Written by serenity | October 3rd, 2012

Berhubung dakwaan sebuah akhbar semalam yang Jue Aziz telah mendapat hadiah mahal daripada Aidil selain mendakwa hubungan Jue dan Aidil kini semakin serius dengan panggilan sayang, Jue Aziz telah ditemuramah oleh Kosmo! dan mendakwa semua cerita tersebut mengarut dan tidak betul. Menurut Jue, dia sendiri tidak tahu apa-apa dan sebab perkara ini boleh berlaku.

Mungkin orang itu gembira dengan membuat cerita-cerita seperti ini. Jadi, biarlah dia nak cakap apa. Bagi Jue, benda (gosip) itu semua tidak betul.

Ditanya mengapa dia tidak mengambil tindakan jika semua gosip itu tidak benar, Jue menjawab:-

Mula-mula memang saya ada niat nak bawa kes ini ke mahkamah dan rujuk kepada peguam tetapi bila fikir balik saya kasihan dengan keadaan orang itu. Dengan anak-anak masih kecil dan masalah dengan suami. Jadi, saya tidak jadi nak buat semua itu dan lebih selesa berdiam diri. Lagipun, saya tak sezalim itu untuk kenakan orang.

Dia juga mendakwa tahu siapa yang membuat gosip tersebut tetapi tidak mahu mendedahkannya:-

Mestilah saya tahu tapi saya tidak mahu dedahkan siapa dia. Biarlah saya dan dia sahaja yang tahu.

Ditanya tentang komen orang ramai tentang gosip tersebut, Jue menambah:-

Sebelum ini Jue dah bagi komen tentang benda (gosip) Jue dan Aidil, namun terpulang kepada orang tersebut. Sebab itu urusan dia dengan Allah.

Mengenai perkembangan kerjaya, Jue sedang sedang menjalani penggambaran sebuah program TV 26 episod untuk stesen Radio Televisyen Malaysia. Menurutnya, ada tawaran lain yang diterima tetapi buat masa ini dia mahu memberi tumpuan sepenuhnya terhadap program tersebut memandangkan dia baru sahaja habis penggambaran episod yang menjalani penggambaran di Sabah.

Bila sudah selesai semuanya, insya-Allah kalau ada tawaran lain, Jue tidak akan tolak.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

185 responses to Jue Aziz Tidak Mahu Ambil Tindakan Kerana Gosip Dengan Aidil, Kesian Dengan ‘Orang Itu’

  1. iyekejue says:

    “Mula-mula memang saya ada niat nak bawa kes ini ke mahkamah dan rujuk kepada peguam tetapi bila fikir balik saya kasihan dengan keadaan orang itu. Dengan anak-anak masih kecil dan masalah dengan suami. Jadi, saya tidak jadi nak buat semua itu dan lebih selesa berdiam diri. Lagipun, saya tak sezalim itu untuk kenakan orang.”

    nk ckp rita lah tu…. ish2

    0

    0
    • pisces says:

      nyampah!! Rita ni makin dilayan makin suka la dia bercerita itu ini.. Tak cerai lagi pun gado pasal hak penjagaan anak??? adohai.. Aku ingat orang yang dah cerai je gado pasal penjagaan anak ni..

      0

      0
      • lala says:

        pokok tak akan nak bergoyang sendiri.. mesti ada sbb kenapa tiba2 nama si jue ni yg dikaitkan…dlm byk2 artis kenapa si jue nie yg dipetik???
        tak kan org tu sj2 nak letak nama jue kan… baik letak nama org lain… huhh..

        0

        0
      • kiah propa says:

        hahaha ko dah knapa. banyak je kes sekarang buat tuntutan anak dulu, kes nusyuz then baru settle kes cerai. kalau benda tu x boleh kenapa court proceed? ada baiknya mcm tu sekurang2nye court melambatkan proses penceraian. bila hak penjagaan tu dah ditetapkan, kemungkinan besar sblh pihak lg akan sedar akibat kalau bercerai (x dpt hak penjagaan) tapi ada jugak jenis yg x sdr, dahla x dpt anak. siap pasang skandal baru pulak tu.

        0

        0
      • apa2 aje.. says:

        ko ni macam konfem2 jer rita yang buat cerita..kalu dia tau sapa yang buat cerita ni baik dia cakap..propa jer tu..nak kata rita yang buat cerita..

        0

        0
      • ntahpapentah says:

        pesal nak salahkan rita plak??? Jue tu tau sape yg buat cerita..kalo dia tau maknanye btul la ye.. Dh la jue.. xyah la nk salah kn org lain.. nati terkene batang hidung sndiri..sape malu..

        0

        0
      • kecoh siak says:

        okay jue, teruskan lah lakonan anda ni. choi sgt! eh, jue pernah jadi pelakon utama x dlm mana2 drama dia? xkoserrr nk ingt. sendu!

        0

        0
      • fifi says:

        kesian dgn org itu konon.. kesian ke takut? dah la jue.. cukup la dgn lakonan murah anda! CHEAP~!

        0

        0
      • Anonymous says:

        AWAT HNG NI BANGANG SGT…BKN RITA YG BWK KES HADANAH NI TP EDEL…BINI BELUM CERAI DH SEBOK NK HAK PENJAGAAN ANAK

        0

        0
      • n says:

        jue,mengaku je lah..tak pyh deny..abis citer.. one day semua org akn tau gak..byk sgt contoh artis malaysia mcm tu dah..

        0

        0
      • makcik k-pop says:

        ni ayat mcm kes akhil hayy dgn wahida wassini dulu… dulu wahida mcm gini la ayatnya… xde kena mgena…xtahu… kata isteri org tu mcm2…dianiaya bla3…lastnya yg dia rembat laki org tu… ni esok2 mcm tu jugak la… bila dh terbongkar….semuani ketentuan tuhan… ayat org tak berilmu mmg mcm tu….

        0

        0
      • K-BYE says:

        mengaku saja la yg kau tu terdesak mata duitan. tetek belon kau lebih terkenal dari lakonan kau yg suam-suam kuku itewwww!!!!!!

        0

        0
      • Tipah Tak Tertipu says:

        AKU LAGI KESIAN PADA KAU JUE -ARTIS HIPOKRIT MACAM PELAKON FILEM PORNO…………………..OTAK LETAK CELAH TETEK!

        0

        0
      • Zed Zeidi says:

        —-> Aidil pun patut dipersalahkan dalam kes ini. Harap maklum!<——-

        0

        0
      • HONEY BOO BOO says:

        nanti jadi macam cerita APEK&LUIE
        keluar gambar berkepit,,,,ya kami BERCINTA

        0

        0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

        kau ni pe hal nyampah2 ngan rita ni !!! kau ingat ape si aidil tu tk salah ke pe ! kalau si aidil tk buat hal kau ingat rita nk kecoh2 pasal rumah tangga dia ! cakap macm dh bagos sangat !! si jue tu yg buat kecoh sekarang cakap rita yg bukan2 ! kalau dh nk sangat ngan laki rita tu ha rembat aje laaaaaaaa kawin cepat2 kenape nk kecoh2 macm sial !!!!

        0

        0
      • Juewie says:

        Jue tak sabar bang…tunggu abang cerai….masok la bang…jamban jue sentiasa terbuka buat abang….

        0

        0
      • Juleha Perez says:

        Ju-0n tetek besar ni…menyampah lah..lakonan hempeh setaraf Pohziah Gaus saja…perasan lebih. cenggini perangai kompirm masuk dapur kalau jadi kawin ngan si pemain bola ni. tak sabar tunggu kau bersara…

        0

        0
      • Iza says:

        Sorry Pisces..nak memperbetulkan sikit… kalau u ikut cerita diaorg dari dulu.. sebenarnya Aidil yg mulakan minta tuntuan hak penjagaan anak.. sebab tu Rita nak mempertahankan hak penjagaan anak.. cuba cari balik kronologi kisah mereka. Tak cerai lagi tapi tuntut hak penjagaan anak.. Aidil tu yg bodoh..

        0

        0
    • mizz says:

      x abis2 nak fitnah orang.. ish, ish.. ape nak jadi dgn jue ni.. kalau betul rita buat, xpe gak la, kalau bukan rita yang buat? besar dosa yang kau dapat jue.. tanggung je la kat akhirat nanti…

      0

      0
      • Anonymous says:

        Org yg mencuri mn nak ngaku…pencuri ngan perampas sama darjat..

        0

        0
      • Menyampah Dengar Statement Bodoh says:

        “Sebelum ini Jue dah bagi komen tentang benda (gosip) Jue dan Aidil, namun terpulang kepada orang tersebut. Sebab itu urusan dia dengan Allah”

        Urusan kau dedah urat, tayang tetek selambak kau tu dan boypren sana sini…tak nak cermin pulok?????

        0

        0
    • Anonymous says:

      ya aku pun kesian kat ‘orang itu’.. orang itu yang ada anak yang sangat comel dan ditinggalkan suami dayus. orang itu yang berjuang untuk kebahagiaan rumahtangga tapi disindir dan dipersendakan oleh ‘orang ini’ yang bertetek besar lepas tue pura-pura baik gilerrr alaahhhh baik bersih dari kontroversi konon (phuiii) dan perempuan itu tetap tabah dah kuat..

      kalo takde angin masakan pokok bergoyang..ooo beruk yang goncangkan kot.. :p

      0

      0
      • cik puan says:

        wahida-akhil
        memey-norman
        ct nurhaliza-dato k
        antara yg x mgaku lastly jadik laki………
        che ta-nak hok muda tpi stgah jln…..
        dah la tu jue…….propa ler sgt

        0

        0
    • lisa ray says:

      mula2 mmg nk pergi mahkamah tp aidil x bg kacau rita 2, lg satu aidil x bole bt keputusan pasal hubungan cinta rahsia 2 sbb jue merajuk. Ada benar x? hehe

      0

      0
    • Anonymous says:

      BENCI AYAT TUH..KESIAN KONON..KAU TO YANG PATUT DIKESIAN KAN
      X DER LAKI BUJANG NK KAT KO..LAKI ORANG GAK..NAMPAK SGT KO TO PUN JANDA!!!!

      0

      0
    • .....(sorry, tak dapat nak teruskan) says:

      jue + aidil = tolol

      0

      0
    • anaLOVE says:

      alahaiii jue,dah takde jantan lain ke ko nak tibai? takyah nk tudoh2 org len buat ceta. kalo da nma nya ‘artis’,apa ko buat org akan nampak. len lah ko tu org biasa cam kitaorg ni haa…. Jehan kn single mungle lg,p la kat dia blk.

      0

      0
    • No comment says:

      Ckp xnk sebut org tu tp ko da gmbrkn sepa org tu dgn mengaitkan anak2nya isksksksksk

      P/s : apa la minah ne.. Mcm la pembaca ne tak tau sepa yg dia katakn… Rita klu kmu rasa d pihak btl biarkn minah ne meroyan ba

      0

      0
    • hunny says:

      betul..statement mmg sah2 nah tuduh rita..then boleh plak ckp sy xnak dedahkan wpun sy tahu sape..
      padahal kita pun boleh nilai yg statement awal tu mmg tuju ke rita..emmm

      0

      0
      • adena says:

        aku rasa baik rita saman aje si jue sebab cuba memberi gambaran manusia yang menyebarkan cite jue & aidil adelah rita walaupun tak sebut nama tapi gambaran ada anak kecil semua tu jelas, ko saman je die rita~~

        0

        0
    • Anonymous says:

      sudah la ko ju oiii….ckp jelah terang2 ko sedang menuduh Rita,sape lg ko maksudkan “anak kecil2 lg”..kalau dia sakit ati pun ada sbb,sbb laki dia tu x bertanggungjwb yg ko lak,apa hal sakit ati pastu tuduh2 org lg?ko igt ko lawa sgt ke smpi nm ko disebut-sebut kalau mmg bkn ko penyebabnya,aku mmg pelik la dgn Aidil ni Rita dah beranak 2 still cantik n slim cam anak dara lg tp ju ni x beranak x kawin pun lg badan cam org dah ada 3 anak tu gak yg dia nak..mmg selera playboy pntg disua capai jer..

      0

      0
  2. kainputih says:

    good jue…

    0

    0
    • cumi ciki says:

      ape ke kejadahnye ‘good jue’..aku rase mcm nk bg tapak je kt muke die tu tau tak??!!! dasar jueboor!! puiii!!!

      0

      0
  3. mulut tak wangi says:

    Smpi abg2 lampu,krew2 ckp xngaku lg…masih ada UNSUR2 tuduh RR..kalau dh berak tgh jalan jgn ckp taik org lain..ni strategi la ni nk defend diri.nk bg nmpk dia baik n jd mgsa keadaan.haiiik tuiiih

    0

    0
  4. pocong cantik says:

    ciannyerr..ckp pakai lutut…

    0

    0
  5. tatatititutu says:

    ape jue ni?tak baik ckp rita mcm tu….klu takde angin, pokok tak bergoyang….klu takde ape2 ngn aidil, tak pyh nk sakitkan hati org lain….ko tak kena lg, ko tak tau mcmane perasaan kak rita…….

    0

    0
  6. sweeties says:

    Astagfirullahhalazim.. jom beristighfar..

    0

    0
  7. Dealova says:

    Mcm x cayer je komen Jue Aziz ni… ape2 pun.. kesian kat RR.. semoga RR bersabar di atas kemelut rumah tangga ni… serahkan segala nya pada Allah SWT… DIA maha mengetahui & maha adil….

    0

    0
  8. xpyh says:

    hahaha.. arini korang nak kutuk rita pulak ke after baca pe jue ckp ni? lalang la korg ni. semalam majority marahkan jue. kita x tahu sape btol sape slh. tggu dan lihat jela.. kalau sume mengarut jgn tup2 depa kawen lak. tapi aku tgk kt twitter xde pun syg2 tu..

    0

    0
    • Anonymous says:

      Ayu dah senyap si pompuan ni lah amik alih…xpelah Rita bkn ko yg rugi dia jg yg rugi sbb semua org dah tau mn letaknya maruah pompuan nih…

      0

      0
  9. red says:

    x akan bergoyang daun pokok tu tanpa sebab Jue Aziz..ckp berlapik2..konon x nak bg tau sapa org yang nak aniaya dia tapi ckp terang2 dengan anak2 masih kecil..wth…org buat salah mana kan nak mengaku..tp mcm nilah..berputar2 alam ko nak ckp itu ini..x nak saman sebab kesian ke sebab mmg tau ko buat semua gosip tu..

    0

    0
    • kwang..kwang..kwang... says:

      Ah betul2…dia fikir apa yg dia cakap dn sindir2 rita tu orng ramai tk dapat tangkap ke siapa yg dia maksudkn tu..dia fikir kita2 semua ni bodoh ke apa..atau dia mmg sengaja cakap sindir2 rita tp nk kita tahu terang2 ritalh tu konon yg buat jd kecoh pasal dia tu….alah dia nk tunjuk konon dia tk brsalh dlm hal ni langsung…dia nk orng tunding jari pd rita dn dia kononny ibarat pari2…nk orng sebelahkn dialh tu…pegi dh dgn tipu helah dia tu…cakap ikut sedap mulut dia je….tk rasa bersalah langsung…mmg dia sengaja nk buat rita bertambah sedih,panas tk senang duduk dn balas kenyataan dialh tu….jue ni mmg tk ada hati perut langsung tk boleh tengok rita duduk diam dn senang sikit…ada je..nk cri gaduhlh jg tu..tp cara menyindir2…..inilh carany dia nk puaskn hati dia….dendam yg tk akn terpadam dgn mudahny…kita perhatikn je perangai si jue ni….mmg layak dgn kumpulan si ayu semua…tunjuklh baik dn tunjukknlh lakonan2 tu semua selagi boleh..kumpulan dia mmg jenis hati busuk,kejam dn dengki dgn rita…kn…kn…kn…..tk pe..tuhan maha mengetahui dn maha segala2ny…tuhan lebih thu siapa dipihak yg benar..mmg ada manusia2 yg hati busuk mcm ni yg nk kenakn orng yg seperti rita yg tngah keseorangan ni..tp mereka2 tk thu dibelankang rita ada ramai insan2 yg sentiasa bersama rita dikala kesusahan dn keperitan yg akn terus2 kuatkn semangat rita…buat rita jgn biarkn orng2 yg seperti ni senang2 nk pijak2 dn perbodoh2kn kmu dn jgn mudah mengalah dlm apa jua sekali pn walaupn kena bersabar…teruskn semangat juang,kesabaranmu demi anak2 mu jua…apapn tuhan sentiasa akn bersama kmu dn anak2 kmu yg teranianya disebabkn menjadi mangsa oleh manusia2 kejam yg nk sangat tengok kmu jatuh… jgnlh bersedih2 ya rita…kami jg akn sentiasa bersama kmu…apapn rita sentiasa senyum walau dlm keperitan dn rita adalh wanita serta ibu yg kuat dn yg terbaik seperti wanita2 yg senasib dgnny…..

      0

      0
  10. iyekejue says:

    dah2 lah jue… klu ade ngaku je.. abis cite senyap semua org senyap gak lah si nara ni..xyah nk guna word “orang itu ” ceh!!!! phuihh lah….

    0

    0
  11. xpyh says:

    konon xnk dedahkn sape org tu padahal first2 lgi dah hint kn kt rita. teruk ar dia ni.

    0

    0
  12. JARI HANTU says:

    jue hipokrit…

    0

    0
  13. mak senah come back.. says:

    ala dia cakap camtu sebab nak cover line.. pasni bila nk kawen dia akan cakap, kami bercinta setelas aidil putus, dan dia bukanlah perampas.. bweekkk.. muntah ijo aku..

    0

    0
    • jenab says:

      jap2… lagi satu, “kami mula rapat selepas gosip2 yang melanda kami berdua. Semua nie adalah ketentuan NYA. Saya redha.”

      kannnnnn…

      0

      0
      • senah says:

        betul2… dah pnh jdk sblm ni.. nafi2, tup2 akhirnye kawen jgk
        memey-norman, waheeda-akhil, faezah elai..
        knon2 dah ptus bru rpat.. yek eleh… PROPA

        0

        0
  14. JU ON says:

    Jue Aziz….. dasar hantu JU ON…..Hak tuiiiiiiiiiiii JUE AZIZ…….HAKTUI JUE AZIZ…hak tuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    0

    0
  15. Anonymous says:

    jue bangangggggggggggggggg

    0

    0
  16. No One says:

    kebenaran akan terbukti…
    smp bila ko nk sorok jue oiii…
    jgn smp terkantoi baru terhegeh2 nk mengaku….
    choiiii…

    0

    0
    • propaganza says:

      semua laki jue ni nak kebas dasar perempuan murahan! kejap ngan laki tu la kejap ngan laki ni la.. muka sebijik mak ayam seksi lebih bajet la tu diri lawa.. RR lg 1000x ganda lawa lah nk dibandingkan dengan jue mulut jeber ni!esok dia kawen kena ceraikan tepi jalan baru padan muka!

      0

      0
  17. Jue Bongok says:

    m’glabah la ko ni jue…ko xde kt tmpt dye bole la ko ckp cm tu…cbe laki ko yg kene kebas br ko nk ade akal kan?xpyh la nk tunjuk baik konon sian kt ‘orang tu’ ade ank kecik ngn mslh suami…ceitt suda la ko pdhal ko la yg wt mslh nye suami dye…xmalu nye pmpn….huhh trus aq anti jue ni sbb wt statement cm ni…

    0

    0
  18. kakikucinghitam says:

    jue jue….. kau x phm ke penderitaan rita…. kan sama2 perempuan……

    0

    0
  19. cau says:

    alah…mula2 nie tk mengaku la….dh lama2 cam kes fasha sandha la…
    tak dpt tepis..lama2 tut..tut..kata nk kawen…eeemm…dh masak la perangai cam nie..
    jue aziz oooiii…ambik la si aidil tu…free pon org tak mau & tak berebut…ngan perangai tak ada tanggungjawab cam tu,hg nk buat laki……

    0

    0
  20. bosan says:

    alahai..

    bukan lah nak bekap sesape.. tapi JUE , alasan tak konkrit langsung lah.. if u dont have something fishy.. u should just terus terang.. malas nak komen?malas nak besar kan isu?kamon la.. ko di tuduh perampas.. n berscandal ngan laki orang.. tak besar ek issue?leh rilek jerk? amboii~ kagum aku!

    ke sebab betol? dalam hal aidil ni.. pompuan jerk bercakaran.. si aidil diam sokmo..

    lepas ni rita , kalau aidil mohon cerai.. ko proceed jerk la.. tayah dah dok nak cakap” saya mahu sebab kenapa dia mahu ceraikan saya” pastu si aidil batalkan permohonan konon nampak rita macam tak mahukan penceraian..pastu tak gak baik baik.. pung pang kat akhbar..

    kalau sayang.. carik jalan selesai.. kalau tak suke.. bercerai cara baik.. memang bercerai tu tak digalakkan.. tapi kalau dah sampai tahap maruah suami isteri londeh sana sini… tader elok nyer masih suami isteri…

    si aidil pon bodoh.. ingat kalau lari.. macam lah leh lari jauh.. tu dosa rita semua ko tanggung.. pastu tambah dosa sendri lagi.. syabas!

    0

    0
    • zulan says:

      saya setuju sangat2…mane perginya maruah ….dijaja sana sini…udah2lah tu…aidil dah tak suka rita lepaskanlah dengan cara baik…dan hati dah suka kat jue…tiada sape marah…ending kanlah cerita ni….

      0

      0
  21. lisa says:

    ala jue ni suka kantoikn diri…ingat x dulu2 kala tu..msa dia kna temuramah..masa tu dia ngn jehan lg…time ari jadi jue ni,jehan ada taburkan bunga2 merah atas tilam jue tu…soaln yg ditemurah tu.??cmne si jehan leh masuk umah si jue tu..eh2 kantoi plk…

    0

    0
  22. Nani says:

    aik.. mane ade rita yg ckp mcm tu.. dlm surat khabar x mention pon nama rita yg ckp mcm .. x baik Jue nie.. dh fitnah namanya.. sian RR..

    0

    0
  23. anti fitnah says:

    bangang jer dgr komen jue nih … insaflah wei… ko x buat duk diam2 jer la.. biar ALLAH jer yg tentukn yg terbaek utk ko.. ni melalak x sudah2… takut ngn byg sendiri… menymph lak baca…

    0

    0
  24. uiiiii.... says:

    jue mcm sial….sgala owh ko nak main….mane ko mhilang lm?mane ko ltak anak luar nikah ko?….jwab la….

    0

    0
  25. baby102 says:

    hahahha nak gelak pun ada, dah ramai sgt artis yg mula2 kata tak de apa2, tup2 mmg betul pun. Contoh paling dekat skrg Apek & Leuniey tu.

    0

    0
  26. mom says:

    bkn malas nak bawa g mahkamah… tp benda nee dr mulut org lain bkn rita. tak de bukti bahawa rita yg buat mulut so sure akan kalah nyee kes nee tu yg dia berlagak baek tak nak g mahkamah. jue, tak de laki lain kew yg kau nak wat kawan, kalau tul lee aidil tu kan masih laki org. idup mcam roda & suatu ari nanti kita akan d bawah gak so masa tu lee baru tau rasa mcam mana wat kat org. lebih baek cari laki bujang drp laki org + lg yg jenis tak tau tanggungjawab nee.

    0

    0
  27. hanny says:

    si jue ngn aidil…sama bangang..sama bodoh..

    0

    0
  28. ila says:

    ~>gossip;penafian;sidang akhbar;mahkamah;… sama jer jalan cerita artis2 nih… tp at last kawen plak diaorg… acane tuh? senang jer jwpnyer… **dah jodoh kami! ;-)

    0

    0
  29. alahaiii says:

    sesedap petik nama rita. Rita pun dah tak kuasa nak amek tahu semua ni. kalau takde angin masakkan pokok bergoyang wahai jue uii..

    0

    0
  30. Anonymous says:

    dlu minat jue.. pasal die cantik.. tp lepas baca statement die ni terus tak suke die.. nampak sgt jahat. kalu btul takde pape ngan aidil.. takyah la bg hint yg buat cite tu rita..

    0

    0
  31. mama gangnam says:

    Jue : sy tahu siapa org yg wt gosip ini tp sy xnk dedahkan siapa die……adoooiiii drama queen sgt la ko ni…da trg lg bersuluh hint yg ko bg (dengan anak-anak masih kecil dan masalah dengan suami) tu ko tuju kat RR kan…ko ni saje je la jolok sarang tebuan….RR da xkuar statement tp ko saje cr pasal kan….pasni ble die kuar kenyataan defend diri die….da org kutuk maki hamun die plak sbb x abes2 bkk citer hal umahtangga….sdgkan ko yg “open the game first”….good strategy jue….

    Jd nmpak la mcm ko yg jd mangsa keadaan kan, dgn ini anugerah pelakon terbaik aku award kn kt ko eh….jgn terlalu teruja merencana skrip hidup sendiri krn DIA yg aturkan skrip hidup kita utk hari esok, lusa & hari mendatang….semoga kita semua dipelihara dr penganiayaan, perasaan iri hati & hasad dengki sesame manusia…:-)

    to kak rita….sabar dan tabah demi anak2….mohon padaNya agar diberi kekuatan menghadapi sume ni…peace!

    0

    0
  32. kainputih says:

    jom kite berdoa agar rumahtangga aidil dan rita dapat di selamatkan… amin…

    0

    0
    • Anonymous says:

      taknak….biar dorang cerai je.aku doakan rita dpt lelaki yg lebih baik.yg dapat bimbing dia menjadi wanita solehah.

      0

      0
  33. nz says:

    dah trg2 si jue nie tuduh kat rita.xsebut name pun org dah tahulah.nmpk sgt si jue nie bodoh.eloklah tue dgn aidil same2 mcm tue.

    0

    0
  34. Anonymous says:

    nanti jue akan cakap yg die tak maksudkan rita pun…

    0

    0
  35. hoho says:

    diam la pompuan gemok!

    0

    0
  36. suara malaysia says:

    Yerlah sekarang kata x der apa2, esok2 mengaku pulak, dunia artis kita dh boleh baca apa yg terjadi, mcm kes apek dgn awek baru dia, x ketinggalan juga masa ct nurhaliza dgn dato k, dn yg lain2…. Emmm apa pun kepada jue x payah nak berdolak dalik sgt, esok2 diri sendiri yg terkena, kalau baik sgt x perlu bg komen apapun… Kan namanya gosip? Kalau x betul kenapa nk melenting? Huhuhu

    0

    0
  37. agogo says:

    jue propa lebih, padahal ada hati kt laki “orang itu” ..

    0

    0
  38. gossip hunger says:

    BOO Jue Aziz n Abg Nara! Tak de gossip artis lain ke? Fazura? Marsha? geng2 CLPT?

    0

    0
  39. WanitaBiasa says:

    X baik jue main tuduh je, kalau betul pon rita tu yg wat citer, i rasa dia berhak kerana aidil masih suami dia… lain la u tu yg lom ada ppe ikatan sah dgn lelaki tu.. x per, nt u dah berumah tangga u akn rasa cmner peritnye perasaan seorg isteri bila ada wanita lain yg cube menjadi ‘bidadari’ utk suami u walaupun masa tu u dgn suami u dah tak sehaluan lg.. i ckp ni base on my experience… now i da insaf dan terasa y la dulu i sgup lukakan hati seorg wanita… cuma i bernasib baik kerana i sedar cepat sebelum i sempat masuk mulut buaya tu.. Remember Jue, one day u tetap akn mndpt blsn nye dr Allah.. Allah tidak pernah tidur…

    0

    0
  40. matahari says:

    takyahla nak tuduh/tujukan statement taik ko ni pd Rita, wahai si JueBor Aziz ooiii…. mmg ko juebor busuk sebenarlah.. keji sgt ko…!!!!!

    0

    0
  41. kemboja putih says:

    nk cabar keberanian JA (JUE AZIZ) kalau benar bwk kes ke mahkamah,, tunjuk sape tukang fitnah tu.. kalaulah awk ditpt yg benarla.. ker takut kebenaran yg lain terbongkar..

    0

    0
  42. mak oooiiiiii!!!!!! says:

    sedap nyer die brcakap………………………..
    klu kene btg idong sendiri baru ko tau,,
    Jue ni pompuan touch n go… sia2 jer sape yg ‘merasa’ minah nie..
    to rita: jgn layan minah gersang tahap gaban nie…. buang masa jer.. xde ape larr ngan statement die ni.. buat jer mcm langau bising kat telinga, tepuk jer.. KO

    0

    0
  43. GEDIK OH GEDIK!!! says:

    jue nie statement gila ker aper…main perli rita. pantang aku klu girlfreind laki aku MACAM ne GATAL SGT AKU RELA KAHWINKAH JER DORANG. SAMA TEROKKK…cIK RITA OI….RAMAI LELAKI DI LUAR SNA BAKAL MENUNGGU…BIARKAN DIORG BERGILA SAKAN.SAMA RAUDHAH NGAN ZAQUAN….NAK SGT SI JUE TUH..KOMPEM SI ZAQUAN KAN TERINGIN NAK IPAR DUAI DUDUK SEMEJA SEKALI EBRBORAK SAKAN….FAIL AKU!!!!!

    0

    0
  44. wanita prihatin says:

    semua jantan kau nak kan jue aziz? dasar betina..Aidil pun satu bodoh..bini sikit punye lawa..mmg tak puas enjoy! oh lupa..kau budak2 lagi..kesian..

    0

    0
  45. Na O Mei says:

    Pada pendapat temanlah..eloklah mrk2 yg confirm tahu ttg scandal cabuk ni tampil ke hadapan biar kita tgk muka2 PENDALIH ni nak merah berasap lagu mana. Sudah terlalu lama kita di perbodohkan oleh artis2 cover SUCI ni..Kalau dah bersatu hentam dgn bukti nak takut apa, dia sendiri berfikir byk kali samada nak saman or tak…Muak dgn artis2 PLAYER yg tak berapa nak cerdik ni…

    For Rita…Jangan keluar apa2 statement pun lagi..Biar dia pulak yg menyalak2.
    Buat apa yg Rita rasa memang perlu untuk di buat

    0

    0
    • Anonymous says:

      oii Ju secara jujur nya aku nk bgtau ko,sbnrnya Rita tu sejuta kali ganda lg cantik dari ko wlupun ada ank 2 tp kurus slim cam anak dara lg ko tu dah gemuk cam org ada anak 3 bkn apa tkt2 nnt bile ko kawin ngan si Aidil ni dpt anak baru dia tesedar yg rupa2nya si Rita ni lg cantik n pandai menjg dari ko..time tu ko nak nyesal pun xde guna dah..

      0

      0
  46. midori says:

    nampak terang2 si jue ni nk tuduh RR..dasar pompuan perampas..jom kiter pakat ambil gambor klu si jue ngn aidil betol2 kuar dating..nnt kiter pakat publish kat blog gosip..

    0

    0
  47. Rohit says:

    Wakaka….Jue Aziz dah kena tibai dgn orang ramai…
    Pasti melalak sakan lah…Sah2 dapat hadiah paling vougenya dari si polan tu pasal nak memujuk kekasih hati di ketika ini. Jom pakat2 kita terpacak dpt shopping complex tgk apa pulak si hero tu belikan ‘GULA2’ utk memujuk buah hatinya tu…

    0

    0
  48. SUKE HATI says:

    Jue Aziz ni betol ke idok ni………

    0

    0
  49. Anonymous says:

    mereka hanya manusia biasa..tak lebih tak kurang macam korang2 jugak..

    0

    0
  50. lisa s says:

    JUE- what a liar!!! penipu besar!!! stop blaming RR lah. tak sedar diri.u are a bitch dari dulu…bercinta bagai nak rak ngan ako mustapha, then u dumped him for jehan miskin..then jehan dumped u!! now u sibuk nak laki lain. kalo ya, ngaku jelah!! stop acting mcm pompuan baik. u sendiri byk relationship ngan jantan..pegang sana sini…ntah buat apa lagi…sexy tak bertempat! btw u have a lousy sense of fashion and muka miang.kalo i..mng takkan kenalkan pompuan muka mcm u kat my husband or kawan2.dasar cheap bitch!

    0

    0
  51. x suka jue says:

    aidil dah macam kfcm…mutu main bola x bagus mana…citer2 negatif yg byk keluar….!! oppsss ..

    0

    0
  52. Anonymous says:

    “saya kasihan dengan keadaan orang itu. Dengan anak-anak masih kecil dan masalah dengan suami.” trg2 ckp rita lg mau ckp xnk gtau sape..xphm..

    0

    0
    • ting tong says:

      tu la psl..tak patut jue bg statement cmtu.. klu nak menafikan gosip itu,nafi je la kan..tak yah nk menyindir or babitkan sesape..siap sindir kata masalah dgn suami..eee aku lak geram…kalau ada masalah dgn suami pn sbb ada pompuan cam kau ni la.. kesian kt rita dan anak2 tau..dia dah byk mslh..tak payah la babit kan dia..lg pn rita ada hak lg pd suami dia..kalau kau berani pegi jupe rita terus..berani kerana benar lah..

      0

      0
  53. whateverrr says:

    saya kasihan dengan keadaan orang itu. Dengan anak-anak masih kecil dan masalah dengan suami.” —— > dah tentu2 la statement tu tuju kat rita kan…sape lg bini aidil kalau bukan rita?? atau aidil ade lg bini lain?????

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      jue ni dia sengaja nk buat hal ngan rita lah………dh tentu dia tkde kena mengena ngan rita aidil nye rumah tangga kenape dia sebok !!!

      0

      0
  54. linn says:

    Tak payah nk deny sgt laa jue on,kau xtau kea wartawan kt Malaysia ni semua hebat2.kalau xde angin pokok tak goyang.jgn nk salahkan org laen pulak yg goyang pokok tu kalau kau sendiri cari pasal.bitch pleaseee

    0

    0
  55. Mia says:

    Salahkan Jue, salahkan Rita, tapi takde seorang pun salahkan Aidil. Bertuah lelaki itu.

    0

    0
  56. princess says:

    mgaku je la jue,tk de llaki lain ko nk ke nk jg laki org,mcm ko tau plak RR yg bt cite,klu ko ksian knp ko ganggu rmhtga org,RR ptut d kasihani,sedar la jue..RR lg jelita dr ko tu..

    0

    0
  57. RR lg lawa dr Jue says:

    uii,sedar la ko tu da porak peranda kn rmhtga org,tk la cntik mne pn tu la buka sna sni tunjuk ke sexy,RR ttp lawa maintain,aidil je bute,bdoh aidil ko da khilangan aset pling bhrga iaitu isteri & ank2,mudah2an ko cpt sedar aidil..

    0

    0
  58. mamamia says:

    takperla.pecayalah pada hukum karma..kalau hari ni, aidil wat kat rita..tak mustahil esok2 giliran si Jue ni plak…..Aidil kan muda lagi dari jue….

    0

    0
  59. alamak says:

    aku rasa rita mesti mengamuk pas baca komen si jue ni..tunggu la statement balas rita pas ni..mesti panas..siap la ko jue..menangis ko nnt..

    0

    0
  60. Reena says:

    Nak start perang balik lah tew..strategi keji..jgnlah buang masa dok menafikan.. cam ct dulu..kata tak kenal dk..last2…kawen gak..cam si sendot tu pun sama.. alah banyak dah contoh berlaku..penyudahnya..dah jodoh kami..saya terima seadanya..iyolah..

    0

    0
  61. mUSLIMAHiSLAM says:

    PEREMPUAN…. WANITA..

    0

    0
  62. ntahla says:

    kesian aq ngan ko ni jue..mnipu pun kantoi..drpada malu nnt..bgus mengku jak la..mmg ko suka s aidil tu…biarla bah c rita satu org..nnt ada jgak tu dato’ ping dia..bukn mcm kaw..dato’2 pun xmaw

    0

    0
  63. pemerhati says:

    JUEbor ni dh suam2 kuku…so bikin kntRoversi La nk pNas smuLe..aDoiyaiii xDe caRa Lain ke? siaN JUEbor nih…puuiihhhh!!!

    0

    0
  64. mamat hensem says:

    jue ni pantat dah gatal sgt, tu psl jd mcm tu dah lama tak kena jilat la tu, aidil pun sama gatal, konon nak menyalahkan orang walhal sendiri nk rasa sedap btg aidil..(geram dh aku ni)

    0

    0
  65. Ajinohmotor says:

    Jue tu dah malu la tu sbb dah kantoi….. Kengkonon xmo nmpk bitchy la ada affair ng si biskut tuh…. Elok gak klu dia kawin ng aidil baru tau langit tu tinggi ke rendah…. Silap2 kang dia lebih meroyan pada rr… Bagus la tu biras ngan rodah.

    0

    0
  66. pemerhati says:

    sape2 boleh ingat tak ada satu program TV, tak salah jangan tidur lagi….Jue nangis mcm “dumb blonde” sewaktu kisah ditinggalkan Jehan Miskin……you put yourself at a very low position as a women!

    0

    0
  67. Anonymous says:

    harap kak rita x balas statement si jue ni..x pon kak rita je la saman si jue ni..men tuduh2 pulak kan..

    0

    0
  68. NaNa says:

    Bodoh…ckp tak pakai otak…propa laa ko jue..

    0

    0
  69. Anonymous says:

    perampas

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      eleh kau cakap si jue tu perampas bis si aidil tu happe ! sama aje dua2 ekor niiiiii si aidil pon mengenyam jugak pas tu buat hal tinggal kn anak bini macm gini punye jantan tak payahhhhh lahhhhh !!! helo rita dh telanjor rita di tudoh macm2 lebih baik rita cerai aje ngan si aidil habis cerita biar idil kawin ngan si jue runcing tu …lov u ritaaa…

      0

      0
  70. Sayang Rita says:

    siot punya betina ne..

    0

    0
  71. Anonymous says:

    dah sah2 ‘orang itu’ rita… si jue ni mmg sja nak cri psal.. nti msti rita naik hantu bca kata2 si ju nie..lpas tu bleh la si ju nie balas “saya x ada sbut nma dia pun, knp trasa” bleh la dia kata mmg rita yg buat crita nie.. klau btol rita yg buat pun..ak skong, msti bnda ni btol, klau tak takkan la rita nak tuduh kau suka2 hti dia ja.. pkok x kan brgoyang klau x ada angin!

    : dpt rasakan rita msih bleh trima aidil, klau aidil btol2 nak brubah.. klau tdak msti rita dal lma buat tntutan crai atau fasakh.. sabarlah rita, jagalah anak2mu, bimbinglah mreka mnjadi insan yg berguna…

    0

    0
  72. awextaksukapemuasnahrumahtanggaorang says:

    menyampah pulak tgk si jue ni…mcmla xde jantan lain …yg dayus tu jugak ko nak…panas ati baca statement ko..ko nk ckp konon2 ko tu perempuan bawah lindungan kaabah mcm si rodoh tu la ye?? ko n rodoh tu samen je..ati manayak mucux ooo….

    0

    0
  73. shityoujueaziz says:

    sama la mcm kes ct-dato’ k, norman-memey, wahida-akhil, fasha-jejai, dll..
    paling teruk wahida… kutuk bini akhil mcm2.. tup2 kua gamba dating tepi pantai..last2 kawin gak…. kalau x ngaku ok lagi, tp xpayah la nak tuduh2 ckp org buat cerita. xkejam konon………….. piiiiiiiiiiiiiiiiraaaaahhhhhhhhhh
    apa2 pun aku ucap tahniah awal2 ngn ko…. sbb nnt kalo ko kawen ngn aidil.. aku mls nak tengok dah…tahniah k.

    0

    0
    • alimalimmeowmeow says:

      minusla jejai n fasha….
      fasha kenal jejai dulu dari NoraD…tapi mak dia tak suka macam mana???
      inilah dikatakan jodoh tuhan yang tentukan…yang lain2 aku setuju

      0

      0
      • lisas says:

        betul setuju ngan u. sejarah jejai fasha lagi lama dari si nora tu. nira kenak jejai 4 bulan je kot…pastu terus kawen lepas tu. apa kes?? agak2 cinta or cinta duit?? pikirkanlah…jgn nak maki hamun FS dlm hal ni.kenapa nora setuju nak cerai sgt?? kalo aku la keadaan nd tu..namapa nak cerai…tgh pregnant plak tu.kalau u syg marriage u & anak..u tak cerai…tak smpi setahun kawen.kalai hilary clinton boleh maafkan presiden clinton mase tu ade affair ngan monica lewinsky.. takkan ND lgsg tak boleh?? hilary kawen smpi anak dh besar kot. sbb apa dia sggp cerai..sbb ade duit…banyakkk….lagi banyak drp kalo kawen ngan jejai. seronok lah..dpt kete..umah…ntah2 bag2 designer yg nd bawak pun pemberian mertua tersayang. berlakon tentang dhia mampu eh bawak handbag 6-7k?? kata ada anak yg nak dibesarkan.kalau ko duta jam rolex..aku phmlah….just saying….lalal

        0

        0
  74. Jammy says:

    Phuiii phuiiii hakkkktuihhh ludah kt muka jue… Apa bangang punyer kenyataan, ikut sedap tetek selambak ngata kt rr..rita tu still wife bukn mcm jue tetek takat bru nk menggatal dgn aidil. Aidil bangang xde telor tolonglah endingkan semua cerita. Ko nak sgt kat tetek jue so apa lg nk tunggu cerai rita n kawen la dgn jue bangang tu..hbs cerita..tp jgn lupa bab nafkah ank2. Jgn asyik ingat nafkah pepek jer

    0

    0
  75. Seorg wanita says:

    If nk buat statement biarla nampak bijak sikit walaupun tk bijak…dh terang benderang dh “org itu” yg Jue maksudkan tu ialah Rita.so y tk sebut je Nama Rita…setahu sy if kta tk nk sebut Nama seseorg Ada 2 sebab 1 takut n 1 lg benci.so Jue u ni takut ke benci kan Rita? krn u bersalah kot tats y u takut n benci cz u jealous kan Rita.rita n u bukan rapat n y u pula mcm benci kat dia.lgpun Rita tk buat any statement pasal u pun y u pula yg beria2 nk cari pasal ni?lgpun gosip tu keluar kat utusan tk sebut nama Rita pun tapi u pula kata u tau siapa.if betul u tau cuma Ada 1 kemungkinan je iaitu mmg gosip itu betul n org yg tau pasal aidil beli kan u beg tu cuma u n aidil Dan rita juga tau.so u syak dia la.

    0

    0
  76. Seorg wanita says:

    Nama aidil blh pula u sebut tapi Nama Rita u sebut org itu…pleasela u dgn Rita sebelum ni tak pernah dgr Ada apa masalah pun kan tba2 skrg u benci pula kat dia.n sokong pula aidil n ayu.if u tkda kaitan Dlm Hal ni just jwb no komen je kat wartawan.habis cerita.n jgn assume siapa yg sebarkan cerita u n aidil cz if u tk bersalah lambat laun kebenaran Akan terbukti.if u buat statement2 Bodoh nmpak sgt u rasa bersalah.n u will create a new problem n gossip with ur stupid statement.lgpun Rita tk secara terang buat statement agains u pun,u pula yg nk melatah…

    0

    0
  77. Jade says:

    Ini saya copy dari fb kawan saya ….”Mlm td kul 1am, Aidil Zafuan n the gang dtg IPD Sbn wt report xident kete, cik abg lak yg on smlm amik kes tue.. Die nmpak la Aidil bwk awek(Jue Aziz) tp xkuar kete(bmw putih) pun.. Hmm.. Sian rita rudaini.. — with ?Hafidzal Zainal?.” …. Nara bolihlah siasat kan …

    0

    0
    • xpyh says:

      haa.. ape kes?? baru malam tdi tu.. lagi xnak mengaku!!! sial nye betina!!!!!

      0

      0
    • Anonymous says:

      wakakakakah……xyah la ko nak nafi2 kan lg ko igt org ramai,wartawan semua sm cam mak ko sng ko tipu2..sudah2 lah ju aku lg kesian dkt ko,sbb ko ni terlalu hipokrit la pastu ko jg yg ssh nak berdating dgn Aidil ngok ni sbb tkt kantoi menipu kan..lg satu kalo dah jadi penipu,penghancur,perampas tu sudahlah bt apa ko nak tambah dosa lg dgn memfitnah org lak,sian ayah ko nnt dia meninggal penat dia menjwb dlm kubur kisah hidup anak dia yg hitam legam dan kotor tu…

      0

      0
    • Anonymous says:

      btul. bos sy pun ckp anak buah dia yg amik statement si bacul aidil tu. Jue bitch tu duk dalam kete je. mesti takut kantoi. hantu punya pompuan!

      0

      0
  78. Penghuni Alam says:

    org yg x abih skolah pun phm statement si JUE tuju kat sapa….terlebey berdrama awak ne JUE…ker terlebey DOS AIDIL BG KAT KAUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  79. Pullman Putrajaya says:

    KLU HARIAN METRO MUKA DEPAN SEMALAM LEUNIEY “CINTA MILIK APEK”. KLU GOSSIP NE BENAR X SMP SETAHUN HUBUNGAN JUE AIDIL MEDIA BLEH KESAN JUGAK….AIDIL “CINTA MILIK JUE”…GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!STANDY BY JER LA KO JUE….ORG MUKA MCM AIDIL…DAH DPT SAMBAR LAGI BETINA LAIN (DAH TU BARU KO FIKIR JADI MANGSA KEADAAN………….SEMUA LELAKI MMG X SAMA….TAPI KLU ITU PILIHANNYA…….MASOKKK MULUT BUAYA GAMAKNYA….MENANGIS X BERLAGU LAGU LAH KO!!!!

    0

    0
  80. gadis borneo says:

    org laki mcm aidil ne dah kahwin dan ada anak buat perangai smp x balik berbulan2 maknanya dia MEMBOHJANKAN diri dengan saper??? paham2 sendiri la…..kesian ko RITA membesarkan anak2 tanpa SOKONGAN suami….

    0

    0
  81. ieta says:

    kebanyakan artis yg suam2 kuku ni mmg suka create gosip @ skandal ke. citer xlah byk mn tp skandal je lbh. kalau popular sgt ok gak. yg si lelaki pulak kalau main bola sama mcm david becham ke ok lagi. stkt kjp main kjp injured pun nak berlagak. la ni mmg menafi mcm nk rak kjp lg kuarlah statement….dah jodoh kami nk buat macam mn. hipokrit tau…….

    0

    0
  82. comellotey says:

    yg jue gila ni meroyan ape pasal???? si rita tu sejak bila jdi spy nak intip ape yg aidil buat.. smp nak kene tgk ape yg aidil buat kat shopping mall n beli hbag bgai.. adui, ko nak kuar statement pun jgn la pkai kaki minah… semak ak baca… mcm harem je…. nak kate x skolah elok je skolah kat msia ni b’tingkat2… dah tentu2 la org yg kat mall tu yg bawak cter ni dl… adui.. sgt t’serlah kebudusan anda wahai jue meroyan…

    0

    0
  83. eh... typo error la pulak.. says:

    katanya … “Mula-mula memang saya ada niat nak bawa kes ini ke mahkamah dan rujuk kepada peguam tetapi…”

    …takut bajet tak cukup…mana nak bayar loyer lg, nak bayar kos mahkamah lg sbb kalah… kang tak pasal2 kena bayar saman pulak…. Mana nak cari duit…. Sekarang ni pun da tak byk yg offer job….

    wakakakakaka….

    0

    0
  84. eh typo error la pulak says:

    katanya … “Mula-mula memang saya ada niat nak bawa kes ini ke mahkamah dan rujuk kepada peguam tetapi…”

    …takut bajet tak cukup…mana nak bayar loyer lg, nak bayar kos mahkamah lg sbb kalah… kang tak pasal2 kena bayar saman pulak…. Mana nak cari duit…. Sekarang ni pun da tak byk yg offer job….

    wakakakakaka….

    0

    0
  85. ops taipo ero la pulak says:

    katanya … “Mula-mula memang saya ada niat nak bawa kes ini ke mahkamah dan rujuk kepada peguam tetapi…”

    …takut bajet tak cukup…mana nak bayar loyer lg, nak bayar kos mahkamah lg sbb kalah… kang tak pasal2 kena bayar saman pulak…. Mana nak cari duit…. Sekarang ni pun da tak byk yg offer job….

    :p

    0

    0
  86. Mak Jemah says:

    alahai jue… ko mmg cantik.. tp rita lg cantik sbb dia dah anak dua still slim.. aku tgk ko dgn ayu raudhah same je prangai.. 100% same.. elok la ko berbesan dgn dia nanti.. ayu tu dah x kacau rita lg sbb dah bg aidil kt ko kn.. dh berjaya rancangan dia hancurkan rmhtgga rita.. lps ni ko bergadoh lak dgn ayu ek..sbb nk jd menantu kesayangan… ko x pyh nk tuduh2 rita.. dl rita cabar ko tunjukkan bukti, ko diam lak.. klu ko btol, kompem ko akn bukti kn.. jgn jdkn alasan kesian ank2 dia yg masih kecil n dia ada mslh dgn suami, buat ko xnk saman.. klu ko berani, buktikan yg rita tu salah!! tp dlm kes ni aidil pn sama salah.. dulu ms kisah ko tgh hangat bukan main ko ungkit ckp rita bersalin kt prince court mahal.. padahl bini ko tu bersalinkan anak ko gak!! reti buat ank je jantan nih.. kt gf ko ley lak beli handbag mahal.. time cintan cintun bley ar tunjuk ko byk duit.. dah kawen nanti ko ungkit blk..mengong aidil dgn jue ni… 2-2 vangang..

    0

    0
  87. aide says:

    abg nara la yg salah. kalo xkeluar entry ni xkan ada kutuk2 mana2 pihak.
    xbaik betul blog2 camni..jaga tepi kain orang..xbermaklumat kalo ada blog macam ni. xmenjadi bijak pun. dan menyebabkan org lain terikut untuk kutuk org sana sini.
    sudah2 la abg nara. fikir la duit dapat tu dengan cara sebar cerita orang.

    0

    0
  88. sesiapa says:

    Masalah andartu hari ini..gelabah nak laki orang, hahaha

    Leuniey dulu pun sibuk nafi
    Sama la Siti

    Pastu last2…mmg artis camtu kot.suka cover line ahhaha

    0

    0
  89. Anonymous says:

    jue bodoh macam kambing, muka macam beruk.. ada hati kt laki org, patut kena tinggal ngn bf2 lama, muka je cantik, hati busuk longkang

    0

    0
  90. BIAR ORANG CANTIK BERSUARA says:

    aku mcm tak faham, perlu ke ckp lagi Jue tahu siapa yang buat? bukan atas tu dia ckp org tu ada masalah suami dgn anak-anak. dah confirm confirm laa dia cakap pasal Rita. ala Jue nie mesti pegi mengadu dengan Rodoh tu dulu. then bawak keluar statement ni. kesian Jue, kalau nak bawak ke Mahkamah, bawak je la. takut ke kau tak cukup bukti? ke takut nanti terbukti air mani aidil tu penuh badan kau? kemainnnn pompuan feeling zaman skg!

    0

    0
  91. lililola says:

    sokong Jue!!! sesuai sangat! Rita kan melalak kat 1 malaya yg dia dah xde hati la. xde cinta lg la pd Aidil?? so what d problem? you go girl!!

    0

    0
    • Anonymous says:

      ye…problem apa tu lililolaTOLOL?????xde lak Rita kuarkan statement apa2,yg bt mslh Laki dia tu x abis2 affair sana sini,kalau ye dia mmg xde hati lg dah kat si Aidil tu mmg tu kenyataan dia, adakah tba2 dia tkr blk kenyataan dia,dia cinta blk pd si Aidil tu?vongok btl kawan merempit si JU ni…

      0

      0
    • lililola a.k.a jue says:

      ko ni msty jue kan..sje mnyamar lililola….. ko msty mroyan tgok komen2 org psl ko..ko msty ingat stetmen ko tu org skong kan jue gila mroyan rmpas laki org…………

      0

      0
    • ieda says:

      klu ko tak si jue aziz ko ni si rodah..tk pon spupu spapat dowg tu yg ko back up gile bgai nk rak..muahahaha…ade lak go girl kat prampas cmni..ish2….dasar bangang nye owg..kuikui

      0

      0
  92. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

    huh ! si jue nk bawak kes ni ke makamah konon huh ! meluat minah jambu dengar huh ! dia yg nk rembat orang punye laki dh dia pulak yg nk gi makamah ……konon tk jadi gi makamah dia cakap yg dia tk sezalim sampai ke situ lahhhhh kononnnnnnnnn nyampah nyeeeee !!! pegi lah makamah kenape tk jadi !!!! takot ???????? jangan ngat rita tu sebodoh kau jue oi !!!!! ingat sikit sebelom ambek tindakan !

    0

    0
  93. entah la says:

    tu aku kata nie pasangan paling banggang…dah tau laki tu tak bercerai lg selamba katak je dia org bercouple…dah la bercouple dgn suami org ygnak duk pong pang2 bt pe….tuk rita baik cpt2 cerai gan jantan tak guna nie…biar dia tanggung diri sendiri…byk sgt la gj si aidil tu…ada duit berpoya2 esok lusa dah sakit mula la msk tv mintak derma sana sini…trs terang aku kt yg si aidil nie mmg jantan yg tak leh pakai n bodoh….sgt2 bdh dpt laki mcm ni…tuk jue kalo ko dah rs si aidil tu bgs sgt ko nikah la gan dia…aku nak tgk lps nie ko ada menyalak mcm rr atau lbh trk menyalak dr rr bila laki ko kn rembat gan artis yg lbh tua dr ko…

    0

    0
  94. hana says:

    haha..pandai plak nk cari salah orang plak jue aziz ni..klau dah betol2 bercinta, mengaku je lah..watpe nk salahkan orang lain plak..macam org tak tau perangai die macam mana..sama je perangai ngan si rodah tu..ingatkan kau dah berubah jue aziz, rupanya sama saja..lagi teruk kot perangai sbb rampas laki orang..kalau keluar cite pasal ko nk kawen dgn si aidil kaparat tu, siap lah ko..mesti lingkup karier ko..pas ni, aku takkan tengok cite ko dah..lagipun, ko tu pun bukan laku sangat..jadi heroin drama, tapi tak laku..puih!!!

    0

    0
  95. Anonymous says:

    Aku tgk Jue nie kesian….muka dh mcm tk selawa mcm mana..
    Badan besar tulang besar buntut lebar… Mcm anak lebih dari 3…
    Berlakon step mentel step cute…tetek pun tk besar mana lah pasal dia suka mendada…berlakon bukan lah hebat mana pun cite pun tk byk…tapi hebat menjalang….

    Rita lebih 1000kali lawa lah dari ko.. Maintain jer…
    Jue ko pompan tk tau malu dan tk de maruah…
    Pe dlm dunia nie miskin batang ke…. Tk de jantan lain laki org ko nak…
    N Aidil pulak ko jantan bodoh skali dlm dunia.. Allah kasi otak but kesian tak diguna…. Jantan Dayussssss bapa tk bertangung jawap… Bodo…

    0

    0
  96. cik mimie says:

    leuniey ngan apek tu lantak a… masing2 solo.. bekas tunang org jer.. ne blom lg jd bekas laki org.. kalo aku jd RR aku ceraikan jer si aidil ne.. buat ape nak tanggung derita ada laki mcm ne?? RR da dpt hak jaga anak, RR pown ada sumber pendapatan sendiri, aku rasa nanti anak2 taw pk sendiri a, dia taw sape yg ada sepanjang masa dgn dia, yg slalu ada sama adalah ‘mummy sorg jer’ ‘papa x pnh nampak pown’.. si aidil ne Tuhan da bg rezeki 2 org anak, skali lepas ne dapat balasan jd mandul plak, baru la nanti langit tu tinggi ke rendah… puihhh..

    0

    0
  97. Team Rita says:

    Go rita go…..kebenaran datang dari Allah. Cukup sudah dugaan yg kau hadapi. Aku kesian pada anal2 kau….semoga sukses.

    0

    0
  98. Rasa geram says:

    Jue kata “org tu” mungkin seronok buat cerita2 mcm ni n biarla dia nk buat cerita.hello ada ke isteri yg seronok bla dgr suaminya berlaku curang n belikan brg yg berjenama Utk pompuan lain????sedangkan dia sebagai isteri n ank2 yg berhak menggunakan duit suaminya bukan pompuan lain.if dia tahu pun pasti Sakit hati bukan seronok!!!yg seronok ya pompuan yg merampas Suami org bukan si isteri.n lg 1 yg u asyik nk cari pasal dgn Rita tu kenapa??Rita dh byk masalah n u blh ckp dia seronok buat cerita?cerita tu pasal Suami dia curang adakah patut Jue kata dia seronok!!!if Jue dh kata biar kan “Org tu” buat cerita so y u buat statement Bodoh menyerang “org tu” kan dh kata biar kan org tu buat cerita yg org tu Suka!

    0

    0
  99. didigaga says:

    betul ka dah bersayang sayang berbeg tangan bagai ni..?..macam tak percaya ja..
    cukup cukuplah cerita pasal mereka ni..
    tak nampak memberi kebaikan pada mereka yang terlibat pun..
    yang orang nampak saling duk bergaduh ja..
    cuba ambik contoh artis lain yang akhirnya ambil keputusan berpisah cara baik dan matang macam radhi oag n bekas isteri contohnya..
    berhentilah memburukkan satu sama lain..

    0

    0
  100. narayot says:

    aidil the next ac inzal.
    sampai anak besar pun dia buat bodo je xmau tanggung.
    ko tunggu la nasib ko.
    esok dah tua takde sape nak jaga mmg padan muka ko.
    mmg dasar jantan tak guna

    0

    0
  101. Anonymous says:

    To: Jue
    Aku lagi kesian tgk keadaan ko mcm pompan tak de maruah
    nak kata lawa tak lah sgt badan besar tulang besar buntut lebar mcm org dah beranak…tetek tu bukan lah besar mcm mana pun cuma ko suka mendada jer..berlakon pun ntah ke ape… action manja jer lakon suara tu pun nk menjeng…
    Mcm tak de batang lain ke dlm dunia nie…
    N Aidil lak pompan cam bapok tulang besar ko nak aduiii tk de taste langsung…
    Ko jantan dayus tk bertangung jawab nye bapak mampus tak nk…

    0

    0
  102. Wan Z says:

    Jahat juga si Jue ni ya? Patutla Jehan tinggalkan dia dulu. Memang jahat rupanya.

    0

    0
  103. Lattalilattalitamplom says:

    Tak tumbuh tak melata…tak sungguh org takkan kata Jue-On oiii… klu yer skali pon RR yg ko kata tu….mmg RR ada hak sbb dia MASIH ISTERI si boya tembaga keparat tu… yg ko tu tk malu ker hegeh2 kat jantan cenggitu??
    Elok sesgt ler tu si kembar2 tu dpt pompuan2 yg dh “terbarai”…sbb dorg tk layak utk dpat yg lebih baik…

    0

    0
    • Wanita biasa says:

      Sy baca je komen u sy ketawa tk henti2…pandai u buat lawak dgn nama Jue tu…u panggil dia Jue-on…hahaha Dlm marah pun u blh buat lawak…1 like for u-))

      0

      0
  104. Anonymous says:

    pesal kebanyakan komen hentam jue n backup si rita yek?junjung si rita mcm die betul segala2nya..

    0

    0
    • Benci perampas says:

      Rita betul ke tk itu Kita tk pasti tapi yg pastinya skrg statement Jue tu mmg nampak sgt salah n cari nahas…

      0

      0
  105. GELIMAT says:

    KO NI POMPUAN PERAMPAS BAJET INNOCENCE..PANTANG AKU POMPUAN CMNI..cer ko bayangkan ape rita n anak2 buat skg ni tanpa ayah dorang???ko ni pompuan patut lebih sensitif..si aidil tu mmg compemla otak budak2..die ingat anak bini tu cam bola je..harap muke ensem tapi otak short teruk..ko pun harap muke je cun tapi hati buruk..eyekkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    0

    0
  106. adena says:

    jue memang miang pun… xcaye ko tanye sedare mare die… kes dah macam waheeda wassini, faezah elai & seangkatan dengannya kata mula2 tidak la tak kenal tak tahu… tiba2 hubungan makin rapat la etc… sama je die dengan ako dulu pastu berlakon2 dengan jehan terus tinggalkan ako… pompuan bodoh gini le.

    0

    0
  107. Anonymous says:

    dlm hal ni ak rase Aidil yg sepatotnya lebih dipersalahkan…macam ni ker perangai lelaki yg supposed to have 9 akal!! dulu beria smpai kahwin lari bagai, skrg dah xmau tinggal jer pasang scandal lain pulak…tuii
    advise to women : dah ade lelaki baik hargailah leklok,biar x hensem biar x kaya, asal ade iman n akal!

    0

    0
  108. evavavi says:

    Memang si mangkuk jue ni selalu kua dgn aidil jahanam tu.. naik bmw putih aidil… dia ada port yg dorang biasa lepak… aku harap ada sape2 amik gambar nanti..

    0

    0
    • layka says:

      ye ke….?dasar pompuan hipokrit..ksian suam2 kuku trpksa lah cri laki berduit nk tgung dia nnti…lntak lah laki org pun kan jue????

      0

      0
      • ieda says:

        layka..yg bestnye..aidil tu berduit ke?? muahahaha….nafkah anak2 n bini pon tk mampu..kuikui…sume jnis nk sdap je..cmni laaa

        0

        0
  109. rose says:

    Jue janda ako mustapha n jehan miskin n xlama lagi janda aidil..semua xrasmi…hahahaha kesian jue ni jajah dara sana sini..

    0

    0
  110. sakura says:

    semoga rita tabah dan kuat dalam hadapi ujian daripada Allah. sesungguhnya ada hikmah disebaliknya. semoga rita ditemukan jodoh yang lebih jauh baik daripada aidil. tak guna kita berperang bagai, sebab yang lebih tahu tuan badan. memang kita pun sedia tahu siapa yang dipihak benar. sesungguhnya kebenaran akan terzahir hanya menunggu antara cepat atau lambat.

    0

    0
  111. zaza says:

    rita pon xkisah klu jue nk ambik aidil tu, BEKAS2 rita je tue.. jantan tu xbtgjwb, yg jue ni lak gedik. elok la tu

    0

    0
  112. jue bangang says:

    Pompuan sial mcm ni pun ade jgk…kesian kat rita ker kesian kat diri ko sbb xde bukti nk saman rita?!! kalo dh gampang sgt nk kan si aildil bangang tu jgn la nk sindir2 rita!!pompuan bohsia mcm ko pun ade gak …adui ai…

    0

    0
  113. liz fariza says:

    menyampah aku dgn minah gedik tetek besar nie…woi betina ko ingat ko cantik sangat ke…org lain lagi byk segak dari ko taw…RR lagi segak pada ko mcm anak dara…ko ape ade??hahaha…xde modal ke??sebab 2 dok tayang body sana sini…ko tahu x berdosa besar ko runtuhkan masjid…tapi aku rase ko bkn ksh dosa pahala pun kan???hahaha…2 yang mengedik tayang body 2…..aku rasa body duta mustika ratu 2 lagi cantik dari ko…kakakaka….For RR…sabar ye…alah klo ade suami mcm 2 bt ape xde tggjwb langsng…mcm lah bgs sgt…woi btna ape kte ko tayang je body ko dalam porno tube 2…hahaha…msti laku(2pun klo ade laki bernafsu perempuan gemuk mcm ko)….ko blh blah lah perempuan sundal…….xpyh nak tnjuk baik…sbb org thu ko jht…nsib baik jehan tglkn ko kan??hahaha

    0

    0
  114. layka says:

    kasihannnnn sgt dgn kamu jue……silap lgkah la jue…ko msty igat org akn sokong ko nye stetmen kan…..mnyesal minat ko slama ni….dari segi prckapan pun dah mlmbangkan ko yg sbnar jue……. ermmm sadis…

    0

    0
  115. Anonymous says:

    Pesanan:-
    Rita – Teruskan hidup tanpa Aidil. Tak guna kalau hidup bersuamikan mcm nih Sepatutnya suami adalah pelindung untuk isteri & anak2. Dekatkan diri pada Allah. Ada sebabnya Allah bg ujian mcm nih. Kuatkan semangat untuk anak2 sebab mereka adalah kurniakan Allah yg tak ternilai. Jangan percaya cakap org2 keliling sangat k..
    Aidil – Lepas @ ceraikan Rita dengan baik. Kebanyakkan pemain bola mmg mempunyai sikap “kaki betina” tak kira la Malaysia @ international. Semua dosa2 anda hanya anda @ Allah saja yg mengetahuinya. Jangan pulak nnt jadi mcm di China dimana suami merangkak 1000 meter utk mendapat keampuanan isterinya. Fikir !!
    Jue Aziz – Tahniah! Ingat karma kehidupan. Kita tak sentiasa diatas roda.. satu hati anda pasti akan merasainya. Cuma lambat & cepat saja.

    Last sekali.. semua wartawan & blogger2 dapat untung. Sebab semua org nak baca @ mengikuti kisah mereka.. Mesti org akan bc paper @ search mcm BN nih..pendekata.. depa dapat duit dari hasil “liputan” cerita2 mcm nih..

    0

    0
  116. puteri says:

    wei jue ni dh ada bf la.. aku bru jmpe dia aritu ngn baby sorang.. muka baby tu mcm bf dia.. dia kata tu anak angkat.. wallahualam anak angkat ke anak dia kite xtau sbb dia penah menghilangkan diri lama sblm ni

    0

    0
  117. jue kwn baik rita says:

    eh sume komen kat atas ni sy bc xde 1 pon menyebelahi jue..kesian jue…tp sy pon x sbelahkan jue…what the FISH juborrrrrr!!!!! Choiiiii!!!!! Ekekekek hidup rita!!!! Chalooo beteeeee hikssss

    0

    0
  118. aku benci jue aziz says:

    pui…pui…puiiiiiiiiiiii…..bentino sundal bolos poyo jer lebih meyampah aku…..

    0

    0
  119. marina says:

    knp semua org dkt sini nak kutuk dia! aku bkn la peminat tegar jue dan rita,tp sbg manusia wajib la menegur dgn cara elok..dia dah ngaku dia x ada apa2 dgn aidil! knp mesti nak kutuk dia! org2 dkt sini yg kutuk dia mungkin saudara mara rita rudaini kot!

    0

    0
  120. umie aizul dilah says:

    alah…..bgi je jue ni kt aidil 2….nanti ble dye dh kwin,aidil pn akn bt mcm 2 gak kt dye…mse 2 biar je dye rse ape yg rita rse skrang…biar pdan mke…

    0

    0