laku kah?? Xdak agama kah.

      0

      0
    • minah jambu pet lovers says:

      batak ni mental ke cakap macm gitu ngan orang…kau ni betol2 sakai huh !

      0

      0
    • melati says:

      Sakai Batak …hutang aku bila nk bayar???

      0

      0
      • melati says:

        sakai Batak ..Mak ko byk tidor gan jantan …sebab tu dia tk kenal Bapak dia…..hihihi…pastu meroyan lah kater org tua gatal..padahal mak dia tak laku sebab mak dia dh tua…hahahahaha..

        0

        0
  6. che ton says:

    batak batak…
    cakap mcm org xde iman
    jodoh..ajal maut.. kerja Allah
    batak betul la engko ni

    0

    0
  7. Anonymous says:

    kawen ni bkn psl nafsu jer sakai batak, tapi kerna perlu teman terutama ms tua nanti

    0

    0
  8. jeni says:

    Aku doakan ffasha dan jejai bersatu kembali. Aku harap juga nora denish dan nedim akan cepat bernikah.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Lepas ni jangan bercerai lagi tau….telinga aku dengar hampa bergaduh lagi..hammer aku ketuk kepala hampa…ok bye

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Pengerusi sukaguam kawin lagi kt putrajaya harini, gossip ni! Sahih ni dari staff yang uruskan wedding diorang.

    0

    0
    • Anonymous says:

      dia kawen artis ke

      0

      0
      • Anonymous says:

        So …

        0

        0
        • BN bukan melodi pkai terjah says:

          Klu nk cerita … cerita lh trus … menyampah jns anon yg camgini. Klu dgn artis blh mskkn dlm blog ni. Klu bukan .. citer tu pi msk blog2 politik. Sian ank2 kecik lg. Org llaki klu ada wang , tahta seterusnya susun istr penuhkn koata. Lps tu susun ank plak. Sukeatila .. idup org

          0

          0
  11. lilo says:

    tahniah ! susah nk dengar berita baik gini.
    Alhamdulillah

    0

    0