Written by AbangNara | May 15th, 2015

Filem Gamatisme bakal menemui penonton pada 28 Mei ini. Filem seram ini menampilkan pelakon hebat seperti Nabila Huda, Syazwan Zulkifly dan ramai lagi. Dengan tagline “apabila dikejar dosa,  dunianya menjadi kacau”, Abang Nara dah terasa seram apabila melihat poster filem ini. Kalau gi tengok nie confirm tak boleh tidur malam.

gamatisme

Bersempena dengan penayangannya di pawaga kelak, penerbit filem ini iaitu PencilPicturesRecords sedang mengadakan peraduan tiru gaya pelakon Gamatisme. Hadiahnya menarik-menarik juga. Boleh dapat tiket tayangan, boleh berjumpa one by one dengan pelakon Gamatisme dan banyak lagilah. Cara nak join lagilah senang. Hanya perlu parodikan video pelakon-pelakon Gamatisme menyebut tagline filem ini. Contohnya macam di bawah:-

gamatisme

Jadi korang cuma perlu buat satu video 15 saat meniru aksi contoh di atas (lagi kelakar lagi bagus) dan muatnaik video tersebut ke Instagram. Jangan lupa untuk tag Instagram @pencilpicturesrecords untuk memudahkan pihak penganjur tengok penyertaan anda. Tarikh tutup peraduan ini ialah pada 18 Mei ini. Selamat mencuba!!! Jangan lupa LIKE Facebook Pencil Pictures Records untuk informasi terkini filem Gamatisme.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 responses to Jom Sertai Peraduan Tiru Gaya Pelakon Filem Gamatisme

  1. Anonymous says:

    ? gamatisme

    0

    0
  2. gatal tengkok mu says:

    mesti tertidor..maklum la rumah xde ekon..dekat wayang empok kerusinya..tambah xde orang tengok cerita.jadi sedap tido..

    0

    0
  3. mojo says:

    Mesti best beromen nengok filem nie.sebab semua pegi nengok MAD MAX.jadi panggung kosong.beli seat biasa,dah masuk pindah couple seat baru puas beromen.

    0

    0
  4. mak jems says:

    sekor lagi pelakon nama bubu tu bukan si penipu cakap die wartawan murai ke dulu? si bapuk tu cacatkan poster cerita ni. menyampah pulah aku

    0

    0
  5. Anonymous says:

    ok confirm nak tengok sebab syazwan & nabila :D

    0

    0